tolx autoparks
Re: tolx autoparks
tjip tofiks - djebils ielēja soļķi benzīnauto un kas no tā iznāca?
Jā, tas kreisais spārns un sliekšņa gals ir kraukšķīgi. Bet pa lielam, tā arī vienīgā nopietnā krokorozija. Otra puse ir sataisīta tīri jēdzīgi.
Tā īsumā - 1.4 benzīns ar 75zs, manuāli un civilizētās dzīves minimumu pa 400eur.
Pagaidām vismaz uz ofisu jābrauc katru dienu, kas rezultējas ar volgo patēriņu tuvu pie 12 litriem.
Šim vajadzētu to visu drusku uzlabot. Plus iespējas izpausties ar dažādām stulbībām, ja nu baigi gribēsies.
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
- UldisUldis
- Posts: 4882
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: tolx autoparks
netrāpīju bet nē, doma tāda, ka šitiem dirsas pārvietotājiem jāmet ar naudu tikai tad, kad kkas krīt nost, lai paliek vairāk līdzekļu foršām lietāmtolx wrote: ↑22 Aug 2024, 08:36tjip tofiks - djebils ielēja soļķi benzīnauto un kas no tā iznāca?
Jā, tas kreisais spārns un sliekšņa gals ir kraukšķīgi. Bet pa lielam, tā arī vienīgā nopietnā krokorozija. Otra puse ir sataisīta tīri jēdzīgi.
Tā īsumā - 1.4 benzīns ar 75zs, manuāli un civilizētās dzīves minimumu pa 400eur.
Pagaidām vismaz uz ofisu jābrauc katru dienu, kas rezultējas ar volgo patēriņu tuvu pie 12 litriem.
Šim vajadzētu to visu drusku uzlabot. Plus iespējas izpausties ar dažādām stulbībām, ja nu baigi gribēsies.
Re: tolx autoparks
tralala!
Polo piespēlēja dažus jokus ar vadiņiem un kontaktiem, bet šobrīd izskatās ka immo vairs nepazūd un auto saprot visu durvju stāvokļus.
Kā arī beidzot motors vairs neuzskata, ka ieplūdē ir -40 grādi.
Sīkāk pēc tam.
Volgo bilance nav mainījusies, bet dīzelis ir pārdots un gāzbenzīns ir iegādāts.
Arī sīkāk pēc tam.
Polo piespēlēja dažus jokus ar vadiņiem un kontaktiem, bet šobrīd izskatās ka immo vairs nepazūd un auto saprot visu durvju stāvokļus.
Kā arī beidzot motors vairs neuzskata, ka ieplūdē ir -40 grādi.
Sīkāk pēc tam.
Volgo bilance nav mainījusies, bet dīzelis ir pārdots un gāzbenzīns ir iegādāts.
Arī sīkāk pēc tam.
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
Re: tolx autoparks
Labi, jāiepļūta kkas garāks arī.
Vispirms par tosteri - tur vienīgais jaunais ir gāzes filtriņš Jo vecais bija galīgi beidzies. Nomainīju ar visu korpusu, tagad būs pieejami elementi
un tjip labāka filtrācija.
Ar ko pisās visi VAG īpašnieki, izņemot pakaļējos supportu? [s]ar sievu[/s] pareizi, ar nekroslēdžiem durvīs.
Arī poloroīdam bija piemetusies šī bēda - vadītāja durvis slēdzās jauki, bet auto par to nezināja.
Tā ka bija jāatver arī pasažiera durvis, vai arī pēc minūtes sākās disene.
Nu neko, jaucam un darbojamies. Slēdzis bija ok, pie vainas izrādījās aukstais lodējums uz slēdzenes plates.
Iepūtu vēl arī 400 gramus freona sistēmā, lai dzīve vēsāka, jo vasara nesāk beigties.
Un nomainīju arī MAP, jo citādi motors uzskatīja, ka ārā ir konstanti -25 grādi.
Vispār, pats pirmais darbs bija sakārtot žurku midzeni aiz mafona, jo skanēja apmēram nekas
Huļi tā jādara, nezinu. Tagad vismaz radio var klausīties. Madžetafons ir iepircīts, kkad arī uzstādīs.
