Page 1 of 11

*Sicram BMW E39

Posted: 15 Sep 2014, 18:38
by *Sicram
Lūk, šis būs kārtējais topiks par to kā tiek mainīta eļļa mašīnai un tā.

Sākšu es ar PAŠU sākuma.
2014. gada maija sākumā, pēc aptuveni mēneša tirgošanas man izdevās pārdot savu Mersedesiņu.
Image
Pārdevu auto par tādu pašu summu, kā es to nopirku pirms 4 vai 5 gadiem. Cik tik aiztērēts, domāju, ka kopumā tajā auto iztērēju līdz 5k eiro :emo:
Kā jau kārtīgs jaunietis sludinājumu portāliņš tiek apmeklēts regulāri. Sākumā domas bija dižas.
Fantazēju par šādiem auto
1.
Image
Tika ļoti sīki izpētīts, ko vajag, ko nevajag, cik līzings, cik mēneša maksājums utt aptuvenā auto cena Vācijā 11k eiro.

2.
Image
Šis auto liekas nejēdzīgi smuks, un salons vispār liekas raķete ! :D cena bija apmēram 6-7k eiro, Nīderlandē

3. Saab 9-3 un 9-5

Image

Image

Apskatīju ar šos auto. Saprotams, ka pēc mersedesa vilināja svaigs auto, un šie diezgan arī izpilda šo lietu. Kaut vai tāpēc, ka to 9-3 varētu iecelt ar foršu audio sistēmu utt
auto cena aptuveni 6-7k eiro

4.
Image
Tad neiztika arī bez šāda varianta, tiku izbraucis ar tādu ļoti vienkāršu, tādu kādu es varētu atļauties, un vienu brīdi likās, ka būs labi.
Bet tad aprunājoties ar īstiem servisniekiem, tika secināts, ka tas auto ir LIELA laimes spēle. Doma tāda, es saprotams gribu dīzelīti, tam auto visi dīzeļi, ok par D5 nezinu, ir brauc bēdu nezinot līdz 300k km :D Un cik paklausijos, ko paziņas stāsta, tad tā arī apmēram ir, ir tādi kas brauc cepuri kuldami un ir tādi, kas pamatšāles uzmaina :D
auto cena apmēram 5k eiro

5.

Nu lūk, kā var redzēt no debesīm nolaidos uz zemes :D
Zināju, ka savam nākošajam auto gribu OEM xenon gaismas, foršu salonu, un nu jā, normāli aprīkotu auto, lai nebūtu baigi kaut kas jāmodificē.
Pasūds un golfs pa lielam nebija izskatīts kā variants, ok bija viens golfs, bet tas bija mk5 ar bixenon gaismām, un max aprīkots, bet nu cēena :D
Aprunājos ar cilvēkiem, un nonācu pie secinājuma, ka jāskatās ir E39 virzienā. Kaut vai tāpēc, ka auto ir relatīvi lētāks par E46.
SS.lv bija laikam viens e39 kurš bija manā cenā, un viens tāds kā man, tikai par 7k eiro ! :D
Protams skatījos arī Lietuvas virzienā, jo kā parasti gribas jau ieķert MEGA izdevīgo cēeenu.
un nu jā, manā budžetā bija divi auto, kurus gribēju skatīties. Ar brāli izdomājām, ka jāzvana un jābrauc.
Pirmais auto Viļņā, reģistrēts LT, izgājis TA, 2gadus, laikam, braucis pa LT, otrs Mariampolē, tikko no Vācijas.
Lūk, otro auto varat vēl tagad nopirkt ! :D
http://autoplius.lv/sludinajumi/bmw-530 ... 17224.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Saprotams, ka gribēju "tikko no Vācijas" autiņu, bet nu sapratu to, ka nebūs.. un centos iegādāties pēc iespējas labāko auto kādu varu atrast.
Un šis pirmais variants likās saistošs ar to, ka atbraucot uz Rīgu mani CSDD nepateiks, ka auto ir nozagts un brauks atpakaļ, piemēram, uz Franciju :D
Arī tas, ka auto ir TA kaut kādu kvalitāti norāda par to, auto tehačs LT ir līdz šī gada beigām.
Lūk, apskatijām auto, izgāzām un tā. Pa lielam viss forši.

Par pārrakstīšanu un kartona numuriem

Regitras.lt laikam tā sauc to kantori kur tu vari to visu izdarīt, maksā prieks ap, līdz 50e.
Uzraksta pirkšanas/pārdošanas formu, ko iedod tur pat uz vietas
kruta ja dabon OCTAS kopiju, jo tā uz to dienu strādā un var tik uz Rīgu
Tas viss kopā aizņem apmēram 20-30min

Saprotams, ka pa vidam šajā procesā man diezgan morāli atbalstija Valdis un Arčuks :D Par to viņiem paldies jāsaka, jo pa lielam aizbraucu uz turieni uz buj-duj :D
Protams brauciens mājās bija ļoti naisss :D
Pirmais būsts, pirmais 150kmh, pirmā pilnā bāka :D

Atbraucu uz Rīgu, piereģistrēju auto, maucu uz TA, un tur pa lielam viss gāja kā pa diegu.
Dīzeļu atgāzēs gāja mega :D ja jaunam dīzelim, nu no salona, atgāzēs ir apmēram 0.2 tas rādijums, tad man ir 0.3.
Braucu tālāk, iedevu inspektoram savu spēkratu un teicu, lai krata kārtīgi :D Šis izkratija, un teica lai braucu :D

Nopirku es galu galā Individual 530d, 2003. gada, septembrī auto izripojis no rūpnīcas

Image

Image

Auto aprīkojums šeit : http://www.bmwarchiv.de/vin/gs76637.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

No auto nopirkšanas brīža nobraucis esmu 11k km.
Esmu samainījis:

- priekšējos bremžu diskus un klučus, bosch un ferrodo
- priekšējās stabilizatora atsaites, lemforder
- tilta bukses, lemforder
- aizmugurējās atsaites, lemforder
- uztaisījis esmu 2x savirzi
- spararats, sajūga komplekts, sachs
- eļļas maiņa, ielēju šādu te
Image
- samainīju abus paneļa filtrus, motora filtru, degvielas filtru, eļļas filtriņš, visi ir no HENGST.
- esmu nopircis ziemas riepas, šogad braukšu ar nokian hakkapeliitta 5, radžu riepas, VOSS ES JAU NĀKU.

Kas vēl plānā:

- peldošās bukses, ir jau nopirktas, tās būs Delphi
- pakaļā amīšu atbalstus
- priekšējos beņķus atjaunot, pāršūt stūri
- samainīt vienu paspārni
- nopirku navigācijas disku, sapratu, ka līdz galam nestrādā šī sistēma, iespējams, ka būs jāpāriet no mk2 uz mk3.

Tālākos plānos:

- uzlabot audio sistēmu, biju cerējis, ka būs labāk, bet nu izskatās, ka būs jāievieš kāda dūsmīgā tumba OEM subja vietā. Skatījos, ka aux.lv piedāvā tādu risinājumu.
- pabraukt un paskatīties, kas notiek ar reduktora buksēm, kardana muftām un tā :D
- samainīt bagažnieka vāka amjus, man viņš takā elektriskais skaitās, bet nu amji noguruši.
- kaut ko vajadzēs noteikti krāsot un atjaunot, bet par šo lietu uztraucos maz.. Auto kreisā puse ir nedaudz apskādēta. Spogulis viens ir ar karbona plēvi ! :shura:

Īsumā tā ! :shura:
aa nu protams, man tagad ir skaidrs, ka Lietuvā cilvēki auto remontē savādāk. Leitis teica, ka ir samainīti priekšējie bremžu diski, uzstādīti jauni amji priekšā, salona filtri arī jauni, un defektos teica, ka tila bukses būtu jāmaina, un tās Lietuvā maksājot apmēram 25e gabalā.
Viss jau kruta, amji tiešām ir citi un KONI tie ir, uz aci izskatās diezgan svaigi :D
Diski bija virpoti, un salona filtri , [censored] .. viens bija aizdirsts melns, otrs bija ielikts otrādāk un salocīts.. :ogo: Tilta bukses ir 4, un jaunas NOTEIKTI nemaksā 25e :D

Re: *Sicram BMW E39

Posted: 15 Sep 2014, 18:59
by Jaunciems
Labs salons :cool:

Re: *Sicram BMW E39

Posted: 15 Sep 2014, 21:02
by howitzer
Nebūs. :|

Re: *Sicram BMW E39

Posted: 15 Sep 2014, 21:07
by Pauliic
nice car! varbūt jāsaņemās par savu e39 ar kkas jāsaraksta :)

Re: *Sicram BMW E39

Posted: 15 Sep 2014, 21:25
by howitzer
Nu lablab,ir forši un ziemā spolēsim. 8)

Re: *Sicram BMW E39

Posted: 15 Sep 2014, 22:40
by psih-arno
Labs rakstiņš :-D

Re: *Sicram BMW E39

Posted: 15 Sep 2014, 23:20
by Martinss
Kad normālu motoru ieliksi? 8)

Re: *Sicram BMW E39

Posted: 16 Sep 2014, 01:39
by Melnais
Kāds ieguvums no tās eļļas?

Re: *Sicram BMW E39

Posted: 16 Sep 2014, 08:50
by Volfsburgs
Nekads. Parasta eļļa.

