Page 1 of 2

Bozgar e46 hellrot

Posted: 19 Sep 2016, 00:33
by bozgar
Čau!
Kaislīgākie foruma lietotāji šo auto jau ieraudzīja izbraucienā.
Esmu nobraucis jau 3 pilnus mēnešus ar šo bmw un varu teikt, ka esmu ļoti ļoti laimīgs :drive:

Auto tika apskatīts pēc Fretkas ieteikuma. Tas ilgi mētājās pa bmw forumu pirkt/pārdod sadaļām un komentāri saturēja frāzes "tu labi ja 3 pakas par viņu dabūsi". SS.LV cena bija ielikta 4300eur, forumu cena bija 3200eur, kas radīja sajūtu, ka tam auto kautkas varētu nebūt kārtībā.
Turklāt auto bija sabildēts diezgan slikti un bildēs tas neizskatījās labi. Multistūres neesamība arī radīja nepatīkamu iespaidu.. Toties dzīvē - bomba. (Spoiler : sludinājums)
Spoiler
Show
Image
Pirmajā dienā tika vizuāli apskatīts - kasjaku teju vai nebija, pirmais brauciens ar auto bija dalītām jūtām, jo principā ir savāda sajūta pedāli pakāpeniski spiežot, paātrinājums īsti nav nekāds, bet kad iespiež kickdownā, aiziet kā jau jāiet. (Pieminēšu, ka tas ir automāts un ar jaudīgāku auto īsti neesmu braucis :lol: :lol: )

Interesanti ir, ka iepriekš bija m54b22 sedans ar 170zs un šim, esot m50b25tu ar 170zs, sajūta, ka šis iet nu daaaaaaaudz labāk. Jāņem vērā arī 380k pret 220k nobraukumu.

Pēc vizuālās apskates novienojāmies ar tikšanos servisā nākamajā rītā, un ja viss būs labi, tad dodamies uz csdd. Puisis piekrita un servisā saņēmu rezumē "Auto ir labs un defektu nav".
Līdz ar to auto tika pārrakstīts bez kaulēšanās.

Image

Image

Image

Image

BMW E46 hellrot, M52B25TU, automāts, netīti 216k km, 1999.
Recaro pusāda, elektro salons un spoguļi ar atmiņu, lietussensors, melnie griesti, štorka, stikla lūka, parkingi, kondicionieris, ksenonie fari.
Vēl papildus Eibach atsperes un amortizatori, Simons bundulis, k&n filtri, M stūre un cupholderi, jauns akumulators, jauna eļļa ar filtriem, labas vasaras riepas un krown pretrūsas apstrāde, pilna servisa vēsture, Latvijā kopts wessā.

Pirmā lieta, kas tika izdarīta - pasūtīti nepieciešamie vadi, lai uzliktu multistūri, kā arī iepirku no citas stūres tikai pogu daļu, iemainot to pret savējo ne-pogu daļu ar simbolisku piemaksu.
Tad auto tika uz vienu dienu atstāts Automix.lv, kur tam tika pāršūta stūre uz Nappu. Tas notika Sicram* iespaidā, iesaku to izdarīt arī citiem. 75eur un forša, mīksta stūre, kas labi izskatās. - Image

Image

Image

Te pogām vēl nav pielietojuma - tikai dekoratīvs. Toties tās tika pieslēgtas pavisam nesen - darbs aizņēma aptuveni 5 stundas, kamēr izbūros cauri visām instrukcijām. Gan radio puse, gan kruīza puse strādā bez nekādas programmēšanas - tas bija liels un patīkams pārsteigums.
Kopā multistūres pasākums izmaksāja 40eur par pogām (iedeva līdzi arī vienu no 2 vajadzīgajiem vadiem, līdz ar to tas nebija jāpērk. eparts tas maksā 18eur), otrs vadu komplekts tika pasūtīts eparts un izmaksāja 22eur. Tātad kopā 62eur + darbs. (Meistari to parasti izdarot stundā un par to prasot 50eur, bet tas šoreiz nebija vajadzīgs).

Tikko nobraukti pirmie 10000km un nomainīta eļļa - ielēju sintētiku un paņēmu litru ekstra, jo no eļļas rīšanas pavisam neesmu ticis prom. (Manam iepriekšējam bembim eļļa bija jāpielej regulāri - litrs uz divām bākām (1000km). Šeit situācija desmitreiz skaistāka - tikai litriņš uz 10000km, kas ir standarts šāda tipa auto.)

Iepirktas arī Sailun Ice Blazer wst1 ziemas riepas (paldies Smash), kas tiks liktas uz šiem pašiem R17. Uz pavasari jau plānoju likt R18 un nopulēt, jo šai krāsai tas ir vajadzīgs biežāk nekā jebkurai citai - Hellrot saulē balē.

Vasarā biju arī aizbraucis apskatīt oriģinālo m-paku šrotā turklāt īstajā krāsā. Bet visa bija izbalējusi, krāsa saplaisājusi, balkas nebija un no visām pusēm apskrāpēta ar dziļām švīkām, restes un miglas nebija utt. Žēl tā cilvēka, kas par to atstāja tos 350eur, bet tāds jau laikam tas bizness ir.
Spoiler
Show
Image
Pirms pirku šo auto, skatījos uz 3.0d e46, bet uzzinot, ka tas ar automātu pilsētā tērē 10 litrus uz simtiņu, tad sapratu, ka nebūs vērts.
Šim patēriņš tīri pa pilsētu 11.5l/100km, šosē ap 7.5l/100km. Garais reduktors arī ir interesanta lieta. Agrāk bija auto, kam 3. ātruma gals bija 95kmh, tad šeit 2. ātrums beidzas pie 120kmh. Ir jautri un jāiemācās braukt ar šādu. Uzreiz nevarēs.

Tuvākajā plānā saprast, ko darīt ar katalizatoru - tur kautkas ir izbeidzies un pie silta motora un zemiem apgriezieniem vibrē. Ar prieku uzklausīšu jūsu ieteikumus - straight pipe, rezonators, vai jauns aftermarket katalizators.. Un kur vest mainīt?

Image
Foto : Rihy @Rullītis

Re: Bozgar e46 hellrot

Posted: 19 Sep 2016, 01:51
by Leinis
Muzeja eksponāts. Mīlēt un lolot, lai labe ripo vēl n gadus. :]

Re: Bozgar e46 hellrot

Posted: 19 Sep 2016, 08:57
by Martinss
Stalts. :cool:

Re: Bozgar e46 hellrot

Posted: 19 Sep 2016, 09:09
by Ch.
Jau izbraucienā iečekoju, ka ir ļoti naiss :]

Re: Bozgar e46 hellrot

Posted: 19 Sep 2016, 11:55
by nitrous_oxide
Stūre :cool:
Šuvējs smagi ņem aiz vaiga. :emo:

Re: Bozgar e46 hellrot

Posted: 19 Sep 2016, 13:18
by GG.
Prikolīga krāsa priekš e46 :cool:

Lai krāsa nebalē, vajag pēc pulēšanas uzklāt aizsardzību. Kautkādu cquartz un ik pa laikam pārlaist ar carnauba vasku.

Re: Bozgar e46 hellrot

Posted: 19 Sep 2016, 22:56
by HaL
vajag paku un 16:9 :aiwa:

krāsa rulz :naac:

Re: Bozgar e46 hellrot

Posted: 20 Sep 2016, 00:04
by SpaceCowboy
Šitais ir ļoooti nice! :cool: :]

Re: Bozgar e46 hellrot

Posted: 20 Sep 2016, 14:49
by Foxijs
like

stūres brēcēji - nonsenss

Re: Bozgar e46 hellrot

Posted: 21 Sep 2016, 11:22
by rrrainis
Izbraucienā izskatījās solīds :)

Re: Bozgar e46 hellrot

Posted: 25 Sep 2016, 13:00
by bucis
Skaists autiņš. Apsveicu!

Re: Bozgar e46 hellrot

Posted: 21 Dec 2016, 01:56
by bozgar
BILDITES JO E46 FORUMS NESTRADA

Image

Image

Image

Image

Re: Bozgar e46 hellrot

Posted: 21 Dec 2016, 09:23
by nitrous_oxide
Skaists izpūtējs. :D :alkofest:

Re: Bozgar e46 hellrot

Posted: 21 Dec 2016, 10:50
by -AF-
Loti smuki, galvenais ka sterils.
Brauksi ar tādu vai tirgosi, vai nedomā citu motoru iekrāmēt?
Un aprakstā izlabo, tev ir m52tub25
Iet labāk par b22 jo šim ir lielāka grieze ;)

Re: Bozgar e46 hellrot

Posted: 22 Dec 2016, 06:50
by Melnais
Izskatās, ka pie laba auto esi ticis. Ar to arī apsveicu! :cool:

Re: Bozgar e46 hellrot

Posted: 22 Dec 2016, 12:42
by howitzer
Ksenons miglās, mmmmmmm. :D
Cmuks,tik rižikus prasās uz baltajiem lukturiem nomainīt, jo oranžs un sarkans baigi traki kopā izskatās. :shura:

Re: Bozgar e46 hellrot

Posted: 22 Dec 2016, 12:56
by Fretka
howitzer wrote:Ksenons miglās, mmmmmmm. :D
Cmuks,tik rižikus prasās uz baltajiem lukturiem nomainīt, jo oranžs un sarkans baigi traki kopā izskatās. :shura:
Aha, tad vēl shadowline, EZ stiliņa nāsis, M priekšējo bamperi un varēs normāli kotēties iekš e46.lv :)

Re: Bozgar e46 hellrot

Posted: 22 Dec 2016, 13:39
by Hancels
Fretka wrote:
howitzer wrote:Ksenons miglās, mmmmmmm. :D
Cmuks,tik rižikus prasās uz baltajiem lukturiem nomainīt, jo oranžs un sarkans baigi traki kopā izskatās. :shura:
Aha, tad vēl shadowline, EZ stiliņa nāsis, M priekšējo bamperi un varēs normāli kotēties iekš e46.lv :)
Principā, galīgi precīzi viss, līdz M bamperim!

Re: Bozgar e46 hellrot

Posted: 22 Dec 2016, 14:08
by Archuks
Hancels wrote:
Fretka wrote:
howitzer wrote:Ksenons miglās, mmmmmmm. :D
Cmuks,tik rižikus prasās uz baltajiem lukturiem nomainīt, jo oranžs un sarkans baigi traki kopā izskatās. :shura:
Aha, tad vēl shadowline, EZ stiliņa nāsis, M priekšējo bamperi un varēs normāli kotēties iekš e46.lv :)
Principā, galīgi precīzi viss, līdz M bamperim!
Jā, ja liktu priekšējo M-pakas bamperi, tad vajadzētu tomēr visu paku. Viegls logu tonējums (30 priekšā, 50 aizmugurē) arī nenāktu par ļaunu.

Re: Bozgar e46 hellrot

Posted: 22 Dec 2016, 14:55
by Ch.
e46 pfl kupejai nekas nav labāks par aeropakas kombināciju ar mt2 :] bet nu tas nafig nav vajadzīgs, jau tagad ir ļoti smuki.
Image
Image