Opel Kadett D

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
andrams
Posts: 401
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Opel Kadett D

Post by andrams »

Oriģināli -
To, ka dzinējs ir niknākais no diviem, respektīvi, 1.3 gadījumā atšķirība starp 13N un 13S motoriem ir CR (virzuļos, tā vajadzētu būt), sadalenē un čarburatorā.
13N - 60zs, 13S - 75zs
User avatar
xero
Posts: 389
Joined: 22 Dec 2016, 19:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Opel Kadett D

Post by xero »

diezgan precīzi. jā, 13S virzuļiem ir seklāka bļoda, cr izaug no 8,2 līdz 9,2
andrams wrote: 08 Dec 2021, 00:58 Tu šorīt nenoklopēji kājas, kāpjot Kadettā, sātans tāds. :-|
nu piedošanu, nemāku multitaskingu, bija rokā kamera jātur. parasti noklapēju :D
:latvija:
User avatar
xero
Posts: 389
Joined: 22 Dec 2016, 19:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Opel Kadett D

Post by xero »

labrītgad (c)
iesākam ar kārtējo beigto radiatora ventilatora termoslēdzi. bļed, es tiešām nebiju domājis, ka ar tādu sīkumu var būt tādas problēmas. asconai esmu samainījis vismaz divus, tagad rindā unītis :D par brīnumu, pēdējais nenosprāga, kā visi, neslēdzoties iekšā nemaz, bet gan sāka slēgties pilnīgi random brīžos. ļoti patīk. interkārā īpašas izvēles nav, paņēmu citur tādu, kāds iepriekš nav bijis - swag, kurš īstenībā izrādījās maskēts febi. varēja nopirkt arī febi, pa identisku ciparu :naac: pie viena uztaisam pusnoplīsušo konektoru

Image Image

tad vēlreiz pie hydroscand džekiem, un dārza šļaukas vietā uzliekam ko normālāku dzeses atplūdei. grūti nāca, bet dabūju virsū ar oriģinālajiem GM hamutiem :]

Image

ok, gadsimta projekts, jātaisa izpūtēju. it kā nekas tāds, bet ar visu gala bunduli, kopā ar kolēģi veltījām pusi svētdienas. bet sanāca tīri neko. nekāda metināšanas paraugstunda jau nav, bet close enough. patīk, kā gals stāv drusku uz sānu ārā :D

Image Image Image Image Image

tā kā ar noņemtu izpūtēju krietni vieglāk tikt klāt augšējām skrūvēm, beidzot mainu arī pakaļējos amīšus. laiks pienāca, abi nosulojušies, apakšējās bukses izsistas, un tā kretinējošā klabēšana, katru reizi labajam amortizatoram iesēžoties :emo: izrādījās, ka vecie pat nebija vienādi. viss narmāl. kāpēc lai opītim laukos taisītu normāli, ja var taču iepist kapeiku, lol

Image Image

izbraucu un paķēru ekstāzi. izpūtējs tik forši murrā, pakaļa neklab, viss pa kaifu. ko gribēju, tika sasniegts - lai skan drusku uzskatāmāk, bet ne pēc konservu bundžas. mazais bundulītis, kas jau pāris gadus pa šķūni mētājas, beidzot likts lietā. varbūūūūt varētu vēl neeedaudz klusāk, bet braucot tonis pat ir diezgan foršs, laikam jāsāk būs arī no otra gala, jeb vismaz kaut kādu skaņas izolēšanu salonam :susnaks:
soundcheckz: (kas negrib dzirdēt aukstu karburatoru - 1:04)
» Skatīties Youtube

tad nāca viena fantastiska diena, kurā es pēc aptuveni 3 gadu meklēšanas tiku pie 4staraino disku vāciņiem. jā, jā, es zinu, ka ebay. bet tie vācieši uz vecām lietām nav normāli, un par vienu vāciņu maksāt 30+ naudiņas man nevelk. kas meklē, tas atrod. 5 gabali, tehniski piparmētra stāvoklis, visi stiprinājumi vietā, un tā, starp citu, līdzi vēl 4 tādi diski. ok, vīrs bija gatavs atdot arī vāciņus atsevišķi, bet es sapratu, ka nav, ko muļķoties. man tagad ir 8 diski, no kuriem izlasīt labākos :naac: no šiem viens ir samocīts, bet pārējiem trim neko īpašu neieraudzīju.

