спортивный e36 316i >> 318IS+1L + stalažas salonā #rūsaspūķis
- Abit e30
- Posts: 1135
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L + stalažas salonā #rūsaspūķis
..Nobody said it was easy
ziemas guļa galā, jāsāk kkas domāt, kā ne kā, pavasaris drīz
pa ziemu nesanāca diemžēl nekur aizbraukt, nedaudz nebija vēlmes, bet pēc tam moraļņiki, ka vajadzēja uzbraukt, bet nu kā ir tā ir
tātad sākam novērst senos kasjakus.
sākam ar vienkāršāko, izslēdzam turpmākās problēmas ar sadalenes devēju, kas pabendēja nervus pašos nepiemērotākajos brīžos.
tālāk, noslēdzam epopeju ar stulbajiem ''uniboliem'' aizmugures svirās.
iepirku citas sviras, peldošajām vajadzētu kalpot stīpri ilgāk.
tād iztaisnoju priekšu, pēc pēdējā posma riepu bloka, labā puse bija biku nolocīta uz leju
čik čirik
diezgan ok, līste biku staigā, bet sāies
tād kkas nopietnāks.
daudzi nākamie soļi ir dēļ tā, ka tad kad būvēju auto, viss bija diezgan saspīlēts un laiks bija ļoti maz un uz šo to tika pievērtas acis
iepriekšējie čaļi bija diezgan gateriski pastiprinājuši glāzes, ar kkādiem maziem kubiciņiem, tā kā likās ka kādu brīdi turēs, toreiz neaiztiku...bet realitātē, sāka ap viņiem parādīties plaisas.
bija
nost...apakšā bija plaisas glāzē...bāigās aizdomas ka tās jau bijušas pirms tos kvadrātus sametināja
bam bam bam, gatavs..ja nečikātos metināmais, būtu smukāk..
..abi gatavi
tālāk... kopš sākām braukt ar pirelli, kas ir 195/70 riepa, parādijās problēma, ka arkā ir pamaz vietas
uz sezonu biju padarbojies ar kuvaldu, tad nu tagad jāsataisa pa cilvēcīgo
bija, te jau apslīpēts
un jaunais darbiņš
pašlaik kaut kā tā....
tikmēr otrā pusē jau top slieksnis, būt vietas spoorta jackiem un tā
ziemas guļa galā, jāsāk kkas domāt, kā ne kā, pavasaris drīz
pa ziemu nesanāca diemžēl nekur aizbraukt, nedaudz nebija vēlmes, bet pēc tam moraļņiki, ka vajadzēja uzbraukt, bet nu kā ir tā ir
tātad sākam novērst senos kasjakus.
sākam ar vienkāršāko, izslēdzam turpmākās problēmas ar sadalenes devēju, kas pabendēja nervus pašos nepiemērotākajos brīžos.
tālāk, noslēdzam epopeju ar stulbajiem ''uniboliem'' aizmugures svirās.
iepirku citas sviras, peldošajām vajadzētu kalpot stīpri ilgāk.
tād iztaisnoju priekšu, pēc pēdējā posma riepu bloka, labā puse bija biku nolocīta uz leju
čik čirik
diezgan ok, līste biku staigā, bet sāies
tād kkas nopietnāks.
daudzi nākamie soļi ir dēļ tā, ka tad kad būvēju auto, viss bija diezgan saspīlēts un laiks bija ļoti maz un uz šo to tika pievērtas acis
iepriekšējie čaļi bija diezgan gateriski pastiprinājuši glāzes, ar kkādiem maziem kubiciņiem, tā kā likās ka kādu brīdi turēs, toreiz neaiztiku...bet realitātē, sāka ap viņiem parādīties plaisas.
bija
nost...apakšā bija plaisas glāzē...bāigās aizdomas ka tās jau bijušas pirms tos kvadrātus sametināja
bam bam bam, gatavs..ja nečikātos metināmais, būtu smukāk..
..abi gatavi
tālāk... kopš sākām braukt ar pirelli, kas ir 195/70 riepa, parādijās problēma, ka arkā ir pamaz vietas
uz sezonu biju padarbojies ar kuvaldu, tad nu tagad jāsataisa pa cilvēcīgo
bija, te jau apslīpēts
un jaunais darbiņš
pašlaik kaut kā tā....
tikmēr otrā pusē jau top slieksnis, būt vietas spoorta jackiem un tā
- petka17
- Posts: 7012
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L + stalažas salonā #rūsaspūķis
Uguns!
KBR stafs noder
KBR stafs noder
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L + stalažas salonā #rūsaspūķis
Volvo 142 zila kaste - pazuda Latgalē
Volvo 960 m52b30 zaļā misen - zem preses
volkSWAGen GOLF3 sinhronizācijas pasākumi
BMW e34 m52 stroker hujoker 3BLE0
Volvo 240 bomžwagon Snaige
mercedes benz R107 lielākā dzīves kļūda
Volvo 960 m52b30 zaļā misen - zem preses
volkSWAGen GOLF3 sinhronizācijas pasākumi
BMW e34 m52 stroker hujoker 3BLE0
Volvo 240 bomžwagon Snaige
mercedes benz R107 lielākā dzīves kļūda
- Abit e30
- Posts: 1135
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L + stalažas salonā #rūsaspūķis
jap, tās ir KBR plāksnes, nez, ir šis tas no viņiem ņemts, pagaidām vss ir bijis diezgan straight fit
mmm, nav jau tā, ka darbi būtu apstājušies, laika maz pieķerties
tātad turpinam novērst senos kasjakus....auffff
tātad pielabojam, un taisam vietas domkratiem
čih pih, gatavs, dimple dies at it's best
tād pārtaisīju sēdekļa stiprinājumus, iepriekš bija biš ne tā, tagad būs jaukāk un regulācija vairāk.
plāksnītes kas nāk pie vīrsbūves
jaunā vieta
kāutkā tā
priekšas kabata arī svaiga, bez rižā un tievāka
un kopskats...pavadītas daudz stundas darbiņa, un viss izskatās tieši tā pat kā bija
jāsāk kaut ko krāsot..
- Abit e30
- Posts: 1135
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L + stalažas salonā #rūsaspūķis
piu piu piuu...
...ienīstu krāsošanu un detaļu aplīmēšanu...
tātad, kā tas viss notikās
uzšāvu skābo gunntēn, vairāk takā kur metināts un apakšā visur kur bija līdz bleķim notirīts
tād šašuvojam
...ieskicējam šīs sezonas ieskaņas
sagruntēts
fine touch grubulīts, tur kur akmentiņi skrien
aiiiziet, iejaucam krāsiņu!
un te aizgāja pirmie sūdi
kad krāsoju glāzes un priekšas arku iekšas, bija vēl pavēss...arī garažā, bija maz gāzes = maz siltuma... krāsa pietiekami ātri necietēja, arku iekšās jebaķ, ka sanāca notecināt paķokus, dzīvē gan nemana, bet tā bija
uz glāzēm centos prātīgāk..bet hui, tāpat biš paķoki aizgāja, tos gan būs jāpiepulē.
..bēt ar to viss nebeidzās...jō kā tomēr izrādās, apakša un motortelpa bija citā baltajā krāsā nekā ārpuse(un to otru krāsu neviens neatceras )...līdz ar to glāžu virsas ir čūtj citā krāsā
slieksni un grīdu krāsoju pēdējos, bija jau siltāks un viss ritēja daudz labāk
tad āāāiziet jautrākais, salons.
un tas ir tika isākums:alkofest:
uzšauts melnais gabals
ātkal aplīmējam, lai uzšautu sarkano
ira
kamēr krāsiņas žūst, biku apkopjam amīšus
vienam amim gan galvenais koilas uzgrieznis kko aizgājis, neizdevās iekustināt, nū nokarsējot pakustināt var, bet ne skrūvēt...tā kā bija bail palikt bez vītnes uzgrieznī..un kamēr nevajag regulēt, būs labi... palika tāpat bet būs jāizrisina problēma.
ūn smuks samontēts
salons sažuvis, sēdekļu stiprinājumi back
ūn arī viss pārējais, pa lielam nekas nemainijās, nedaudz zemāk sēdekli dabūju, lai varbūt uzlabotu sēdpozīciju, jāpabraukā, redzēs
kautkā tā, pirms aizsargu instalācijas. labo pusi uzraus vāi nu kkad biš vēlāk...vai nākošziem
aizsargi aptīrīti, salikti, tā kā ir vēl gana dzīvi, uzliku tos pašus
kāutkā tā pagaidām.
jāsakrāso spārni, mož sliekšņu uzlikas un tad varēs salikt visu līdz galam kopā
...ienīstu krāsošanu un detaļu aplīmēšanu...
tātad, kā tas viss notikās
uzšāvu skābo gunntēn, vairāk takā kur metināts un apakšā visur kur bija līdz bleķim notirīts
tād šašuvojam
...ieskicējam šīs sezonas ieskaņas
sagruntēts
fine touch grubulīts, tur kur akmentiņi skrien
aiiiziet, iejaucam krāsiņu!
un te aizgāja pirmie sūdi
kad krāsoju glāzes un priekšas arku iekšas, bija vēl pavēss...arī garažā, bija maz gāzes = maz siltuma... krāsa pietiekami ātri necietēja, arku iekšās jebaķ, ka sanāca notecināt paķokus, dzīvē gan nemana, bet tā bija
uz glāzēm centos prātīgāk..bet hui, tāpat biš paķoki aizgāja, tos gan būs jāpiepulē.
..bēt ar to viss nebeidzās...jō kā tomēr izrādās, apakša un motortelpa bija citā baltajā krāsā nekā ārpuse(un to otru krāsu neviens neatceras )...līdz ar to glāžu virsas ir čūtj citā krāsā
slieksni un grīdu krāsoju pēdējos, bija jau siltāks un viss ritēja daudz labāk
tad āāāiziet jautrākais, salons.
un tas ir tika isākums:alkofest:
uzšauts melnais gabals
ātkal aplīmējam, lai uzšautu sarkano
ira
kamēr krāsiņas žūst, biku apkopjam amīšus
vienam amim gan galvenais koilas uzgrieznis kko aizgājis, neizdevās iekustināt, nū nokarsējot pakustināt var, bet ne skrūvēt...tā kā bija bail palikt bez vītnes uzgrieznī..un kamēr nevajag regulēt, būs labi... palika tāpat bet būs jāizrisina problēma.
ūn smuks samontēts
salons sažuvis, sēdekļu stiprinājumi back
ūn arī viss pārējais, pa lielam nekas nemainijās, nedaudz zemāk sēdekli dabūju, lai varbūt uzlabotu sēdpozīciju, jāpabraukā, redzēs
kautkā tā, pirms aizsargu instalācijas. labo pusi uzraus vāi nu kkad biš vēlāk...vai nākošziem
aizsargi aptīrīti, salikti, tā kā ir vēl gana dzīvi, uzliku tos pašus
kāutkā tā pagaidām.
jāsakrāso spārni, mož sliekšņu uzlikas un tad varēs salikt visu līdz galam kopā
- Abit e30
- Posts: 1135
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L + stalažas salonā #rūsaspūķis
var, var, bet tik zemu man nevajag, tagad jau knapi pats kapota gals redzams zemāk neprasās, lai paliek tas tā teikt skats no sēdekļa, saprast mašīnas garumu, utt
- Abit e30
- Posts: 1135
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L + stalažas salonā #rūsaspūķis
nu koooāāā.
uzkrāsoti spāārniņi, špoilers un salikts viss kopā
hiper, nano krāsošanas stends
hatavs!
..un viss izskatās tieši tāpat...kā man tas besī virsbūves darbos
un noņēm mazo skaidu » Skatīties Youtube
atlicis pāris tehniskās lietas sakārtot, reduktors atkal vājš palicis un kulisei ar brīvkustību kkas jādomā.
jā kko izdomās ar riepām un tā, mož 6dien jāaizšauj uz Teperi uzbraukt gonku, sēēēn nav būts, ehh.
uzkrāsoti spāārniņi, špoilers un salikts viss kopā
hiper, nano krāsošanas stends
hatavs!
..un viss izskatās tieši tāpat...kā man tas besī virsbūves darbos
un noņēm mazo skaidu » Skatīties Youtube
atlicis pāris tehniskās lietas sakārtot, reduktors atkal vājš palicis un kulisei ar brīvkustību kkas jādomā.
jā kko izdomās ar riepām un tā, mož 6dien jāaizšauj uz Teperi uzbraukt gonku, sēēēn nav būts, ehh.
- Abit e30
- Posts: 1135
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L + stalažas salonā #rūsaspūķis
nu ko, čau ņindzas!
citam sezona rit pilnā sparā, citam tikai pāris gonkas aizvadītas..bet ko nu par to skumīgo
kā jau rakstīju, un tātad nekas super traks nenotika un sanāca aizbraukt uz to Teperi, kā jaunībā, pirmo reiz Teperī ar balto dampīti.
pēc salikšanas viss bija labi..bet tad pēkšņi bembīts sāka čikāties, mistiski pazuda jauda/pārlejas/tā kā neiet cilindrs/i, bija kaudze kļūdas, mistiskas kkādas, ieplūstošā gaisa Temp., man liekas zondes, kko ar degvielu, vai ko, neatceros jau vairs, bet visas lietas barojās no viena galvenā releja, uz ko elektriķis norādija nomainīt, nomainam, viiis bumbās, nedēļu trenkāju auto, viss labi....aizbraucu gaitā uz Smilteni, noslāpēju...un nevaru vairs palaist, vecā vaina, griez griez, viss pārlejas, smird pēc degvielas utt nogaidu, izdodas pielaist, bembīts sadzīst
Bet nu neko, uz rezultātu nekādu necerēju, bija arī nēdaudz bail saskādēt auto, tākā braucu for fun, kopumā lēnu, mašīnu mētāju kā brauktu pirmo reiz, bet kopumā bija ok
» Skatīties Youtube
» Skatīties Youtube
ōkey, nobraucu Smilteni, atbraucu mājā, mašīnu nomazgāju, un noliku stāvēt, jo neko baigi nesaplēsu un plānu nekādu nebija.
gāja laiks, pienāca Gulbenes minirallijs, tur parasti bija naisiks dopi, jāmauc! Jāmauc, nav jēgas, ebaķ dārgi.. beigās ok, maucam, pēdējā brīdī
pienāk gonku nedēļa, es 1dienas vakarā uzceļu dampīti, apskatīt visu, savest šo to kārtībā...un tad sākās
ā nu 7dien vai kad izbraucu rinķi, sapratu ka reduktors palicis skaļāks kā ierasts, karājošais skan, ir tā 1diena, nomainīs eļļu reduktorā vismaz.
leju laukā eļļu, viss chill, ar skruģi iebāžu noliešanas korķī lai palīdz labāk ''izkasīt'' eļļu...skatos, hop..lai lai lai, pie skruģa magnēta svešķermenis... un uzreiz ir skaidrs kas tas ir
reduktors nost
vaininieki...bīšķīt jutuši spriedzi (šī jau ir 2. reize kad šādi notiek)
tā kā laika nav, naudas nav, saliku no vecajām šaibām labākās (pat tīri labi komplekti sanāca ) un aiziet
pie reizes nočekojam pusasis, vienai pusasij iekšējā granāta likās ne tik laba vairs, mainam nost, uzliku no rezerves pusass
uzreiz rindā kardāna karājošais, tas vismaz ātri un tīri, nevis tā kā pusasis
tad vēl centos biku novērst lufti kulisē pie kārbas uttt
tad praktiski divi vakari tika norakstīti dēļ startera, jo tas pēc atziemošanas arī kko niķojās, takā ievilcējs/ ogles, ķip startē, bet šis tikai klik, klik, vienā brīdī viss bija sadzijis, bet tagad atkal pēkšņi nogļukoja, bija jāsataisa.
taisīju naktī, saliku ievilcēju, ogles, no cita laba startera, salieku, uz zemes iet, uz mašīnas neiet, pa taisno saliekot griež, kkādā brīdī sāka strādāt, bet nēnormāli gudreni griež, mēram visu visur, utttttt, nesaprotam kur vaina. Atbrauc čomāks, skatās ko no kā esmu salicis, un pamana ka ievilcējiem virzuļi atšķirās, man vecajam un tam ko uzliku (virzulītis palika vecais..un bija mazāka diametra ) karoč norauju starteri, ielieku ievilcējā attiecīgo virzuli un viss iet, wuhū, bet laiks papists!
tād 4dienas vakrā aizšāvu pēc riepām, izdevās sarunāt kko.
vakara idille
5dienas vakars, kraujamies virsū
Madona represent :volvo love:
citam sezona rit pilnā sparā, citam tikai pāris gonkas aizvadītas..bet ko nu par to skumīgo
kā jau rakstīju, un tātad nekas super traks nenotika un sanāca aizbraukt uz to Teperi, kā jaunībā, pirmo reiz Teperī ar balto dampīti.
pēc salikšanas viss bija labi..bet tad pēkšņi bembīts sāka čikāties, mistiski pazuda jauda/pārlejas/tā kā neiet cilindrs/i, bija kaudze kļūdas, mistiskas kkādas, ieplūstošā gaisa Temp., man liekas zondes, kko ar degvielu, vai ko, neatceros jau vairs, bet visas lietas barojās no viena galvenā releja, uz ko elektriķis norādija nomainīt, nomainam, viiis bumbās, nedēļu trenkāju auto, viss labi....aizbraucu gaitā uz Smilteni, noslāpēju...un nevaru vairs palaist, vecā vaina, griez griez, viss pārlejas, smird pēc degvielas utt nogaidu, izdodas pielaist, bembīts sadzīst
Bet nu neko, uz rezultātu nekādu necerēju, bija arī nēdaudz bail saskādēt auto, tākā braucu for fun, kopumā lēnu, mašīnu mētāju kā brauktu pirmo reiz, bet kopumā bija ok
» Skatīties Youtube
» Skatīties Youtube
ōkey, nobraucu Smilteni, atbraucu mājā, mašīnu nomazgāju, un noliku stāvēt, jo neko baigi nesaplēsu un plānu nekādu nebija.
gāja laiks, pienāca Gulbenes minirallijs, tur parasti bija naisiks dopi, jāmauc! Jāmauc, nav jēgas, ebaķ dārgi.. beigās ok, maucam, pēdējā brīdī
pienāk gonku nedēļa, es 1dienas vakarā uzceļu dampīti, apskatīt visu, savest šo to kārtībā...un tad sākās
ā nu 7dien vai kad izbraucu rinķi, sapratu ka reduktors palicis skaļāks kā ierasts, karājošais skan, ir tā 1diena, nomainīs eļļu reduktorā vismaz.
leju laukā eļļu, viss chill, ar skruģi iebāžu noliešanas korķī lai palīdz labāk ''izkasīt'' eļļu...skatos, hop..lai lai lai, pie skruģa magnēta svešķermenis... un uzreiz ir skaidrs kas tas ir
reduktors nost
vaininieki...bīšķīt jutuši spriedzi (šī jau ir 2. reize kad šādi notiek)
tā kā laika nav, naudas nav, saliku no vecajām šaibām labākās (pat tīri labi komplekti sanāca ) un aiziet
pie reizes nočekojam pusasis, vienai pusasij iekšējā granāta likās ne tik laba vairs, mainam nost, uzliku no rezerves pusass
uzreiz rindā kardāna karājošais, tas vismaz ātri un tīri, nevis tā kā pusasis
tad vēl centos biku novērst lufti kulisē pie kārbas uttt
tad praktiski divi vakari tika norakstīti dēļ startera, jo tas pēc atziemošanas arī kko niķojās, takā ievilcējs/ ogles, ķip startē, bet šis tikai klik, klik, vienā brīdī viss bija sadzijis, bet tagad atkal pēkšņi nogļukoja, bija jāsataisa.
taisīju naktī, saliku ievilcēju, ogles, no cita laba startera, salieku, uz zemes iet, uz mašīnas neiet, pa taisno saliekot griež, kkādā brīdī sāka strādāt, bet nēnormāli gudreni griež, mēram visu visur, utttttt, nesaprotam kur vaina. Atbrauc čomāks, skatās ko no kā esmu salicis, un pamana ka ievilcējiem virzuļi atšķirās, man vecajam un tam ko uzliku (virzulītis palika vecais..un bija mazāka diametra ) karoč norauju starteri, ielieku ievilcējā attiecīgo virzuli un viss iet, wuhū, bet laiks papists!
tād 4dienas vakrā aizšāvu pēc riepām, izdevās sarunāt kko.
vakara idille
5dienas vakars, kraujamies virsū
Madona represent :volvo love:
- Abit e30
- Posts: 1135
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L + stalažas salonā #rūsaspūķis
tā tā tā, ar to jau viss nebeidzās, tās visas mokas bija jāatlīdzina ar labu gonku
Laidām uz to Gulbenes miniralliju Gulbis 2023
Gulbenes pusē bnmēr bijuši labi dopi, tapēc negribējās laist garām.
Šogad nekas šāds nebija braukts, pie dokumentu pārbaudes ierāvām biš zaru, bet labi, ka izdevās visu nolīdzināt un mums tika dota iespēja startēt, savādāk varēja sanākt stulbi
dopus sarakstijām, viss leikas kruta, gaidam startus, un aiziet!
1. dops likās baig taisnais un ātrs(tipiski Gulbim), izrādās esam dopā pirmie, un ar nelielu atrāvienu, nais
2. dopā sākums likās ok, bet tad ierāvām zaru ar stenogrammu, pārrakstot no melnraksta viena rindkopa bija ierakstījusies 2x, līdz ar ko viss aizgāja pa zandelēm, dopā pēdējie un smagi nometam sevi lejā pa vietām..jo plus vēl atslābu un paķēru konusu (+10sec)
3. dops, ar jauniem spēkiem ejam iekšā, viss labi braucas, atkal 1. laiks klasē.
» Skatīties Youtube
atgriežamies servisa parkā, visu nočekojam, viss labi, atrodam vainu stenogrammā, Vilciens visu pārraksta, pārbauda, viss čiki čiki.
ejam iekšā otrajā aplī, esam 2rie, bet doma jau apr to 1. vietu, jo kad nobraucām bez pašu kasjakiem, dīvainā kārtā bijām ātrākie
ā, parādijās biku bedres
4. dops, itkā nomaucām labi, bet esam otrie, pirmie citi čaļi, ne tie kas kopvērtējumā, līdz ar to tuvojamies 1. pozīcijai, tātad jāber virsū.
5. dops, tas kas pirmajā reizē bija sūdā, šoreiz viss kā vajag, pašiem likās nu baigais temps, bēt 2. rezultāts, pirmie atkal tie kas 4. dopā, bet ne tie kas minirallija kopvērtējumā ir pirmie, šajā brīdī mūs līdz 1. vietai šķir 00:00:89 sec, auugā, cieši
6. dops...nomaucām itkā labi...blin, 3. laiks dopā....un ssska, tie čaļi mums priekšā, līdz ar ko pārsvaru palielina, ne zaudē, beigās 6 dopu summā 1. vietai zaudējām 00:01:51sec, eeeeeh
Bet neko, bija nais, mašīna izturēja, pannai tik 1 skrūve atskrūvējās, laikam naktī nebiju pievilcis, bet nu nez, pa dienu atvibrēja uz pēdējo dopu tieši
urrrrā
ūn vien klasisko » Skatīties Youtube
atāāā.
- Abit e30
- Posts: 1135
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L + stalažas salonā #rūsaspūķis
Sveiki šajā vējainajā rudens 6dienā, tā kā šosezon viss, var nedaudz uzrakstīt kas pēc Gulbja noticis, nav daudz ko stāstīt, tāpēc būs ātri
Pēc Gulbja, augusta sākumā riktējās ļoti labs pasākums, rallijs Cēsis, uz ko ļooti gribējās tikt, un viss tika darīts tam lai viss atbilstu noteikumiem, viss būtu oki doki, utttt...lieki piebilst, ka nekāda dalība, protams, nesanāca, šādu, tādu apstākļu dēl, viss pa lielam bija gatavs, tikai ne finanses, bet ko nu par to, šis tas tika paveikts.
tāāātād, man krēslam bija izbeidzies ''derīguma termiņš'' saņēmos, nopirku jaunu krēslu, ou yēēē
bet reāli abiem krēsliem bija jāpārtaisa stiprinājumi, lai būtu čūūtj pareizāka truba izmantota
sākām ar Vilciena pusi, šim arī jauns krēsls
procesā
lab, tur gatavs, atnāk mans krēsls, otrā pusē tas pats.
mmmm
pa lielam tas pats modelis, tikai jaunāka versija, sānu ausis mazākas-labāka redzamība uz sāniem uc lietas, ir labs.
viss smuki sakrāsots
gatavss
tāāād, sanāca kkāda neliela braukšana, un atkal sākās vecā vaina, ka mašīna vnk vienā brīdī pazaudē jaudu, burbuļo, slikti lec, neiet, meklējot vainu - degvielas spiediens bija itkā čutj par zemu, uzliku jaunu bosch regulatoru, pa lielam bez izmaiņām, uzliku jaunu sūkni, pierburga, nēēēdaudz labāk, lab, vaina visdrīzāk nebija šeit, turpinam braukāt un atkal izlec vecā problēma.
domājam, domājam, par tiem visiem simptomiem, varētu visu čakarēt arī kloķenes devējs, davai vnk nomainam... nopērku VDO devēju, mainu.. un tas brīdis, kad noņem veco, tīri viņu lai saprastu kāds ražotājs bijis līdz šim.... » Skatīties Youtube
motoram vēsture diezgan zināma, pie mums jau man liekas 6? gadus, likās ka tur stāv oems un tie baigi nemirst....a tur Topran devējs, foooookin bet nu visu cieņu nokalpojis nomainu, viss iet un pagaidām nekādas problēmas nav bijušas.
āāā skati vēl izgāju. Tad vēl bija vecais devējs, uun kā vienmēr, skate logā, jābrauc prom, startēju, jūtu ka nav, kāut kā max mierīgi lai nepaķertu pazoru, tiku prom un pēc brīža, protams, atkal viss aizgāja normāli
tād tā kā Cēsu ralliju nebraucām, tad vismaz miniralliju jānobrauc, sarunāts!
tas bija septembra beigās, tāds lietains bija, jau pa nakti bija lijis un tajā dienā solīja mega lietu, stulbi, bet neko nepadarīs
esam Cēsīs, trases sarakstītas, viss čotka, gidam startus, baigie moraļņiki bija ka viss būs dublī, max bīstami uttt
šoreiz nedaudz savādāks formāts, 4 dopi, kas neatkārtojas, līdz ar to sanāk nedaudz garāki kā ierasts, kas priecē, tiesa kopējā distance joprojām maza
pie pirmā dopa starta vēl nervi, bet pēc pirmajiem metriem, ir labi, viss sauss, maucam.
pirmajā dopā jau nolūzt divi konkurenti, mums viss itkā ok, nedaudz atkal pazūd stenogramma, esam 2. klasē.
otrais dops, arī viss liekas ok, izstājas vēl viens konkurents, kurš būtu bijis ātrs (1. dopā bija pirmie), tad nu dopā esam pirmie
1. un 2. dops kaut kā tā » Skatīties Youtube
ejam iekšā 3šajā, viss itkā labi, esam pirmie dopā
pēc 3. dopa ir servisa parks, stundu... jau ir vēla pēcpusdiena, ātri satumst, jūtam būs māli un jābrauc tumsā
e36 stock gaismas nav nekāda Dieva dāvana, plus mums nav stūrmaņa lampiņas, nē nu ir, bet stāv jauna, kastītē, boksā, neuzlikta
tā arī ir, pēdējais dops sanāk pa tumsu, redzamība reāli čābīga, pats laikam tā koncentrējos uz ceļu, ka baigi vispār no dopa neko neatceros, Vilciens arī, stenogrammu lasīja tad no kādas salona gaismas, tad no mēness gaismas, bet neko, sagāja
dopā bijām 1. vai 2. , neatceros » Skatīties Youtube
Jebkurā gadījumā, dienas rezumē ir ļoti labs, esam 1. savā klasē un 23. kopvērtējumā
tā tas viss izskatijās no āras, diemžēl pārsvarā kadri kur bembītis galīgi nebija džazā » Skatīties Youtube
diemžēl šogad sanāca maksimāli maz uzbraukt, bet nu kā ir tā ir, pagaidām atā!
Pēc Gulbja, augusta sākumā riktējās ļoti labs pasākums, rallijs Cēsis, uz ko ļooti gribējās tikt, un viss tika darīts tam lai viss atbilstu noteikumiem, viss būtu oki doki, utttt...lieki piebilst, ka nekāda dalība, protams, nesanāca, šādu, tādu apstākļu dēl, viss pa lielam bija gatavs, tikai ne finanses, bet ko nu par to, šis tas tika paveikts.
tāāātād, man krēslam bija izbeidzies ''derīguma termiņš'' saņēmos, nopirku jaunu krēslu, ou yēēē
bet reāli abiem krēsliem bija jāpārtaisa stiprinājumi, lai būtu čūūtj pareizāka truba izmantota
sākām ar Vilciena pusi, šim arī jauns krēsls
procesā
lab, tur gatavs, atnāk mans krēsls, otrā pusē tas pats.
mmmm
pa lielam tas pats modelis, tikai jaunāka versija, sānu ausis mazākas-labāka redzamība uz sāniem uc lietas, ir labs.
viss smuki sakrāsots
gatavss
tāāād, sanāca kkāda neliela braukšana, un atkal sākās vecā vaina, ka mašīna vnk vienā brīdī pazaudē jaudu, burbuļo, slikti lec, neiet, meklējot vainu - degvielas spiediens bija itkā čutj par zemu, uzliku jaunu bosch regulatoru, pa lielam bez izmaiņām, uzliku jaunu sūkni, pierburga, nēēēdaudz labāk, lab, vaina visdrīzāk nebija šeit, turpinam braukāt un atkal izlec vecā problēma.
domājam, domājam, par tiem visiem simptomiem, varētu visu čakarēt arī kloķenes devējs, davai vnk nomainam... nopērku VDO devēju, mainu.. un tas brīdis, kad noņem veco, tīri viņu lai saprastu kāds ražotājs bijis līdz šim.... » Skatīties Youtube
motoram vēsture diezgan zināma, pie mums jau man liekas 6? gadus, likās ka tur stāv oems un tie baigi nemirst....a tur Topran devējs, foooookin bet nu visu cieņu nokalpojis nomainu, viss iet un pagaidām nekādas problēmas nav bijušas.
āāā skati vēl izgāju. Tad vēl bija vecais devējs, uun kā vienmēr, skate logā, jābrauc prom, startēju, jūtu ka nav, kāut kā max mierīgi lai nepaķertu pazoru, tiku prom un pēc brīža, protams, atkal viss aizgāja normāli
tād tā kā Cēsu ralliju nebraucām, tad vismaz miniralliju jānobrauc, sarunāts!
tas bija septembra beigās, tāds lietains bija, jau pa nakti bija lijis un tajā dienā solīja mega lietu, stulbi, bet neko nepadarīs
esam Cēsīs, trases sarakstītas, viss čotka, gidam startus, baigie moraļņiki bija ka viss būs dublī, max bīstami uttt
šoreiz nedaudz savādāks formāts, 4 dopi, kas neatkārtojas, līdz ar to sanāk nedaudz garāki kā ierasts, kas priecē, tiesa kopējā distance joprojām maza
pie pirmā dopa starta vēl nervi, bet pēc pirmajiem metriem, ir labi, viss sauss, maucam.
pirmajā dopā jau nolūzt divi konkurenti, mums viss itkā ok, nedaudz atkal pazūd stenogramma, esam 2. klasē.
otrais dops, arī viss liekas ok, izstājas vēl viens konkurents, kurš būtu bijis ātrs (1. dopā bija pirmie), tad nu dopā esam pirmie
1. un 2. dops kaut kā tā » Skatīties Youtube
ejam iekšā 3šajā, viss itkā labi, esam pirmie dopā
pēc 3. dopa ir servisa parks, stundu... jau ir vēla pēcpusdiena, ātri satumst, jūtam būs māli un jābrauc tumsā
e36 stock gaismas nav nekāda Dieva dāvana, plus mums nav stūrmaņa lampiņas, nē nu ir, bet stāv jauna, kastītē, boksā, neuzlikta
tā arī ir, pēdējais dops sanāk pa tumsu, redzamība reāli čābīga, pats laikam tā koncentrējos uz ceļu, ka baigi vispār no dopa neko neatceros, Vilciens arī, stenogrammu lasīja tad no kādas salona gaismas, tad no mēness gaismas, bet neko, sagāja
dopā bijām 1. vai 2. , neatceros » Skatīties Youtube
Jebkurā gadījumā, dienas rezumē ir ļoti labs, esam 1. savā klasē un 23. kopvērtējumā
tā tas viss izskatijās no āras, diemžēl pārsvarā kadri kur bembītis galīgi nebija džazā » Skatīties Youtube
diemžēl šogad sanāca maksimāli maz uzbraukt, bet nu kā ir tā ir, pagaidām atā!
- These users thanked the author Abit e30 for the post (total 2):
- Teorētiķis (21 Oct 2023, 22:45) • Juzix (23 Oct 2023, 10:05)
- Rating: 50%
- Abit e30
- Posts: 1135
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L + stalažas salonā #rūsaspūķis
wouwouwoou
jauns gads, jaunas sezonas, drīz jābrauc, pa ziemu kkas ļoti minimāli sadarīts..
klasiski, kā ierasts, ziemā nekas netika braukts... sāānāca 1x pa ledu ar zāģiti uzbraukt.
arī klasiski- neliels video » Skatīties Youtube
normāl nodžazojām, jau gatavojāmies braukt mājās, bet ne no kurienes uzradās pašvaldības policai, baigi pētija utt, klāt nenāca, nu neko, braucām prom, pēcāk neviens mūs nemeklēja, viss labi..
atkal dampītis stāvēja, gaidīja kad atnāks sen gribēts updeits, aizmugurē citi amīši.
sagrabināju naudiņas, uzsūtiju un laikam 2 mēnešu laikā bija klāt.
nav nekādi baigi spicie, bet ķip normāls entry levels ar ko jau var lekt utt. Par amīšiem paldies braļukām Lietuviškām.
koooilovērs, māzulītis
salīdzinājumā ar b6
tā kā bija ziema, nebij kur steigties un bij jātaisa citiem projektiņi, ta tas viss stāvēja plauktā.
