Page 50 of 89

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 01 Apr 2014, 00:41
by GG.
Rii wrote:Dzinējam ir bijusi aprauta sveces vītne un svecei uzlikta vtulka, lai varētu ieskrūvēt iekšā galvā. Galvu var kaut kā salabot, lai var skrūvēt normāla izmēra sveces, bez gateriskiem risinājumiem? Ja tā, uzreiz varat padalīties ar kontaktiem, kur to varētu paveikt :roll:
Kas ir "vtulka"? Ķip helicoil?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 07 Apr 2014, 18:13
by psyhotype
Kādam nav VW/Audi sadaleņu bloķēšanas instruments T10252 un atslēga T40080, ko varētu aizdot uz vienu dienu? Bildes ieskatam:
Spoiler
Show
Image
Image

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 18 Apr 2014, 13:41
by Edmunds
Stūres pastūzim sulo viena šļauka.. cik pa ausu galam gadijies dzirdēt, viņas varot vest kkur pārtīt or smth? :roll:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 18 Apr 2014, 13:45
by laurisko
Edmunds wrote:Stūres pastūzim sulo viena šļauka.. cik pa ausu galam gadijies dzirdēt, viņas varot vest kkur pārtīt or smth? :roll:
HANSAFLEX vai HIDROSKAND

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 29 Apr 2014, 19:18
by richa33
Sveiki
vai seit ir kads labs lodetajs ar zelta rokam vai varat kadu ieteikt,
vajag parlodet vadibas bloku-pariet pari visiem kontaktiem lodejumiem un velams konstatet kur bija atnacis lodejums,izdaritu pats bet nav tadu mazu intrumentu
paldiesImage

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 07 May 2014, 23:21
by Martinss
Ir šeit kāds servisnieks ar šādu mēraparātu?

Image

Vajag bremžu diskus samērīt vai nav sametušies kā arī ja ir, tad vajadzētu nomērīt vai stupica nav šķība.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 01 Jun 2014, 21:43
by richa33
Sveiki varbut seit kad varetu aizdot vai iziret uz vienu vakaru arku valcejamo man vajag mositim izvalcwet aizmugurejas arkas lai diski ielien :)busu pateicigs
paldies jau ieprieks

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 30 Jun 2014, 20:10
by Lauriss
Rii wrote:Dzinējam ir bijusi aprauta sveces vītne un svecei uzlikta vtulka, lai varētu ieskrūvēt iekšā galvā. Galvu var kaut kā salabot, lai var skrūvēt normāla izmēra sveces, bez gateriskiem risinājumiem? Ja tā, uzreiz varat padalīties ar kontaktiem, kur to varētu paveikt :roll:
joprojām aktuāli, ir būts pie virpotāja, šis teicis, ka jāmeklē vītni un tad jāved pie viņa virpot, problēma tāda, ka tādas vītnes ,kādu vajag, nekur nevar atrast, varbūt zinātāji pateiks kur var iegādāties vītni 16mm un solii 1.25.
vēl ar vienu ausi ir dzirdēts, ka ir kantoris kas lej to zapisto vītni ciet un taisa to pa jaunam, pēc oriģinālajiem izmēriem, kaut kas ir dzirdēts?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 03 Jul 2014, 00:52
by bendikss
Kāds var pateikt ko īsti dot tā vakuuma membrāna E36? Detaļas nr. 11611734472 angliski saucas vacuum box. Kas motoram no tā mainās? braucot īsti nekādu atšķirību nejūt, kad viņu atvieno. Moš degvielu vairāk rij?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 06 Jul 2014, 13:47
by bērziņš
Lieta tāda kad izbeidzās e28 reduktors. Jautājums vai der reduktors no e30. Cik lasot forumus sapratu, kad derot lielais e30 reduktors. Tikai vāks jāpārskrūvē. Bet vai patiešām der? Būšu pateicīgs par informācīju.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 06 Jul 2014, 14:28
by AtmoBenzin
E30 "lielais" ir vidējais korpuss(8 skrūves vākam un 6 skrūves flančiem), lai nečakarētu smadzenes sev un citiem tā arī to vajag saukt. Nezinu vai e28 nav kkādi varianti, bet cik ir dzirdēts tad no e28 parasti der uz e30, tā tad otrādāk arī vajadzētu.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 06 Jul 2014, 15:13
by bērziņš
Vai e34 reduktors, varētu derēt e28?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 06 Jul 2014, 15:44
by Rii
E34 reduktors der uz e30, ja nomaina vāku (laikam) tātad, teorētiski, vajadzētu derēt arī uz e28 :D

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 06 Jul 2014, 21:32
by AtmoBenzin
Ne visi e34 vidējā korpusa reduktori der uz e30. E34 ir kkādi 3 varianti vidējam korpusam. Tikai viens no viņiem der uz e30.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 07 Jul 2014, 19:10
by RL.
Veči, varbūt jautājums bezgala stūlbs.
Bet vai coilus var smilšot/sodot un pēctam pūlverot?

Iegūti šādi KW V1 coili, diemžēl bez atsperēm. Tos pagaidām meklēju plazabaltic no H&R produkcijas.
Image

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 08 Jul 2014, 17:14
by GG.
Vītnes daļu? Pilnīgi izslēgts. Arī aizsedzot vītni, nebūtu vēlams tā karsēt viņus.

Iestiprini normālās skrūvspīlēs, un uzbrūc vītnei ar drāšu birsti uz urbenes, ejot riņķī pa vītni, lai nesačakarētu. Apakšas pēc satīrīšanas nopūt ar kādu balončiku. :hvz:

Image

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 08 Jul 2014, 18:48
by RL.
Tā jau domāju ka nebūtu labi karsēt. Vītnes daļu nē, pārējo gribējas smuku un noturīgu.

Ok, ta mēģinās ar drāšu birsti un 3M violēto scothbrite ripu. Un visu smuki sakrāsot.

Vēlviens jautājums kā atjaunot aizmugurējiem coiliem apakšējās bukses? Poly der? Vai meklēt pēc kataloga...

Un laikam tās specatslēgas no rokas jātaisa..?

Sent from my IWATA Supernova using Tapatalk

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 11 Jul 2014, 02:00
by GG.
Poly būs ātrāk uztaisīt kā pasūtīt jaunas, kā arī ilgmūžīgāk un stingrāk.

Nomēri gredzena diametru, un var no ebay pasūtīt jaunu atslēgu. :cool:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 14 Jul 2014, 22:45
by dzejnieks
Kur RĪgā var nopirkt Powerflex bukses Priekš B4 un kāda aptuvenā cena? AD Parts, vēl???

Vai varbūt ir kāds cits labāks ražotājs?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 14 Jul 2014, 23:49
by jaaniss
Bukses var pie Reiņa dabūt
viewtopic.php?f=17&t=10326&start=400" onclick="window.open(this.href);return false;

Strūklot var arī pie manis, ja kas :naac: