Jau mēnešus 3-4 tika vērots ss.lv un mobile.de. SSā nekas īpaši labs nerādījās, bija pāris Audi S6, bet, salīdzinot norādītos nobraukumus ar e.csdd datiem, un konstatējot atšķirības par vismaz 100k, neradās vēlme pat braukt skatīt. Iekš mobile bija daži labi varianti, bet pēc pieredzes ar Boru nebija liela vēlme pirkt kaut ko, skatoties tikai uz bildīti. Vēl tika izskatīts variants par MB W140 S500, bet kaut kā sametās bail no liela čemodāna ar pakaļpiedziņu - ziemā varētu būt zināmas grūtības, un galu galā gribējās tomēr universāli.
Tā nu iekš ss.lv noskatīju savu tagadējo auto - sākotnēji cena bija kosmoss, bet pēc tam pārdevējs nolaidās drusku zemāk par stratosfēru, un bija interese auto apskatīties.
Pagājušajā 5dienā ar īpašnieku tikos, aprunājos, apskatīju auto - biju iepriecināts par auto labo tehnisko stāvokli un par īpašnieka attieksmi pret auto. Šodien auto tika pārbaudīts servisā - tehniski viss labi. Pēc pieslēgšanas pie kompja Tapinsh (servisa īpašnieks) teica, ka sen nav redzēts A6 ar tik maz kļūdām. Pēc servisa tika apmeklēts csdd pārreģistrācijas rituāla veikšanai.
Tātad konkrētāk par pacientu:
Audi A6 avant, 3.0 benzīns, automāts, pirmā reģistrācija 01.2003. LV kopš 03.2006, pārdevējs LV vienīgais īpašnieks.
2006. gadā auto atcelojis uz LV ar 40k km noskrējienu, pa LV pa 6 gadiem nobraucis vēl 113k - kopā 153k km. Nav daudz. Šādu nobraukumu apstiprina arī visi LV veikto TA protokoli.
Kopumā auto visai labi saglabājies - tehniskās apkopes veiktas laicīgi, īpašnieks bija paliels pedants - kā mazākais troksnis, tā uz servisu.
Ir daži vizuāli kasjaki - vietām sānos palikuši blakus noparkoto auto durvju nospiedumi - LV raksturīgās buktes, tad vēl vējstiklā atstājis pēdas kāds akmens, jumta kantē virs vējstikla arī pāris stone-chip'i, uz bagažnieka vāka neliela bukte.
Aprīkojums diezgan labs - S-line paka (hz kas tā skaitās) - salonā melni griesti, pusādas sēdekļi. Priekšējie ķebļi daļēji elektriski regulējami, apsildāmi. Pašaptumšojošie spoguļi (gan iekšā gan ārā), kruīzs, lielais kompis (hz vai A6 arī mazais nāca), navigācija, bose audiosistēma ar oriģinālo subi, elektriski pielokāmi spoguļi, parktroniki priekšā un pakaļā, oriģinālais xenons, R17 vasaras diski, līdzi nāk arī R16 ziemas lietie diski ar ļoti labām riepām, protams klimats, skybrake imobilaizers, elkoņbalstā iebūvēts siemens telefons, 6cd changers bagažniekā un laikam vēl kaut kas, ko pašlaik nevaru atcerēties - vēlāk pierakstīšu gan jau. Tā arī nesapratu, vai ir lietus sensors vai nav
Viena būtiska lieta, kas nav, bet bez kuras nāksies iztikt - quattro - šitas ir divritenis. No citas puses - moš arī nav tik traki - kāreiz garažā mētājas RH 2daļīgie diski R18 priekš šāda, kas uz Q nebūtu derējuši dažādā platuma dēļ. Ā, vēl ir tipa sēdinātā (laikam tas s-line) piekare - ir cietāks par parastajiem A6. Uz stūres podziņas, ar kurām var spēlēties un pārslēgt ātrumus.
Reku pāris bildes (bildēts ar stāvvietas kaķa pakaļu)




Tuvākie plāni:
1. uzgāzēt
2. nomazgāt
3. nopulēt, piekrāsot stone-chip'u uz jumta kantes, iztaisnot nelielo bukti uz bagažnieka
4. nomainīt vējstiklu
5. pielaikot R18 diskus
6. samainīt pāris sīkumus salonā, ko iepriekšējā īpašnieka bērni pamanījās nolauzt.
