Page 45 of 89
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 01 Oct 2013, 11:32
by ritvars124
Vnk esmu lasijis ka ir razotaji kas ta iedala nevis parkrasojot.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 01 Oct 2013, 11:38
by *Sicram
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_trksi ... &_from=R40
Internets ir aizliegts šajā pasaulē ?

Vēl protams vari aizsūtīt PM psih-arno !
Un izlasi šo..
Mikelis wrote:
Man vienreiz bija MK1 golfs, 1.3 karburātors, sarkans. Šausmīgi labi gāja.
man mersim priekšā ir zaļas un pakaļā ir zilas, kuras es nokrāsoju melnas !
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 01 Oct 2013, 11:41
by Briedis
ritvars124 wrote:Vnk esmu lasijis ka ir razotaji kas ta iedala nevis parkrasojot.
Jā, iedala, bet katram ražotajam ir savi krāsu kodi. Vienam sarkanās varbūt cietas, otram mīkstas. Citam ir sarkanas un trim melnām trīpiņām uz pēdējā vijuma.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 01 Oct 2013, 11:44
by Vents S
Ja meklēsi pēc krāsām, iebrauksi auzās. Jo katrs krāso tā kā iegribās un pēc tā nevar vadīties. Ja pērk kko tādu, tad skatās tehnisko info ko sniedz katrs ražotājs savai precei.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 01 Oct 2013, 13:19
by ritvars124
Ok paldies.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 03 Oct 2013, 20:06
by musix
Varbūt kāds var pateikt kas varētu būt pie vainas.
Audi b4 2,8. ģenerātors tika izjaukts, regulātors ar oglītēm tika nomainīts. viss gāja oki doki, 2 nedēļas, un tagad nopirku vakar jaunu aķīti, uzliku viss ok, bet pēkšņi ģenerātoram izbeidzās lādēšana. dod iekšā kaut kur 12.6
kad ir izslēgti visi patērātāji tad ar gāzīti turot 13 var dabūt.
Kas čakarē manu dzīvi??
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 03 Oct 2013, 22:14
by bucis
musix wrote:Varbūt kāds var pateikt kas varētu būt pie vainas.
Audi b4 2,8. ģenerātors tika izjaukts, regulātors ar oglītēm tika nomainīts. viss gāja oki doki, 2 nedēļas, un tagad nopirku vakar jaunu aķīti, uzliku viss ok, bet pēkšņi ģenerātoram izbeidzās lādēšana. dod iekšā kaut kur 12.6
kad ir izslēgti visi patērātāji tad ar gāzīti turot 13 var dabūt.
Kas čakarē manu dzīvi??
par mazu vajadzētu būt aptuveni 13.4 13.7.... bet ja tev ladēšanas lampiņa uz paneļa nedeg tad jau viss ok!
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 04 Oct 2013, 10:30
by DimanC
bucis wrote:musix wrote:Varbūt kāds var pateikt kas varētu būt pie vainas.
Audi b4 2,8. ģenerātors tika izjaukts, regulātors ar oglītēm tika nomainīts. viss gāja oki doki, 2 nedēļas, un tagad nopirku vakar jaunu aķīti, uzliku viss ok, bet pēkšņi ģenerātoram izbeidzās lādēšana. dod iekšā kaut kur 12.6
kad ir izslēgti visi patērātāji tad ar gāzīti turot 13 var dabūt.
Kas čakarē manu dzīvi??
par mazu vajadzētu būt aptuveni 13.4 13.7.... bet
ja tev ladēšanas lampiņa uz paneļa nedeg tad jau viss ok!
tādas muļķības gan nevajag rakstīt. lādēšanas lampiņa nav ultimate diagnostikas līdzeklis.
musix - ģeņģera remontu pats veici vai kāds pro? varbūt kaut kas ģeneratora remontā paveikts nekvalitatīvi. visi vadi kārtīgi pieskrūvēti? kas darās ar masas vadu uz dzinēju?
ierosmes vads piesprausts? man viena ģeneratora nosrpāgšana tieši sakrita ar to, kad es nedēļu biju pavizinājies ar līdz pusei piespraustu ierosmes vadu. lādēšanas lampiņa pa mirklim iemirgoja, ģeņģis deva kādus 13.2v, bet ieslēdzot kaut vienu patērētāju nokrita līdz 12.5v. arī pēc vada piespraušanas situācija neuzlabojās

