Page 1 of 8

Sierra 2.0i efi

Posted: 15 Dec 2014, 23:50
by DieseL
Čau visiem.

Pirms trīs mēnešiem tiku pie pirmā auto. Ford sierra, kpc tieši šis? Sākšu ar to ka gribēju aizmugurējo piedziņu, bmw ir daudziem un pašam nevisai, merši galīgi neiet pie sirds, par citiem modeļiem pat nedomāju, kapitāls arī nebija liels, tad nu nopirku sierru par 325 eur ar domu ka iesākumam būs ok...

Par cik tas bija pirms kaada laika tad neliels ieskats no paša sākuma!

Dienu pēc nopirkšanas izskatijās šadi.
Ford Sierra 1991g. 2.0i efi. Pinto dzinējs ar 115zs no kuriem kādi 15 nomiruši
Image


Vizuāli par 300 eur ok, bet protams neiztikt bez pērlēm. Pirku ar mērķi uztaisīt priekš ševis. Protams rūsa tur kur to nemaz nevajag, motortelpa pabriesmīga + dzenis motorā :-| reduktors sametināts.

Image

Puikas nebija saudzējuši.

Salons bija ok
Image






Motoru pirms mēneša izcēlu jo pēc lietaina vakara slidināšanās esošais dzenis kārtīgi sāka grabēt. Tika iepirkts cits dzinējs un pārlasīts. Tad nu tālāk par padarīto runā bildes.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Bilde no vasaras kas līdzīgāka pašlaik vizuālajam

Image



Motoram nekādi mega uzlabojumi nav tikai dažas niances.
- galva nosēdināta zemāk par 1 mm
- vārsti safrēzēti, saslīpēti
- jauni gredzeni
- kloķene pulēta, jaunas pamata šales, aksiālās
- dalītais sadalenes zobrats
- blīvslēgi, blīves jaunas... nu taa lai nevienas liekas piles no motora
- un vēl šādi tādi sīkumi.

Re: Sierra 2.0i efi

Posted: 15 Dec 2014, 23:56
by Melnais
Uzzināji, no kurienes dzenis bija?

Re: Sierra 2.0i efi

Posted: 16 Dec 2014, 00:00
by DieseL
Melnais wrote:Uzzināji, no kurienes dzenis bija?

Pirmajam virzulim klaņa šales pipec
Image


Netaisiju to motoru jo bija pārāk daudz sadilis vis pārējais.

Re: Sierra 2.0i efi

Posted: 16 Dec 2014, 00:06
by Wilsons
Kad ir doma nolocīt ? :D :D
Bet nu ziemas misene kartīga :cool:

Re: Sierra 2.0i efi

Posted: 16 Dec 2014, 00:10
by dzhonsons
Te sirņiki jau bija izskrējuši no modes :-D Skat, ka neatdzīvini to modes lietu :D
Siers tāds prasīgs auto (pajautā Martinss :lol: ), bet veiksmi sakopšanā :cool:

Re: Sierra 2.0i efi

Posted: 16 Dec 2014, 01:26
by semigallss
pieiets no pareizās puses. lai veicas arīvisu pārējo tikpat kārtīgi nostrādāt kā dzinēju!

Re: Sierra 2.0i efi

Posted: 16 Dec 2014, 03:19
by GG.
semigallss wrote:pieiets no pareizās puses. lai veicas arīvisu pārējo tikpat kārtīgi nostrādāt kā dzinēju!
Piekritīšu, bet uz eļļas filtru un eļļu gan nevajag taupīt, kā nekā esi svaigi pārvācis motoru. :cool: :filtron_garbage:

Re: Sierra 2.0i efi

Posted: 16 Dec 2014, 09:13
by Martinss
Šitam var pagriezt aizdedzi par kādiem max 3 grādiem agrāk, ja nemaldos, ies vēl labāk. 8) 8) 8) Uzliktu vēl spooooorta sadaleni, vispār būtu pirmais čalis ciemā. 8) Vēl var iemānīt MT75 kārbu no 2.0i dohc, pirmie 2 vai 3 robi būs daudz īsāki nekā T9 kārbai. 8)

Re: Sierra 2.0i efi

Posted: 16 Dec 2014, 09:24
by Edmunds
Sierras man patīk, tik vjg jaudu, turbo utt.. zviedru stilā.. 8) :cool:

