Beidzot izdevās aizbraukt uz Biķerniekiem un apskatīt Volgas dzīvajā. Tā tikai atmiņas no bērnības, kad sencīši veda. Biju uz to Summerrace2014. Pa lielam viss forši, bet redzot darbībā to veco krievu tehniku, radās jautājums, kāda makarona pēc tās Volgas izskatās tik žēlīgas, bet Vazi reāli lido?
Moš kādam nav slinkums pastāstīt, kādi tur ir tie tehniskie noteikumi, ko tur kurā klasē drīkst pārbūvēt un kam jābūt oriģinālam? Jo cik motortelpās degunu iebāzu, visiem Vaziem viens karburātors un viss... (nu respektīvi, nav tur nekādas daudzvārstīgās galvas un elektroniskās šprices utt.)
Autošoseja VAZ vs GAZ
Re: Autošoseja VAZ vs GAZ
Tak žiks sver 3 reizes mazāk nekā volga!
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv
AUTOSTIKLI
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv
AUTOSTIKLI
Re: Autošoseja VAZ vs GAZ
nu ok, to es saprotu! un ne jau 3x... bet volgai ir 2.4 pret 1.3/1.6
bet nu drīzāk atrisinājums ir tajā, ka tur ir atšķirīgas "vīlējuma" pakāpes, ne?
to arī gribēju uzzināt, ko tur kuram var/nevar darīt
bet nu drīzāk atrisinājums ir tajā, ka tur ir atšķirīgas "vīlējuma" pakāpes, ne?
to arī gribēju uzzināt, ko tur kuram var/nevar darīt
Aizmugureejaa priekshrociiba
Re: Autošoseja VAZ vs GAZ
Par apļa laikiem nepiekritīšu, aptuveni 1:50 kā vieniem tā otriem. No katras klases ir sportisti. kuri var pabraukt zem, Vaz gadījumā 1:45, Volgām, ja nemaldos 1:47.
Par atšķirīgo: kopējā masa ar vadītāju - vaz 950kg, volga 1200kg;
riepas - vaz 175/70 R13 ar max 7J, volga 205/70 R14 ar max 9J
Dzinējs: standarts, bet ir pieļaujama KKM mehāniskā apstrāde (izsvarošana, balansēšana), virzuļi brīvi, sadalene brīva, vārstu atsperes brīvas, kompresija brīva, drīkst izmantot bezkontaktu aizdedzi, regulējamo sadalenes zobratu
Piekare: ir atļautas cietākas bukses, gāzes amortizatori, cietākas/zemākas atsperes, bet saglabājot oriģinālo darbības principu
Izplūde: brīva no izplūdes kolektora (biksēm)
P/k: standarta ar 4 pārnesumiem, vaz gadījumā 3 veidi (2101, 2105, 2106), volgām 2 veidi
Reduktors: standarta attiecības, vaz gadījumā 4 veidi (3.9, 4.1, 4.3, 4.4), drīkst izmantot bloķi, par volgu nezinu
Tas tā īsumā, prieks ja kādam noderēja info
Par atšķirīgo: kopējā masa ar vadītāju - vaz 950kg, volga 1200kg;
riepas - vaz 175/70 R13 ar max 7J, volga 205/70 R14 ar max 9J
Dzinējs: standarts, bet ir pieļaujama KKM mehāniskā apstrāde (izsvarošana, balansēšana), virzuļi brīvi, sadalene brīva, vārstu atsperes brīvas, kompresija brīva, drīkst izmantot bezkontaktu aizdedzi, regulējamo sadalenes zobratu
Piekare: ir atļautas cietākas bukses, gāzes amortizatori, cietākas/zemākas atsperes, bet saglabājot oriģinālo darbības principu
Izplūde: brīva no izplūdes kolektora (biksēm)
P/k: standarta ar 4 pārnesumiem, vaz gadījumā 3 veidi (2101, 2105, 2106), volgām 2 veidi
Reduktors: standarta attiecības, vaz gadījumā 4 veidi (3.9, 4.1, 4.3, 4.4), drīkst izmantot bloķi, par volgu nezinu
Tas tā īsumā, prieks ja kādam noderēja info
VAZ 21013 1500s
Re: Autošoseja VAZ vs GAZ
pateicos! diezgan daudz, no tā ko vēlējos dzirdēt
nu apļa laiki jau izsaka visu - mani secinājumi galīgi garām
nu tad minu tālāk - uz aci tie VAZi izskatījās daudz skatāmāki, jo bija 2x vairāk un jā, riepas, riepas, riepas... Volgām lielākas, platākas un līdz ar to labāk turās un man radās maldīgs priekštats, ka Vazi daudz ņiprāki
nu apļa laiki jau izsaka visu - mani secinājumi galīgi garām
nu tad minu tālāk - uz aci tie VAZi izskatījās daudz skatāmāki, jo bija 2x vairāk un jā, riepas, riepas, riepas... Volgām lielākas, platākas un līdz ar to labāk turās un man radās maldīgs priekštats, ka Vazi daudz ņiprāki
Aizmugureejaa priekshrociiba
Re: Autošoseja VAZ vs GAZ
VAZ vienmēr ir bijuši ātrāki par GAZ, kā stock tā race un VDK(v8 volgas un rotornieki vazi)
Mūsdienās vazi ir palikuši daudz lēnāki kā senatnē.
Pie viena trases konfiga vienā dienā vecos laikos GAZ 24 top kvalifikācijas laiks 1:47.6 vs VAZ(1600) - 1:39.6
tās astoņas sekundes ir mūžība...
pie tam vazu motori vīlējas daudz labāk kā volgu...
Mūsdienās vazi ir palikuši daudz lēnāki kā senatnē.
Pie viena trases konfiga vienā dienā vecos laikos GAZ 24 top kvalifikācijas laiks 1:47.6 vs VAZ(1600) - 1:39.6
tās astoņas sekundes ir mūžība...
pie tam vazu motori vīlējas daudz labāk kā volgu...
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Autošoseja VAZ vs GAZ
Ir divi efektīvākie jaudas pacelšanas veidi, kompresija un tilpums! tālāk nāk aizdedze un degviela.
Volgas dzinējiem ar kompresijas palielināšanu nav tik viegli kā vaza, volgas dzinējs ir diezgan grūts forsēšanai, maz ko var izdarīt un matreāls ir visai "grūts", galvas kanālus palielināt vai ko darīt ar vārstiem un sēžām, galvas alumīnījs ir sīksts!
Volgas dzinējiem ar kompresijas palielināšanu nav tik viegli kā vaza, volgas dzinējs ir diezgan grūts forsēšanai, maz ko var izdarīt un matreāls ir visai "grūts", galvas kanālus palielināt vai ko darīt ar vārstiem un sēžām, galvas alumīnījs ir sīksts!
Re: Autošoseja VAZ vs GAZ
Kādreiz bija brīvāki tehniskie noteikumi un varēja braukt ar slikiem. Pauperam itkā pieder Volgu ātrākais apļa laiks, bet tomēr atpaliek no Belmera vecā rekorda. Runāju ar Andreju un viņš tā arī teica, ka laika starpību noraksta uz slikiemGirtzB wrote:VAZ vienmēr ir bijuši ātrāki par GAZ, kā stock tā race un VDK(v8 volgas un rotornieki vazi)
Mūsdienās vazi ir palikuši daudz lēnāki kā senatnē.
Pie viena trases konfiga vienā dienā vecos laikos GAZ 24 top kvalifikācijas laiks 1:47.6 vs VAZ(1600) - 1:39.6
tās astoņas sekundes ir mūžība...
pie tam vazu motori vīlējas daudz labāk kā volgu...
VAZ 21013 1500s