ss.lv tika atrasts 1989.gada 316i sedans bez apskates. Aizbraucot apskatīties viss bija daudz labāk nekā likās.
Motors strādāja perfekti, rūsiņa bija šur tur, bet ne daudz, motortelpa perfekta un viss perfekts priekš tādas cenas (tajos laikos 300ls). Protams, komplektācija nebija pilnīgi nekāda! Jāpiebilst, ka visu laiku, kopš auto bija Latvijā, bija braukusi sieviete un praktiski vislaik tikai pa grants ceļu, jo dzīvoja laukos. Tā nu uzreiz sapratu, ka jāpērk un jāved mājās!
Kamēr tiesību iegūšana vēl bija procesā, lēnā garā čubināju un novērsu visur virspusējo rūsu!
Tāds nu viņš izskatijās, kad jau biju mazliet piečubinājis viņu:







Tad nu beidzot dabūju tiesības, vislaik braukāju, slidinājos(cik nu ar m40b16 var), bet nu jāpiebilst, ka motors gāja labāk nekā vairums m40b18 un pa slapju slīdēja perfekti!
Protams, pirmās mašīnas un jaunības iespaidā bailes nezināju un slidinājos diezgan traki, kā rezultātā ļoti ātri saskillojos un varēju izpildīt tādus elementus tādā ātrumā, ka tagad vairs tā nevarētu un nesaprotu, kā Es to varēju izdarīt.
Kā jau kārtīgām "wannabe drifterim" un zaļam gurķim, riepas vislaik bija plikas un sanāca stulba apstākļu sakritība, ka kārtīgi gāžot lietum, braucot mājās (nedriftojot) sanāca noķert akvaplanēšanu uz nepilniem 100km/h un auto novākot.




Protams, mašīna bija pārāk daudz samīcīta un nācās to izjaukt un izpārdot detaļās, par ko vēl aizvien ir žēl.
Neilgi pēctam nonācu pie lēmuma, ka tomēr atkal vajag mašīnu un atkal sāku mest acis uz e30 un e36, kā rezultātā iegādājos nākamo e30, jo tomēr traki patīk e30 kā tādi!










































































