Page 1 of 2

gurdena gaita

Posted: 16 Jul 2009, 10:25
by Armand
tātad man ir audi 100 c4 2.3 benzīns. kaut kā jocīgi iet - motors ātri uzņem apgriezienus, bet pārāk nevelk. vakar bija iespēja un nomazgāju motoru, tagad tas raustāsun iespējams iet vēl gurdenāk. kas varētu būt par lietu?

Re: gurdena gaita

Posted: 16 Jul 2009, 10:34
by Lambertino
Būt var visādas lietas, bet es, pirmais ko baudītu, ir degvielas sūkņa ražība ;)

Re: gurdena gaita

Posted: 16 Jul 2009, 10:39
by Armand
razība vai nerij daudz degvielas vai kas? īstenībā pamēriju aptuveni 11-12 l ēd, miksētos apstākļos un tas c4 ir daudz. varbūt zondei vaina, jo ir dzirdēts ka audāriem tās ir vārīgas.

Re: gurdena gaita

Posted: 16 Jul 2009, 10:44
by Martiga
11-12 tas ir daudzmaz normali , pirmais ko skaties vai motora stepseljos nau slapums ieksaa , vai zem sadalitaja vacinja nau slapums , benzina filtrs kad mainiits ?
un vispar ja spricei sakas problemas tad varu tevi apsveikt :dusma:

Re: gurdena gaita

Posted: 16 Jul 2009, 10:49
by Lambertino
Armand wrote:razība vai nerij daudz degvielas vai kas? īstenībā pamēriju aptuveni 11-12 l ēd, miksētos apstākļos un tas c4 ir daudz. varbūt zondei vaina, jo ir dzirdēts ka audāriem tās ir vārīgas.
Nop, tas bija domāts degvielas sūņa spiediens/ražība
Stāvot uz vietas viņam pietiek, lai "ātri" uzceltu, bet kad ir slodze, tad nepietiek.
Kā jau minēju, vainas var būt 101
Protams arī degvielas filtrs var ietekmēt šo parādību

Re: gurdena gaita

Posted: 16 Jul 2009, 10:51
by Armand
nu sadalītāju un vadus biju ietinis celafāna maisiņos, lai nesamirkst.
mašīna nesen nopirkta, tākā nezinu, kas tur mainīts.
vakar uz štrāses domāju pastiepšu, bet ļoti gurdeni uzvedās knai 140 varēja dabūt.

Re: gurdena gaita

Posted: 16 Jul 2009, 10:54
by Lambertino
Armand wrote:nu sadalītāju un vadus biju ietinis celafāna maisiņos, lai nesamirkst.
Tad paskaties vai nav kondensāts iekšā.
+ vēl tumsā atver kapotu pie iedarbinātas mašīnas un paskaties vai vis tur nedzirksteļo

Re: gurdena gaita

Posted: 16 Jul 2009, 10:56
by Armand
a kā notestēt kādā stāvoklī ir zonde?

Re: gurdena gaita

Posted: 16 Jul 2009, 10:59
by Martiga
cik atceros no saviem laikiem tad pirmas lietas ko var parbaudit ja ir testeris --
elektromagnetiskais spiediena regulators (maza melna kastite pie sprices galvas ) nonem stepseli un apsties ar testeri pretestibai jabuut 19+/- 1 omi
temp. dachiks (pie galvas lielajaa tosola trubaa) pie 90 gradiem aptuveni 600 omi laikam bija
potenciometrs 100% neatceros bet japarbauda pie ieslegtas aizdedzes , celjot laapstu signals nedriikst partruukt voltiem vai nu mierigi jakapj vai jakritas :)


zondei vajag oscilografu , bet nu aptuveni ar testeri ar var pateikt vai dziva , jabut no 0.3-0.9v masa pie motora un lielais melnais vads , signala vads :roll:

Re: gurdena gaita

Posted: 16 Jul 2009, 11:00
by Lambertino
Armand wrote:a kā notestēt kādā stāvoklī ir zonde?
Principā jāslēdz pie kompja - var arī ar voltimetru, bet to labāk kāds elektrības pazinējs izskaidros

Ja auto noslāpē un piešķil atkārtoti, nav tā, ka uz momentu vis ir Ok?

