Page 5 of 8
Re: Dr. Kanepe | B5 Variant
Posted: 15 Dec 2011, 12:18
by Kaross
jā par kārbu varētu piekrist. Bet te jau iet runa par 1.8T un 1.9TDI. abiem ir turbo.
Varu tikai teikt to, ka tavam TDI kaut kas nav labi ja piespied, pagaidi un ir.

Tā NAV jābūt. TDI viss ir uzreiz. Vai nu tas ir N75 defekts vai gaisa mērītājs kaut kāds mests.
TDI ir maināmas ģeometrijas turbīna. tur turbo spiediens ir ātrāk nekā spēj pamirkšķināt acis it sevišķi stiepjot ar viņu.
Būs laikam jāieliek kāds aprakstiņš par manējo TDI ar kādu video.

Re: Dr. Kanepe | B5 Variant
Posted: 15 Dec 2011, 12:41
by Android
Hz, manam auto viss jauns - motors pēc kapitalkas, turbīna oriģinālā jauna no rūpnīcas, GMM arī jauns oriģinālais. Un ne visiem ir maināmās ģeometrijas turbīna - ARL motoriem jā, bet manējam, kuram stockā ir 115hp, tāda nav.
Re: Dr. Kanepe | B5 Variant
Posted: 15 Dec 2011, 12:50
by Kaross
maināmās ģeometrijas turbīna ir praktiski visiem PD motoriem. 100Zs, 115Zs, 130Zs, 150Zs.
Arī tavam 115Zs motoram 100% ir maināmās ģeometrijas turbīna.
Pačukstēšu, ka GMM var atslēgt un darbināt to pasākumu no citiem sensoriem.
Re: Dr. Kanepe | B5 Variant
Posted: 15 Dec 2011, 12:56
by Android
Kaross wrote:maināmās ģeometrijas turbīna ir praktiski visiem PD motoriem. 100Zs, 115Zs, 130Zs, 150Zs.
Arī tavam 115Zs motoram 100% ir maināmās ģeometrijas turbīna.
Pačukstēšu, ka GMM var atslēgt un darbināt to pasākumu no citiem sensoriem.
Par GMM atslēgšanu zinu.
Jautājums paliek par ekoloģiju (principā pilnīgi po, galvenais lai TA iedod) un ekonomiju.
Ņemot vērā, ka auto ir ikdienai, tad ekonomijas faktors ir diezgan svarīgs.
Re: Dr. Kanepe | B5 Variant
Posted: 15 Dec 2011, 13:11
by Kaross
PAg, pag. Tu domā, ka ar atslēgtu gaisa mērītāju ir sliktākas atgāzes vai ekonomija?
Pilnīgi maldīgs priekšstats!
Tikko gāju TA ar savu 2.5TDI V6 sačipotu, atslēgtu mērītāju. atgāzes 1,05. varu lapu parādīt ja interesē.
Ekonomiju var dabūt tādu pašu kā ar merītāju. salīdzinot ar standarta autiņu, ekonomija būs pat lielāka.

Topika autoram varu galvot, ka mērītājs ir atslēgts, jo citādāk tādu jaudu nemaz nevar dabūt bez mērītāja gļukiem. Vai tad slikta ekonomija?
Tiem pašiem Mercedes Benz no rūpnīcas nāk dīzeļ bez mērītājiem. Domā viņi neekonomiskāki. Ni,ni!
TDI bez GMM.
šajā gadījumā vairs nerēķina gaisa masu, bet vadās no spiediena un tāpat regulē degvielas padevi. nekā baigi citādāka nav.
Vienīgais mīnuss šajā ir EGR likvidācija. kaut gan daudziem tas laikam pat mīnuss nebūs.

EGR ir cieši saistīts ar GMM. izmetot EGR gaisa mērītajs vairs nav vajadzīgs.

un otrādi.
Re: Dr. Kanepe | B5 Variant
Posted: 15 Dec 2011, 13:14
by Android
Es jau neapgalvoju, neesmu tik izglītots tdi jomā.
Zinu, ka, ja atslēdz EGR, tad drusku pieaug patēriņš stāvot sastrēgumos
Nu vismaz manējais tdi pēc visas darbošanās ap motoru un EGR noslēgšanas tagad druku vairāk patērē
Re: Dr. Kanepe | B5 Variant
Posted: 15 Dec 2011, 13:16
by Kaross
nu ja EGR tev ir atslēgts, tad GMM arī vairs nav vajadzīgs. Atslēdzot to es domāju, ka patēriņu varētu samazināt. pareizi pieregulējot.

