Page 5 of 6
Re: Ch.: e30 318i
Posted: 25 Sep 2012, 00:36
by Mikelis
Laipni lūdzu baltā akrila disku klubiņā

Arī nesen veicu līdzīgu procedūru

Hello tumsa arī izskatās ļoti labi
Vispār jā, būs tuvākajās dienās jāatsvaidzina savs topiks ar šovasar paveikto, jo ir šis tas noticis arī manā dārziņā

Re: Ch.: e30 318i
Posted: 25 Sep 2012, 01:23
by Fretka
jurci-s wrote:Kopumā smuki

Mjā kautkā gabarīti nevisai. Un baltie diski vismaz šādi ari nepatīk.
Nez cik tev izmaksāja Hellas replikas bet krusti šķībi
Nekas tur nav top zustand, tāpēc viss par simbolisku samaksu
Ch, tik neizmet tās pārējās detaļas, it īpaši regulācijas skrūves, jo tie krāmi man vēl noderētu!
Baltais neiet klāt pie shadowlaina un hellām, vienmēr jāizšķirās - hipsterauto vai banditizēts auto, to es esmu sapratis

Re: Ch.: e30 318i
Posted: 25 Sep 2012, 14:58
by Ch.
Re: Ch.: e30 318i
Posted: 25 Sep 2012, 15:07
by koni4jo
Nu HZ kas visiem tajos diskos nepatīk, po mojemu viss čotka, tikai pavarotus melnus vēl un viss
Ka to izpūtēja bunduli sakrāsoji?

Re: Ch.: e30 318i
Posted: 25 Sep 2012, 15:26
by ER.
Redzēju kā tu pār tiltiem vizinies, bija ļoti nice skats. Man jau patīk

Re: Ch.: e30 318i
Posted: 25 Sep 2012, 18:22
by GG.
Imho i pagriezieni, i diski labi. Pagriezieni pat varētu būt spilgtāki
Tikai prasītos priekšā bišķīt lowz lai ir vienāds gaps priekšā/pakaļā.
Re: Ch.: e30 318i
Posted: 25 Sep 2012, 19:03
by kars
Fetka wrote:
Baltais neiet klāt pie shadowlaina un hellām, vienmēr jāizšķirās - hipsterauto vai banditizēts auto, to es esmu sapratis

baltais der pie melnajām līstēm/nāsīm, bet neder pie tumšajām lampām imho
drīzāk krāsa vainīga

calypsorot galīgi nav racecar krāsa

Re: Ch.: e30 318i
Posted: 25 Sep 2012, 21:32
by Valdmanizz
nez, man jau nu baigi patīk

Re: Ch.: e30 318i
Posted: 25 Sep 2012, 23:00
by SmallDeree
ir ok tikai zemāku laikam prasās.. Priekšu vsm!

)
Re: Ch.: e30 318i
Posted: 26 Sep 2012, 18:41
by Ch.
Re: Ch.: e30 318i
Posted: 27 Oct 2012, 14:35
by Ch.
Just for the record -> vakar pabiju pie Drivera, jo likās, ka auto neiet īsti kā vajag - bet cik nu varēja noteikt, ar auto viss ir ok. Teorētiski bish kkur pierauj gaisu un tas arī varētu būt tas, kas manai izlepušajai pakaļai liek domāt, ka auto paātrinās mazliet nevienmērīgi/pakāpienveidā. Beidzot jāsamaina ieplūdes gofra un ja arī tad viss paliks kā ir, jānorauj ieplūdnieks un jāsakārto tur viss + atrisināta problēma ar degvielas smaku no motortelpas.
+ uzliktas lietotas, bet ļoti labas un svaigas 195/55 ziemenes. Cik nu vakar dabūju pa sniegu pašļūkāt, vadās un uz ceļa turās baigi ok!
+ BEIDZOT sataisīju pečku

Tāāāāds kaifs beidzot braukt klusumā.

Pečkas motorītim bija izbeigušies tās plastmasas buksītes un viņš tur ļurinoties bija arī bish paārdijis tās plastmasas, kas viņam riņķī. Ar maiņu vislaik marinēju, jo likās, ka būs čakars atjaukt paneli, bet izrādās, viņš mainās no motortelpas.

