Page 5 of 8

Re: arniks8 jetta GT daily

Posted: 27 Feb 2024, 21:47
by howitzer
Visu cieņu!
Šitie, vecie oem+ recaro ķebļi ir baigi nais. Es savā pirmajā auto, 535i e34, arī biju ieinstalējis Recaro ķebļus no, laikam, kaut kāda Ford Escorta vai Sierras un bija nereāli ahujenna pizdašonoks. :cool: Toreiz bija pie dirs, ka auduma tonis un raksts necik nesapas ar pakaļbeņķi, galvenais bija uzraksts RECARO un pačoti. 8)

Re: arniks8 jetta GT daily

Posted: 27 Feb 2024, 23:03
by Teorētiķis
Tiem kam iezvanpieejas DSL internets, vai varētu palīdzēt ar pirmo un pēdējo bildi?

Re: arniks8 jetta GT daily

Posted: 27 Feb 2024, 23:41
by arniks8
Image
Image

Re: arniks8 jetta GT daily

Posted: 28 Feb 2024, 23:07
by ray112
arniks8 wrote: 27 Feb 2024, 23:41 Image
Image
Rezultāts ir apbrīnojams, tiešām cieņa un respekts par gala rezultātu un detalizēto aprakstu :yee:

Cik daudz laika tas viss apmēram paņēma lai dabūtu no pirmās bildes līdz pēdējās bildes stāvoklim?

Re: arniks8 jetta GT daily

Posted: 29 Feb 2024, 08:35
by arniks8
ray112 wrote: 28 Feb 2024, 23:07
Rezultāts ir apbrīnojams, tiešām cieņa un respekts par gala rezultātu un detalizēto aprakstu :yee:

Cik daudz laika tas viss apmēram paņēma lai dabūtu no pirmās bildes līdz pēdējās bildes stāvoklim?
Četras nedēļas nogales, pēdējā laikam bija visražīgākā, bet tad darbojos arī vidēji pa 10h uz dienu.

Re: arniks8 jetta GT daily

Posted: 29 Feb 2024, 11:17
by Juzix
Tu viņu pārvilki?

Re: arniks8 jetta GT daily

Posted: 29 Feb 2024, 11:24
by petka17
Juzix wrote: 29 Feb 2024, 11:17 Tu viņu pārvilki?
Viss arnixa garais stāsts bija par to, kā viņš viņus mazgāja un tīrija. :emo:

Re: arniks8 jetta GT daily

Posted: 29 Feb 2024, 12:48
by Juzix
petka17 wrote: 29 Feb 2024, 11:24
Juzix wrote: 29 Feb 2024, 11:17 Tu viņu pārvilki?
Viss arnixa garais stāsts bija par to, kā viņš viņus mazgāja un tīrija. :emo:
Es tak nešķiru divas lapas atpaaļ meklējot visādas gudrības :naac:

Re: arniks8 jetta GT daily

Posted: 01 Mar 2024, 10:31
by petka17
Juzix wrote: 29 Feb 2024, 12:48
petka17 wrote: 29 Feb 2024, 11:24
Juzix wrote: 29 Feb 2024, 11:17 Tu viņu pārvilki?
Viss arnixa garais stāsts bija par to, kā viņš viņus mazgāja un tīrija. :emo:
Es tak nešķiru divas lapas atpaaļ meklējot visādas gudrības :naac:
Dēls mēnesi no vietas nopisas pa garāžu, uzraksta palagu par saviem panākumiem, bet fāters par neizlasa...

Re: arniks8 jetta GT daily

Posted: 01 Mar 2024, 18:28
by ttd
izlasiju cik mb un nemaz nevēru. jēzus marija

Re: arniks8 jetta GT daily

Posted: 01 Mar 2024, 21:01
by Teorētiķis
Speciāli devos uz Miera ielas rajona kafejnīcu, lai pieslēgtos bezmaksas wi-fi un strebjot Ķirbju latti iepazītos ar vizuālajiem materiāliem postā.
Passion to Porolon apbrīnojams.
Tomēr nav kā citiem!

Re: arniks8 jetta GT daily

Posted: 23 Apr 2024, 17:23
by arniks8
Par prieku ķirbju lates baudītājiem samazināju attēlu izmērus, lai zelta zivtiņai neiztērē visus datus :naac:

Tātad sāka parādīties puslīdz jēdzīgās dienas pēc sniega nokušanas. Bija jau atkal jāpieķerās bremzēm :emo:. Kāpēc? Pēdējā reizē nevarēja tā kā līdz galam atgaisot un negribēju vairs pisties, bet bremzes bija palikušas tādas pašvakas jeb precīzāk, es todien braucu mājās bez bremzēm :rally:

Tā kā laiks puslīdz labs, tad var ārā paķimerēties un pagaisot ar kompresoru un atkal likt lietā diy korķi
Image

Nosēdies pie rata, uzkačā 1bar un pa kaifu gaiso 8)
Image

Tiku pie priekšējā labā rata un sapratu kāpēc bremzes pazuda :naac: . Vai nu nebiju pievilcis līdz galam vai arī bija atskrūvējies.

Image

Beidzot biju atcerējies nopirkt jaunas gaisošanas skrūves, vecās skruvējās vaļā tikai uz sapņiem un cerībām, es laikam pat nopirku ar rezervi, jo mājās 90% autoparkam ir šādas un nekad nav pa rokai kad vajag :D

Image

Image

Siltummaiņas flanci nomainīju, bet joprojām nedaudz majonēze redzama :?

Image

Tad sāku ikdienā lekt pa guļošajiem ar šādu spēkratu, jo bija zajebal lauzt jettai piekari pa Rīgu

Image

Ik pa laikam jau čolēju cik izmaksā dažādas sadalenes. Kāpēc? Tāpēc ka prasījās nedaudz vairāk augšas(piemēram, kad nav vērts likt augstākā robā un pavilkt līdz galam) un lai tie bēn vē tik brīvi neiet garām taisnēs :D, negribu motoru mainīt, jo prost negribu :naac:, apkopes šim arī ļoooti viegli veikt un uz TA neviens pat acis nepamirkšķina par to kas tas par motoru.
Še ku rekur vienu dienu skatos mk2 čatā un tur kkāda sadalene ielikta, nekas dižš nav minēts, uzjautāju vai ir kāds kods, iegooglēju un jopt, tā ir 8v schrick 276* sadalene, cik no forumiem nopratu maksimums ko uz stock vadības var likt lai nesākās problēmas un par tik saldu ciparu ka nevarēju neņemt :naac:

Image
kamerā ņifigā neredz, bet ir real deal
Image

Tik problēma tāda ka ADY/AGG dzinēji vairs nenāca ar dubultajām vārstu atsperēm kā iepriekšējie šprices motori, bet tas nekas, man ir 1.8 ar 160k noskrējienu no kā paņemt :naac:

Image

Gribēju kompensatorus arī no šī paņemt, bet izskatās ka kāds nav kārtīgi eļļu mainījis un citi appuvuši bikin no stāvēšanas :emo:. Nē jaunus nelikšu, es jau tā neuzticos detaļu kvalitātei, pn ar tiem sūdiem, šie vecie sapisās tikai kad kārtīgi saliec vārstus.

Image

Atsperes bija tā pielipušas ka savu DIY sapiedēju salauzu, dusmās paņēmu muciņu un ar āmuru izdauzīju līdz tie sprosti aiziet pa gaisu :D un sāku taisīt jaunu saspiedēju, lai jettai bez galvas nocelšanas varu nomainīt.

Image

Image

Image

Image

Tests veiksmīgs, var vārīt klāt

Image

Novārīju nedaudz par traku, savērpās un palika ne tā kā piemērot :susnaks:

Image

Image

mega ērti

Image

Tagad vajag nākošo tooli

Image

awwww yeahhhh 8)

Image

Blad

Image

Es gan nebiju tīrījis pēc siltummaiņa nomainīšanas, zem eļļas korķa smegma nebija, paņēmu iztīrīju. Būs vēlāk jāpačeko vai atkal kkas veidojas.

Image

Drosle +/- tīra joprojām(kas ir ļoooooti svarīgi ar šo vadību)

Image

Izskatās ka kkāda rūsa skalojas, eļļa šķiet ka nejaucas vairs klāt

Image

Image

Gribēju notestēt vai vārsti turēsies ciet savienojot kompresijas mērāmo ar kompresoru, bet atšķiras gali. Jādabū kāda pāreja, ja nē, tad mošk jāceļ nost galva :susnaks:, negribu riskēt ar kkādus striķus bāzt caur sveču caurumu vai citu huiņu.

Image

Volvo sāka tuvoties atkārtotā TA diena kad parādījās kaifa spēkrats, tad nu pārsēdos iekdienā uz šo un pievienojos mercē des' klubiņam :naac:

Image

Dienu pirms mano events samedīju un piestiprināju sliekšņa uzliku :D

Image

Brouts pa tras' 8)
» Skatīties Youtube

Pēc zāliena uzaršanas palika stūre šķība(iepriekš jau nedaudz bija, jo ziemā uzpisu uz apmales, bet tagad bija kārtīgi), kā arī stūre pamatīgi vibrēja. Piestāju PIT'ā un uzreiz redzēju ka spieķi pilni ar zemi, izkasīju visu ārā un izbraucu no teritorijas, apstājos ar stūri tādā pozīcijā ka mašīna brauc taisni un pārliku stūri taisni

Image

Image

Palaidu nedaudz vaļā riteņu skrūves pabraucu uz priekšu un atpakaļ, pievilku. Aizbraucu turpat blakus uz to ielu kas iet uz ikea, pagaidīju kad neviena nav, atvliku sotaku. It kā viss ok, zbiss pisam atpakaļ :naac:.
» Skatīties Youtube

» Skatīties Youtube


4. sesijā kkas sapisās ar uzstādījumiem līdz ar to sanāca slow-mo vidaks, kā arī bača izbeidzās. 5. jau tika filmēts pēc vecām metodēm
» Skatīties Youtube

Rezultāti no transpondera, labi ka bija, jo race chrono kko pisās un tikai 5. sesijā dabūju rezultātu.