Re: Dr. Kanepe | B5 Variant
Posted: 15 Dec 2011, 13:23
by jonixins
TA atslēdzot GMM parasti paliek pat labāki rezultāti, jo informācija, ko saņem ECU ir momentāna un daudz precīzāka, citreiz pusbeigta mērītāja dēļ izplūdes gāzu dūmainība ir pat par lielu. Ģimenē visiem modernajiem dīzeļiem mērītājus esmu atslēdzis - nevienam TA šogad dūmainība nebija augstāka par 0.8. Savukārt, ja GMM nav pilnīgi beigts, es varu uzstādīt arī tā, lai tas kontrolētu tikai EGR (vienīgais ieguvums - ziemā siltāk), savukārt gaisa un degvielas attiecību rēķina pēc turbo spiediena - tāda pati sistēma kā jaunākiem VAG grupas dīzeļiem un MB dīzeļiem ar elektronisko vadību jau no paša sākuma.
Re: Dr. Kanepe | B5 Variant
Posted: 15 Dec 2011, 13:29
by jonixins
Android wrote:Hz, manam auto viss jauns - motors pēc kapitalkas, turbīna oriģinālā jauna no rūpnīcas, GMM arī jauns oriģinālais. Un ne visiem ir maināmās ģeometrijas turbīna - ARL motoriem jā, bet manējam, kuram stockā ir 115hp, tāda nav.
Tavam auto 100% ir turbo ar maināmo ģeometriju. Eksistē, daži 1.9tdi PD 75 un 70ZS eko varianti, par kuriem informācijas oficiālos katalogos tik pat kā nav, kuriem ir parastie turbo, tomēr tas ir liels retums, pats biju ļoti pārsteigts, kad pirmo reizi tādu ieraudzīju.
Re: Dr. Kanepe | B5 Variant
Posted: 15 Dec 2011, 13:50
by Zalic
pirms dabūju šito dīzeki arī domāju, ka tik ar benzīnu ir braukšana, visu dzīvi man šitas sabojāja
manam ir GMM atslēgts, ja kādam vajg varu nopārdot. mīcot grīdā nav ne melnu dūmu, nekā cita. csdd pie atgāzēm laikam regulāri ir bijis 1.00 vai kas tam līdzīgs. katrā ziņā normālā dīzelī ir spēks

Re: Dr. Kanepe | B5 Variant
Posted: 15 Dec 2011, 14:21
by vāks
ar atslēgtu EGR, un nesaregulētu softu, uzlikti race520 un hibrīdturbo, atgāzes bija 1,4 laikam

drīz būs jaiet skate, tad lai kaņepe saka, kādas būs atgāzes ar eko režīmu

Re: Dr. Kanepe | B5 Variant
Posted: 15 Dec 2011, 16:01
by GG.
Ekvivalentas jaudas dīzelis būs ātrāks par benzīnnieku taisnē, tikai tad ja abiem ir piejūgtas piekabes.
Android ļoti pareizi izklāstīja par pārslēgšanos, turbolagu utt. Gribat ekonomiju braucat ar stock dīzeļiem, a šito dīzeļu jaudas celšanu čista nesaprotu. Slīdošie sajūgi , sprāgstošās interkūlera trubas riktīg ekonomiski ir
Kautkur sen lasīju labu sakāmvārdu:"Grib pilnu stalli ar zirgiem, kas ēd kā pussprādzis ēzelis."
Ja iet runa par jaudu un paātrinājumu, tad nah pīt iekšā ekonomiju?
Re: Dr. Kanepe | B5 Variant
Posted: 15 Dec 2011, 16:21
by jonixins
Esmu regulējis dīzeļus, kuru beigu jauda pat vairāk kā 2x pārsniedz konkrētā dzinēja standarta jaudu, parasti ir citi smidzinātāji, turbo, sadalene, dažreiz arī plunžieris. Lielākā daļa no tiem saglabā ekonomiskos rādītājus kamēr nebrauc "trases" režīmā. Labākais ir tas, ka citi paliek pat ekonomiskāki.
Šo lietu gan visvairāk nosaka braukšanas stils, tomēr pat agresīvi braucot gan momentānais, gan vidējais degvielas patēriņa pieaugums labi saregulētam dīzelim proporcionāli pieaugs mazāk kā līdzīgas jaudas benzīna dzinējam.
Re: Dr. Kanepe | B5 Variant
Posted: 15 Dec 2011, 16:35
by Kaross
Tāda sajūta, ka te daži tikai ar 1.6TD braukuši un traktoriem T25.

ja spēj tādas muļķības runāt.

Re: Dr. Kanepe | B5 Variant
Posted: 15 Dec 2011, 16:45
by Archuks
Kaross wrote:Archuks wrote:Kaross wrote:agnismk wrote:Ko var cepties?
Benzins vienmer labak ies.

runajot par stoc dizeli 1.9tdi un 1.8turbo parastu.
Taka miers.

Tu laikam nekad neesi braucis ar 130zs 1.9 PD.
150zs 1.9TDI tam 1.8Turbo passatam bus garam ka nosmird.
es par stock masinam runaju.
Nevajag jau tik atklāti d*rst
Golf 4 1.8T, 0-100, 8.0s un
Golf 4 1.9 TDI, 0-100, 8.6s, abiem diviem 150 Zs, nedomāju, ka ražotāja dati melo
Atvainojos par

, bet šitā dīzeļa demagoģija biš uzsit.
It kā tajās kreisajās krievu lapās būtu kaut cik ticams info.
1.9TDI 150zs un
320Nm pie 1900aprg/min.
1.8T 150zs un
210Nm pie 1750apgr/min.
Kur loģika? Nekur! Izskatās, ka Tu arī neesi braucis ar 1.9TDI 150zs.
Es esmu braucis gan ar vienu, gan ar otru un ne jau vienreiz, jo čipot sanāk abus. Standartā tas dīzelis iet jūtami labāk. uzčipojot vispār raketa.
Tajā lapā ir ĻOTI ticami dati, varu arī atrast oficiālos datus, bet nav nedz laika, nedz vēlēšanās

Man nav nekas pret dīzeļiem, bet vajag iztikt bez klajām muļķībām

Re: Dr. Kanepe | B5 Variant
Posted: 15 Dec 2011, 16:53
by Energy
jaa jaa, bet ne visiem cepiii visu laiku raustit klokji(ok, automaats iznjeemums, bet tas arii gaumes jautaajums), ziemaa skatiities ko lej ieksaa utt. piedevaam visa krutaa dizelju ekonomija pazuud tajaa briidii, kad vinji ir jataisa...un te nu ir treknaakais miinus dizeljiem..ja runaajam par videejiem auto(par tadiem pasiem passaatiem, golfiem utt.) tad cits bendziinieka motors zboraa maksaa tikpat cik dizeliem viena sprausla ar nomainju...ir ko padomaat...

par paterina/jaudas attiecibu protams nevar buut runa, bet viss paarejais.....
Re: Dr. Kanepe | B5 Variant
Posted: 15 Dec 2011, 16:55
by elksnis
GG. wrote:
Ja iet runa par jaudu un paātrinājumu, tad nah pīt iekšā ekonomiju?
Nu 21gs - diemžēl iet kopā -
reku v8 tdi vag grupas - 340 zirgi, 800 ņutoni.
Pilsētā 11.9
Ārpus pilsētas 7.4
Kombinētais 9.1

Gribētos kādreiz izbraukt ar 800 ņūtoniem

Re: Dr. Kanepe | B5 Variant
Posted: 15 Dec 2011, 17:22
by kuu_haa
Nemaz nepārsteidz ka šajā forumā kārtējais topics ir piedirsts ar beztēmu. Postus nedzēš, nepārvieto uz atsevišķu topicu piem. "E85 vs D" un paši ādmiņi vel spamo. Naaaais!
Paturpinos spamu
Man pajautāt arī šeit? Cik maksā viens litrs dīzeļa, ja tam pieskaita klāt visu to, kas tiek ieguldīts mašīnā gada laikā, softs+visi dzelži un stundas zem auto?
1,10Ls 1,20Ls/litrā vairāk? Tā arī neviens nespēj/negrib atbildēt.
Nav nekas pret dīzeli, bet stock dīzeli, kamēr tam neko nedara.

Re: Dr. Kanepe | B5 Variant
Posted: 15 Dec 2011, 17:47
by vāks
Spams, ir laba lieta

Bet nesaprotu, kas ir dārgāks dīzelim apkopē vs benzīns?
Re: Dr. Kanepe | B5 Variant
Posted: 15 Dec 2011, 17:59
by jonixins

Hadene