30min darbs, 10ls un viss ir gerai.
Nākamais solis - bloķis!
Līdz ar to, ja kādam ir lieks, PM!
Re: Ch.: e30 318i
Posted: 27 Oct 2012, 14:45
by howitzer
Uzdāvināšu elektrodus!

Re: Ch.: e30 318i
Posted: 27 Oct 2012, 15:05
by RiCh
Sen nebiju skatījies šito topiku , bet labs darbs paveikts , uz pareizā ceļa esi.
Re: Ch.: e30 318i
Posted: 27 Oct 2012, 15:32
by karlis
Re: Ch.: e30 318i
Posted: 27 Oct 2012, 15:42
by Martinss
Ch. wrote:Just for the record -> vakar pabiju pie Drivera, jo likās, ka auto neiet īsti kā vajag - bet cik nu varēja noteikt, ar auto viss ir ok. Teorētiski bish kkur pierauj gaisu un tas arī varētu būt tas, kas manai izlepušajai pakaļai liek domāt, ka auto paātrinās mazliet nevienmērīgi/pakāpienveidā. Beidzot jāsamaina ieplūdes gofra un ja arī tad viss paliks kā ir, jānorauj ieplūdnieks un jāsakārto tur viss + atrisināta problēma ar degvielas smaku no motortelpas.
+ uzliktas lietotas, bet ļoti labas un svaigas 195/55 ziemenes. Cik nu vakar dabūju pa sniegu pašļūkāt, vadās un uz ceļa turās baigi ok!
+ BEIDZOT sataisīju pečku

Tāāāāds kaifs beidzot braukt klusumā.

Pečkas motorītim bija izbeigušies tās plastmasas buksītes un viņš tur ļurinoties bija arī bish paārdijis tās plastmasas, kas viņam riņķī. Ar maiņu vislaik marinēju, jo likās, ka būs čakars atjaukt paneli, bet izrādās, viņš mainās no motortelpas.

30min darbs, 10ls un viss ir gerai.
Nākamais solis - bloķis!
Līdz ar to, ja kādam ir lieks, PM!
Nepisies, sametini to pašu.

Re: Ch.: e30 318i
Posted: 27 Oct 2012, 17:27
by Ch.
Metināt negribu, jābraukā pa šoseju ar to auto :shura_neprot_arab_drift:

Re: Ch.: e30 318i
Posted: 28 Oct 2012, 21:03
by Martinss
un shoseja ir ahuuni liikumota?

es aizpagajushoziem nobraukaajo ar metinaato, vieglaak/patiikamaak braukt nekaa ar parasto.

Re: Ch.: e30 318i
Posted: 02 Nov 2012, 17:43
by Ch.
Šodien pats uzinstalēju signalizāciju. Bija ko pačakarēties, bet pēc 4h ilgas nesteidzīgas darbošanās viss stādā kā nākas.

Pie viena sataisīta centrālā atslēga, kas nestrādāja aizmugurējām durvīm. Tagad viss slēdzās ar pultiņu
+ jau kkad iepriekš pārliku mūziku no e36, par cik tas tulīt dosies ziemas miegā. Tagad hulī ir subis no divām RRR 75zt, dls pastūzis un dls skaļruņi. Pārliekot mūziku konstatēju, ka skan krietni sūdīgāk kā ieksh e36 līdz ar to sapratu, ka vajag citu maģi.
Un vakar saņēmu paciņu, kurā iekšā bija šitāds brīnums:

PIONEER MVH-150UI
Foršs, lēts maģītis ar visu man vajadzīgo (tb filtriem, subja vadību un USB), kas arī skan pārsteidzoši labi.

reku sūdīga bilde ar pašreizējo cockpita kopskatu:

Re: Ch.: e30 318i
Posted: 02 Nov 2012, 17:49
by agnismk
No kurienes tieši sūtiji?
Re: Ch.: e30 318i
Posted: 02 Nov 2012, 17:52
by Ch.
agnismk wrote:No kurienes tieši sūtiji?
aux.lv