Image

sāka nākt tuvu skate, nopindzelēju grīdu ar bituma mastiku, aizsmērējot arī kādas 2-3 mīkstas vietas (kuš) un turpinu epopeju ar bremzēm. nu pulsē ka prieks, un nevar saprast, no kurienes. visu laiku biju pilnā pārliecībā, ka pakaļējās. mēģināti kopā 3 komplekti trumuļu, no sarkanā noskrūvēju un uzliku pat citu stupicu, bet tāpat nekas īsti nemainas. izdomāju, ka varbūt kaut kā caur to prasto bremžu sistēmu, spēki atstarojas, vienam darba cilindram kačājot diagonāli pretējo, un tās īstenībā ir priekšējās, bet šito teoriju vēl pārbaudīšu. gribēju testam uzlikt asconas vecos bremžu diskus, bet izrādījās, ka 1,3N unītim tomēr vēl ir pavisam plānie bremžu diski, un nākamā līmeņa drusku biezākie, kas ir krutākiem motoriem un arī asconai, neder. nu i pokuj, nobrauks klučus un liks tur visu jaunu.

Image

skate pavisam tuvu, uzliku jaunās slotas, kuras mēnesi dzīvoja pa bagūzi, jo vecās gribēju nobraukt līdz galam :D lai man piedod visi antišķūneri, bet bezrāmju slotas tomēr ir way to go. tomēr vienā brīdī izbesī, ka visās tajās rāmju eņģēs ūdens sasalst, un no rīta tīrītāji netīra absolūti neko. tagad bez biksēm cita diršana tm

Image

izdomāju, ka skati iešu svētdienā. darba dienā pēc 18 tur to antenas ielu gāž riņķī. svētdienā pie kasēm 3 cilvēki, pie vārtiem pa 1-2 mašīnām. patika, iesaku.
ja brauc ar vecu miskasti, ir pazīstams tas nelielais stresiņš pirms skates :D mans bažu saraksts bija 3 lietas - tā pati mīļotā bremžu pulsācija, aprūsējušie bremžu cauruļvadi, labais slieksnis priekšā pie spārna. bet mani pārsteidza diezgan negaidīts notikumu pavērsiens

Image

viss, laime pilnīga, tagad tikai smacēt :D arī atgāzes šogad priecē, pēc grāmatas pat skaitas, ka co jābūt 1,0-1,5. varbūt pagājušgad iznesa tas, ka pie boksa pusstundu stumdījos pa rindu un motors nedabūja izvēdināties, vai arī varbūt gaisa filtrs nebija tas svaigākais. kas to lai zin :D
tagad (cerams) uz kādu brīdi viss, drusku vairāk jāpievēršas otram opelim 8)
:latvija:
User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1209
Joined: 09 Jul 2004, 21:22
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Opel Kadett D

Post by J.K.jr.bad. »

Domā, ka tām bezrāmja nav kam sasalt? :D
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:
User avatar
xero
Posts: 389
Joined: 22 Dec 2016, 19:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Opel Kadett D

Post by xero »

kadets nekad nav gatavs un neko nedarīt es tomēr nemāku.

vienreiz interkārā randomiski atradu mana solex karbīša remkomplektu. no kurienes viņiem tāds vienradzis gadījās, nezinu, bet jāpaņem bija. nekas superkvalitatīvs, bet šādas tādas daļas noderēs. vienu vakaru nojaucu un samainīju manis toreiz griezto blīvi, kura tomēr bišku gribēja sulot, kaut kādus blīvgredzenus, utt. bet, piemēram, paātrinātāja membrāna gan likās tāda cieta un nekāda, oriģinālā labāka, atstāju. pie viena izdarīju labu darbu - pēc grāmatas saregulēju paātrinātāja sūkni.