Re: *Sicram BMW E39

Posted: 16 Sep 2014, 10:27
by *Sicram
Principā ir tā, ka BMW ir jālieto Castrol eļļa.
Bet es esmu saklausījies visu ko un šie cilvēki saka, ka Latvijā iegūstamais Castrols esot sūcs, un ka to lietot nevajag.
Sou es izvēlējos šādu eļļu.
Un lai cik tas savādi nebūtu tomēr var just starp iepriekšējo eļļu starpību ! Motors kaut kā priecīgāks ir palicis.
Protams nevar zināt, kad tam auto eļļa pirms tam ir mainīta..
Martinss, briestu v8 ! 8)

Re: *Sicram BMW E39

Posted: 16 Sep 2014, 13:19
by Juzix
Mārcīti :naac:
Spoiler
Show
O.z wrote:
*Sicram wrote:īsti nesaprotu, O.z, ko tu ar to vēlējies pateikt ? :shura:
Image
+
Image
=
Image

Re: *Sicram BMW E39

Posted: 16 Sep 2014, 18:59
by Foxijs
Galīgi neslikts eksemplārs, kruta ka individual un vismaz nav spaiņa krāsā :) salons :lovs:

baigi labi ka nepaņēmi alfu vai golfu vai volvo vai sābu :roll:

Re: *Sicram BMW E39

Posted: 16 Sep 2014, 19:16
by kars
Foxijs wrote:baigi labi ka nepaņēmi alfu vai golfu vai volvo vai sābu :roll:
Jā, šitam vismaz piedziņa ir, kkgan 159 alfa ir :sex: vismaz vizuāli :roll:

Re: *Sicram BMW E39

Posted: 16 Sep 2014, 23:38
by waarna
Alfām izmaksas ir astronomiskas! Un plīst arī katrā pagriezienā.

Vismaz esošā pieredze ar 3 Alfām. Un forumos salasītais.
P.s. pēdējā alfa 2008g sadega manās rokās

Re: *Sicram BMW E39

Posted: 17 Sep 2014, 10:43
by rixis
waarna wrote:Alfām izmaksas ir astronomiskas! Un plīst arī katrā pagriezienā.

Vismaz esošā pieredze ar 3 Alfām. Un forumos salasītais.
P.s. pēdējā alfa 2008g sadega manās rokās
Bull*hit
Viņas ir prasīgākas pret labu, kvalitatīvu apkopi, jā.
Ir pāris itāļu "ģeniālie" risinājumi, taču kopumā Alfa's neuzticamība ir pārspīlēta. VW plīst tikpat dārgi :naac:

Bet, esmu tevī vīlies Mārci. :(
Lai labi ripo :cool:

Re: *Sicram BMW E39

Posted: 17 Sep 2014, 10:48
by waarna
Es no savas pieredzes.

Re: *Sicram BMW E39

Posted: 17 Sep 2014, 11:29
by *Sicram
rixis wrote:
waarna wrote:Alfām izmaksas ir astronomiskas! Un plīst arī katrā pagriezienā.

Vismaz esošā pieredze ar 3 Alfām. Un forumos salasītais.
P.s. pēdējā alfa 2008g sadega manās rokās
Bull*hit
Viņas ir prasīgākas pret labu, kvalitatīvu apkopi, jā.
Ir pāris itāļu "ģeniālie" risinājumi, taču kopumā Alfa's neuzticamība ir pārspīlēta. VW plīst tikpat dārgi :naac:

Bet, esmu tevī vīlies Mārci. :(
Lai labi ripo :cool:
Atļauju tev vienā postā uzrakstīt par 159 alfām ! :naac:
Bet vispār ir tā, ka alfa klubā cik skatījos, tad tur visiem tās 159tās alfas iet apmēram 300k km bez remontiem ! :|
Nu neviens neko tādu nesaka.
bmwpowerā viens čalis bija kaut kad tīri normāli uzrakstījis par to auto defektiem :hvz:

Re: *Sicram BMW E39

Posted: 17 Sep 2014, 11:34
by waarna
Tu pamēģini un tad saki. Nevis saki ko kāds saka.. Lol.

Mana pieredze ar 166, gtv un gt.
Nekad nepirktu vēlreiz nekad.

Laikam - ne velti ar viņām nebrauc. Jeb brauc lielākie entuziasti kam nav žēl nepaēst bet paņemt kādu devēju...

Re: *Sicram BMW E39

Posted: 17 Sep 2014, 11:36
by howitzer
waarna wrote:Tu pamēģini un tad saki. Nevis saki ko kāds saka.. Lol.

Mana pieredze ar 166, gtv un gt.
Nekad nepirktu vēlreiz nekad.

Laikam - ne velti ar viņām nebrauc. Jeb brauc lielākie entuziasti kam nav žēl nepaēst bet paņemt kādu devēju...
Tu arī esi "kāds", kurš saka "kaut ko". :aiwa:

Re: *Sicram BMW E39

Posted: 17 Sep 2014, 11:38
by waarna
Es nevienam nelieku ticēt, nedz citèt, nedz labot, nedz kaut kur vēl kko teikt.

Izteicu to, ar ko saskāros. Tāpat kā jùs to darat katrā postā.