..līdz nāca pavasara gaisma boksā, un aiziiieeeetttt
aufff
ā pie reizes atnāca pmc augšējas sviras
liekam virsū!
kopskats tāds
tad vēl ilgi meklēju zeķes koiloveriem, ne gluži tādas kā gribējās, bet ganjau būs lāb
ķip bc reisingi tagad
pie reizes gribējās sakārtot priekšā amīšus, jo liekas ka ir biš bumpy tā priekša..nav jau arī brīnums, jo lai dabūtu manu vēlamo augstumu esmu baigi saspriegojis ''preloadu'' ķip (ko var redzēt no palīgatsperes ), domāju jau sūtīt garākas atsperes ar to pašu cietību, bet tad te kolēgas teica, ka būs vēl sliktāk utt. beigās vnk nedaudz palaidu uzgriežņus uz leju, liekas ka augstums nemaz nemainijās īsti, hz, bet liekas arī uzvedībā nekas nav mainijies
nu jā, baigi gāzt nekur nav sanācis, bet pāris triki ir mēģināti pār kočkām utt, aizmugurē liekas viss būs labi
tik cik tā jau diezgan esmu saskrūvējis uz leju aizmuguri, bet liekas ka joprojām ir nedaudz augstāk kā priekša (jebkurā gadījumā augstāk nekā bija kādreiz)..bet zemāk laist baile...plus priekšu pats muļķis arī tak ķipa piesēdināju
tād otrs apgreids, metāla tiltiņš kārbai
...tād pēc vienas pabraukšanas, pārdzinu mašīnu..čot liekas ka kkur pūš izpūtējs...papētot...mmmhmm zbiiis, kolektors ATKAL ir caurs.. nu neko, nav pirmā reize, raujam nost
opsīī, plus vēl plaisas abiem kolektoriem vietā, kur 3 trubas saiet uz 1. ...eeeeh, ideāli, nu neko, sapratu, ka lāpīt nebūs labākais risinājums statoties uz ilgmūžību, un tad beeeidzot ir jāuzliek tas šmiedmana haiflows, kuru jau gribēju uzlikt pirms 2 gadiem, kad uzliku šito ķīnieti, bet toreiz vajadzēja sročna, un viņš nekur nebija uz vietas...tāpat kā šoreiz, tikai šoreiz bija laiks gaidīt
praktiski uz visu riņķi bija vaļā
skaistums neaprakstāms
tad, protams, pārtaisam galus pēc savām vajadzībām. izmantoju gabalus no vecā..jo nabagaji reising, plus tiem nebija nekāda vaina
viss saķerts, iedevu kolēgam lai apmetina.
gatavs, kā jau laukos pienākas, tinam nost
un virsū ir, skaistums joprojām neaprakstāms
kā arī pārtaisiju nedaudz pārējo izplūdi, izņēmu rezonatorus kas jau bija izdeguši pirms kādiem gadiem 2 vai vairāk un pārnesu x paipu tuvāk dzinējam, kam vajadzētu uzlabot dzinēja darbību vidus diapazonā. iepriekš pat nezinu nāh biju tik tālu viņu ielicis..ganjau dēļ rezonatoriem, hz plus ieliku gofru, lai nedaudz draudzīgaki visi spriegumi karstot izplūdei pret kolektoru.
nolaižu auto, mauks testā...viss itkā rūc labi un jauki, un vienā brīdī aizpeld viss, sāk ļoti nevienmērīgi strādāt utt, kko sagāzēju meklējot vainu, atkal viss labi, bet lēnām atkal aizpeld. boomba, kkāds jauns gļuks, bet rokot rokot, saprotu, ka visu mūžu esmu braucis ar pretēji saštekerētām zondēm bet tagad pekši tas tā vairs nestrādāja, kad to sapratu, saštekerēju pareizi un auto rūc, viss kā vajag.
izbraucu testu, jebāāāk, pēc kādi 4k vnk tā sāk dziedāt tas aparāts, ka piscecss, kā eminieks", karč baigā bomba sanāca kkā
pagaidām kkā tā, doma jūnijā aizlaist uz Gulbenes miniralliju, līdz tam reduktors atkal jātaisa, kā atceramies pagājušogad pavasarī uz ātro tika salikts ar lietotām šaibām utt, bet tagad bonusā kkāda skaniņa parādijusies, karoč prasās iedot meistaram
atā!
jauns gads, jaunas sezonas, drīz jābrauc, pa ziemu kkas ļoti minimāli sadarīts..
klasiski, kā ierasts, ziemā nekas netika braukts... sāānāca 1x pa ledu ar zāģiti uzbraukt.
arī klasiski- neliels video » Skatīties Youtube
normāl nodžazojām, jau gatavojāmies braukt mājās, bet ne no kurienes uzradās pašvaldības policai, baigi pētija utt, klāt nenāca, nu neko, braucām prom, pēcāk neviens mūs nemeklēja, viss labi..
atkal dampītis stāvēja, gaidīja kad atnāks sen gribēts updeits, aizmugurē citi amīši.
sagrabināju naudiņas, uzsūtiju un laikam 2 mēnešu laikā bija klāt.
nav nekādi baigi spicie, bet ķip normāls entry levels ar ko jau var lekt utt. Par amīšiem paldies braļukām Lietuviškām.
koooilovērs, māzulītis
salīdzinājumā ar b6
tā kā bija ziema, nebij kur steigties un bij jātaisa citiem projektiņi, ta tas viss stāvēja plauktā.