Image Image

jā, man arī tā bremžu vakuumtruba nepatīk, vajadzētu beidzot uz to saņemties.

dabūju keramiskos rezistorus un reanimēju divus semi-ejošus pečkas ventilatorus. starp citu, šito pat neviens vēl nezināja, bet ņemoties ar tiem ventilatoriem, tika saprasts, ka viņiem īstenībā ir divi veidi, un līdz ar ventilatoru atšķiras arī kaste. viena veida ventilatoru otra veida kastē ieskrūvēt nevar, bet pašas kastes brīvi swapojamas savā starpā. kāpēc tā, nevar saprast, paralēles nekādas nevelkas. pa gadiem toč tas nav, pa mašīnas assembly rūpnīcām arī īsti nē. izskatas, no kura piegādātāja bija atnācis, to arī lika.

Image

vēl drusku bremzes. atradu iepuvušu vadīklu. spriežot pēc tā, ka ārā viņu dabūju tikai ar presi, un klucis jau bija iedilis šķībi, viņa tur tāda ir jau pietiekami sen :D taču nekādu parasto simptomu nebija, stājās labi, nekas neķīlēja. vispār risinājumu izdomājuši interesantu.

Image Image

tālāk uzmainīju eļļu. domāju, nu jau būs pāris reizes izskalota visa darva, kas tur bija, tāpēc šoreiz ielēju ne pašu lētāko :D klāt arī eļļas spiediena sensoru, kas reizēm mēdza gļukot un nenostrādāt.

Image Image Image

beigās arī vēl viens termostats. bija tur stāsts par to vernetu, ko ieliku, mainot galvas blīvi, un kurš taisīja sūdus. principā tā - piešķil, motors silst, silst, rādītājs ceļas, ceļas, aiziet jau līdz otrajai iedaļai, kur jau citādi slēgtos ventilators, taču radiators pilnīgi auksts. tad viņš vienā brīdī atsprāgst vaļā, radiators pāris sekundēs karsts, rādītājs nokrīt līdz pirmajai iedaļai, un tad lēnām aiziet līdz vidum, kur ir darba temperatūra, un tur arī stāv. karoč sviests :D no sākuma domāju, ka kaut kādi gaisi sistēmā, nogaisojos līdz nelabumam, bet nekā. nepatika, kā viņš tur ļurkāja to temperatūru. šoreiz normāls wahler, kurš uzreiz arī normāli strādāja. no vernet tagad izvairos kā no mēra, no manas pieredzes 75% detaļu ir brāķētas. vpzdu.

Image

tad laikā, kad bija ap 0°un sniegs sāka kust nost, prikolus sāka taisīt pakaļējās bremzes. pa nakti trumuļiem no iekšpuses droši vien uzmetusies rūsiņa, un no rīta reversā stumjoties no pagalma kreisais trumulis mēdza ierauties. pierauj roceni, atlec vaļā. pabrauc vēl atpakaļ, ieraujas atkal. šitā vienu rītu 5min braucu ārā. izdomāju, ka vajag samainīt visas no dzīves nogurušās atsperes. laikam pareizi izdomāju, jo viss atrisinājās :D

Image Image

tad sevi pieteica nākamais gultnis, šoreiz otrs priekšējais. tieši tāpat, kā otrs divus gadus atpakaļ - aizbraucot gabaliņu tālāk no dižpilsētas :D izjaucu un visu sapratu. arī toreiz izņēmu tādu pašu. zero tolerance, boikots.

Image Image Image

labi, ka toreiz mācījos no kļūdām ar atsaiti, jo te viss kārtībā :susnaks: tagad 3 no 4 gultņiem samainīti, palicis pakaļējais kreisais :D

Image Image

kārtējo reizi pierādas, ka mazākām daļu bodēm noliktavas ir zelta atradnes. sāka man no degvielas sūkņa pilēt eļļa, droši vien kāds saļņiks viņā beidzās, un viņš īsti nejaucas, atskaitot augšpusi, kur sietiņš. interkārā jauns 35eur. labi, ņems. bet intereses pēc jāuzmet aci citur. jes, ir. mega izpārdošana, 6eur. čotka :D uz kastītes vēl bija uzlīme ar telefona numuru ar 7 cipariem. šito sūdu arī par brīvu nevienam nevajadzētu vēl 10 gadus :D

Image Image Image

tiku pie labas literatūras. esot izglābta no pusnodeguša servisa.

Image

soundčeks gaitā. šis ir pēdējais, apsolu :D
» Skatīties Youtube

Image Image


J.K.jr.bad. wrote: 13 Jan 2022, 19:20 Domā, ka tām bezrāmja nav kam sasalt? :D
teorētiski jau jā, bet praktiski ir nesalīdzināmi labāk :D
:latvija:
tomaac2
Posts: 26
Joined: 28 Jan 2014, 21:08
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Opel Kadett D

Post by tomaac2 »

Apsveicams entuziasms, man kā parastam mirstīgajam tur izskatās viss sapuvis sūdā, bet tu tur vislaik kaut ko skrūvējies un ņemies. Prieks palasīt arī šādus topicus.
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17045
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Opel Kadett D

Post by Juzix »

Precīzi. Tas auto izskatās pēc max miskastes, bet vienmēr ar prieku taisu vaļā topiku!
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
User avatar
AtmoBenzin
Posts: 11932
Joined: 01 Nov 2012, 16:10
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Opel Kadett D

Post by AtmoBenzin »

Rūsa ātrumu nemazina 8)
User avatar
VuskansDavis
Posts: 2369
Joined: 29 Apr 2014, 23:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Opel Kadett D

Post by VuskansDavis »

Tikai palielina
:latvija:
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28636
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Opel Kadett D

Post by howitzer »

Rūsa ir vieglāka par oglekļa šķiedru. 8)
Best auto un soundčeks faking nais, biš pēc Jawas izklausās. :shura:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
xero
Posts: 389
Joined: 22 Dec 2016, 19:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Opel Kadett D

Post by xero »

gribēju jau teikt, rūsa ātrumu tieši palielina, jo svara redukcija :D
nē nu, ar viņu ir tā, ka no ārpuses izskatas max slikti, jo tām n otiņu kārtām brūnais raujas cauri nereālos tempos. bet lielākā daļa ir virspusēja. protams, ir vietas, kur arī ir slikti, bet no pirmā acu uzmetiena liekas sliktāk, nekā ir :D piemēram, cik esmu izpētījis, esmu diezgan pārliecināts, ka kreisais slieksnis ir oriģināls. lāpīts, bet oriģināls. labais gan ir (sūdīgi) pārmetināts. paliks labāk, kad tikšu līdz durvju swapam, kas pagaidām ir bišku iesprūdis, jo sarkanā donora viena durvju tapa negrib sadarboties. bet ar laiku būs. paliek siltāks, un pēc pusstundas neiestāsies zajobs ar viņām jāties :D
tad vēl, ir atrasts šitāds un ir cerība, ka varēs sarunāt šo to noskrūvēt. vislielākā cerība ir uz pakaļējo vāku, ja viņš nav tikpat sairis, kā manējais :coconet:

Image

man vienkārši negribas to auto aizlaist nebūtībā, jo nu [censored], viņš ir ar savu vēsturi, un kādreiz tādu bija pilna Latvija. esmu piefiksējis, ka gandrīz katru reizi, kad pienāk kāds entuziasts pārmīt pāris vārdus, ir teksts no sērijas "o jā, kādreiz man/sencim/opim/sievastēvam/whatever tāds bija". bet tagad -

Image
:latvija:
User avatar
ray112
Posts: 5033
Joined: 24 Jan 2015, 20:07
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Opel Kadett D

Post by ray112 »

Tāds prikols ar termostatu man bija kad žurkai termostats bija otrādi ielikts ( nē es pats to neliku), attiecīgi temperatūra uzkāpj 3/4, tad termostats cauri uzkarst un elements sāk sarauties atrodoties radiatora pusē. Tad protams temperatūra nokrīt līdz normai. Attiecīgi kad motors ir jau silts, tas vair nav tik ļoti pamanāms.
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28636
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Opel Kadett D

Post by howitzer »

Beidz attaisnoties un, ja palaidīsi to štruntu naglās, izbanosim no foruma. :aiwa: Turpini skrūvēt un braukt! Šī auto topiku vienmēr atveru ar vislielāko prieku un interesi.
Tas auto ir kruts un ar visu smieklīgo rūsas kārtu, un Jawas skaņu vēl jo vairāk šarmantāks un jautrāks. :D
Pilnīgi sailgojos pēc jautrajām vasarām Askonā. :D
Bai ze wei, ja mašīna būtu citā krāsā, skats nebūtu tik traģisks, jo uz baltas krāsas pat 1mm liels rūsas punkts ir momentā pamanāms.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
xero
Posts: 389
Joined: 22 Dec 2016, 19:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Opel Kadett D

Post by xero »

labi, sarunāts :D
ray112 wrote: 15 Mar 2022, 20:40 Tāds prikols ar termostatu man bija kad žurkai termostats bija otrādi ielikts ( nē es pats to neliku), attiecīgi temperatūra uzkāpj 3/4, tad termostats cauri uzkarst un elements sāk sarauties atrodoties radiatora pusē. Tad protams temperatūra nokrīt līdz normai. Attiecīgi kad motors ir jau silts, tas vair nav tik ļoti pamanāms.
tik traki ar mani nav :D viņu tur nemaz otrādi nevar ielikt, pat pareizajā virzienā ir tikai divas pozīcijas
howitzer wrote: 15 Mar 2022, 20:41 Bai ze wei, ja mašīna būtu citā krāsā, skats nebūtu tik traģisks, jo uz baltas krāsas pat 1mm liels rūsas punkts ir momentā pamanāms.
dis
:latvija:
User avatar
xero
Posts: 389
Joined: 22 Dec 2016, 19:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Opel Kadett D

Post by xero »

tā. ir fotoreportāža :D

ar paziņas palīdzību, zvans pa zvanam, vārds pa vārdam, līdz beigās esmu dabūjis zaļo gaismu aplasīt to zaļo universāli. aiziet :D
storijs - saimnieks sakarīgs čalis, ar šito esot braucis viņa tēvs, kā arī ar pārējiem šrotiem, kas tur stāvēja, mk2 polo, e21, kaut kas vēl. samaksu paprasīja tik simbolisku, ka man likās par maz un iedevu pa virsu. ķipa noliec un vari ņemt visu, ko vajag. vienīgais norādījums bija atstāt jumta bagūzi :D pēc tam pat neprasot šo to piepalīdzēja sākumā. visu cieņu. par auto - šitais arī pēdējais gads jeb 1984., pēc vin pat vēl bišku tālāki cipari, nekā man. 1,2ohv, pliks, kā žurka, nav pat pulksteņa, pakaļējo siksnu, bagāžnieka lampiņas, nospiežamā tripometra panelī, bomžpakete līdz pēdējam :D apskate beigusies 2002. gada janvārī un nolikts ejošs. labi, īsāk sakot, ja jums manējais liekas sapuvis, tad jūs neesat redzējuši sapuvušu mašīnu :naac:

Image Image Image Image Image Image
» Skatīties Youtube

laikam tajā šķūnī, kur viņš stāvēja, ir bijis kaut kāds vājprātīgs mitrums, citu izskaidrojumu šitādam kosmosam es nevaru iedomāties. principā viss, kas ir no metāla, ir pārvērties pulverī. līdz ar to, uz pakaļējo vāku nekādas briesmīgi lielās cerības neliku. bet, spriežot pēc pārējā, varēja būt arī sliktāk, nav tikai apakšējās kantes, augstāk ir normāli. savācu, izdomās, varbūt to malu uztaisīt nemaz nebūtu tik briesmīgi. vismaz nesastāv no špakteles un nepareizā stikla. un ja ir vēl šādas tādas citas labas lietas, ko ņemt, nav ko baigi čīkstēt. un, kad ieraudzīju apgreidu, ko vismaz kādam auto sev gribu jau no sākta gala, tas vāks vispār aizmirsās :D

Image Image Image Image

kopā 3reizes braucu skrūvēt un vest prom, dīls labs. pēdējās dienas sāku domāt, varbūt vajag arī ceturto, vēl pāris savācami sīkumiņi ienāca prātā :D

labi, jāsāk kaut ko darīt arī savam.
visus farkopa komplektējošos dzelžus močīju ar lielo drāšu ripu, elpoju rūsu, kaut kā piepindzelēju, būs ok.

Image Image

kaut kāds poļu izstrādājums

Image

sapirku jaunas skrūves pēc oriģinālajiem izmēriem un mēģinu stellēt virsū. īstenībā daudz labāk, nekā gaidīju, lielākā daļa caurumu jau ir, un tie, kuru nav, ir jau atzīmēti. ņem tik zobos urbi un mauc

Image

šitādu iespraudu, lai nav +1 vieta, pa kuru salonā tiek ūdens

Image

pie vienas ņemšanās padarbojos arī ar šķībo bamperi. manam balka līka, no zaļā taisna, bet, protams, sapuvusi. viens gals jau drūp kopā. karoč, nebūs. sataisnoju savam kronšteinus, no zaļā paņēmu vienu, kurš man trūka, kaut kā +/- saliku, un bamperis tagad stāv tik taisni, ka pašam prieks. tagad tikai zolīdāku balku prasītos :D kaut kad jāmēģina pasalīdzināt, varbūt tā hečbekam tomēr ir tāda pati, tas dzīvi krietni atvieglotu.
beigās kaut kā šitā. uzraksti uz vāciņiem bija pārāk uzkrītoši, paņēmu šķīdinātāju un naher nomazgāju nost :D

Image Image Image

tā kā jālien pie lampu vadiem, izdomāju pie viena likvidēt vēl vienu no opja mantojumā palikušo vadu gateri. no zaļā izkniebu štekerus ar plafoniem un saliku sev. tik plafons man iznesa galvu uz kādu stundu, no sākuma bija tikai gabarīts, tad pierunāju bremzi, beigās pagrieziens te bija, te nebija, bet reversu tā arī neieraudzīju. jau domāju, kur esmu uztaisījis auzas un kas notiek, bet beigās laikam arī tas no iekšpuses ir sapuvis un nekur nav kontakta, jo izskatas ok, štekeris ok, bet nekas nestrādā. no krājumiem uzliekot citu labu, viss momentā aizgāja. piekabei arī viss deg, tikai pirmajā testā nebija labā pagrieziena, biju sapisies meistarībā un to piemaucis pie atpakaļgaitas vada. kā tas notika, man nav ne jausmas.

Image Image

ja jau pie vadiem, tad pie vadiem. vēl no zaļā savācu pelnutrauka plastmasu ar visu pečkas slēdzi, jo 3 ātrumu, kādam arī man bija jābūt, bet tas laika gaitā ir kaut kur pazudis. 3 ātrumu ventilators nāca tikai pašās beigās 84. gada ražojumiem un, līdz ar to, krietni retāks, tā kā, ļoti labi, ka gadījās. vēl labāk - es tāpat visu plastmasu grasījos likt, bet izrādījās, ka ar savējo nemaz neuzliktu, jo atšķiras slēdža vieta. katru dienu uzzini ko jaunu. vadi paredzēti 3spd slēdzim, tāpēc arī tur bija kolhozs un slēdža gaismiņa neuzvedās tā, kā vajadzētu. jau grasījos visu kniebt nost un lodēt štekeri ar vadu galiem, bet konektori visi ir oriģinālie un veseli, tāpēc atlika tikai pārlikt štekerī. gerai. tagad tikai derētu dabūt 3 ātrumu ventilatoru. man dabūjot mašīnu, iekšā vēl bija, bet sadilis lupatās. un zaļajam metams.

Image Image Image Image Image

tad vēl izdarīju labu darbu, samainīju zampu, kas kādreiz bija kārbas eļļa, kopā ar kārbas kartera blīvi un arī pārslēdzējmehānisma blīvi, jo ap to ribās mēdza krāties eļļas rezerves :D no sākuma pēc tā, ka pārslēdzēja dakša visa bija eļļā, likās, ka tas būs arī saļņiks, bet pagaidām viss tur ir sauss.

Image Image Image Image Image Image Image

jā, arī vēl viens šis :susnaks: paliek jau diezgan rēcīgi. būšu izmēģinājis visas pieejamās firmas un variantus :D man jau viens otrs sviež domas, ka to pajebūciju vajag uztaisīt uz releju, lai tam slēdzim neiet cauri visi ampēri, bet īsti nevelk uz to, jo nav oem :D vēl papisīšos, ja galīgi būs bezizeja, domās

Image

hā, starp citu, iepriekšējā apdeitā riktīgi vajadzēja pieminēt pēdējo nesamainīto riteņa gultni. tā tas dandālis tieši pirms svētkiem arī ņēma un izbeidzās :D pagaidām pievilku par vienu robu, kaut kad samainīšu.
un vispār, tas pats arī ar bremžu vakuumtrubu, kura tur dzīvoja, līdz kāds izdomāja par viņu ieminēties :aiwa:

Image

apciemoju svēto lielo opeļšrotu un savācos kaut kādas trubas, tieši manējās nebija, kaut ko pamēģinās uzkombinēt.
un laicīgi normālu bosch ģeneratoru, lai to sūdaino delco izstrādājumu, kurš jau čivina un iet uz galu, varētu izmest miskastē, kad beigsies pavisam.

Image

un nu, kādu laiku ir pabraukājis ar pavasara/rudens™ komplektu, beidzot lieku lietā vāciņus un iekāpju vasaras setupā. ir ok, patīk.

Image Image Image

:smokz:
:latvija:
User avatar
AtmoBenzin
Posts: 11932
Joined: 01 Nov 2012, 16:10
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Opel Kadett D

Post by AtmoBenzin »

Šis ir viens no topikiem, kam visaktīvāk sekoju līdzi. :D

Diski izskatās lieliski. :]
User avatar
Briedis
Mondeo ST 220
Posts: 4799
Joined: 11 Jun 2004, 09:06
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: Opel Kadett D

Post by Briedis »

Nākamreiz, kad man kāds teiks ka vajag ārstēties, es viņam iedošu linku uz šo topiku. :)
+1 par diskiem
User avatar
Ch.
Posts: 10542
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Opel Kadett D

Post by Ch. »

Riktīgi kruta :D
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 7834
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Opel Kadett D

Post by arniks8 »

Kāda vītne termoslēdzim? Varbūt ka var uzlikt no golfa, lai nav jāpisās
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17045
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Opel Kadett D

Post by Juzix »

Uguns :yo: Ļoti labi!
Jau kādu laiku skatos un tagad toč - tur vajag zemāku atsperu setapu :urb:
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Post Reply