Tagad jāsagādā ziemenes un līdz sniegiem jāsametina smukākais stūris uz auto.
Pārejot pie galvenā... it kā jau ar volgo viss pieņemami, bet tas traktors drusku sāka besīt.
Atrast nedīzeli šajā virsbūvē gan ir diezgan dibenā - pie mums tirgojas apmēram viens pusgadā, kaimiņos tikai drusku vairāk.
Līdz ar ko, kad pirmdienas vakarā nejauši (yeah, right) atverot ss, ieraudzīju 3.2 ar gāzi pa 4k, rakstīts tika momentā. Jo zvanīt 22:30 ir viegli nepieklājīgi.
Paveicās - līdz rītam neviens nebija apsolījis ierasties ar banknošu paciņu. Vakarā aizripoju līdz Garciemam, apskatīju, izbraucu. Viss solīds, nekratās, negrab un neklakšķ.
Tikai viena nianse - jātiek vaļā no savējā. Sludinājums pa dienu jau bija ielikts, pa tirgus apakšu. Viens zvans no Kuldīgas - 3500 un aizpis mut. Nē, nu lab.
Rezultātā trešdien pusdienlaikā traktors tika izsniegts jaunajam īpašniekam un vakarā pēc treniņa ar ViVi spolēju pakaļ jaunajam, pa 3800 beigās.
Tātad, subjekts - viens no pirmajiem XC70 p3 Latvijā, vēl ar 2007. gadu tehpasē. 3.2 R6 benzīns ar gāzītēm.
No aprīkojuma, ir kkas drusku vairāk kā bija:
elektro benķi ar pukana ventilāciju , nolokāmie spoguļi, hrenons, zilzobis telefonam. Un visnotaļ sakarīgi uzturēts salons, bez lieliem defektiem.
Atbraucu mājās, noliku pagalmā un tālāk nebij laika domāt. Yolo, uz weekendu jābrauc uz Tartu, dafaj mauks ar šito.
Vispār, viss jau labi. No defektiem - raustās paātrinoties zem lielākas slodzes, par ko brīdināja jau sludinājumā. Skatīsies, kas ar svecēm un spolēm.
Klimats gribēja nosaldēt līdz nāvei Izrādījās, ka klima domā, ka salonā ir konstanti +35 grādi. Izvilku kaķi no temperatūras sensora, pagaidām viss ok.
Read poga, kas ļauj nodzēst paziņojumus uz displeja, bija pametusi čatu. Visu braucienu panelī bija ziņojums, ka kresais gabarīts nedeg (to arī samainīju).
Tur nācās bik vairāk papisties - pagriezienu sviras iekšpusē viens no tievajiem vadiņiem bija pārlūzis. Bik pistne ar lodāmuru un viss notiek.
Kas tālāk? Saprast, vai der mani R16 ar ziemenēm (bremzes te lielākas), atrisināt raustīšanos un uzlikt stingrākas atsperes aizmugurē. Ja nebankrotēs, tad
vēl rudenī iepirkt kādas rupjākas riepas, jo vasarenēm ir pēdējiem metri.
Vispirms par tosteri - tur vienīgais jaunais ir gāzes filtriņš Jo vecais bija galīgi beidzies. Nomainīju ar visu korpusu, tagad būs pieejami elementi
un tjip labāka filtrācija.
Ar ko pisās visi VAG īpašnieki, izņemot pakaļējos supportu? [s]ar sievu[/s] pareizi, ar nekroslēdžiem durvīs.
Arī poloroīdam bija piemetusies šī bēda - vadītāja durvis slēdzās jauki, bet auto par to nezināja.
Tā ka bija jāatver arī pasažiera durvis, vai arī pēc minūtes sākās disene.
Nu neko, jaucam un darbojamies. Slēdzis bija ok, pie vainas izrādījās aukstais lodējums uz slēdzenes plates.
Iepūtu vēl arī 400 gramus freona sistēmā, lai dzīve vēsāka, jo vasara nesāk beigties.
Un nomainīju arī MAP, jo citādi motors uzskatīja, ka ārā ir konstanti -25 grādi.
