Page 47 of 89

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 12 Dec 2013, 17:07
by AtmoBenzin
Ideāls sagāzums kam? Priekš braukšanas pa pļavu, vasarasprintam vai saulīšu tīšanai atpakaļgaitā?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 12 Dec 2013, 18:05
by berzins42
tā lai maksimāli ātri un droši var izņemt līkumu uz asfalta seguma. noskaidroju vienu lietu ka aizmugurei jābūt augstākai par priekšu. visur vel ir baigi gudri aprakstīts ka ar negatīvu sagāzumu labāk ir izņemt līkumu bet bremzēt švakāk turklāt ar 0 esot labāk nobremzēt un uzsākt braukšanu, bet uz cik grādiem likt nekur nevaru atrast. Kāds būtu tas vidusceļš lai auto turās līkumos un būtu droša bremzēšana.?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 12 Dec 2013, 19:19
by Briedis
Kāds kaut ko saprot no šiem? Ir labs? Cena liekas adekvāda, tikai kā sakarīgi pārbaudīt ka nav gļukains.
http://www.ss.lv/msg/lv/construction/to ... bgieg.html

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 12 Dec 2013, 20:50
by berzins42
Spoiler
Show
Vents S wrote:šis ir vienīgais tāds auto ar tāda veida bremzēm vai arī es pirmo reizi redzu tādu izpildijumu?

Dodge T -REX
Image
kaut ko lidzigu nsu uzmeistaroja 60. gados nsu ro80 pectam tadas bremzes tika izmantotas audi 100 c1
Image
Image

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 13 Dec 2013, 14:22
by J.K.jr.bad.
/bremzes/

Tās ir divas dažādas lietas. Risinājums ar bremžu diskiem pie kārbas/reduktora, pēc būtības daudz neatšķiras, no standarta bremžu darbības. Pirmajā gadījumā tiek pats motors bremzēts nevis rati.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 13 Dec 2013, 19:16
by GG.
berzins42 wrote:tā lai maksimāli ātri un droši var izņemt līkumu uz asfalta seguma. noskaidroju vienu lietu ka aizmugurei jābūt augstākai par priekšu. visur vel ir baigi gudri aprakstīts ka ar negatīvu sagāzumu labāk ir izņemt līkumu bet bremzēt švakāk turklāt ar 0 esot labāk nobremzēt un uzsākt braukšanu, bet uz cik grādiem likt nekur nevaru atrast. Kāds būtu tas vidusceļš lai auto turās līkumos un būtu droša bremzēšana.?
Pilnīgi nekāda starpība vai nulle vai mīnus kautkas. Apskaties kādā leņķī Tev stāv plaukti tam širokam un kādā leņķī ir stūres pirksti. :emo: Been there done that, bumpsteers kā cūkai pa rakumiem, tolka nekāda, uz ceļa neturās. Ja gribi gonkot un ņemt sporta līkumus ar tādu sēdinājumu, tad jādomā par normālu amortizatora gājienu, ko var dabūt ar dārgiem koiliem, pagarinājumiem balsta šarnīriem un stūres pirkstu filp kitu.

