Domājot par priekšdienām neliels update, lai vēlāk nav tik gari jāraksta.
Pa lielam negatīvās emocijas ir vairāk kā pozitīvās, jo visu laiku kaut kādi stopidži un darbi uz priekšu nemaz tik ātri neiet.
Iepriekš minēju, ka ģelas apstājās pie kloķenes saļņika, nākamajā weekendā dabūju un domāju, nu tik darbi ies - mhm, kā tād. Jāliek virsū spararats un jasna, nav skrūvju. Kamēr atradu, kur bija nobāztas - 2h pa dirsu

Vēlāk jau darbs atkal pavērās un varēja izpausties.
Jaunais sachs sajūgs savā greznībā.
Tad vēl starteris izdomāja pajokot. Uzlieku, griezās kā traks, bet nu jau nākamajā dienā konstatēju, ka nabags karoti nolicis. Nebija nekādu dzīvības pazīmju. Ilgi nejājos, ņemu nost un liku donora starteri.
Provotka arī izbesija, precīzāk tie piecmetrīgi gāzes iekārtas kabeļi.
Sveces izrādās kā jaunas - vakar ieliktas.
Un saldajā ēdienā vēl atradu kāda gāzinieka meistardarbu kurš kļūdījies mērījumos

°
Tagad nāca arī apgaismība kāpēc nereti izpūst zapaskas vietas. Nu [censored], tur tik plāns bleķis, ka riebj. Metinot dedzināja cauri ibio
Tagad situācija tāda - viss, kas ap motoru ir check, divas vakuuma trubas uz robežas palika. Gribēju šodien ierūcināt,[censored] ka bāka nav pielikta, bet anyway sūknis pievīla un tā arī nekas nesanāca. Un vispār besij, ka tik ātri brīvdienas paiet, jo tās ir vienīgās dienas, kad varu padarboties.
Pagaidām tiecos pēc tehniskās apskates. Gribu salikt tā, lai var aizdzīt pie gāziniekiem un tad uz csdd, jo vajag ar ko dirsu vizināt, pēc tam jau varēs ņemties ar tiem "sīkumiem", kuri paņems divreiz vairāk laika.