Vispār, pats pirmais darbs bija sakārtot žurku midzeni aiz mafona, jo skanēja apmēram nekas
Huļi tā jādara, nezinu. Tagad vismaz radio var klausīties. Madžetafons ir iepircīts, kkad arī uzstādīs.
Tagad jāsagādā ziemenes un līdz sniegiem jāsametina smukākais stūris uz auto.
Pārejot pie galvenā... it kā jau ar volgo viss pieņemami, bet tas traktors drusku sāka besīt.
Atrast nedīzeli šajā virsbūvē gan ir diezgan dibenā - pie mums tirgojas apmēram viens pusgadā, kaimiņos tikai drusku vairāk.
Līdz ar ko, kad pirmdienas vakarā nejauši (yeah, right) atverot ss, ieraudzīju 3.2 ar gāzi pa 4k, rakstīts tika momentā. Jo zvanīt 22:30 ir viegli nepieklājīgi.
Paveicās - līdz rītam neviens nebija apsolījis ierasties ar banknošu paciņu. Vakarā aizripoju līdz Garciemam, apskatīju, izbraucu. Viss solīds, nekratās, negrab un neklakšķ.
Tikai viena nianse - jātiek vaļā no savējā. Sludinājums pa dienu jau bija ielikts, pa tirgus apakšu. Viens zvans no Kuldīgas - 3500 un aizpis mut. Nē, nu lab.
Rezultātā trešdien pusdienlaikā traktors tika izsniegts jaunajam īpašniekam un vakarā pēc treniņa ar ViVi spolēju pakaļ jaunajam, pa 3800 beigās.
Tātad, subjekts - viens no pirmajiem XC70 p3 Latvijā, vēl ar 2007. gadu tehpasē. 3.2 R6 benzīns ar gāzītēm.
No aprīkojuma, ir kkas drusku vairāk kā bija:
elektro benķi ar pukana ventilāciju , nolokāmie spoguļi, hrenons, zilzobis telefonam. Un visnotaļ sakarīgi uzturēts salons, bez lieliem defektiem.
Atbraucu mājās, noliku pagalmā un tālāk nebij laika domāt. Yolo, uz weekendu jābrauc uz Tartu, dafaj mauks ar šito.
Vispār, viss jau labi. No defektiem - raustās paātrinoties zem lielākas slodzes, par ko brīdināja jau sludinājumā. Skatīsies, kas ar svecēm un spolēm.
Klimats gribēja nosaldēt līdz nāvei Izrādījās, ka klima domā, ka salonā ir konstanti +35 grādi. Izvilku kaķi no temperatūras sensora, pagaidām viss ok.
Read poga, kas ļauj nodzēst paziņojumus uz displeja, bija pametusi čatu. Visu braucienu panelī bija ziņojums, ka kresais gabarīts nedeg (to arī samainīju).
Tur nācās bik vairāk papisties - pagriezienu sviras iekšpusē viens no tievajiem vadiņiem bija pārlūzis. Bik pistne ar lodāmuru un viss notiek.
Kas tālāk? Saprast, vai der mani R16 ar ziemenēm (bremzes te lielākas), atrisināt raustīšanos un uzlikt stingrākas atsperes aizmugurē. Ja nebankrotēs, tad
vēl rudenī iepirkt kādas rupjākas riepas, jo vasarenēm ir pēdējiem metri.
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
- Rii
- Posts: 7661
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: tolx autoparks
Tu vēl esi paspējis iebraukt mazajā nodoklī Bet 3.2 zbis, ja neskaita dažus īpatnējus tehniskos risinājumus. Mums saimē tāds uz propāna brauc jau 100+k
R16 uz tām bremzēm vajadzētu saiet
Ja aizmugure nav sasēdusies, bet gan vienkārši ļurļur, tad uzliec xc60 amortizatorus, un atstāj xc70 atsperes, būs chotka
R16 uz tām bremzēm vajadzētu saiet
Ja aizmugure nav sasēdusies, bet gan vienkārši ļurļur, tad uzliec xc60 amortizatorus, un atstāj xc70 atsperes, būs chotka
NB MX-5 99'
MB W211 07'
MB W203 08'
MB W211 07'
MB W203 08'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Re: tolx autoparks
Cik nu mazajā - 252eur tāpat.
Vakar tiku līdz ratu piemērīšanai. Der, pat ir rezerve.
