Re: Kādu auto izvēlēties!?
Posted: 02 Mar 2011, 09:02
ar ko civics ir krutāks par polo? gads tas pats, cena tā patiArchuks wrote:Polo imho vnk ir pārcenots, tām cenām nav nekāda loģiska pamatojumaTāpat kā principā visi pārējie VW modeļi
ar ko civics ir krutāks par polo? gads tas pats, cena tā patiArchuks wrote:Polo imho vnk ir pārcenots, tām cenām nav nekāda loģiska pamatojumaTāpat kā principā visi pārējie VW modeļi
Pabrauc ar vienu un otru sapratīsi!mpb wrote:ar ko civics ir krutāks par polo? gads tas pats, cena tā patiArchuks wrote:Polo imho vnk ir pārcenots, tām cenām nav nekāda loģiska pamatojumaTāpat kā principā visi pārējie VW modeļi
golfs ir spainis, turklaat ar nepamatotaam pretenzijaam uz kvalitatiivu spainienvy wrote:Archuks vnk powera ietekmēVW ir ļoti kvalitatīvas automašīnas, tāpēc arī maksā salīdzinoši dārgi. es protams nerunāju par trešās paaudzes golf, kas ir diezgan paliela klaberkaste
ja es pareizi sapratu mpb, tad te kaa reize tiek mekleets nevis "muusdieniigs auto", bet leets (gan iegaadee, gan expluataacijaa) un uzticams auto sievietei. nevis studenta sapnis (tm), ar ko njemties pa garaazhu vai pusliidz jauns auto. pa 4-5kls es noteikti ieteiktu kaadu ieprieksheejaas paaudzes toy rav4 - buus pusliidz ekAnomisks, paardziivos riigas ielas labaak par spainjiem, eerta seedpoziicija, ziemaa nav jaanervozee. bet ja tiek mekleets vecs spainis sievietei ar minimumu sexa - vw/audi. golfs, polo, lupo, 80 vai a3, ar nelielu benziina dzineeju, atkariibaa no macinja izmeera un konkreetaa exemplaara staavoklja.Archuks wrote:Davai padiskutējamTas, ka VW modeļiem cenas ir par 20-25% lielākas nekā analogiem citu ražotāju (Ford, Opel un japāņi)* modeļiem, imho nav pamatoti
T.i. price/performance citiem ir labāks
Nu tas tādā gadījumā, ja ikdienai tiek meklēts lēts un uzticams auto...bet ja ir vēlēšanās braukt tieši ar VW, tad viss kārtībā
*runa ir par mūsdienīgiem auto, nevis par Sierrām, veciem Mondeo un sarūsējušiem opeļiem
mazlietoti vw ir padārgi, bet nevarētu gan teikt ka nepamatoti. Ir tās mašīnas ļoooti labas.Archuks wrote:Davai padiskutējamTas, ka VW modeļiem cenas ir par 20-25% lielākas nekā analogiem citu ražotāju (Ford, Opel un japāņi)* modeļiem, imho nav pamatoti
T.i. price/performance citiem ir labāks
Nu tas tādā gadījumā, ja ikdienai tiek meklēts lēts un uzticams auto...bet ja ir vēlēšanās braukt tieši ar VW, tad viss kārtībā
*runa ir par mūsdienīgiem auto, nevis par Sierrām, veciem Mondeo un sarūsējušiem opeļiem
Es jau gaidīju BMW iesaisti sarunāJuzix wrote:Kopts e36 gadienā ar nav par 20-30% dārgāks par līdzīga gada un stāvokļa civik sedanu?
Ģimenē 5 gadus bija Toyota Rav4 , mašīna uzticama , mainīts tika tikai eļļas , bremzes , filtri un riepas. No lielākiem remontiem bija tik viens suports jānomaina un viss.ParaTr00per wrote:ja es pareizi sapratu mpb, tad te kaa reize tiek mekleets nevis "muusdieniigs auto", bet leets (gan iegaadee, gan expluataacijaa) un uzticams auto sievietei. nevis studenta sapnis (tm), ar ko njemties pa garaazhu vai pusliidz jauns auto. pa 4-5kls es noteikti ieteiktu kaadu ieprieksheejaas paaudzes toy rav4 - buus pusliidz ekAnomisks, paardziivos riigas ielas labaak par spainjiem, eerta seedpoziicija, ziemaa nav jaanervozee. bet ja tiek mekleets vecs spainis sievietei ar minimumu sexa - vw/audi. golfs, polo, lupo, 80 vai a3, ar nelielu benziina dzineeju, atkariibaa no macinja izmeera un konkreetaa exemplaara staavoklja.Archuks wrote:Davai padiskutējamTas, ka VW modeļiem cenas ir par 20-25% lielākas nekā analogiem citu ražotāju (Ford, Opel un japāņi)* modeļiem, imho nav pamatoti
T.i. price/performance citiem ir labāks
Nu tas tādā gadījumā, ja ikdienai tiek meklēts lēts un uzticams auto...bet ja ir vēlēšanās braukt tieši ar VW, tad viss kārtībā
*runa ir par mūsdienīgiem auto, nevis par Sierrām, veciem Mondeo un sarūsējušiem opeļiem
E36 pieminēju, jo arī par nopistu e36 tiek prasītsArchuks wrote:Es jau gaidīju BMW iesaisti sarunāJuzix wrote:Kopts e36 gadienā ar nav par 20-30% dārgāks par līdzīga gada un stāvokļa civik sedanu?Nu E36 un Civic's ir pilnīgi dažādi auto un tur ir par ko piemaksāt, ja ir vēlme pēc noteiktām auto īpašībām (dinamika, vadāmība u.tml.) Bet runa jau ir par to, ka VW tāds pats vidusmēra auto ir kā visi pārējie fordi, opeļi, japāņi u.tml.
Nu un šaubos, ka ar VW/Audi visi dzīvo un brauc laimīgi, bet visi pārējie auto ir neuzticami un čakars ar viņiem(pieturoties pie tiem pašiem 1,2k Ls) Es, protams, pārspīlēju, bet tāds viedoklis rodas pēc Jūsu tekstiem
Par šito pilnībā piekrītuJuzix wrote:E36 pieminēju, jo arī par nopistu e36 tiek prasītsArchuks wrote:Es jau gaidīju BMW iesaisti sarunāJuzix wrote:Kopts e36 gadienā ar nav par 20-30% dārgāks par līdzīga gada un stāvokļa civik sedanu?Nu E36 un Civic's ir pilnīgi dažādi auto un tur ir par ko piemaksāt, ja ir vēlme pēc noteiktām auto īpašībām (dinamika, vadāmība u.tml.) Bet runa jau ir par to, ka VW tāds pats vidusmēra auto ir kā visi pārējie fordi, opeļi, japāņi u.tml.
Nu un šaubos, ka ar VW/Audi visi dzīvo un brauc laimīgi, bet visi pārējie auto ir neuzticami un čakars ar viņiem(pieturoties pie tiem pašiem 1,2k Ls) Es, protams, pārspīlēju, bet tāds viedoklis rodas pēc Jūsu tekstiem
![]()
Ja būtu jāsalīdzinā jauns e36 un jauns Civiksedans, tad tās ir divas dažādas mašīnas.
Ja jāsalīdzina pacmit gadus piedzīvojušas klaberkastes, tad tur ir viens un tas pats. Kā vienu, tā otru var dabūt ar visai ok aprīkojumu, tikai viens būs dārgāks.
civics ir krutaks ar to, ka rezerves daljas ir ierobežotā klāstā ..mpb wrote:ar ko civics ir krutāks par polo? gads tas pats, cena tā patiArchuks wrote:Polo imho vnk ir pārcenots, tām cenām nav nekāda loģiska pamatojumaTāpat kā principā visi pārējie VW modeļi
es domaaju, ka tu lien nevietaaMartinss wrote:Melnais, es domāju ka vajag skailainu, ne?
plus ar to, ka neesi tik ļoti norobežots no apkārtējās vides (lasi, āra trokšņi nāk iekšā labāk, salons izdala pamundrinošu skaņas pavadījumu) un ir riebīgs uz tausti, līdz ar to mazāk ar to gribas braukt un tādējādi tērēt nauduImI wrote:civics ir krutaks ar to, ka rezerves daljas ir ierobežotā klāstā ..mpb wrote:ar ko civics ir krutāks par polo? gads tas pats, cena tā patiArchuks wrote:Polo imho vnk ir pārcenots, tām cenām nav nekāda loģiska pamatojumaTāpat kā principā visi pārējie VW modeļi
Nui vai tad tik traki? Man šķiet, ka kaut kāds Civic +/- '99 gads, tas tik vien mudina iespiest pedāli. Pie tam, tiem japāņiem tiešām ir sīkāks patēriņš par ģermāņu auto. Gribās klusumu? Pērkat Mazdu 626 ap 98 gadu, knapi varēs dzirdēt, ka motors ir iedarbināts.envy wrote:plus ar to, ka neesi tik ļoti norobežots no apkārtējās vides (lasi, āra trokšņi nāk iekšā labāk, salons izdala pamundrinošu skaņas pavadījumu) un ir riebīgs uz tausti, līdz ar to mazāk ar to gribas braukt un tādējādi tērēt nauduImI wrote:civics ir krutaks ar to, ka rezerves daljas ir ierobežotā klāstā ..mpb wrote:ar ko civics ir krutāks par polo? gads tas pats, cena tā patiArchuks wrote:Polo imho vnk ir pārcenots, tām cenām nav nekāda loģiska pamatojumaTāpat kā principā visi pārējie VW modeļi