
Gana lasīts, kaut kas arī jāieraksta un sākšu ar sava aparāta atrādīšanu. Saku uzreiz, ja cerējāt ieraudzīt R18 un sērkociņkastītes sēdinajumu, tad varu apbēdināt, šeit to neatradīsiet

Labi, ķeramies pie lietas.
Auto, kā jau virsrakstā minēts - Audi B4 sedana virsbūvē, izripojis no rūpnīcas 1994. gadā ar 2,0 motorīti, manuālo kārbu un baznīcas žurkas komplektāciju (vienīgās ekstras - elektriskā lūka un pakaļējās disku bremzes). Daudzi jautājuši, vai esmu viņu pārkrāsojis - nē, tas ir rūpnīcas krāsojums Pelikanblau LY5T. Pie manis nonāca 2010. gada 24. augustā.
Kādas cūcības tad esmu paspējis sastrādāt:
- salaboti iepriekšējo īpašnieku radītie vizuālie defekti
- uzlikta reste bez emblēmas
- ieinstalēti pilnie lukturi (te bija prikols ar iepirktiem UK lukturiem

- ieinstalēti miglinieki un pavarotņiki buferī
- samainīti visi atļukušie moldingi uz durvīm
- uzlikti B4 OEM diski
- samainīts pakaļbuferis
- uzlikts OEM bagāžnieka spoilerītis
- banditizētas bagāžnieka vāka bļitkas
- notonēti pakaļējie logi
- ieinstalēti elektrologi priekšā
- samainīti visi durvju gala slēdži pret jauniem
- ieinstalēti apsildāmi spoguļi
- priekšējie Recaro beņķi no C4 100 quattro melna krāsā ar apsildi un izvelkamo atvilktnīti
- pakaļējais beņķis no B3 quattro melna krāsā (sis vel ir instalācijas procesā, t.b. ielikts bet neesmu nostiprinājis)
- S-line stūre no C4
- izmazgāts viss salons
- ielikts spidometrs ar tahometru
- saliktas griestu ručkas ar apgaismojumu
Ofic ir vel kaut kas, ko visa darbu jūrā esmu aizmirsis. Vispār par cik es dzīvojos pa audi-style, tad tur mana topikā ir daudz interesantas lasāmvielas ar daudz bildēm gan par to, ka jaucu, mazgāju, remontēju un transplantēju tos C4 beņķus uz B4 gan vel daudz kas cits, bet tā kā šeit noteikumi ļaujot 4 bildes viena postā, tad īsti cauri neies. Vienīgi ja apsolat neskriet man pakaļ ar grābekli vairāk kā 2 kvartālus, tad varu šo to pārcitēt arī šeit.
Tāds nu viņš izskatās pašlaik:




P.S. Besī, ka nevaru reizēm saspiest garumzīmes