Un aizmugure ir stingra, bet ar pasažieriem un pilnu bagažnieku drusku par zemu. Nomainīs pederes pagaidām,
amortizatorus liks, ja vajadzēs.
Vakar tiku līdz ratu piemērīšanai. Der, pat ir rezerve.
Un aizmugure ir stingra, bet ar pasažieriem un pilnu bagažnieku drusku par zemu. Nomainīs pederes pagaidām,
amortizatorus liks, ja vajadzēs.
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
Re: tolx autoparks
Kak, hujak.
Kopš iegādes, polo visu laiku kko žūžoja klimas motoriņi. Kad vajag un kad nevajag.
Apnika, izlēmu beidzot piekurbulēt faggot-com un paskatīties, kas tur notiek.
Nosipos, līdz atradu kombināciju kas strādā uz w11, bet pie klimas tiku.
Kļūdas par visām klapēm un vēl bonusā par iztvaicētāja temperatūras devēju.
Zajebis.... nu neko, nojaucam visu paneli, noņemam, iztīram motoriņus, liekam kopā. Devējs jauns 9eur.
Tagad vismaz ir miers un potenciāli temperatūru arī jātur precīzāk.
Tā kā kāds ir norāvis kluču nodiluma sensoram vadu, tad izkodēju to no paneļa ārā - 80eur par atbilstošo vadu netaisos maksāt.
Nodzēšot kļūdas, airbag lampiņa arī nodzisa - tagad panelī nekas dzeltens vairs acīs necērtas.
Un salaboju gateri aizmugures lampā. Kāds bija nolauzis stiprinājumu, kamdēļ ūdens nāca bagažniekā.
Kā arī veiksmīgi safisis vadu
Tosterī tikmēr tika atklāts baseins... uz grīdas, kreisā pusē. Zajebis, nu.
Izgriezu tepiķim kreiso pusi [censored], jo glābt tur nebija ko. Tāpat viens rezerves ir pagrabā.
Paārdīju salonu, konstatēju ka vaina ir līki ielīmētā vējstiklā, gar kuru sūcās un tālāk arī pa griestu apšuvumu tek uz aizmuguri.
Ņemot nost augšējo moldingu vēl veiksmīgi aizgāja plaisās. Braļukas, bled.
Tagad aizzieķēju ar kkādu hermētiķi, lai netek iekšā vairāk. Jādzen būs pie čoma un jāsakopj tas
stikla perimetrs, lai var ielīmēt jaunu stiklu normāli.
Volgo tikmēr parādīja, ka sludinājumā rakstītais par indukcijas spolēm nav meli - kko uz gāzes pieraustās.
2 spoles no 3 nomainīju, labāk palika, bet ne ideāli.
Tā kā čoms necerēti veiksmīgi pārdeva savu s211, iedevu
volgo lai vismaz uztin kilometrus un mosh vēl kādu vainu atrod.
Kopš iegādes, polo visu laiku kko žūžoja klimas motoriņi. Kad vajag un kad nevajag.
Apnika, izlēmu beidzot piekurbulēt faggot-com un paskatīties, kas tur notiek.
Nosipos, līdz atradu kombināciju kas strādā uz w11, bet pie klimas tiku.
Kļūdas par visām klapēm un vēl bonusā par iztvaicētāja temperatūras devēju.
Zajebis.... nu neko, nojaucam visu paneli, noņemam, iztīram motoriņus, liekam kopā. Devējs jauns 9eur.
Tagad vismaz ir miers un potenciāli temperatūru arī jātur precīzāk.
Tā kā kāds ir norāvis kluču nodiluma sensoram vadu, tad izkodēju to no paneļa ārā - 80eur par atbilstošo vadu netaisos maksāt.
Nodzēšot kļūdas, airbag lampiņa arī nodzisa - tagad panelī nekas dzeltens vairs acīs necērtas.
Un salaboju gateri aizmugures lampā. Kāds bija nolauzis stiprinājumu, kamdēļ ūdens nāca bagažniekā.
Kā arī veiksmīgi safisis vadu
Tosterī tikmēr tika atklāts baseins... uz grīdas, kreisā pusē. Zajebis, nu.
