Tehniska rakstura diskusijas II

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

User avatar
AtmoBenzin
Posts: 12022
Joined: 01 Nov 2012, 16:10
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by AtmoBenzin »

Ideāls sagāzums kam? Priekš braukšanas pa pļavu, vasarasprintam vai saulīšu tīšanai atpakaļgaitā?
User avatar
berzins42
Posts: 422
Joined: 22 Mar 2012, 20:14
Location: cesis
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by berzins42 »

tā lai maksimāli ātri un droši var izņemt līkumu uz asfalta seguma. noskaidroju vienu lietu ka aizmugurei jābūt augstākai par priekšu. visur vel ir baigi gudri aprakstīts ka ar negatīvu sagāzumu labāk ir izņemt līkumu bet bremzēt švakāk turklāt ar 0 esot labāk nobremzēt un uzsākt braukšanu, bet uz cik grādiem likt nekur nevaru atrast. Kāds būtu tas vidusceļš lai auto turās līkumos un būtu droša bremzēšana.?
My brother have a Volvo 850 turbo intercooler to sale ! SO FAAAAAAST
User avatar
Briedis
Mondeo ST 220
Posts: 4799
Joined: 11 Jun 2004, 09:06
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Briedis »

Kāds kaut ko saprot no šiem? Ir labs? Cena liekas adekvāda, tikai kā sakarīgi pārbaudīt ka nav gļukains.
http://www.ss.lv/msg/lv/construction/to ... bgieg.html
User avatar
berzins42
Posts: 422
Joined: 22 Mar 2012, 20:14
Location: cesis
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by berzins42 »

Spoiler
Show
Vents S wrote:šis ir vienīgais tāds auto ar tāda veida bremzēm vai arī es pirmo reizi redzu tādu izpildijumu?

Dodge T -REX
Image
kaut ko lidzigu nsu uzmeistaroja 60. gados nsu ro80 pectam tadas bremzes tika izmantotas audi 100 c1
Image
Image
My brother have a Volvo 850 turbo intercooler to sale ! SO FAAAAAAST
User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1251
Joined: 09 Jul 2004, 21:22
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by J.K.jr.bad. »

/bremzes/

Tās ir divas dažādas lietas. Risinājums ar bremžu diskiem pie kārbas/reduktora, pēc būtības daudz neatšķiras, no standarta bremžu darbības. Pirmajā gadījumā tiek pats motors bremzēts nevis rati.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:
User avatar
GG.
Posts: 15934
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Lielā Xadene
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by GG. »

berzins42 wrote:tā lai maksimāli ātri un droši var izņemt līkumu uz asfalta seguma. noskaidroju vienu lietu ka aizmugurei jābūt augstākai par priekšu. visur vel ir baigi gudri aprakstīts ka ar negatīvu sagāzumu labāk ir izņemt līkumu bet bremzēt švakāk turklāt ar 0 esot labāk nobremzēt un uzsākt braukšanu, bet uz cik grādiem likt nekur nevaru atrast. Kāds būtu tas vidusceļš lai auto turās līkumos un būtu droša bremzēšana.?
Pilnīgi nekāda starpība vai nulle vai mīnus kautkas. Apskaties kādā leņķī Tev stāv plaukti tam širokam un kādā leņķī ir stūres pirksti. :emo: Been there done that, bumpsteers kā cūkai pa rakumiem, tolka nekāda, uz ceļa neturās. Ja gribi gonkot un ņemt sporta līkumus ar tādu sēdinājumu, tad jādomā par normālu amortizatora gājienu, ko var dabūt ar dārgiem koiliem, pagarinājumiem balsta šarnīriem un stūres pirkstu filp kitu.

Image
User avatar
berzins42
Posts: 422
Joined: 22 Mar 2012, 20:14
Location: cesis
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by berzins42 »

vairāk parakājos pa vwvorteksu un atradu to ka priekšā vaig -1.5 aizmugurē -1, noteikti būs jāpameiģina šāda kombinācija. Bet pēc pēdējās sēdināšanas kad nosēdināju maksimāli zemu nācas sagāzumu maksimāli pozitīvu saliku lai rats neķeras amartizatorā. pēctam braucot ievēroju ka stūre ļoti viegla palikusi un līkumos švakāk vadās, tas parasti ir raksturīgs ja ir uzlikts pozitīvs sagāzums. tapēc gluži nevarētu teikt ka mainot sagāzumu nemainās vadāmība.
My brother have a Volvo 850 turbo intercooler to sale ! SO FAAAAAAST
User avatar
GG.
Posts: 15934
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Lielā Xadene
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by GG. »

Es jau neteicu, ka nemainās. Vienīgais uz ko var cerēt ir dabūt ārā labāko no sūdīga gadījuma. Stūri tāpat raustīs utt.
User avatar
Vents S
Posts: 743
Joined: 27 Mar 2012, 11:56
Location: RipoDL
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Vents S »