Image

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 13 Dec 2013, 19:58
by berzins42
vairāk parakājos pa vwvorteksu un atradu to ka priekšā vaig -1.5 aizmugurē -1, noteikti būs jāpameiģina šāda kombinācija. Bet pēc pēdējās sēdināšanas kad nosēdināju maksimāli zemu nācas sagāzumu maksimāli pozitīvu saliku lai rats neķeras amartizatorā. pēctam braucot ievēroju ka stūre ļoti viegla palikusi un līkumos švakāk vadās, tas parasti ir raksturīgs ja ir uzlikts pozitīvs sagāzums. tapēc gluži nevarētu teikt ka mainot sagāzumu nemainās vadāmība.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 13 Dec 2013, 20:08
by GG.
Es jau neteicu, ka nemainās. Vienīgais uz ko var cerēt ir dabūt ārā labāko no sūdīga gadījuma. Stūri tāpat raustīs utt.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 14 Dec 2013, 13:11
by Vents S
Briedis wrote:Kāds kaut ko saprot no šiem? Ir labs? Cena liekas adekvāda, tikai kā sakarīgi pārbaudīt ka nav gļukains.
http://www.ss.lv/msg/lv/construction/to ... bgieg.html
Pēc parametriem cena atbilstoša, vienīgi nav nekāda info par pašu ražotaju. vel būtu labi, ja zinātu cik ir velkošie rullīši stieples padevei. ja ir 2 velkošie, tad ir viegli pielāgot alumīnija metinašanai, tas ceļ vērtību.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 14 Dec 2013, 13:23
by Briedis
Vents S wrote:
Briedis wrote:Kāds kaut ko saprot no šiem? Ir labs? Cena liekas adekvāda, tikai kā sakarīgi pārbaudīt ka nav gļukains.
http://www.ss.lv/msg/lv/construction/to ... bgieg.html
Pēc parametriem cena atbilstoša, vienīgi nav nekāda info par pašu ražotaju. vel būtu labi, ja zinātu cik ir velkošie rullīši stieples padevei. ja ir 2 velkošie, tad ir viegli pielāgot alumīnija metinašanai, tas ceļ vērtību.
ražotājs: lincoln electric (asv)

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 14 Dec 2013, 14:25
by Vents S
Briedis wrote:
Vents S wrote:
Briedis wrote:Kāds kaut ko saprot no šiem? Ir labs? Cena liekas adekvāda, tikai kā sakarīgi pārbaudīt ka nav gļukains.
http://www.ss.lv/msg/lv/construction/to ... bgieg.html
Pēc parametriem cena atbilstoša, vienīgi nav nekāda info par pašu ražotaju. vel būtu labi, ja zinātu cik ir velkošie rullīši stieples padevei. ja ir 2 velkošie, tad ir viegli pielāgot alumīnija metinašanai, tas ceļ vērtību.
ražotājs: lincoln electric (asv)
biju domajis, pa pašam man nav informacijas par kvalitati utt

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 14 Dec 2013, 14:28
by Briedis
Vents S wrote:biju domajis, pa pašam man nav informacijas par kvalitati utt
skaidrs :) man arī nav, bet cik ir lasīts, tad nekā labāka millers un lincoln nav.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 14 Dec 2013, 14:42
by Vents S
Briedis wrote:
Vents S wrote:biju domajis, pa pašam man nav informacijas par kvalitati utt
skaidrs :) man arī nav, bet cik ir lasīts, tad nekā labāka millers un lincoln nav.
ar tādiem parametriempa tādu cenu ir jauns telwin aparats, bet pašam man tas nepatīk. kemppi un migatronik ir 800-1k ls, bet tiem jau ir ar digitalo displeju.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 30 Dec 2013, 12:13
by howitzer
Vajag helpu par stūres pastūža niķiem. Pie zemiem apgriezieniem nedarbojas. Šķidruma līmenis ir, siksna neslīd. Kur remontēt?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 30 Dec 2013, 12:59
by jaaniss
sākumā var pamēģināt nomainīt to šķidrumu

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 30 Dec 2013, 13:15
by howitzer
Ok, noprovēsim.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 31 Dec 2013, 01:32
by GG.
jaaniss wrote:sākumā var pamēģināt nomainīt to šķidrumu
+1 Ja šķidrums nav skaisti sarkanā krāsā, tad tas ir jāmaina nost + jāizskalo visa sistēma.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 31 Dec 2013, 02:08
by Edmunds
GG. wrote:
jaaniss wrote:sākumā var pamēģināt nomainīt to šķidrumu
+1 Ja šķidrums nav skaisti sarkanā krāsā, tad tas ir jāmaina nost + jāizskalo visa sistēma.
Hidrauliskā eļļa vaitad nav caurspīdīga?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 31 Dec 2013, 03:11
by Dzelzuks
Nu stūres pastūža eļļa sarkana ķip :wink:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 31 Dec 2013, 03:33
by Edmunds
hz, man caurspīdīga. :emo: nesen kāreiz nomainiju :lol: