Vobšem, reiz sensenos laikos, kad krīzes vēl nebija, tad braucu ar dažādiem aparātiem.. bija arī ex-sievas podAlpina, ar ko dupsi pārvietot, darba Accord Type-S, paralēli skrūvēts E30, protams paralēli esošais Talon's.. nu par autoparku nevarēja sūdzēties
Accords tika nopirkts privāti un pārdots pēc pāris mēnešiem, BMW palika sievietei kā jau viņas auto un tad uzradās vajadzība pēc pārvietotāja... protams - nosacījums, lai var nopirkt naļikā un kā jau visiem, naudas nebija daudz (labi ka vispār bija
tika skatīti vairāki varianti, līdz acīs iekrita viens auto... cena sākumā gan nebija pieņemama, čalis gribēja sākumā 1200Ls :neka: un izrādījās, ka auto atrodas Alūksnē:
beigās pēc pāris nedēļām tika cena nokaulēta (nedega baigi), jo auto bez skates un pieņemts lēmums braukt to gaisa gabalu pēc auto un nepirkt tikai tad, ja tur ir totālas auzas... palīgā nāca pazīstamais āpsis Riddler
Auto nebija darbināts hvz cik ilgu laiku, aķis jau beigts, centrālā atslēga nobloķējusies, bet beigās atmūķējām auto, tikām iekšā, piedarbinājām un braucām pārrakstīt, jo tika atzīts par labu esam
Tā nu rekur viņš ir.. normālu bilžu vēl nav, bet nu kkādas ir


Tā nu parametri - 90' gada E34 525... ir bloķis, tumšā optika priekšā, baltā aizmugurē, nesapists recaro salons, štorka, //m stūrīte.. Brock B1 R17 diski (9J priekša, 10.5J aizmugure)...
Iepirkti aizmugurējie elektrologi un vēl šādi tādi sīkumi, kas jāštepselē virsū
ā, Juzix, ieliec bildes
KKā tā



