kkad bmwpowerā biju uzrakstījis garu penteri kas un kā, bet tagad nevaru atrast. otrreiz rakstīt šovakar īsti negribās, miegs nāk.Vāveris wrote:Sakarā ar to, ka sieva nolika tiesības nākas piemeklēt viņai auto. Nedaudz konsultējoties ar viņu nonācu pie E36. Noskatīju vienu salīdzinoši sterilu 1995.gada eksemplāru 2,0 (vanos) Tā, kā padziļinātu zināšanu nav attiecībā uz šo modeli un dzinējiem tad gribēju apjautāties par dzinēju un vājām vietām, kurām ir vērts pievērst uzmanību.

bet īsumā story's tāds:
pats e36 lietoju divus gadus. Gadu nobraucu ar 1997.gada 320i sedanu, gadu ar 1996.gada 328i kupeju.
- Piekare izturīga un salīdzinoši lēta. Problēmas ar ārejiem atbalsta šarnīriem priekšā, kas principā jāmaina reizi gadā, bet tur ir vairāki veidi, kā tikt no tās problēmas vaļā par saprātīgām naudām. Citādāk cik esmu braucis, nekas cits nav nobiris, lai auto ekspluatēti tiek pa Jelgavas ceļiem.
- Rūsa. E36 patīk rūsēt. Ir riskantās vietas, kur ruslans labprāt mēdz ieperināties - durvju kantes, redele ap nāsīm, bagažnieka vāks, aizmugurējās glāzes.. Un tad vēl vietas, kur bijis sists. Kas ir samērā labi, ka rūsa iemetās, bet neprogresē strauji.

- Rezerves daļas ir pieejamas ļoooooti viegli un, ja māk pameklēt, lietotas daļas (virsbūves elementi, salons, atsevišķi elektronikas elementi utt) toch var atrast par 2. golfa cienīgām cenām. Arī jaunas detaļas ir, manuprāt, ļoti lētas.

- Saistībā ar nākamo punktu, iesaku skatīties jau feislifta modeļus kas nāk pēc 1995. gada. Feisliftu var atšķirt pēc citādākām "nāsīm", priekšējā bampera, pr. lampām (bez lēcas), citādāku paneli (ar airbagu blakussēdētājam), digitālo klimu (kgan par šo hvz, esmu manījis arī vecākiem modeļiem tādu) un vēl pāris niansēm, kas nebūtu sevišķi svarīgas.
- Motors. Ar dzinējiem ir tā, ka ja rūp degvielas patēriņš un ar auto brauc meiča, kurai, pieņemu, ka nav smaga kāja, jāņem 318i. Tos samērā viegli atrast labā stāvoklī un arī uz priekšu kustās pietiekami. Var apskatīt arī ļoti sterilus 316i - dinamika galīgi nekāda, patēriņš arī kā 1.8, bet samērā viegli atrast ļoti sterilus eksemplārus. Pats aizvakar biju lūkot vienu 316i no Jelgavas, pa 1450ls, likās sterils un neizļurkāts.



Par degvielas patēriņu - esmu novērojis ka e36 toch ir tā mašīna, kur degvielas patēriņš ir tieši proporcionāls auto nojātības pakāpei.


Vienvārdsakot, e36 var ņemt, bet ļoti rūpīgi jāčeko stāvoklis.



