Tehniska rakstura diskusijas II
Moderator: gacciZm
- AtmoBenzin
- Posts: 12022
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Ideāls sagāzums kam? Priekš braukšanas pa pļavu, vasarasprintam vai saulīšu tīšanai atpakaļgaitā?
- berzins42
- Posts: 422
- Joined: 22 Mar 2012, 20:14
- Location: cesis
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
tā lai maksimāli ātri un droši var izņemt līkumu uz asfalta seguma. noskaidroju vienu lietu ka aizmugurei jābūt augstākai par priekšu. visur vel ir baigi gudri aprakstīts ka ar negatīvu sagāzumu labāk ir izņemt līkumu bet bremzēt švakāk turklāt ar 0 esot labāk nobremzēt un uzsākt braukšanu, bet uz cik grādiem likt nekur nevaru atrast. Kāds būtu tas vidusceļš lai auto turās līkumos un būtu droša bremzēšana.?
My brother have a Volvo 850 turbo intercooler to sale ! SO FAAAAAAST
- Briedis
- Mondeo ST 220
- Posts: 4799
- Joined: 11 Jun 2004, 09:06
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 1 time
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Kāds kaut ko saprot no šiem? Ir labs? Cena liekas adekvāda, tikai kā sakarīgi pārbaudīt ka nav gļukains.
http://www.ss.lv/msg/lv/construction/to ... bgieg.html
http://www.ss.lv/msg/lv/construction/to ... bgieg.html
- berzins42
- Posts: 422
- Joined: 22 Mar 2012, 20:14
- Location: cesis
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Spoiler
Show
Vents S wrote:šis ir vienīgais tāds auto ar tāda veida bremzēm vai arī es pirmo reizi redzu tādu izpildijumu?
Dodge T -REX


My brother have a Volvo 850 turbo intercooler to sale ! SO FAAAAAAST
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1251
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
/bremzes/
Tās ir divas dažādas lietas. Risinājums ar bremžu diskiem pie kārbas/reduktora, pēc būtības daudz neatšķiras, no standarta bremžu darbības. Pirmajā gadījumā tiek pats motors bremzēts nevis rati.
Tās ir divas dažādas lietas. Risinājums ar bremžu diskiem pie kārbas/reduktora, pēc būtības daudz neatšķiras, no standarta bremžu darbības. Pirmajā gadījumā tiek pats motors bremzēts nevis rati.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- GG.
- Posts: 15934
- Joined: 30 Oct 2011, 23:05
- Location: Lielā Xadene
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Pilnīgi nekāda starpība vai nulle vai mīnus kautkas. Apskaties kādā leņķī Tev stāv plaukti tam širokam un kādā leņķī ir stūres pirksti.berzins42 wrote:tā lai maksimāli ātri un droši var izņemt līkumu uz asfalta seguma. noskaidroju vienu lietu ka aizmugurei jābūt augstākai par priekšu. visur vel ir baigi gudri aprakstīts ka ar negatīvu sagāzumu labāk ir izņemt līkumu bet bremzēt švakāk turklāt ar 0 esot labāk nobremzēt un uzsākt braukšanu, bet uz cik grādiem likt nekur nevaru atrast. Kāds būtu tas vidusceļš lai auto turās līkumos un būtu droša bremzēšana.?


- berzins42
- Posts: 422
- Joined: 22 Mar 2012, 20:14
- Location: cesis
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
vairāk parakājos pa vwvorteksu un atradu to ka priekšā vaig -1.5 aizmugurē -1, noteikti būs jāpameiģina šāda kombinācija. Bet pēc pēdējās sēdināšanas kad nosēdināju maksimāli zemu nācas sagāzumu maksimāli pozitīvu saliku lai rats neķeras amartizatorā. pēctam braucot ievēroju ka stūre ļoti viegla palikusi un līkumos švakāk vadās, tas parasti ir raksturīgs ja ir uzlikts pozitīvs sagāzums. tapēc gluži nevarētu teikt ka mainot sagāzumu nemainās vadāmība.
My brother have a Volvo 850 turbo intercooler to sale ! SO FAAAAAAST
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Pēc parametriem cena atbilstoša, vienīgi nav nekāda info par pašu ražotaju. vel būtu labi, ja zinātu cik ir velkošie rullīši stieples padevei. ja ir 2 velkošie, tad ir viegli pielāgot alumīnija metinašanai, tas ceļ vērtību.Briedis wrote:Kāds kaut ko saprot no šiem? Ir labs? Cena liekas adekvāda, tikai kā sakarīgi pārbaudīt ka nav gļukains.
http://www.ss.lv/msg/lv/construction/to ... bgieg.html
- Briedis
- Mondeo ST 220
- Posts: 4799
- Joined: 11 Jun 2004, 09:06
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 1 time
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
ražotājs: lincoln electric (asv)Vents S wrote:Pēc parametriem cena atbilstoša, vienīgi nav nekāda info par pašu ražotaju. vel būtu labi, ja zinātu cik ir velkošie rullīši stieples padevei. ja ir 2 velkošie, tad ir viegli pielāgot alumīnija metinašanai, tas ceļ vērtību.Briedis wrote:Kāds kaut ko saprot no šiem? Ir labs? Cena liekas adekvāda, tikai kā sakarīgi pārbaudīt ka nav gļukains.
http://www.ss.lv/msg/lv/construction/to ... bgieg.html
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
biju domajis, pa pašam man nav informacijas par kvalitati uttBriedis wrote:ražotājs: lincoln electric (asv)Vents S wrote:Pēc parametriem cena atbilstoša, vienīgi nav nekāda info par pašu ražotaju. vel būtu labi, ja zinātu cik ir velkošie rullīši stieples padevei. ja ir 2 velkošie, tad ir viegli pielāgot alumīnija metinašanai, tas ceļ vērtību.Briedis wrote:Kāds kaut ko saprot no šiem? Ir labs? Cena liekas adekvāda, tikai kā sakarīgi pārbaudīt ka nav gļukains.
http://www.ss.lv/msg/lv/construction/to ... bgieg.html
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
ar tādiem parametriempa tādu cenu ir jauns telwin aparats, bet pašam man tas nepatīk. kemppi un migatronik ir 800-1k ls, bet tiem jau ir ar digitalo displeju.Briedis wrote:skaidrsVents S wrote:biju domajis, pa pašam man nav informacijas par kvalitati uttman arī nav, bet cik ir lasīts, tad nekā labāka millers un lincoln nav.
- howitzer
- M30
- Posts: 29277
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Vajag helpu par stūres pastūža niķiem. Pie zemiem apgriezieniem nedarbojas. Šķidruma līmenis ir, siksna neslīd. Kur remontēt?
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- jaaniss
- Audi 80
- Posts: 2878
- Joined: 11 Feb 2005, 14:22
- Location: Jelgava
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
sākumā var pamēģināt nomainīt to šķidrumu
www.ajblasters.lv
Smilšu strūkla, metināšana, gruntēšana.
Smilšu strūkla, metināšana, gruntēšana.
- howitzer
- M30
- Posts: 29277
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Ok, noprovēsim.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Hidrauliskā eļļa vaitad nav caurspīdīga?GG. wrote:+1 Ja šķidrums nav skaisti sarkanā krāsā, tad tas ir jāmaina nost + jāizskalo visa sistēma.jaaniss wrote:sākumā var pamēģināt nomainīt to šķidrumu