Re: gurdena gaita

Posted: 16 Jul 2009, 11:02
by Armand
principā, nē. vot papētīšu varbūt tās strāvas. varbūt tiešām degvielas filtrs ir pie vainas?

Re: gurdena gaita

Posted: 16 Jul 2009, 11:04
by karlisbe
Armand wrote:principā, nē. vot papētīšu varbūt tās strāvas. varbūt tiešām degvielas filtrs ir pie vainas?
manuprāt, ja ir vainīga degvielas padeve, tad viņš pie slodzes motors beidzas nost. tas notika pēkšņi vai pakāpeniski? motors rīstās vai nerīstās?

Re: gurdena gaita

Posted: 16 Jul 2009, 11:10
by Armand
vakar pēc motora mazgāšanas sāka raustīties, bet tas ir normāli, jo zinu daudzām mašīnām kādu laiku paraustās. par to gurdenumu figviņzin kā nopirku tāds arī ir. braukt ir bijis o. k., eļļas nekur nesulo, noņemot eļļas vāciņu pie darbojošās dzinēja neģībst nost un eļļu arī arā nesit.

Re: gurdena gaita

Posted: 16 Jul 2009, 11:11
by karlisbe
Armand wrote:vakar pēc motora mazgāšanas sāka raustīties, bet tas ir normāli, jo zinu daudzām mašīnām kādu laiku paraustās. par to gurdenumu figviņzin kā nopirku tāds arī ir. braukt ir bijis o. k., eļļas nekur nesulo, noņemot eļļas vāciņu pie darbojošās dzinēja neģībst nost un eļļu arī arā nesit.
ja jau kopš nopirkšanas, tad tiešām paskaties sveces, svečvadus, gaisa filtru, degvielas filtrus ;) kas zin, kad īpašnieks tos mainījis.

Re: gurdena gaita

Posted: 17 Jul 2009, 00:19
by Lusijs
ka parbaudit sukna razibu?

Re: gurdena gaita

Posted: 17 Jul 2009, 08:28
by sciroco
Tikai sūknis ari atslēdzas pec aptuveni 10 sek, ja motors nav piešķilts. Vajadzētu izņemt releju un pa taisno savienot, lai pumpē nepatraukti pagriežot aizdedzi.

sūkņa relejam (normāla variantā) ir aizsardzība, lai motoram noslapot viņš atslēdz sūkni.

Runājot par iespējamam kaitēm, te jau vis ļoti labi aprakstīts. Veiksmi vainas meklējumos ;)

Re: gurdena gaita

Posted: 17 Jul 2009, 08:33
by Pauliic
nav kautkas ar sajūgu?

Re: gurdena gaita

Posted: 17 Jul 2009, 10:52
by vairis
C4 ir vienkārši ļoti smaga bundža, un 2.3 10V motors nav nekāds vilcējs, kurš jau 3/4 sava mūža ir nokalpojis.
Šprices galvā atskrūvē pienākošo degvielas padeves štuceri, iespējams, ka tur joprojam ir iekšā tāds tizls sietiņš aļa filtriņš, kurš tur nav vajadzīgs.

Re: gurdena gaita

Posted: 17 Jul 2009, 14:19
by Armand
tātad turpinam seriālu ar nosaukumu "gurdena gaita, jeb kaut kas nav"...
1) nomainīju gaisa filtru, vecais izskatījās kopš dzimšanas nemainīts.
2) nomainīju degvielas filtru.
3) pārbaudīju sveces, - protams, melnas.
4) atvienoju gaisa vārsta vadu un secināju, ka motors sāk darboties labāk, bet ar lielākiem apgriezieniem, citādi bezd un galīgi nevelkt.
5) čomam mājās mētājās rezerves gaisa vārsts, uzspraudu - nekas neuzlabojas.
6) sūri secināju, ka bez pc diagnostikas un elektriķa zināšanām es neko nesataisīšu, aizdzinu uz diagnostiku, jo vaina varbūt "zirneklī" vai kādā no kompjiem. redzēs kas būs tālāk. ceru, ka nekas dārgs... :(

Re: gurdena gaita

Posted: 17 Jul 2009, 14:35
by frenkers
Katru reizi kad lasu topika nosaukumu salasu "Gurdena Maita" :pactalom:

Sore par :offtopic:

P.S. Jūtu līdz tavām nedienām.