Andrams | Frontera B
- andrams
- Posts: 402
- Joined: 16 Mar 2010, 22:28
- Location: Ventspils/Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 3 times
Re: Andrams | Frontera B
Nu tā, jopt...
Sestdien bija Vanilla Rīgas pusē, un ir laiks iemest vienu kaudzi ar bildēm
Pa nedēļu saliku redneku troses, uzmetu ZAZa jumta bagūzi un piektdienas vakarā pamanīju, ka ir ielūzis izpūtējs, atkal kaut kur virs tilta. It kā jau likās, ka kkur papūš, bet baigi neiespringu. Piektdien arī neiespringu, vakarā vairs čista negribējās svarčīt to trubu.
Sidenote: Es nezinu, kāpēc, bet mani bobikošanā visvairāk satrauc(-a) ideja par to, ka varētu gadīties piesmelt salonu... Hehe, nē, nu jā..
So, sestdiena, 333... xero mācās nolaist spiedienu riepās
Kaut kādas pirmās vēsmas - protams, jau pats savā striķī sēž Pats labākais - par enkuru otrā galā Wrangler Rubicon, kas prosta izdomāja sākt braukt uz priekšu, kamēr pret viņu vinčojos
Tad ietrāpījām kūdras placī, pamanījos vienās un tajās pašās pēdās norakties ne vienu, ne divas, a veselas 3 reizes. Pietrūkst ātrums, pietrūkst klīrenss, tas nabags ieraujas pats savās risēs, un viss, tur arī paliek.
Pēc šī bija pusdienlaiks, un pēc pusdienām bija nedaudz kadru maiņa.
Šo konkrēto peļķi pirmo reizi braucu savā pirmajā Vanillā, pretējā virzienā, tad viņa nebija tik traka. pirms braukšanas iekšā vēl viss ok.
Te es no šofera beņķa ieraudzīju ūdeni uz kapota, un man likās, ka tā vēl nav bijis, bet gaņau saies. Nesagāja...
Vilnis noskrējis, atkal pietrūka klīrenss
Un kamēr no ārpuses šādi, tikmēr no iekšpuses...:
Tik ilgi notusējām pa ūdeni, ka gar durvju gumijām iemuka ūdens, piesmēlās salons, piesmēlās pastūzis zem krēsla piesmēlās arī kompresoram gultnis, bet to es vēl nezinu šeit
Nu neko, pēc tam jau visiem bija tik jautri, ka varēja maukt "full send"
Te atkal pietrūka klīrenss. Bija lēnām, smuki jāiebrauc peļķē, bet pusceļā uzkāros uz vēdera
Noslēgumā 333 bobiku parks, jau atkal. Izbraukājāmies, vienu dubļu apli izlaidām, jau pietika.
"Ja Tu domā šito braukt, tad es kāpju ārā".
Izdomāju, ka nobraukšu no lielā kalna vēlreiz.
Jau lejā, ā, pag, kas par...?
Braucot lejā pa kalnu, pakaļējā truba atdalījās pavisam.
No problem, uzsēju stabuli uz jumta
Dzeivs.
Mājupceļā no Rīgas pamodās nereāla gaudošana. Domāju, ka stūres sūknis, bet, izrādās, ka kompresora gultnim, kamēr ūdenī patusēja, izskalojās smēre.
Zaudējumi kopumā - kompresora gultnis, piemircis salons un nolūzis izpūtējs. Nereāli patika, tikai skaidrs, ka dubļos pie stūres man reizēm abas kreisās
Waterline.
Svētdienas vakarā, pašsaprotami, izcēlu visus paklājus un salonu izskalot un izžāvēt.
Šis pasākums piespieda mani izdarīt lietas, ko visu laiku it kā gribēju izdarīt, bet nevarēju saņemties. Nu neko, brīvprātīgi obligāti nu jau.
Citādi - šovakar pārskrūvēju kompresoru uz rezerves opciju, pie viena nomainīju arī "it kā" cauro A/C cauruli, bet izrādās, ka jaunais filtrs/sausinātājs no kaut kāda Nissana īsti neder - izvadi par mazu diametrā. Nu neko, domājams, pierunāšu. Ja nē, jāmeklē cits.
