Nu sveijki
Spoiler alert: "atkārtošana - zināšanu māte" jeb jauna galvas blīve incoming
Bet par visu pēc kārtas:
Gada sākumā FB Marketplace par saldu ciparu parādījās tāda dizaina diski, kādus visu laiku gribējās jeb Melber… kaut kas

, R15, J7, ET-10, bet nu kaut kā viņi tur jāuzliek bija. Paralēli sāku vaktēt lietotas 31x10.5x15 riepas, lai saprastu, cik slikti (un/vai nelegāli) izskatās ar fitmentu. Maija brīvdienās Rīgā nocopēju lietotas Antares, samontēju, izskatās čooootka.

Izgriezti rati ķeras paspārņos, bet bobikam tā drīkst. Likās, ka esošās 245/75 R16 ir 30.5", un bija jābūt puscollas izmaiņai diametrā, bet 31" riepas augstums ir tieši tāds pats. Nu neko.
Vienu brīdi bija jāpalīdz ar "transportu", un vislabākajās tradīcijās piekabes saturs atkal mani mēģināja nogalināt. Oh well…
Jūnija sākumā vienu vakaru netīšām nometu atslēgu un pulti vienā personā uz bruģīša. Aizbrouts uz veikalu - bobix neslēdzas ciet. Ah, nu skaidrs, Lidl perifērijā vāciešu 5G tīklam piemīt ne tādas vien spējas. Aizslēdzu ar roku. Iznāku no veikala, atslēdzu ar roku, aizbraucu mājās. Pie mājām neslēdzas ciet. Atcerējos, ka nometu pulti uz zemes. Ā, ok, baterijas "silīte" atkal nolūza no plates. Lodāmurs tur, alva šitur, LED atkal mirdz, Andrams priecīgs, izeju ārā - Dj Eirst, nekā nebija, pults nereaģē. Pārlodēju vēl lieku reizi tajā vakarā, nekas nemainās

labi, pieprogrammēsim pulti pa jaunu. Centralkai vulgaris pults "pieprogrammējas" elementāri, bez datora, diagnostikas un citiem rīkiem BET NEJAU OEM SIGNALIZĀCIJAI. Atveru programming, uzreiz laipni pajautā ievadīt "security code", kura man nav, bet kuru var saganīt rokā caur Opel dīleri, izmantojot 17-simbolu kombināciju. Painteresējos, sesuritī code = 60eur. Hmmz. Nu labi, ka vajag, tad vajag, bet vēl biš nobremzēju. Paguglēju, kā izrubināt kodu no Megamos imobilaizera, nekas sakarīgs neatrodas. Labi. Galēja stresa apstākļos sarunāju ar čomiņu uzmest aci platei zem mikroskopa, moš es kaut ko neredzu…
Eureeka vuala, blakus lodējumam celiņš notrūcis. Protams, ka tas, kurš baro antenu… trīcošām rokām notestēju - ou yes, strādā.
Līgo, līgo, jāņu brīvdienas, svētdienā brouts uz Lielvārdi. Ejot augšā pa Pūres virsotni, ar acs kaktiņu pamanu, ka bobix "too hot to handle itself" © howis, un gradīzers nepielūdzami nekrītas zem 100 grādiem. Rūpju pilnu seju izkāpju no mašīnas, atrauju kapotu, redzu tvaikus no tumšākā, tālākā motortelpas kakta - pie pečkas izvadiem, pakaļā, tālu, aiz/zem ieplūdes kolektora. Reizē arī pamanu antifrīza peļķi zem mašīnas. Ohh, the fuckery…

"Viršos" nopērku 2 kannas destilētu ūdeni - will see, jo tur tajā karstumā es tāpat neko neizdarīšu…
Saleju ūdeni, temperatūra pa vietām, braucam tālāk. Līdz Rīgai viss stīgā, iebraucot Rīgā, atkal paliek silti. Piestājam, vajadzēja pauzīti, saleju atkal ūdenisu, viss ciešami…
Izbraucu cauri Rīgai, temperatūra tur balansē starp 90 un 100, it kā viss vēl akceptējami.
Iebraucu Ogrē, 3 luksofori, sāk silt atkal. Iegriežu Rimi stāvlaukumā - temperatūras ceijeris aiziet redlainā, fuck, vēl nebiju redzējis.

Veikala pauze, ieleju atlikušo ūdeni, braucam vēl atlikušos 20km līdz Lielvārdei - galā, iebraucot pa vārtiem sētā, atkal redlains. Fuu, esam vismaz galā.
Līgo pirmdienā nojaucu gaisa trubas, damage assessment saka, ka pečkas patruboks tupa pārrīvējies pret indukcijas spoles stūri - nedaudz švaks izkārtojums nitrosa reduktora dēļ.
Paziņa Fronterists Līgo dienā atved silikona šļaukas gabalu un savilcējus, esmu mega pateicību parādā.

Kaut kur pakausī pavīd doma par galvas blīvi, bet neies jau sev brīvdienas bojāt. Nogriežu, priecīgs lieku kopā - moška mājās tiksim pat savā gaitā… paloku patruboku pa sānu un…
@#$%^#@!@%!!!!!!11
Jau vienreiz minētā dzeses maģistrāle atkal salūzēja tur, kur nevajadzēja, tad, kad nevajadzēja, tā, kā nevajadzēja - viss pa dyrsu, prasu brālēnam, vai aizvedīs vismaz līdz vilcienam…
Brālēns tomēr par mani apžēlojās, un mājupceļš visi 200+ km tieši šādi:
Pa ceļam lietus, nosēdies aķis un tādas izvirtības…
Nu labi.
Nākamajā dienā augsti tehnoloģiski iegriežu plastmasā vītni
Ielīmēju štuceri, visu salieku, priecīgs atstāju, lai nokalst, nākamajā dienā saleju antifrīzu, atgaisoju, braucu mājās. Nākamā rīta coldstarts rezultējas ar skābu seju, jo pēc visiem simptomiem galvas blīve tomēr šito prikolu neizturēja, aukstam rūcot, ja atrauj vaļā radiatora korķi, tad gāžas ārā antifrīzs jau zem spiediena - viss skaidrs, blīve kapzec ep.2, paldies, dod pietsi.
Nometu bobixu pie sētas, lai apdomā dzīvi, izvizinājos ar moci, par to varēsiet lasīt citā kanālā…
Šonedēļ pieķēros triecientempā - pirmdienas vakarā nolasīju galvu, ieraudzīju jau to, ko biju gaidījis. Otrdienā galva pēc darba jau bija noslīpēta par 0.08mm, un otrdienas vakarā atpakaļ uz motora. Trešdienas vakarā savā gaitā braucu mājās.
TeKoNoLoOoGiA
Netaisos ar viņu tur auklēties, tūlīt TA beidzas. Lielā flekša griežamripa plaknei, bremžu disks svaram un paralelitātei.
Visticamāk, ka tā blīve bija so-so jau kādu laiku, pirms izpūta antifrīzu, jo spiediens trubās atgriezās kādu laiciņu iepriekš. Bet nu tagad svaigas komponentes, svaiga eļļa, lai dzīvo, mērkaķis tāds…
Ir te viena ideja uz globālām muļķībām, paskatīsies, vai un kā sanāks.
