Page 5 of 6
Posted: 13 Feb 2008, 16:39
by DeeCee
nOObs wrote:EDX wrote:Tikko čaļi no Holandes atdzina subaru - bez ABS un AIRBAGiem - es ka ieraudzīju, ka šim divi bardačoki (otrs airbaga vietā) tā

Jubiļeika???
es arii taadu gribu, zb abs un airabgs arii nah nav vajadziigs, jaarauj droshinaataajs aaraa
Posted: 13 Feb 2008, 16:51
by Android
Nju manējam foresteram ziemā tas abs kaitina - pārāk ātri slēdzas un neļauj normāli sabremzēties. Kā būs sniegs tā raušu ārā drošinātāju - citādi autiņš toč normāli nestājas

Posted: 13 Feb 2008, 16:54
by Lambertino
DeeCee wrote:nOObs wrote:EDX wrote:Tikko čaļi no Holandes atdzina subaru - bez ABS un AIRBAGiem - es ka ieraudzīju, ka šim divi bardačoki (otrs airbaga vietā) tā

Jubiļeika???
es arii taadu gribu, zb abs un airabgs arii nah nav vajadziigs, jaarauj droshinaataajs aaraa
par ABS vel varu pierist, bet par paduskaam nea
Cik tur tā probza - uztaisi slēdzi uz abs
Un ja sēņo pa ielu atstāj saslēgtu
Posted: 13 Feb 2008, 17:03
by Pauliic
EDX wrote:Es ja godīgi ieteiktu aizbraukt un izbraukt ar šitādu eksemplāru:
http://ss.ss.lv/msg/lv/98/4900/195976/XnoAFE9nQw==.html
Cik es ar tādiem esmu saskāries, tad komforts

, patēriņš smieklīgs, detaļas vienmēr un visur pieejamas, 5cil dīzelis ir šausmīgi izdevies un ja vēl Q, tad ziemā var izkaifoties
Es tev saku, vienkārši aizbrauc un pamēģini
Ikdienas autiņš vienkārši

piekrītu
Posted: 13 Feb 2008, 18:09
by Rihy
Jā, tas spainis ir jubilejka - Nardi stūre, ātrumkloķim sarkanu diegu izšuvums arī ir... 240 zs vajadzētu būt.
Posted: 13 Feb 2008, 19:50
by RoDeO
nu tad nem s13! un esi laipni aicinaats barinaa! dodies uz 20sx.lv! un palasi!
ja gan jau vari ar kadu sarunaat izbraukt un pameginat labu aparatu! 2ggsx bija domajis tirgot peleko iekdienas braucamo!
un ar remontiem ir ta ja pats uzpase tad vis kartiibaa! (to esu no citiem dzirdejis)
ja tune tad pats vainiigs

Posted: 13 Feb 2008, 20:10
by Deivs
man personīgi patīk Honda civic 96+, bet ar Vti motoriem maksā baigi daudz ... pat neadekvāti man šķiet...

Posted: 13 Feb 2008, 20:53
by Android
Dionez wrote:man personīgi patīk Honda civic 96+, bet ar Vti motoriem maksā baigi daudz ... pat neadekvāti man šķiet...

nav labākais auto ikdienai:
- skaļš iekšā (kaut arī kluss ārpusē)
- salons plastmasīgs
- zems
- rūsē
- iet tikai pie augstiem apgriezieniem
- drošība.. kas tā tāda?
Posted: 13 Feb 2008, 21:31
by Focus
96-> neruusee gan... ruusee tie liidz 96gadam

stockaa nav nemaz zems..
kas augstiem apgriezieniem vainas, ja tas taa speciaali buveets?

salons negrab... man vismaz negrabeeja...
manupraat perfekts ikdienas auto.. ja veel liidz 5k tad jau var ~2000gadu njemt
Posted: 13 Feb 2008, 21:40
by Android
Focus wrote:96-> neruusee gan... ruusee tie liidz 96gadam

stockaa nav nemaz zems..
kas augstiem apgriezieniem vainas, ja tas taa speciaali buveets?

salons negrab... man vismaz negrabeeja...
manupraat perfekts ikdienas auto.. ja veel liidz 5k tad jau var ~2000gadu njemt
Ja trasei tad augstiem apgriezieniem nav ne vainas, a ja ikdienai - tad garām. Ikdienā vajag lai ir tā - kad dod, tad ir. Nevis iemin un tad gaidi, moš parādās.. Tāpē arī iesaku dīzeli - nav jāgriež lai būtu jauda.
Posted: 13 Feb 2008, 22:58
by Deivs
pa ielu nav ko skriet.
esmu pabraukājis ar šādu civiku, man patīk. braucu gan ar 1.4 motoru, tīri stumdāms pa ielām - man patika. Un galvenais ka dikti glīts un stilīgs.
Posted: 13 Feb 2008, 23:00
by Android
Dionez wrote:pa ielu nav ko skriet.
esmu pabraukājis ar šādu civiku, man patīk. braucu gan ar 1.4 motoru, tīri stumdāms pa ielām - man patika. Un galvenais ka dikti glīts un stilīgs.
Ja tas attiecībā uz jaudu tad pilnīgi stulbs apgalvojums- atļauto pārsniegt var arī ar zāles pļaujamo. Runa ir par variantu, kad vajag uzraut, a jaudas tajā diapazonā nav