Izgriezu tepiķim kreiso pusi [censored], jo glābt tur nebija ko. Tāpat viens rezerves ir pagrabā.
Paārdīju salonu, konstatēju ka vaina ir līki ielīmētā vējstiklā, gar kuru sūcās un tālāk arī pa griestu apšuvumu tek uz aizmuguri.
Ņemot nost augšējo moldingu vēl veiksmīgi aizgāja plaisās. Braļukas, bled.
Tagad aizzieķēju ar kkādu hermētiķi, lai netek iekšā vairāk. Jādzen būs pie čoma un jāsakopj tas
stikla perimetrs, lai var ielīmēt jaunu stiklu normāli.
Volgo tikmēr parādīja, ka sludinājumā rakstītais par indukcijas spolēm nav meli - kko uz gāzes pieraustās.
2 spoles no 3 nomainīju, labāk palika, bet ne ideāli.
Tā kā čoms necerēti veiksmīgi pārdeva savu s211, iedevu
volgo lai vismaz uztin kilometrus un mosh vēl kādu vainu atrod.
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
- howitzer
- M30
- Posts: 29239
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: tolx autoparks
Labāk dod fotkas, kā Tu metini Polo slieksni!
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- petka17
- Posts: 7008
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: tolx autoparks
Please, giv us the elexir of šrodeks
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
Re: tolx autoparks
Tā, [censored].
Volgo tika pie skates uz gadu ar dažiem vieniniekiem.
Bet tāpat, no labā priekšējā rata nāk dīvaini strīķējoši trokšņi, kuru izcelsmi pagaidām nav izdevies noskaidrot.
Poloroīds tikmēr mētājas garažā. Nomainīju eļļu un filtrus. Labi, degvielas filtru nē, jo es pis tos savienojumus.
Tur jāsadzerās nomierinošās tabletes un tad jāmēģina. Un kāds nozares speciālists bija eļļas korķi uz hermētiķi sēdinājis.
It kā izdevās pievilkt lai netek. Ja tomēr nesaies, jauns karteris 37eur.
Tā kā kaut kas hadenē grabēja, sāku ar stabilizatora bukšu un atsaišu nomaiņu. Svirām viss pagaidām normāli vēl.
Nu, ja skatē ko teiks, vai turpinās grabēt, tad domās.
Izpūtēja savienojumā atradās caurums. Labi, mainam nost. Mhm... sabira gabalos, kā sāka kustināt.
Jau nopērkot pamanīju, ka motora aizmugure ir eļļā. Paskatot rūpīgāk, skaidrs ka kartera ventilācijas pajebūcija sulo.
Labi, vajag sakārtot. Ieplūdes koklektors nost, pajebūcija nost. Blīves cietākas kā ārnija muskuļi commando filmēšanā, mhm.
Nomainam, liekam atpakaļ, labi noskalojam ar klīneri, profit. Tā kā vācu autobūves korifeji šim motoram izdomājuši arī egr
uzlikt, pie viena izbakstam tam galu pie droseles, lai vismaz kaut kā funkcionē.
Tālākais solis jau ir metināšana un audio salabošana.
Volgo tika pie skates uz gadu ar dažiem vieniniekiem.
Bet tāpat, no labā priekšējā rata nāk dīvaini strīķējoši trokšņi, kuru izcelsmi pagaidām nav izdevies noskaidrot.
Poloroīds tikmēr mētājas garažā. Nomainīju eļļu un filtrus. Labi, degvielas filtru nē, jo es pis tos savienojumus.
Tur jāsadzerās nomierinošās tabletes un tad jāmēģina. Un kāds nozares speciālists bija eļļas korķi uz hermētiķi sēdinājis.
It kā izdevās pievilkt lai netek. Ja tomēr nesaies, jauns karteris 37eur.
Tā kā kaut kas hadenē grabēja, sāku ar stabilizatora bukšu un atsaišu nomaiņu. Svirām viss pagaidām normāli vēl.
Nu, ja skatē ko teiks, vai turpinās grabēt, tad domās.
Izpūtēja savienojumā atradās caurums. Labi, mainam nost. Mhm... sabira gabalos, kā sāka kustināt.
