Nu saņeemos uzrakstiit par savu jauno pārvietotāju.
Praktiski jau biju atmetis ceriibas un daži potenciaalie e34 pirceeji jau bija mani izveduši drusku no nerviem, biju jau pat iepircis savam piecītim citus R18 lietos diskus un noleemis ar to braukt tālāk, jo principā tehnisku bēdu ar auto nebija, bet nu negaidot sanaaca kopaa ar MārtiņuG doties uz Riigu un nopaardot auto, kurš tad nu tālāk aizceļoja uz Rēzekni.
Ok, operatiivi sākām šķirstīt internetu, tā reāli pat nekas acīs neiekrita un biju drusku vīlies par reālo piedāvājumu auto tirgū. Principā tika apsvērti varianti par BMW E39, Alfa Romeo 156 un Saab 9-5, lai gan arī no citiem auto par atveleeto budžetu neko acij tīkamu neatradām.
Lai nu kā, vakarā pie Mārtiņa devāmies arī pārdošanas notikumu atzīmēt. Nākamajā dienā ap trijiem-četriem, kad bijām pamodušies

Lai nu kā, nākamajā dienā no paša rīta kopā ar seno klases biedru devos tepat uz Tukuma plačiem, bija internetā noskatīts arī viens E39 528, domāju - ja ne tas, tad būs jādomā tālāk par to 523, jo auto bija ļoti simpātisks.
Braucām garām sludinājumā norādītajam placim, meklēto auto neieraudzīju. Ieraudzīju toties SAAB un nolēmām kaut vai joka pēc uzmest aci.
Pārdevējs arī uzreiz bija klāt, izlikās jau dikti laipnīgs, kā jau parasti tie plačinieki. Nu sāka stāstīt - 98. gads, 3.0 4pak automāts u.t.t, uzreiz arī pieminēja, ka patēriņš neesot nemaz liels, pilsētā ap 10litriem (Tas, ka taa ir tukša muldeešana jau bija skaidrs, bet tas mani tajā momentā īpaši neuztrauca), cena arī principā bija pa kabatai (uzreiz nosauktā nē, bet nu cenu taču nekad nedod galējo), internetā redzot es šādu motora un kārbas apvienojumu nemaz nebrauktu skatīties (Vēl labāk, beigās izrādījās arī Turbo), bet auto stāvoklis pārsteidza, vismaz salīdzinot ar citiem šāda gada auto, ko jau biju aplūkojis internetā, aprīkojums arī - pilns līdz malām (Par to vēlāk), pārdevējs tikko gatavojās auto bildēt internetam un īpaši negribēja dot braukāt, lai nenosmērējot, bet nu beigās vienojāmies. Auto tiešām gāja ļoti labi jau no zemajiem apgriezieniem (jaudas ta teju 2x vairāk kā iepriekšeejam auto), hadenē nekas negrabēja, logā bija pilnīgi svaiga skate, viss kluss un foršs, orģinālā audio sistēma skanēja ausīm ļoti tīkami, motors nebija mazgāts un nekas nebija nopunķojies, protams, auto nav tikko no salona un bija pāris niezīši, bet tas viss bija nieks.
Izbraucu vēl uz šosejas, brīdi pavēroju spidometru, nedaudz padomāju un sapratu, ka vajag. Pat nedevos uz servisu bet pa taisno pēc aploksnes, riskanti jā, bet emocijas ņēma virsroku.
Pēc aptuveni stundas auto ar Rēķinu-uzziņu jau bija manā īpašumā.
Tātad auto ir SAAB 9-5, 98. gada beigas, dzīvi, acīmredzot, sācis Vācijā, 3.0T Automāts, ~200zs/310nM (Ok, Aero ir vairaak zirdziņu, bet nu šis vairāk ir pozicionēts kā mierīgs šefu auto), cimdu nodalījumā atradās arī pilnīgi visas auto grāmatiņas un bija arī pāris servisa ieraksti, auto bija tikko nopulēts un izpucēts, viss nospodrināts un izberzts, nu kā jau katrā sevi daudzmaz cienošā placī.
Runājot par aprīkojumu, nebiju domājis, ka par savu budžetu varu dabūt auto ar tādu komplektāciju.
Ādas salons, elektrisks, visi krēsli apsildāmi + priekšējie ventilējami, vadītāja ar atmiņu.
Kruīza kontrole
Klimata kontrole
HarmanKardon Audio sistēma
Elektriski un apsildāmi spoguļi, pasažiera spogulis elektriski nolokāms
Loģiski, ka visi 4 elektriskie logi, ar visu bērnu aizsardzību
4x SRS, TSC, ABS u.c drošības sistēmas
Ādas multistūre, regulējama
Borta kompis - vid. patēriņš, temperatūra, vidējais ātrums u.t.t
Automātiskās gaismas, miglas lukturi, salonā kāju apgaismojums, "ledusskapis" cimdu nodalījumā
u.t.t

Auto super ērts, skaņas izolācija lieliska, protams visi tie sīkumi, par kuriem SAAB ir piedomājis, kā foršie krūzīšu turētāji, "dubultie saulessargi" u.c, arī auto auru tikai uzlabo, bagāžnieks gigantisks, pa vietējo kraju patēriņš tiešām sāka biedēt, bet kopā ziemā tagad vidējais ir starp 10 un 11 litriem Šoseja + Rīga 50/50, īpaši nesēņojot bet arī neskrienot.
Un nav iespējams aizmirst Mārtiņa sejas izteiksmi, kad viņš ieraudzīja sābu, bija pilnīgi pārliecināts, ka ieradīšos ar e39

Uz doto brīdi ir pāris ne īpaši veiksmīgas bildes, kad būs luste uztaisīšu labākas




Hadenē kaut kas bija sācis drusku klabēt, aizbraucu uz diagnostiku, tur pateica, ka jānomaina tikai pāris bukses stabilizatora stieņiem un pārējais ir

Heh, nu labi, ceru, ka jums patika mans referāts

Kad sanāks ieradīšos arii uz Minīmītu, kādu laiciņu nav sanācis ar visu to augstskolu vai kā

Paldies.