Re: Sierra 2.0i efi

Posted: 16 Dec 2014, 09:47
by Puperdupers
GG. wrote:
semigallss wrote:pieiets no pareizās puses. lai veicas arīvisu pārējo tikpat kārtīgi nostrādāt kā dzinēju!
Piekritīšu, bet uz eļļas filtru un eļļu gan nevajag taupīt, kā nekā esi svaigi pārvācis motoru. :cool: :filtron_garbage:
Pagaidām neesmu ne no viena neko sliktu par Filtron dzirdējis. :hvz: Pats arī agrāk bez problēmām lietoju sportiniekam, bet nu jā, tagad lieku Knecht :roll:

Re: Sierra 2.0i efi

Posted: 16 Dec 2014, 09:52
by Volfsburgs
Tu gadijuma pats ātrak neteici, ka Filtrons ir sūds un kā eļļas filtru viņu nedrīkst lietot? Ķips iekšas izšķīst un tad #GDNSS

Labots: Atradu, ka Nixon to bija teicis.

Re: Sierra 2.0i efi

Posted: 16 Dec 2014, 09:56
by Rii
Tas noteikti bija par SCT, tie mēdz izšķīst :aiwa:

Re: Sierra 2.0i efi

Posted: 16 Dec 2014, 10:18
by Edmunds
Puperdupers wrote:
GG. wrote:
semigallss wrote:pieiets no pareizās puses. lai veicas arīvisu pārējo tikpat kārtīgi nostrādāt kā dzinēju!
Piekritīšu, bet uz eļļas filtru un eļļu gan nevajag taupīt, kā nekā esi svaigi pārvācis motoru. :cool: :filtron_garbage:
Pagaidām neesmu ne no viena neko sliktu par Filtron dzirdējis. :hvz: Pats arī agrāk bez problēmām lietoju sportiniekam, bet nu jā, tagad lieku Knecht :roll:
Filtron ir sūds, pajautā nixonam pieredzīti.. :mhm:

Nu reāli, cik var iepist uz eļļas filtru? 5eur? :roll:

Re: Sierra 2.0i efi

Posted: 16 Dec 2014, 11:11
by Puperdupers
Esmu dzirdējis par izšķīdušiem filtriem, bet ne Filtron firmas :hvz:

Gāja runa par sporta sadalenēm. Lietuvā ir kantoris, kas priekš 4 cilindriem sadaleni taisa aptuveni pa 150 eiro. Cena laba. Metina uz standarta virsū un slīpē. Var nokopēt kādu citu sadaleni, arī pašiem ir visādas sporta iekrātas, ko var kopēt un kopēt. Zinu, kas brauc ar viņu ražojumu un sūdzību nav. :wink:

Re: Sierra 2.0i efi

Posted: 16 Dec 2014, 14:01
by Kāsīts
Sierra 8)

Re: Sierra 2.0i efi

Posted: 17 Dec 2014, 13:33
by howitzer
Īkšķi uz augšu par motora saglābšanu, nevis Sierras iestādīšanu stabā. :cool:

Re: Sierra 2.0i efi

Posted: 18 Dec 2014, 00:13
by DieseL
Image

Fords ticis pie jauniem dzelžiem.
Pamēģināšu šitās stab.stieņa bukses, itkā ātraak izdauzot, bet man ir arī tik pat kā jaunas ķipa pastiprinātās.

Re: Sierra 2.0i efi

Posted: 18 Dec 2014, 14:05
by TAX
kādi šitam ir ieplūdes un izplūdes vārstu diametri?
un izplūdes kolektors nav baigi sūdīgais?

Re: Sierra 2.0i efi

Posted: 18 Dec 2014, 22:12
by DieseL
TAX wrote:kādi šitam ir ieplūdes un izplūdes vārstu diametri?
un izplūdes kolektors nav baigi sūdīgais?
Mērijis diametrus vārstiem neesmu, tur viss standarta, kolektors no karburatora mtora! Kolektora izmēri identiski, atšķiriba tikai taa ka inžektora iz.kolektoram recirkulācijas sisteema nāk. Protam ka zirneklis būtu labāks, bet tad buutu labi arī izplūdes cukas izvīlēt.

Re: Sierra 2.0i efi

Posted: 18 Dec 2014, 22:16
by Martinss
Ir arī inžektors bez recirkulācijas (115zs versija ar augstāku kompresijas pakāpi), tiesa gan neatceros vai tas kolektors nebija tāds pats kā karburatorniekam. Un tev ir 105zs motors, 100zs nāca laikam karburatoram vai arī otrādāk, 105zs karbūzim un 100zs tavam.