Jau nopērkot pamanīju, ka motora aizmugure ir eļļā. Paskatot rūpīgāk, skaidrs ka kartera ventilācijas pajebūcija sulo.
Labi, vajag sakārtot. Ieplūdes koklektors nost, pajebūcija nost. Blīves cietākas kā ārnija muskuļi commando filmēšanā, mhm.
Nomainam, liekam atpakaļ, labi noskalojam ar klīneri, profit. Tā kā vācu autobūves korifeji šim motoram izdomājuši arī egr
uzlikt, pie viena izbakstam tam galu pie droseles, lai vismaz kaut kā funkcionē.
Tālākais solis jau ir metināšana un audio salabošana.
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
- howitzer
- M30
- Posts: 29239
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: tolx autoparks
Mēs gribam svarku!
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: tolx autoparks
Tā fiksi paskatoties, tie komplekti maksā dārgāk par jaunu karteri
Bet nu pagaidām nosmērēju ar hermētiķi, līdz nākamai eļļas maiņai gan jau izdzīvos.
Tikmēr vajag atkal papisties ar vecu premiJum. Volgo kopš septembra pastiprināti vibrē atpakaļgaitā un auksts, braucot izdod strīķējošas skaņas.
Kā arī, kaut kur no motora diezgan nāk eļļa.
Par vibrācijām bija aizdomas uz motora spilveniem. Jau pirms mēneša nomainīju apakšējo un augšējo atsaiti - nepalīdzēja. Vakar nomainīju pasažiera puses lielo spilvenu.
Nē, nu jā... dzīt ārā no garažas un testēt negribējās, bet labāk jābūt. Bail gan domāt, kāds tas spilvens ir otrā pusē.
Pēc daudz maz notīrīta motora, nobraucot 1k atkal eļļas ir daudz, bet tagad jau saprotamāks, no kurienes. Pie vainas viens blīvslēgs, kas slēpjas aiz siksnas rullīša.
Tā kā R6 šķērsām ielikt nav tik vienkārši, volgo inženieri izdomāja, ka visa uzkare piedzīsies nevis no motora priekšas (kur tai vietas nav), bet gan no kārbas gala, caur ķēdi
un interesantu pārnesumu sistēmu. Blīvslēgs arī ir viena no tās pajebūcijas detaļām.
Detaļa maksā dažus eiro, bet nomaiņai nāksies pasipties. Tā kā jāmaina arī ausainās bukses aizmugurē, šo varētu pie viena uzticēt servisam.
Lai gan no otras puses - toolis skriemeļa noņemšanai ir 10eur, mosh arī var pasipties.
Bet nu pagaidām nosmērēju ar hermētiķi, līdz nākamai eļļas maiņai gan jau izdzīvos.
Tikmēr vajag atkal papisties ar vecu premiJum. Volgo kopš septembra pastiprināti vibrē atpakaļgaitā un auksts, braucot izdod strīķējošas skaņas.
Kā arī, kaut kur no motora diezgan nāk eļļa.
Par vibrācijām bija aizdomas uz motora spilveniem. Jau pirms mēneša nomainīju apakšējo un augšējo atsaiti - nepalīdzēja. Vakar nomainīju pasažiera puses lielo spilvenu.
Nē, nu jā... dzīt ārā no garažas un testēt negribējās, bet labāk jābūt. Bail gan domāt, kāds tas spilvens ir otrā pusē.
Pēc daudz maz notīrīta motora, nobraucot 1k atkal eļļas ir daudz, bet tagad jau saprotamāks, no kurienes. Pie vainas viens blīvslēgs, kas slēpjas aiz siksnas rullīša.
Tā kā R6 šķērsām ielikt nav tik vienkārši, volgo inženieri izdomāja, ka visa uzkare piedzīsies nevis no motora priekšas (kur tai vietas nav), bet gan no kārbas gala, caur ķēdi
un interesantu pārnesumu sistēmu. Blīvslēgs arī ir viena no tās pajebūcijas detaļām.
Detaļa maksā dažus eiro, bet nomaiņai nāksies pasipties. Tā kā jāmaina arī ausainās bukses aizmugurē, šo varētu pie viena uzticēt servisam.
Lai gan no otras puses - toolis skriemeļa noņemšanai ir 10eur, mosh arī var pasipties.
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām