Jauns gads , jauns swaps, atkal
Turbo pamēģināju, patika, bet savelkot visus plusus un mīnusus, NA tomēr win. Ar turbo ir tas never ending story , pirmkārt jau tas viss sāk palikt par dārgu un vienmer pec karta apgreida kāds mezgls paliek par īsu, bet galvenokārt pazuda prieks ar to auto braukt ikdienā jo keramika, e85 , turbo lagi , poli motora bukses utt. Pa vasaru pat štuku nenobraucu .
Ja jau tad jau , K swap it is . Nekas principā labāks startā par k20 motoru īsti nav.
Leišos kā reiz bija viens anglis , vienojāmies par cenu un šāvām pakaļ

Anglis pa reizinātājiem un uz tolmetu , motors ar apkari man , pārejais aizgaja uz daļām, motoram 110k jūdzes pulkstenī , būs vel gājējs.
Tālāk sāpīgākais process , ebays un swapa detaļu meklēšana. Lielāko daļu sūtiju no štatiem , vajadzīgs savs kolektors, savi motora kronšteini , shifter box un troses no rsx usa modeļa, salona pradodkas pāreja , degvielas sliede ar spiediena regulātoru un vel kkādi sīkumi .

Uzreiz kā tiku pie kronšteiniem, motors bija iekšā , tālāk daudz visādu modifikāciju , lai visu salaistu kopā , jo salidzinot ar veco sēriju motoriem šis stāv otrādāk .

Darbu sarakstā: pārvietot radiātoru uz otru pusi , pusŗāmja un reikas maiņa lai dabūtu dzinējam labāku fitmentu , jauna degvielas linija , stures pastūža linija, šiftera novietojums, nelielas modifikācijas vados, pārtaisit pusasis utt

Pagaidām apmēram tā , ir jau piešķilts , viss ok, vel atliek sataisīt izplūdi un tad tikai jāgaida pavasari