1. 1:52.976
2. 1:52.652
3. 1:52.096 Pēc ši waldmez pakonsultēja, tad 4. sāku mēģināt, bet rezultāti līdzīgi.
4. 1:52.674
5. 1:50.251 (race chrono 1:50.27, diezgan precīzi rāda) jauns PB 8)

Bet 5. laikam pat sanāca kko no teiktā pielietot, stabili daudz ātrāki laiki ar visu to ka pakaļējās riepas jau bija RIP un sāka neturēties. Zem 1:50 noteikti varu palīst, elkonis un slimnīca ir visvājākās vietas, ir krietni ko mācīties, bet tas vairāk laika jautājums, ja sanāks, tad pie katras izdevības braukšu, man unreal patīk 8) . Pēc pasākuma un joprojām normāli jūtu kreiso plecu bija diezgan pamatīgi jāiekrampējas stūrē, jo pizģets kā rāva ārā no rokām.

Jāmaina sajūgu, droši vien arī kurvi un pie reizes kloķenes saļņiku, kārbas saļņiku. Vajag 2x jaunas riepas, jo sunfulli ir nodrāzti un liekas ka ovāli :D, domāju mēģināt 205 sekciju 8), kkad būtu jāuzmet arī sadalene. 16. Maijā būs superlaps, domāju ka piedalīšos, būs jāmēģina nebūt pēdējam :naac:

Unnnnnn vakar mēģinot slīpēt uzrāvu mersi uz apmales, tā kā jetta atkal kļuva par daily :aiwa:

Image

Re: arniks8 jetta GT daily

Posted: 23 Apr 2024, 18:27
by krabiz
“…apstājos ar stūri tādā pozīcijā ka mašīna brauc taisni un pārliku stūri taisni”

Ko savirzes meistari Tev nestāsta 8)

Re: arniks8 jetta GT daily

Posted: 23 Apr 2024, 20:24
by howitzer
krabiz wrote: 23 Apr 2024, 18:27 “…apstājos ar stūri tādā pozīcijā ka mašīna brauc taisni un pārliku stūri taisni”

Ko savirzes meistari Tev nestāsta 8)
Paļubom arī Tu kaut vienu reizi šādi dzīvē esi darījis. :D Es točna. :D

Re: arniks8 jetta GT daily

Posted: 23 Apr 2024, 20:48
by andrams
Ne tik masīvu, bet pietiekami mīzīgu šķēri vienreiz pats pirms tiltiņa norāvos. Pēc video liekas, ka pārāk daudz mēģināji sabremzēties ar pārāk "saspriegotu" stūri... :)

Bet jebaķ, pa ilgiem laikiem tik interesanti pavērot Biķernieku onboordus, it īpaši tāpēc, ka apļa laiki tik tuvi maniem apļa laikiem tad, kad es biju jauns un smuks :rofl:

Re: arniks8 jetta GT daily

Posted: 23 Apr 2024, 21:06
by tolx
Mersim spārnus vajag?
Man ir jauni, sen aizmētājušies.

Re: arniks8 jetta GT daily

Posted: 23 Apr 2024, 21:15
by arniks8
Pagaidām vel nē, paturēšu prātā, gan jau ka kādā brīdī vajadzēs :shura:

Re: arniks8 jetta GT daily

Posted: 23 Apr 2024, 23:05
by xero
arniks8 wrote: 23 Apr 2024, 17:23 apstājos ar stūri tādā pozīcijā ka mašīna brauc taisni un pārliku stūri taisni
ebal :susnaks:

Re: arniks8 jetta GT daily

Posted: 24 Apr 2024, 09:50
by krabiz
howitzer wrote: 23 Apr 2024, 20:24
krabiz wrote: 23 Apr 2024, 18:27 “…apstājos ar stūri tādā pozīcijā ka mašīna brauc taisni un pārliku stūri taisni”

Ko savirzes meistari Tev nestāsta 8)
Paļubom arī Tu kaut vienu reizi šādi dzīvē esi darījis. :D Es točna. :D
Yup :reeka:

Re: arniks8 jetta GT daily

Posted: 29 Apr 2024, 09:03
by Turn100
Varu iedot blowby testeri, ja gribi uz vietas mainit atsperes pūšot gaisu podos😀