Sezona veiksmīgi noslēgta, dzinējs nav uzjobņijis vai ticis bojāts, bundža nav pārlūzusi vai izsmērējusies pret betoniem (pēdējā gonkā par mata tiesu atpakaļgaitā apstājoties kādus 40-50cm no sienas pēc 110km/h jutos vairāk gandarīts kā samīzies
)
» Skatīties Youtube
Pēc slapjā moto apļa treniņa pienāca gonka, bet šoreiz pa sausu. Pēc brauciena sapratu ka ideju par sportiskāku stūri var izmest misenē ja vien nav plāns uzsēsties uz steroīdiem un bikin bicīti pakačāt, ar mazāku diametru būtu jau bīstami ka neizrauj stūri no rokām.
Par laimi pēc iepriekšējiem remontdarbiem nekas globāli vairs nesapisās, mainīju tik klučus un izbaudīju ovālas riepas
Atkal par daudz kustējās plaukts sapistās pusrāmja vītnes dēļ
» Skatīties Youtube
Ar āmuru iedzinu izmēru lielāku vītņstieni uz locktite un pēc tam vilku uzgriežņus līdz sāka ķert un palika vietā
, nav perfekti, bet vismaz plaukts aptuveni turās vietā
Ievēroju ka kluči akurāti līdz beigām nobraukti
Atradu mājās kaut kādus vecus sazin kādus noname klučus, jo bija par vēlu kko pirkt un gaidīt, cik ta vel palicis braukt
SF888 pēc laikam četrām pavadītām reizēm biķerniekos
» Skatīties Youtube
22. Augustā 4. gonkas laikā 2x riepas bija galīgi done un derīgas vairs tikai kaudzei, bet tas man netraucēja uzstādīt PB
Pamanīju pēc otrā brauciena ka baigi daudz putekļi un tjip tā kā mazas metāla skaidiņas(vel viens brauciens )
Izbraucot no teritorijas ar atdzisušām bremzēm sāku bremzēt un skanēja tik ļoti pēc tramvaja ka bremzēju ar ātrumiem un ručņiku
, atkārtošos, PB rezultāta cienīgas bremzes
Te nu bija izvilks atlikušo sezonu, kanpi vienu reizi biķerniekos izturēja
, nu neko, atveram maciņu, 13 sorosoīdu jevriki un lieta darīta, btw diski jau ir kādus divus gadus veci un vel dzīvo, nav sametušies, mazās 239mm bremzes ne reizi nav pievīlušas trasē.
No lielā apvienotā apļa onboardi nav, jo netiku pie kameras un bija zajebs ar telefonu filmēt, toties atradu vietu kur piestiprināt telefonu, lai racechrono ķertu gps signālu, kas uz reiz reāllaikā palīdzēja saprast kas labāk strādā un kas nē. Liela vilšanās bija 205/50R15 accelera pussliki, kas turējās sliktāk par lisselin sf888, man iepriekš bija bijuši tādi pussliki 195/50R15 izmērā un nebija tādu prikolu, pie tam man pat nebija ar ko lāgā spiedienu čekot tad. Baigi laika iebraukt viņus nebija, tāpēc iepriekšējā vakarā pirms treniņa izbraucu cauri Rīgai, bez diršanas, spolējoties pie katra luksafora
, kas laikam neko diži nedeva, uz pēdējās gonkas pēdējo sesiju likās ka viņas kaut cik nebūt sāka ķert kā arī izmēģināju priekšlaicīgi līkumā dot pilnu pedāli, tā nu riepām pamatīgi mokoties un kaucot beigās uzlaboju rezultātu par 4s, kaut gan iepriekš biju atdūries pie viena laika kā pret sienu, jo pamatīgi stūma purnu.
Kopumā par 205 sekciju uz mk2 man ir dalītas jūtas, šajā gadījumā saķeres uzlabojumu nesajutu un bija jūtams(redzams) ka taisnē varu atvilkt par 5-10km/h mazāk, pa ielu gan man labāk patīk 205, jo vairāk absorbē Rīgas hujovo ceļu segumu.
Bildes no trases procesā
Rezumē par laikiem 2K24 sezonā
1. posms - lielais auto aplis - (uz to brīdi PB) 1:48.882
2. posms - ovāls & kartinga trase - 1:16.712
3. posms - moto aplis - 2:10.731
4. posms - lielais auto aplis - 1:46.053 PB*
5. posms - apvienotais auto aplis - 3:06.118 par šo es ļoti lepojos kā pēdējā braucienā, apli pēc apļa situ nost sekundes
no iepriekšējā PB.
*ar visu to ka 2x sunnfuli knapi iekļāvās 3mm normā un bija krimināli nodrāzti, vienai no "normālajām" riepai jau šajā laikā bija plaukstas lieluma flatspots
, to sapratu tikai vēlāk, jo likās ka disks līks/kko piekarē sapisu+pr klučiem jau metāls lien ārā
šis varēs nākotnē kalpot kā atskaites punkts auto/prasmju uzlabojumiem
Cik tad izmaksā nobraukt vienu sezonu?
dalība par 5 gonkām ar LAF licenci - 550
Spēju atsaukt atmiņā ka nobraucu tikai 3 treniņus, bet varbūt bija par kādu vairāk, rēķinot tos 3 - 230
Aptuveni viens brauciens bija ap 37L degvielas(braukšana+turp un atpakaļ), zinu ka točna 8 reizes biju, degvielas cenas svārstās, bet pieņemsim ka lēju vidēji pa 1.6 litrā - 473
SF888 komplekts ar montāžu sezonas sākumā - 182
2x accelera 205 sezonas beigās ar montāžu - 131
kkad regulēju savirzi(cena paliela, jo tur bija uzgrieznis iepuvis, pats nevarēju dabūt vaļā ar vismaz Rīgā pieejamajiem štrumiem) - 45
Dažādas detaļas(šis ir tas ko atradu, jo nav viss piefiksēts, potenciāli vel var kādu sotaku vai divus uzrēķināt pa virsu, pie tam gandrīz viss pa ļooooti lielām atlaidēm) - 319.23
Kopā cipars manā gadījumā
vismaz ap 1885.24 eiro
Vai ir tā vērts? Atkarīgs no cilvēka, bet vismaz kādu reizi aizbraukt noteikti ir vērts.
Šeit gan arī tuvojas noslēgums slazdu jettai, līdz skates beigām paliks kā back up auto. Lai gan varētu vel bundžu piekolhozīt(pusrāmi gan negribu mainīt
) un nobraukt vismaz vēlvienu gadu, nav baigās vēlēšanās, jo par naudu ko esmu sagrūdis un potenciāli vel iegrūstu es būtu varējis atgriezt uz ceļa sarkano un vel visu ko izdarīt. Esmu sapratis ka sarkanajai visu izdarīt kā biju iedomājies nodročījot palagā un pagriežoties uz otriem sāniem™ nevarēšu ļoti ilgi, ja vispār varēšu, iekikoja realitāte
. Respektīvi 2k25 es melno ziedošu cēlāku mērķu labad un izdonorēšu visu līdz galam, izmantojot to ko esmu pielasījis/uzzinājis maucot pa trasi priekš sarkanās.
Es gan gribētu teikt ka šis ir labākais auto kas man bijis, esmu nobraucis visvairāk km tieši ar melno braucot bez regretiem un neuztraucoties par bundžu(kā bija ar sarkano).
Pēdējie onboardi būs nedaudz vēlāk, nav sanācis samenedžēt augšupielādi.