
Kopš pārdevu civicu, meklēju sev jaunu transporta līdzekli. Redzes lokā nokļuva nojāts un sapuvis e28 ar m10b18 karburatoru pa gandrīz tolmeta cenu, bet ar skati līdz martam. Īpašnieks kautko čakarējās vislaik un jau apnika uz viņu gaidīt. Pēc e28 sekoja e32 ar 3.5 motoru ar gāzi. E32 saimnieks bija uzstājīgs un cenu lejā nelaida + vēl pusotra nedēļa būtu jāgaida lai varētu pārrakstīt un atmetu ar roku. Vakar tika apskatīta šī kupeja un kautkāds 2.0 vaņas taurings, bet kūtiņa neradīja labu iespaidu ar: "Nu davaj iegriez līdz 7000RPM, paskaties kā iet", un lielīšanos ar to, ka visur brauc pilnā desā. Galu galā abi ir diezgan lielas miskastes, bet tomēr paņēmu spooorta auto, darbu un līdzekļus ir kur ieguldīt.
Par labo:
-Puslīdz ok ādas salons.
-Digitālais pulkstenis ar termometru ko ir grūti nosaukt par OBC.
-Parastā klimatkontrole.
-"Hella" spoileris (bet liekas, ka padjobka)
-Pēc VIN, itkā, M Sport piekare.
-Miglas lukturi.
-Iespējams, ka bloķis, pārbaudīšu pateikšu.
-Svaiga TA
Par slikto:
-Aizmugurējās bukses jau sen kā aizgājušas pie tēviem.
-Pilnīgs gateris krāsojumā.
-Ķekavas cienīgi aizmugurējie lukturi.
-Savirze ir šķība un greiza.
-Sačakarēts haubes attaisīšanas mehānisms, ko veiksmīgi tikko arī saplēsu līdz galam.
To Do:
-Pulēt, pulēt, pulēt
-Nomainīt bukses.
-Noregulēt savirzi.
-OEM aizmugurējie lukturi.
-Iespējams rižos pagriezienus.
-Gāzt.
-NOVA Gold
Bildes ieskatam.