Briedis wrote:Kāds kaut ko saprot no šiem? Ir labs? Cena liekas adekvāda, tikai kā sakarīgi pārbaudīt ka nav gļukains.
http://www.ss.lv/msg/lv/construction/to ... bgieg.html
Pēc parametriem cena atbilstoša, vienīgi nav nekāda info par pašu ražotaju. vel būtu labi, ja zinātu cik ir velkošie rullīši stieples padevei. ja ir 2 velkošie, tad ir viegli pielāgot alumīnija metinašanai, tas ceļ vērtību.
User avatar
Briedis
Mondeo ST 220
Posts: 4799
Joined: 11 Jun 2004, 09:06
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Briedis »

Vents S wrote:
Briedis wrote:Kāds kaut ko saprot no šiem? Ir labs? Cena liekas adekvāda, tikai kā sakarīgi pārbaudīt ka nav gļukains.
http://www.ss.lv/msg/lv/construction/to ... bgieg.html
Pēc parametriem cena atbilstoša, vienīgi nav nekāda info par pašu ražotaju. vel būtu labi, ja zinātu cik ir velkošie rullīši stieples padevei. ja ir 2 velkošie, tad ir viegli pielāgot alumīnija metinašanai, tas ceļ vērtību.
ražotājs: lincoln electric (asv)
User avatar
Vents S
Posts: 743
Joined: 27 Mar 2012, 11:56
Location: RipoDL
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Vents S »

Briedis wrote:
Vents S wrote:
Briedis wrote:Kāds kaut ko saprot no šiem? Ir labs? Cena liekas adekvāda, tikai kā sakarīgi pārbaudīt ka nav gļukains.
http://www.ss.lv/msg/lv/construction/to ... bgieg.html
Pēc parametriem cena atbilstoša, vienīgi nav nekāda info par pašu ražotaju. vel būtu labi, ja zinātu cik ir velkošie rullīši stieples padevei. ja ir 2 velkošie, tad ir viegli pielāgot alumīnija metinašanai, tas ceļ vērtību.
ražotājs: lincoln electric (asv)
biju domajis, pa pašam man nav informacijas par kvalitati utt
User avatar
Briedis
Mondeo ST 220
Posts: 4799
Joined: 11 Jun 2004, 09:06
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Briedis »

Vents S wrote:biju domajis, pa pašam man nav informacijas par kvalitati utt
skaidrs :) man arī nav, bet cik ir lasīts, tad nekā labāka millers un lincoln nav.
User avatar
Vents S
Posts: 743
Joined: 27 Mar 2012, 11:56
Location: RipoDL
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Vents S »

Briedis wrote:
Vents S wrote:biju domajis, pa pašam man nav informacijas par kvalitati utt
skaidrs :) man arī nav, bet cik ir lasīts, tad nekā labāka millers un lincoln nav.
ar tādiem parametriempa tādu cenu ir jauns telwin aparats, bet pašam man tas nepatīk. kemppi un migatronik ir 800-1k ls, bet tiem jau ir ar digitalo displeju.
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29277
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by howitzer »

Vajag helpu par stūres pastūža niķiem. Pie zemiem apgriezieniem nedarbojas. Šķidruma līmenis ir, siksna neslīd. Kur remontēt?
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
jaaniss
Audi 80
Posts: 2878
Joined: 11 Feb 2005, 14:22
Location: Jelgava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by jaaniss »

sākumā var pamēģināt nomainīt to šķidrumu
www.ajblasters.lv
Smilšu strūkla, metināšana, gruntēšana.
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29277
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by howitzer »

Ok, noprovēsim.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
GG.
Posts: 15934
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Lielā Xadene
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by GG. »

jaaniss wrote:sākumā var pamēģināt nomainīt to šķidrumu
+1 Ja šķidrums nav skaisti sarkanā krāsā, tad tas ir jāmaina nost + jāizskalo visa sistēma.
Edmunds
Sliktdibenis
Posts: 7346
Joined: 08 Sep 2010, 11:22
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Edmunds »

GG. wrote:
jaaniss wrote:sākumā var pamēģināt nomainīt to šķidrumu
+1 Ja šķidrums nav skaisti sarkanā krāsā, tad tas ir jāmaina nost + jāizskalo visa sistēma.
Hidrauliskā eļļa vaitad nav caurspīdīga?
User avatar
Dzelzuks
Posts: 542
Joined: 04 Nov 2011, 22:11
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Dzelzuks »

Nu stūres pastūža eļļa sarkana ķip :wink:
Edmunds
Sliktdibenis
Posts: 7346
Joined: 08 Sep 2010, 11:22
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Edmunds »

hz, man caurspīdīga. :emo: nesen kāreiz nomainiju :lol:
Post Reply