nomainīju ģeneratoru un tagad jau divus gadus viss ok.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 04 Oct 2013, 11:57
by Vents S
Neesmu elektriķis, bet ģenerātora uzbūvi zinu. Ja pazūd lādēšana bieži maina tikai lādēšanas releju, bet 70% gadijumos ir beigts vai daļēji beigts diožu bloks un slip ring(nezinu kā tehniski pareizi tulkojas). Un 80% gadijumos ir lētāk nopirkt jaunu(atjaunotu) ģeneratoru.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 07 Oct 2013, 21:24
by waarna
Kur nopirkt labas maināmās gumijas priekš logu tīrītājiem? Zb, nomainīju tās kas ir pa 1,49ls cenuklubā, nesūda netīra, puse loga paleik nenotīrīta.
Pašas slotiņas ir kaut kas līdzīgas - bosch aerotwin, tikai 2009g audi orig
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 07 Oct 2013, 23:18
by karlis
maināmo gumiju esmu licis tikai aizm.stikla slotiņai. priekšā liku tikai jaunas slotiņas reizi pa 20 000 un bija ok
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 13 Oct 2013, 20:02
by ttd
Ir neliela problēma ar E34 2.5 TDS. Tā ir sekojoša - pa pārplūdes trubu dzen diezgan daudz tosolu ārā. Īsti nespēju izprast - kāpēc. Nav tā, ka par daudz ieliets. Ja būtu spiediens traukā - tas noietu pa trubu, nevis viss tosols no trauka aizšļāktos. Tas diezgan pamatīgi notiek tieši, teiksim, pēc kārtīgas izgāzēšanas, pat tukšgaitā. Un kaut kā neregulāri - ne gluži vienmēr.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 15 Oct 2013, 20:48
by vanags9
PROBLEMA
Motors EFE toyotas
Ieliku karbuža vieta 4efe motoriti (sprice)
Kad iedarbina brivgaita ruc smuki bet kad dod virsu sauj ugunis un gurst nost, viss parbaudits, aizdedzes spole nomainita..
Kas vel varetu but pie vainas?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 15 Oct 2013, 21:22
by Alien
vanags9 wrote:PROBLEMA
Motors EFE toyotas
Ieliku karbuža vieta 4efe motoriti (sprice)
Kad iedarbina brivgaita ruc smuki bet kad dod virsu sauj ugunis un gurst nost, viss parbaudits, aizdedzes spole nomainita..
Kas vel varetu but pie vainas?
pilnīgi viss ko pārliki
datorā to brīnumu nesaremontēsi
vajag pārbaudīt visu divreiz un tad vēlreiz
gan jau kautkas nav izdarīts
tik pat labi var trūkt kāds masas vads uz motoru vai kādu citu elektrobloku
japāņiem stils tāds padebīls - savilkt 30 masas vadus un visiem ir jābūt
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 15 Oct 2013, 21:23
by Alien
ttd wrote:Ir neliela problēma ar E34 2.5 TDS. Tā ir sekojoša - pa pārplūdes trubu dzen diezgan daudz tosolu ārā. Īsti nespēju izprast - kāpēc. Nav tā, ka par daudz ieliets. Ja būtu spiediens traukā - tas noietu pa trubu, nevis viss tosols no trauka aizšļāktos. Tas diezgan pamatīgi notiek tieši, teiksim, pēc kārtīgas izgāzēšanas, pat tukšgaitā. Un kaut kā neregulāri - ne gluži vienmēr.


beigta galvas blīve
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 15 Oct 2013, 21:46
by ttd
Alien wrote:ttd wrote:Ir neliela problēma ar E34 2.5 TDS. Tā ir sekojoša - pa pārplūdes trubu dzen diezgan daudz tosolu ārā. Īsti nespēju izprast - kāpēc. Nav tā, ka par daudz ieliets. Ja būtu spiediens traukā - tas noietu pa trubu, nevis viss tosols no trauka aizšļāktos. Tas diezgan pamatīgi notiek tieši, teiksim, pēc kārtīgas izgāzēšanas, pat tukšgaitā. Un kaut kā neregulāri - ne gluži vienmēr.


beigta galvas blīve
Pieļāvu tādu iespējamību, jā, bet spiediena sistēmā gandrīz nekāda un ar temperatūru nav nemazāko problēmu, dūmu arī nav nekādu. Bet poh, aizvedīšu pārbaudīt galvas blīves teoriju.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 15 Oct 2013, 22:02
by Alien
ttd wrote:Alien wrote:ttd wrote:Ir neliela problēma ar E34 2.5 TDS. Tā ir sekojoša - pa pārplūdes trubu dzen diezgan daudz tosolu ārā. Īsti nespēju izprast - kāpēc. Nav tā, ka par daudz ieliets. Ja būtu spiediens traukā - tas noietu pa trubu, nevis viss tosols no trauka aizšļāktos. Tas diezgan pamatīgi notiek tieši, teiksim, pēc kārtīgas izgāzēšanas, pat tukšgaitā. Un kaut kā neregulāri - ne gluži vienmēr.


beigta galvas blīve
Pieļāvu tādu iespējamību, jā, bet spiediena sistēmā gandrīz nekāda un ar temperatūru nav nemazāko problēmu, dūmu arī nav nekādu. Bet poh, aizvedīšu pārbaudīt galvas blīves teoriju.
nu drīz būs lielāki brīnumi

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 16 Oct 2013, 19:35
by vanags9
Liekot baika karburatorus, ka var dabut aizdedzei dzirksteli ja vina iet caur kompi??
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 18 Oct 2013, 13:27
by Dzelzuks
Ir kads kurs macetu saregulet lai m10b18 karburatoram atgazes butu pie 3 nevis 12?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 18 Oct 2013, 13:36
by moro
vanags9 wrote:Liekot baika karburatorus, ka var dabut aizdedzei dzirksteli ja vina iet caur kompi??
Atstāj kompi, lai tas atbild par aizdedzi un degvielu padod ar karbužiem