Viss sākās tā:
Kkad augusta beigās browsēju internetu un pamanīju, ka jūzeris Kars tik pirms pāris minūtēm emetis sludinājumu par savu e30. Tā kā zināju, ka to auto kustina s50 (kind of) dzinējs un, ka man vajag dzinēju priekš baltā, momentāli zvanīju un teicu, ka ņemu bez skatīšanās, jo cena bija ļooti salda.



Ko ieguvu savā īpašumā:
1984. gada BMW 320i sedans, Latvijā kopš 1994. gada. :DD Iekšā S50B30us dzinējs, bet barabānu bremzes, parastais reduktors (kuram gāja pēdējie metri) utt. Slimības lapa derīga vēl kādas 2-3 nedēļas..


Paņēmu atvaļinājumu un sāku ķidāt ārā, lai saprastu ko esmu nopircis un vai bundža vēl ir lietojama. Izrāvu tepiķi uuun...



Sākumā bija doma laist viņu karotēs un pārdot visu, kas vērtīgs, bet tad kkas uznāca un sapratu, ka negribu iznīdēt tik cienījama vecuma prefiņu. Bija doma kko bish palāpīt un atstāt kā ziemas miskasti, bet beigās atklājās ka caurumu ir tiiiik daudz, ka gribot negribot viss jātaisa akurāti.

Mašīnai tika izravēts S50, kas nonāca manā baltajā:

Un iestādīts M10B18 no baltā, kas tika sajūgts ar manuālo kārbu. Varbūt kāds tieks ka stulba ideja, bet pagaidām negribās investēt M50 svapam, bet neko citu likt īsti neredzu jēgu, jo šim m10 vajadzētu būt 160.000km noskrējienam (vismaz tāds baltajam ir tāfelē un nav pamats domāt, ka varētu būt kruķīts) un motors ir pa lielam ideālā stāvoklī. Ļooti dzīvs, kluss, lec jebkuros apstākļos, nedūmo, nerij nekādus šķidrumus utt.
Sapratu tikko, ka neesmu īsti safočējis metināšanas procesu, bet darāmā bija mega daudz. Skaties kur gribi - visur bija sapuvis. Un kas ir trakākais - gandrīz visās vietās, kur bija pipec, kāds līkrocis iepriekš bija mēģinājis kko labot. Drausmīgi, neapstrādāti metinājumi, špaktele, makroflex, kkāda līmlente utt.


Kas tika pārmetināts:
- Abi priekšējie stūri grīdai (šoferim un pasažierim pie kājām)
- Grīda ap tiem lielajiem vakiem (aizmugurē sēdošajiem pie kājām)
- Šofera puses priekšējā arka - glāze dalījās nost no virsbūves (bildē zemāk redzams)
- Abas aizmugurējās kabatas
- Vairāki caurumi aizmugurējās iekšējās arkās
- Caurumi aizmugurējā fartukā
- Aizmugurējās glāzes (līdzīgi kā priekšā, lūza nost no kuzava)
- utt.
Reku piemēram priekšā pie kājām:

Un šofera priekšējā arka. Bildē redzams vecais metinājums, kur viss bija pipec


ER. Varētu iemest vairāk bildes

Pa lielam palika vēl sametināt sliekšnus, samainīt pāris bukses un vienu šaru un braukt uz skati.
Uz doto brīdi izskatās tā:


Aizmugurējais bamperis un izpūtējs, protams, būs.


Salonā sportsitzes un Mtech1. Būs jāizved pāršūt stūri, kā arī iztīrīt un sašūt beņķus.


Nākotnes plāni? Iziet skati.

Tālāk tad jau manīs.
Pagaidām zinu tikai to, ka auto būs zems (tapat ar m10 neko ātri nepabrauksi

Un to, ka esmu iegādājies šadus te Mangels R15 8j ET15

Uzcepu fotošopā, kā tas viss varētu izskatīties nākotnē:

Kaut kā tā. Stay tuned, būs updeiti.