..līdz nāca pavasara gaisma boksā, un aiziiieeeetttt
aufff
ā pie reizes atnāca pmc augšējas sviras
liekam virsū!
kopskats tāds
tad vēl ilgi meklēju zeķes koiloveriem, ne gluži tādas kā gribējās, bet ganjau būs lāb
ķip bc reisingi tagad
pie reizes gribējās sakārtot priekšā amīšus, jo liekas ka ir biš bumpy tā priekša..nav jau arī brīnums, jo lai dabūtu manu vēlamo augstumu esmu baigi saspriegojis ''preloadu'' ķip (ko var redzēt no palīgatsperes ), domāju jau sūtīt garākas atsperes ar to pašu cietību, bet tad te kolēgas teica, ka būs vēl sliktāk utt. beigās vnk nedaudz palaidu uzgriežņus uz leju, liekas ka augstums nemaz nemainijās īsti, hz, bet liekas arī uzvedībā nekas nav mainijies
nu jā, baigi gāzt nekur nav sanācis, bet pāris triki ir mēģināti pār kočkām utt, aizmugurē liekas viss būs labi
tik cik tā jau diezgan esmu saskrūvējis uz leju aizmuguri, bet liekas ka joprojām ir nedaudz augstāk kā priekša (jebkurā gadījumā augstāk nekā bija kādreiz)..bet zemāk laist baile...plus priekšu pats muļķis arī tak ķipa piesēdināju
tād otrs apgreids, metāla tiltiņš kārbai
...tād pēc vienas pabraukšanas, pārdzinu mašīnu..čot liekas ka kkur pūš izpūtējs...papētot...mmmhmm zbiiis, kolektors ATKAL ir caurs.. nu neko, nav pirmā reize, raujam nost
opsīī, plus vēl plaisas abiem kolektoriem vietā, kur 3 trubas saiet uz 1. ...eeeeh, ideāli, nu neko, sapratu, ka lāpīt nebūs labākais risinājums statoties uz ilgmūžību, un tad beeeidzot ir jāuzliek tas šmiedmana haiflows, kuru jau gribēju uzlikt pirms 2 gadiem, kad uzliku šito ķīnieti, bet toreiz vajadzēja sročna, un viņš nekur nebija uz vietas...tāpat kā šoreiz, tikai šoreiz bija laiks gaidīt
praktiski uz visu riņķi bija vaļā
skaistums neaprakstāms
tad, protams, pārtaisam galus pēc savām vajadzībām. izmantoju gabalus no vecā..jo nabagaji reising, plus tiem nebija nekāda vaina
viss saķerts, iedevu kolēgam lai apmetina.
gatavs, kā jau laukos pienākas, tinam nost
un virsū ir, skaistums joprojām neaprakstāms
kā arī pārtaisiju nedaudz pārējo izplūdi, izņēmu rezonatorus kas jau bija izdeguši pirms kādiem gadiem 2 vai vairāk un pārnesu x paipu tuvāk dzinējam, kam vajadzētu uzlabot dzinēja darbību vidus diapazonā. iepriekš pat nezinu nāh biju tik tālu viņu ielicis..ganjau dēļ rezonatoriem, hz plus ieliku gofru, lai nedaudz draudzīgaki visi spriegumi karstot izplūdei pret kolektoru.
nolaižu auto, mauks testā...viss itkā rūc labi un jauki, un vienā brīdī aizpeld viss, sāk ļoti nevienmērīgi strādāt utt, kko sagāzēju meklējot vainu, atkal viss labi, bet lēnām atkal aizpeld. boomba, kkāds jauns gļuks, bet rokot rokot, saprotu, ka visu mūžu esmu braucis ar pretēji saštekerētām zondēm bet tagad pekši tas tā vairs nestrādāja, kad to sapratu, saštekerēju pareizi un auto rūc, viss kā vajag.
izbraucu testu, jebāāāk, pēc kādi 4k vnk tā sāk dziedāt tas aparāts, ka piscecss, kā eminieks", karč baigā bomba sanāca kkā
pagaidām kkā tā, doma jūnijā aizlaist uz Gulbenes miniralliju, līdz tam reduktors atkal jātaisa, kā atceramies pagājušogad pavasarī uz ātro tika salikts ar lietotām šaibām utt, bet tagad bonusā kkāda skaniņa parādijusies, karoč prasās iedot meistaram
atā!
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L + stalažas salonā #rūsaspūķis
Par kārbas tiltiņu var, lūdzu, sīkāk? Kāds pamatojums metālam? Dīzeļa kārba vai kāds cits "tūnings", kam vajag custom tiltiņu, vai vienkārši alu plaisā un pēc katras gonkas jāmaina?
- Abit e30
- Posts: 1135
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L + stalažas salonā #rūsaspūķis
esmu divus tiltiņus laika gaitā nomainījis, jo ar akmeņiem mēdz nosist gabalus no tiltiņa, vnk izlūzt gabali, līdz ar to sanāk ka tikpat labi kādreiz nolaužot malu, var salūzt tālāk viss tiltiņš, tad nu drošibas labad uzliekam metāla un domāju, ka šo problēmu aizmirstam.
- howitzer
- M30
- Posts: 29239
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L + stalažas salonā #rūsaspūķis
Iedod soundchecku. ))
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: спортивный e36 316i >> 318IS+1L + stalažas salonā #rūsaspūķis
Kas ar aizmugures atsperēm, tur kaut ko ap amortizatoru pastiprināt nevajag, jo oriģinālās atsperes jau tomēr citā vietā stāv, un amis viens pats tādu slodzi nerada uz virsbūvi kā esot kopā ar atsperi, it sevišķi lecot tramplīnos.
Un kur skaņas video
Un kur skaņas video