arniks8 jetta GT daily
Posted: 16 Nov 2022, 02:22
Ir 2021. gada Jūnijs, Sarkanā jetta ir nolikta ilgtermiņa glabāšanai, passātam pilnā sparā tiek metināti sliekšņi. Saņēmu facebook linku ar tekstu "rekur tas salons ko meklēji", atvēru sludinājumu, sāku škirstīt bildes un biju ahujā - jetta GT, salons check, emblēmas check, gti jumta antena check
. Man gan nauda mašīnai nebija tāpēc prasīju vai varu nopirkt salonu(labu laiku priekš sarkanās tādu meklēju, lai varētu realizēt GT replikas plānu) un piedāvāju citu ko ielikt vietā, bet džeks gribēja tikai visu auto pārdot. Sāku štukot ko iesākt, pa 6 gadiem šis bija tikai 3 jettas velūra vag sport salons ko redzēju tirgojamies
. Nedaudz saskumu un gāju tālāk metināt passātu.... Melnā jetta gan man nelika mieru, sazīmēju naudu, mašīnu, cieto sakabi un nākošajā dienā devos uz Liepāju.


Tad nu nākošās dienas vakarā tačka jau bija mājās un uz mana vārda


Par auto:
1990 gads, Jetta GT(principā GTI golfa sedans), motors gan dīvainā kārtā bija nevis no GTI klāsta, bet gan 1.8 homošprice
. Latvijā esmu 2. īpašnieks, tačka bija ievesta ar 164k km 2002. gadā, pa 16 gadiem LV bija nobraukti ~100k km. Pēc salona, stūres, ātrumkloķa nodiluma šķiet ka tas varētu būt gana tuvu realitātei.
Ekstras:
votex viduskonsole, lūka(netek
), salona apgaismojums ar nodzišanas intervālu, ākis no zavoda, MFA(borta kompis), pārakmeņojies mīkstais panelis. Salīdzinot ar sarkano - trūkumpakete, nav pat stūres pastūzis un centralka
.
Mašīna bija dabūta un tālākais liktenis neskaidrs, skaidrs bija tas ka nolasīšu visu vajadzīgo priekš sarkanās, bet ko vai pārdot/atsāt sev tajā brīdī vel nezināju, vajadzēja vispirms atdot sazīmēto naudu
. Sāku strādāt - vajadzēja tačku, tā kā vilkšanai jau bija nopirkta octa un pārrakstot samaksāts nodoklis, tad aizbraucu ar melno uz skati un novizinājos mēnesi, paspēju arī pabūt mk2 saietā un pabraukt dambretītē pa krasta ielu

Braukt gan brīžiem bija problemātiski, jo sūdainā homošprice negribēja sadarboties. Mašīna mēdza nopampt un vairs nelekt, biju atklājis hot fix noraujot ecu no pravodkas un pieliekot atpakaļ maģiski viss aizgāja
. Tā braucu līdz pēdējā TA nedēļā uz mājas ceļa motors nopampa pēdējo reizi un vairs ecu raustīšana nedeva rezultātus. Paralēli strādājot biju izdomājis taisīt replikas GT moldingu emblēmām kuras ir ļoti retas un kurām nav pilns ēbrejs un aļiks ar kopijām, šad tad vācu ēbrejā biju redzējis setus par 200+ eiro, kas ilgi nestāvēja. Pagāja kāds laiks kamēr uztaisīju labas autentiskas replikas ar detaļas kodu, vw emblēmu un tā, bet beigās nevienam viņas nevajadzēja
, facebook emblēmu grupā arī neveicās, biznesa ideja izgāzās. Vismaz sanāk komplekts gan sarkanajai, gan melnajai un rezerve ja kāds nariks nopizģī.
Atsākās skola, passāts tika pie TA un jetta tika nolikta zem jumta pie sarkanās ar vel neskaidru tālāko plānu. Tad vēlā 2021. gada rudenī bija iespēja iemainīt metāllūžņus pret mk3 2.0 8v motoru, izštukoju ka vajag uzraut velvienu swapu pa brīvo laiku
. Budžets bija ciešāks kā cietbasa izdedze, bet lēnām knibinājos, gribējās kaut ko paskrūvēt. Šajā brīdī plānoju uztaisīt swapu, iziet skati un mašīnu pārdot, jo 3 tačkas studentam bezdarbniekam ir par daudz.

