Page 1 of 1
Motora temperatūra
Posted: 30 Nov 2010, 01:27
by Elviss
Lieta tāda, ka motora temperatūra neceļās (vismaz tā rāda dačiks instrumentu panelī) dačiks rāda drusku virs min. temperatūras un, ja brauc pa šoseju, tad uzkāpj biš` augstāk.
Kā arī iesledzās elektriskais ventilātors, kaut gan motors ir atsilis, kapēc tā?
Tika nomainīts termostats, pieliets tosols - nekas nemainījās.
Kāds varbūt ir saskāries ar ko tādu, vai zin, kur meklēt problēmu.
Auto- ford focus dīzelis.
Turpmāk apsolos rakstīt saprotamā latviešu valodā.
Re: Motora temperatūra
Posted: 30 Nov 2010, 02:45
by Melnais
Skaidri zini, ka nomainītais termostats pareizi darbojās, vai vispār darbojās? Termostati arī ir dažādi, atšķirās pēc temperatūras, kurā atverās un aizverās. Termostats ir pie vainas, kas gan cits? Ja ventilators pats no sevis pie nepareizām temperatūrām slēdzās iekšā ārā, tad temperatūras devējs. Moš tiešām tas devējs pie vainas un liek ventilatoram griezties arī tad, kad nevajag? Vēl variants, ka ventilatora relejs nestrādā kā vajag, tb, vislaik griežās ventilators.
Re: Motora temperatūra
Posted: 30 Nov 2010, 09:20
by binladens
Man gan liekas, kas cits pie vainas vainu pats termostats (jaunu liki vai "jaunu-lietotu"?, jo man ir otra galējība 90* ir pie 111, tb darba temperatūra un nav nekādi 100+ tur motorā ir tie 90, bet propellers ieslēdzas pie 111 (nu apmēram), arī jāmaina termodatčiks...., skaties kas tev tur..
Re: Motora temperatūra
Posted: 30 Nov 2010, 09:54
by karlisbe
binladens wrote:Man gan liekas, kas cits pie vainas vainu pats termostats (jaunu liki vai "jaunu-lietotu"?, jo man ir otra galējība 90* ir pie 111, tb darba temperatūra un nav nekādi 100+ tur motorā ir tie 90, bet propellers ieslēdzas pie 111 (nu apmēram), arī jāmaina termodatčiks...., skaties kas tev tur..
neko no tevis rakstītā nevar saprast, bet zinu, ka man mersim ventilators ieslēdzas pie 107 grādiem, ja nemaldos. tas lietas būtību nemaina, tāpat darba temperatūra ir 80 grādi, kuri stabili arī turas.
Re: Motora temperatūra
Posted: 30 Nov 2010, 10:28
by Pauliic
tāds ir mazo dīzeļu liktenis aukstajās ziemas dienās
pats jau teici, ka problēma ir, ka ieslēdzas ventilators, tur arī meklē vainu, lai gan ziemā tie mazie diezko neuzsilst. Kad bija -20 tad es visu dienu 1,6D neslāpēju, lai kautcik turās siltums salonā

Re: Motora temperatūra
Posted: 30 Nov 2010, 11:53
by Izza
Pieliec priekšā kartonu un viss buus chiki

Re: Motora temperatūra
Posted: 30 Nov 2010, 11:54
by rrrainis
Elvis manam dīzelim piemēram lielos mīnusos tikai pēc stundas braukšanas sāk temperatūra tuvoties 85 grādiem

Re: Motora temperatūra
Posted: 30 Nov 2010, 11:58
by ParaTr00per
atkal jau "diizelju magjija" (tm)
ja auksts - tad nelec, ja pielec - tad nesilst, ja uzsilst - tad paarkarst...

Re: Motora temperatūra
Posted: 30 Nov 2010, 12:05
by Gitucis
dīzelim vajag priekšā radiatoram kartonu, bet ir jāskatās, jo ja aizsegsi visu radiatoru, tad 100% pārkarsīs - kādu daļu noteikti vajadzētu aizklāt

Re: Motora temperatūra
Posted: 30 Nov 2010, 20:03
by Elviss
Ta bildu uz visiem ieprieksejiem jautajumiem, tatad termostats jauns nevis lietots, tika parbaudiits karsta udenii, atveraas.
Raini sodien pameginaju drileeju apkart kadu stundu no vietas un tiesam tempretura uzkapa lidz normai, bet pa to ventilatoru tikunta nesaprotu kas pa huj.... bus japaskatas tas devejs ko labu raada

Re: Motora temperatūra
Posted: 30 Nov 2010, 21:15
by Focus
tak nejaaj praatu, pieliec kartonu priekshaa 2/3 radiatora... taa tagad daudzi braukaa..

Re: Motora temperatūra
Posted: 01 Dec 2010, 15:29
by lm
Vismaz parāda to temperatūru, e90tais ir apdalīts un vispār nerāda vai silts vai auksts

Re: Motora temperatūra
Posted: 01 Dec 2010, 17:37
by gintsk
Gitucis wrote:dīzelim vajag priekšā radiatoram kartonu, bet ir jāskatās, jo ja aizsegsi visu radiatoru, tad 100% pārkarsīs - kādu daļu noteikti vajadzētu aizklāt

No tā dīzeļa tik maz siltuma izdalās, ka bieži pietiek ar pečku.
Man vasarā 1.9TDI bija radiatoram startpsiena izlūzusi. Līdz ar to radators bija auksts, bet viss karstums vienkārši izgāja pa taisno vienā radiatora sānā. Nu - līdz ~110km/h ar to pietika. Pilsētā problēmas sākās pēc pāris atvilcieniem...
Tad man liekas, ka TDI vispār ziemā radiatoru nevajag. Gaisa dzese + pečka varētu pietikt.
Re: Motora temperatūra
Posted: 01 Dec 2010, 21:23
by dzejnieks
gintsk wrote:.
Tad man liekas, ka TDI vispār ziemā radiatoru nevajag. Gaisa dzese + pečka varētu pietikt.
Nu nezinu, manā TDI var krekliņā maukt arī -20

Re: Motora temperatūra
Posted: 02 Dec 2010, 14:38
by EDX
ParaTr00per wrote:atkal jau "diizelju magjija" (tm)
ja auksts - tad nelec, ja pielec - tad nesilst, ja uzsilst - tad paarkarst...

Tā nu tas ir
Bet ja nedaudz padomā, tad viss ir

Re: Motora temperatūra
Posted: 02 Dec 2010, 16:14
by Elviss
Nu kartons pielikts un jau ir labaak, bet laikam vajag bis lielaku gabalu pielit, jo tagad vins ir apmeram 1/4 no visa radiatora.
Paldies par idejaam

Re: Motora temperatūra
Posted: 05 Dec 2010, 22:52
by niko
Pie viena uzjautāšu: mondeo mk1 1.6, 2x jau mainīts termostats (likti jauni, protams), bet tas aparāts kā nesilst, tā nesilst. T.i. braucot ārpus pilsētas temperatūra līdz normālai neuzkāpj, turās krietni zemāk. Satiksmē mīcoties ir labāk, bet tik un tā par maz. Tā kā fordistu te netrūkst, tad kādi ieteikumi?

Re: Motora temperatūra
Posted: 14 Dec 2010, 18:10
by karlis
pagājšgad darbā bija renault clio 1.4 ar tikko nomainītu dzesēšanas šķidrumu. temperatūra uzkāpa tikai pa pilsētu braucot/mīcoties, pa šoseju temperatūra no sasilušas kritās un pietrūkta 2/5 daļas līdz normai. tas bija ziemā pie mīnusiem.