Posted: 13 Feb 2008, 23:10
by Deivs
Android wrote:Dionez wrote:pa ielu nav ko skriet.
esmu pabraukājis ar šādu civiku, man patīk. braucu gan ar 1.4 motoru, tīri stumdāms pa ielām - man patika. Un galvenais ka dikti glīts un stilīgs.
Ja tas attiecībā uz jaudu tad pilnīgi stulbs apgalvojums- atļauto pārsniegt var arī ar zāles pļaujamo. Runa ir par variantu, kad vajag uzraut, a jaudas tajā diapazonā nav

nu tur gan es tev piekrītu laikam jau.
ar tādu ir jāpārslēdzas zemākā pārnesumā ejot uz apgonu. Nu vismaz drošāk

Posted: 13 Feb 2008, 23:16
by Rolis
Dionez wrote:Android wrote:Dionez wrote:pa ielu nav ko skriet.
esmu pabraukājis ar šādu civiku, man patīk. braucu gan ar 1.4 motoru, tīri stumdāms pa ielām - man patika. Un galvenais ka dikti glīts un stilīgs.
Ja tas attiecībā uz jaudu tad pilnīgi stulbs apgalvojums- atļauto pārsniegt var arī ar zāles pļaujamo. Runa ir par variantu, kad vajag uzraut, a jaudas tajā diapazonā nav

nu tur gan es tev piekrītu laikam jau.
ar tādu ir jāpārslēdzas zemākā pārnesumā ejot uz apgonu. Nu vismaz drošāk

tikai ne ar dohc vtec'iem

Posted: 13 Feb 2008, 23:20
by Deivs
reku rolis* var paņemt VTI civic coupi. khe khe. pa atlikušo naudu var uzlikt smukus diskus + kko ieguldīt vai sievu iepriecināt

Posted: 13 Feb 2008, 23:29
by Android
Nu pilsētā ne vienmēr ir laiks štepselēties - ja gadās izdevība kaut kur ielīst/strauji nomainīt joslu.. nu karoč daudz gadījumu kad vajag jaudu uzreiz nevis pēc 5-10 sekundēm.
Posted: 13 Feb 2008, 23:31
by MartinsG
Dionez wrote:Android wrote:Dionez wrote:pa ielu nav ko skriet.
esmu pabraukājis ar šādu civiku, man patīk. braucu gan ar 1.4 motoru, tīri stumdāms pa ielām - man patika. Un galvenais ka dikti glīts un stilīgs.
Ja tas attiecībā uz jaudu tad pilnīgi stulbs apgalvojums- atļauto pārsniegt var arī ar zāles pļaujamo. Runa ir par variantu, kad vajag uzraut, a jaudas tajā diapazonā nav

nu tur gan es tev piekrītu laikam jau.
ar tādu ir jāpārslēdzas zemākā pārnesumā ejot uz apgonu. Nu vismaz drošāk

Nemotors nav droši

Var gadīties daudz situāciju, kad nepieciešams
iemīt, lai no kkā izvairītos utml, bet ja jaudas nav, tad nekā...
Regulāri sanāk braukt arī pa V-pils šoseju ar Mazda 626 01' 2.0 nemotoru... katra 2. apdzīšana ir kā acīs skatīšanās nāvei

Posted: 13 Feb 2008, 23:37
by Deivs
neesi iedomājies, cik daudz bīstamu situāciju rodas, kad ar auto, kas norm iet tu domā, ka to vari, jo auto ir ātrs, bet tomēr rodas bīstamas situācijas?
piemēram apdzīšana jau tāda +/- bīstamā vietā, jo domā, kas tad tur, es tak ātri apdzīšu.
visp offtopiks - kāds varētu mazliet patīrīt te visu, vairs jau neko nevar saprast

Posted: 13 Feb 2008, 23:38
by Android
Maartinjsh wrote:Dionez wrote:Android wrote:Dionez wrote:pa ielu nav ko skriet.
esmu pabraukājis ar šādu civiku, man patīk. braucu gan ar 1.4 motoru, tīri stumdāms pa ielām - man patika. Un galvenais ka dikti glīts un stilīgs.
Ja tas attiecībā uz jaudu tad pilnīgi stulbs apgalvojums- atļauto pārsniegt var arī ar zāles pļaujamo. Runa ir par variantu, kad vajag uzraut, a jaudas tajā diapazonā nav

nu tur gan es tev piekrītu laikam jau.
ar tādu ir jāpārslēdzas zemākā pārnesumā ejot uz apgonu. Nu vismaz drošāk

Nemotors nav droši

Var gadīties daudz situāciju, kad nepieciešams
iemīt, lai no kkā izvairītos utml, bet ja jaudas nav, tad nekā...
Regulāri sanāk braukt arī pa V-pils šoseju ar Mazda 626 01' 2.0 nemotoru... katra 2. apdzīšana ir kā acīs skatīšanās nāvei

ja nemāk braukt tad tā ir.
Ja piešaujas tad arī ar nemotoru var naski štepselēt pa šosejām - galvenais lai nav stiprs pretvējš.
Posted: 13 Feb 2008, 23:42
by vēja suns
nu blin- es ar 1.8 normāli dzenu- protams sanāk pastepselēties, bet ir o.k. nu neesmu es tas astē sēdētājs, strīpā braucējs...