Tuvākājās dienās jāsamet atpakaļ salons, laikam būs izžuvis...
Sestdien bija Vanilla Rīgas pusē, un ir laiks iemest vienu kaudzi ar bildēm
Pa nedēļu saliku redneku troses, uzmetu ZAZa jumta bagūzi un piektdienas vakarā pamanīju, ka ir ielūzis izpūtējs, atkal kaut kur virs tilta. It kā jau likās, ka kkur papūš, bet baigi neiespringu. Piektdien arī neiespringu, vakarā vairs čista negribējās svarčīt to trubu.
Sidenote: Es nezinu, kāpēc, bet mani bobikošanā visvairāk satrauc(-a) ideja par to, ka varētu gadīties piesmelt salonu... Hehe, nē, nu jā..
So, sestdiena, 333... xero mācās nolaist spiedienu riepās
Kaut kādas pirmās vēsmas - protams, jau pats savā striķī sēž Pats labākais - par enkuru otrā galā Wrangler Rubicon, kas prosta izdomāja sākt braukt uz priekšu, kamēr pret viņu vinčojos
Tad ietrāpījām kūdras placī, pamanījos vienās un tajās pašās pēdās norakties ne vienu, ne divas, a veselas 3 reizes. Pietrūkst ātrums, pietrūkst klīrenss, tas nabags ieraujas pats savās risēs, un viss, tur arī paliek.
Pēc šī bija pusdienlaiks, un pēc pusdienām bija nedaudz kadru maiņa.
Šo konkrēto peļķi pirmo reizi braucu savā pirmajā Vanillā, pretējā virzienā, tad viņa nebija tik traka. pirms braukšanas iekšā vēl viss ok.
Te es no šofera beņķa ieraudzīju ūdeni uz kapota, un man likās, ka tā vēl nav bijis, bet gaņau saies. Nesagāja...
Vilnis noskrējis, atkal pietrūka klīrenss
Un kamēr no ārpuses šādi, tikmēr no iekšpuses...:
Tik ilgi notusējām pa ūdeni, ka gar durvju gumijām iemuka ūdens, piesmēlās salons, piesmēlās pastūzis zem krēsla piesmēlās arī kompresoram gultnis, bet to es vēl nezinu šeit
Nu neko, pēc tam jau visiem bija tik jautri, ka varēja maukt "full send"
Te atkal pietrūka klīrenss. Bija lēnām, smuki jāiebrauc peļķē, bet pusceļā uzkāros uz vēdera
Noslēgumā 333 bobiku parks, jau atkal. Izbraukājāmies, vienu dubļu apli izlaidām, jau pietika.
"Ja Tu domā šito braukt, tad es kāpju ārā".
Izdomāju, ka nobraukšu no lielā kalna vēlreiz.
Jau lejā, ā, pag, kas par...?
Braucot lejā pa kalnu, pakaļējā truba atdalījās pavisam.
No problem, uzsēju stabuli uz jumta
Dzeivs.
Mājupceļā no Rīgas pamodās nereāla gaudošana. Domāju, ka stūres sūknis, bet, izrādās, ka kompresora gultnim, kamēr ūdenī patusēja, izskalojās smēre.
Zaudējumi kopumā - kompresora gultnis, piemircis salons un nolūzis izpūtējs. Nereāli patika, tikai skaidrs, ka dubļos pie stūres man reizēm abas kreisās
Waterline.
Svētdienas vakarā, pašsaprotami, izcēlu visus paklājus un salonu izskalot un izžāvēt.
Šis pasākums piespieda mani izdarīt lietas, ko visu laiku it kā gribēju izdarīt, bet nevarēju saņemties. Nu neko, brīvprātīgi obligāti nu jau.
Citādi - šovakar pārskrūvēju kompresoru uz rezerves opciju, pie viena nomainīju arī "it kā" cauro A/C cauruli, bet izrādās, ka jaunais filtrs/sausinātājs no kaut kāda Nissana īsti neder - izvadi par mazu diametrā. Nu neko, domājams, pierunāšu. Ja nē, jāmeklē cits.
Tuvākājās dienās jāsamet atpakaļ salons, laikam būs izžuvis...