Daudzi mani zina pēs senā nika AF - no rotosa laikeim

Nu un daudzi ir redzējuši manu "gludekli"
Šodien, nez kapēc izlēmu piereģistrēties arī te. (ilgi nevarēju izlemt starp #davaidosvidos "klubu"

Tad nu tā, no pagātnes, tālais 2011.g
"E46 320d 2000.g nov.
STAHLGRAU METALLIC (400)
Nopirkts auto tika 2011.gada novembra sākumā. Par lētām naudām un gandrīz pilnībā nojātu.
Auto negāja, tas pa inerci ripoja un patēriņš bija 10l uz 100km.
Laika gaitā tika pilnīgi atrestaurēts Ugstpiediena sūknis ( Dīzeļcentrā R- nekad uz turieni nebraukšu, pilnīga zagšana), tad arī nomainīti smidzinātāji sprauslām, vēlāk nopietni atrestaurēta turbīna ( ar garantiju protams), šķidrumi visi tika un tiek mainīti ik pēc 15 tūkst.Termostati arī nomainīti un atslēgts EGR kā arī izgriezts katalizātors.
Nomainīti priekšējie amji, pret kko zolīdu, neatceros ko, bet vācu ražojoms (gāzes amji)
Protams ka akumulātors tika nomainīts.
Ziemā, tieši manā dzimšanas dienā aizmugurējā rocene izlēma pagriezienā noklemmēt un norauties, kaut arī to nelietoju vispār pa ziemu. Teju visa aizm, bremžu sistēma tika nomainīta, izņemot suportus un cuaruļvadus. (cauruļvadi gan tiks nomainīti drīz - tiek meklēti ja kas)
Pa ziemu tika atrestaurēts ģenerātors, vēlāk arī starteris. TIka savesta kārtībā vakūma maģistrāles, aizņemoties tās no 730d., jo kkādi meistari tur taisīja home made. Vasaras sākumā tika nočipots pie -INC-. Pa vasaru priekšējā balstiekārta tika savesta kārtībā, šur tur + vēl gofra pārmetināta tur aizlidoja 120ls (nav traki). Nesen aizmugurē pāris bukses nomainītas un arī dzinēja spilveni.
Ā pa ziemu tika nokrāsoti style 32 diski melnā krāsā.
Nesen ieliku eņģeļacis + subīti."

2012.pavasaris

2013.g apgūstam pašaspekiem sajūga maiņu - nu un tad aiziet

Gāja visādi



Cik saprotu, tad iekš e46.lv pirmais aizsāku modi uz zemu kartingu



2.0d chip un jā, abi rati


https://www.youtube.com/watch?v=bsMPqDJSMcE eksperiments manot kārtējo gadu sajūgu, uzliku spararatu no ,50b25tu - neies kopā, bet sajūga disks no b25 turēja daudz labāk par stock
2014.g februāri pateicoties ArtE46 iestellējās 188 LSD iekš 2.0d korpusa un ir tur joprojām

https://www.youtube.com/watch?v=e8uWbUUPBXo
Dirsā iestellēti TOYOTA surf amji + kkāda eibach atsperes cietas

Episki cieta pakaļa, nice

nu un 2014.g Līgo-Jāņi, drift hard or go home, slīpējot T/C Apelsīna stajanku, norāvu sprararata skrūves. Nospļāvos un sāku krāt 3.0d


Pēc 1.5 mēneša Viļņā uzpeldēja donors
Atstiepām.

stiepām 9h





https://www.youtube.com/watch?v=RU-LNFm9ZwE First start
Kaut kas pa starpam




Dēļ spaiņa ar griezi, stock spilveni turēja nieka nedēļu
Biju tehniskajā naktī


Izpisu viņīem gŗīdu


Viņi izpisa mani


Galu rezultāts


Kalnciema ielas tilts

Ne%uj krāniņu man bija staipīt

Low as bass 2014

Longest burnout


GT2256v vs GT2260v
+ Bosch 044


Kā jau parasti


19.10.14 beidzot sačipoju auto, alika tikai turbo noregulēt.
Vakarā cik varēju tik vēru turbīnu, nu apstājāmies pie 2Bar. Vēlāk jāsagādā degvielas spiediena regulātors no e60 un tad var vēl biš pacelt.
Tad nu 20.10.14 no rīta aizbraucu uz darbu un auto iedevu sencim.
Tas gan padomāja ka ir īsts driftmāsters..... NIHUJA - Kā pirms 22 gadiem nezivilka, tā arī tobrīt neizvilka




pagaidām tur, un 200km/h turēja
uzliku poli dzinēja spilvenus, kratās psc traki, kā milfas vibrators.
Pēc 10min prieka pārluza pusass



Kardāna muftas skrūves lūza visu laiku...

Nācās atrestaurēt
Auto:
3.0d + turbo tāds kā FL e46 Gt2260v (ar vakuumu)
bosch 044 maģistrālais
Sprararats sametināts uz cieto
sešu lāpstiņu keramika
Sachs preformance grozs
188mm LSD
Taisnā truba no A-Z
Karosa reguācijas

cik zs? nezinu, tip "300+"
Grieze stabili virs 700Nm
Paatrinās - neiznu, grūti mērīt jo strečotas riepas spolē labi, bet skrienoties ar audi A5 3.0d Q +chip, atrāvos uz pamatīgu attālumu, takā noteikti ir zem 5.7 sek
Slikus nelikšu, jo kko noraušu
Nu un pagaidām auto stāv garāžā.
Pa ziemu negribu sālīt autiņu, pietam ir daudz darāmā:
Jāuzliek jauns spārns un jānokrāso
Jāuzliek camberplates
Jāsamaina diski un bremžu kluči
Jāuzliek priekšā un pakaļā glāžu atsaites
Jānokrāso R17
Tad degvielas reikā jāieliek devējs no e60 un jāpārčipojas pie Kaross
Tālāk kaut kā jātiek uz jaudas stenda
