Tāk, jaunumi sekojoši:
priekša piegriezta bish zemāk (1/4 vijums vēl nost), lai būtu vienā līmenī ar pakaļu. Tas, protams, nenotika, bet vairāk arī nevaru laist zemāk, jo izgriezti rati pie lielākiem sitieniem jau tagad ķerās arkās. Bet nu vairs nav tik traki kā bija sākumā. Šādi laikam arī atstāšu. Ja nu vienīgi uzpeldēs sierras aizmugurējās atsperes par kādiem aliņiem.

Tām tad varētu nogriezt bish mazāk.

Pm ja kādam ir ko piedāvāt.
Tālāk: pa tumsu braucot secināju, ka forda tuvās gaismas ir pilnīīīgi sūdi, bembja miglinieki gaismo ceļu 10x labāk.

Nolēmu jaukt lampu vaļā un iztīrīt visu. Reflektors bija diezgan normālā stāvoklī, bet gan tas, gan lampas stiks no iekšpuses bija konkrēti aizaudzis ar sūdiem. To visu iztīrīju. UUn atjaucot lampu vaļā radās fiksā ideja par black housingiem. Aizskrēju uz K-rautu pēc baloniņa un metos virsū.

Beigās atkal sanāca FIAL dēļ 2 iemesliem - pirmkārt, sierras lukturi nav tam gluži piemēroti - auto tagad izskatās pēc kkāda jenota, un, otrkārt, saliekot kopā pamanīju, ka lampu stikli mazliet aršķirās. Cik noprotu, vienas puses stikls ir domāts šādām te lampām, bet otras puses - lampām ar atsevišķo tālo.. Līdz ar to, lai arī abas lampas ir izrkāsotas vienādi, izskats konkrēti atšķirās.

Jāmauc uz šrotu meklēt kādu stiklu. Gribu tādu kāds ir pasažiera pusē!
Nākamais plānā - tumšāki pagriezieni, usdm gabarīti tajos, piemīztās miglas un lūpa no golfa.
Reku bildes ar netīru auto.
No vienas puses:

No otras puses:

Ar ieslēgtām gaismām:

Un bilde ar pašreizējo lowz:
