kādu laiciņu jau (varētu būt 2 ziemas) arku apakšās priekšā no riteņiem ir nosista krāsa, tur bija norūsējis. kad iegādājos auto uz fikso apdrāzu un ar hammeriti nopindzelēju, bet tas neko daudz nedeva, jo pēc mēneša jau tā krāsas plēve lobijās nost.
vēl šovasar laukos nokaitinājām un uzjautrinājāmies par tītaru, kurš netika mums klāt mašīnā, bet vēlāk pamanīju, ka tas lops ar knābi ir reāli sapunktējis durvis un tur ir palicis pliks bleķis bez krāsas. tātad arī tur būs ruslans

ir doma pāriet pāri visai virsbūvei un sameklēt visus punktiņus un stūrīšus, kur jau krāsa ir palobijusies nost un pavisam drīz jau iemetīsies rūsa.
tad nu seko jautājums, kādas procedūras būtu jāveic?! tas, ka jānopucē tīrs no rūsas, kur tā jau ir, būtu skaidrs. bet ko tālāk?! ko ar tām punktiņvietām? ar smilšpapīru appucēt?
kaut ko gruntēt, cik kārtās krāsot?
it kā telpa man ir pieejama, kompresors ar pūšampistoli arī ir.
Varbūt kāds varētu padalīties ar kādu info, ieteikumiem, kā to pareizāk izdarīt, ko ņemt vērā?
un vēl viena lieta, kas ir diezgan pa tēmu. man bija sista pakaļa un apdrošināšanas servisā, to vērsa pa labu, tiesa gan ne tik labi, acīmredzot. bija sasists bagažnieks apakšā un servisā viņi uzlaida krāsu pāri pilnīgi visam bagažniekam. tagad tikko nomazgājot auto ar karcheri, pamanīju, ka augšpusē tā jaunā krāsa lobās nost. zem tās ir originālā krāsa, kas visai mašīnai ir biški pabalējusi un apbružāta un to toņu starpību var pamanīt.
tākā pēc svaigās piekrāsošanas, ko plānoju veikt, arī varētu būt tādi vizuāli defekti, kādi ir varianti, to vērst par labu!? pulēt?! un vai uz ziemu ir vērts mašīnu pulēt vai atstāt to uz pavasari-vasaru?
baigi garais romāns man te sanāca, tākā paldies tiem vien, kas to būs izlasījuši līdz galam!!!