Joka pēc gribēju vecajam motoram nomērīt kompresiju. 1cil 9bar, 2cil 8bar, 3cil 8bar, 4cil error 404 compression not found
, toties uz priekšu gāja un drag race bija 1:1 ar tdi

Buferi nevarēja lāgā noņemt, kad ar spēku norāvu, tad bija skaidrs kāpēc

Es gan nesaprotu kā bija iespējams attēlā redzamo skrūvi ieskrūvēt, jo starp nolauzto bufera kronšteinu un skrūvi ir varbūt 2cm sprauga, kas ir nepieejama kad buferis ir pielikts pie spārna, kā arī no spārna iekšpuses ir diezgan hujovi tikt klāt lai varētu uzskrūvēt tai skrūvei uzgriezni, būs pats hudīnī pieskrūvējis


Gatavojos vilkt veco motoru ārā

atā homošprice

2. slow nāca kopā ar kārbu un sajūgu, es gan izdomāju atsāt mk2 kārbu, jo tā ļoti labi slēdzās un tai ir satuvināts 3., 4. un 5. ātrums 
Tā kā seata filtra kastes neredzēju mētājamies apkārt, sāku pats konstruēt


Piemērīšana, te vismaz no zavoda normāla trompete ielikta

Piekausēju abas daļas īstajā pozīcijā

Sāku veidot formu, smuki nebūs, bet funkciju pildīs




Sāku pa daļām liet to pašu plastmasu ar ko taisīju emblēmas

Kad viena daļa sacietēja, pagriezu un pielēju citu


Beigās sapratu ka nav vērts likt pigmentu jo tāpat ar krāsošu ar struktūrkrāsu

2022. gads, vasara nu jau plāns mainījies, strādāju, pērku detaļas un skrūvēju kad varu ar cerību uzspēt uz pēdējo youngtimer trases pasākumu biķerniekos, kas ir paredzēts Augustā.
zobsiksnas maiņa bija neliels iepisiens
No donora man trūka ECU un aizdedzs atslēga, par komplektu LV prasīja kosmosu. nopirku RRR vadības bloku un netālu no mājām sazīmēju immo ar čipu. Piekodēju un viss strādā

Degvielas filtrs vai nu nekad nav mainīts vai ļoooooti sen, virsū oem

Kad mainīju sarkanajai motoru, tad liku mk3 bāku ar mk3 sūkni, tagad mazliet savādāk. Homošpricei oriģināli nāk 1bar sūknis, bet digifantiem tādā pašā korpusā ir 3 bar sūknis ko var nopirkt jaunu, 35eur un nav jāmaina bāka. Šim arī pluss ka līkumos nezūd degviela ja bāka patukša

izmazgāju veco

Jāatsvaidzina izpūtējs, toledo abf/2.0 8v gala bundulis, b4 vr6/abf rezonators, 55mm diametrs


Kad redzējo šo tad nodomāju, ka būs jāpisās un jātaisno jau startā

Taču beigās tas tikai palīdzēja, tagad es saprotu kāpēc sarkanajai bija iepisiens taisot izpūtēju, jo kolektors startā nestāv pretī, kad es paņēmu šīs jettas katalizatora bunduli kurā ir tā nobīde, tā viss tapa skaidrs



Nošāvu garām ar līkumu leņķiem, bet beigās sagāja

Diezgan labs braaaaaaaaaaap sanāk un uz šosejas nav pārāk liels trobelis
» Skatīties Youtube
2022. gada Augusts,sāka tuvoties youngtimer trases diena, steidzīgi laboju kāšus
Pēc tam mašīna stāvēja, no vienas puses gribēju izmantot kā daily, bet no otras pārdot. Atsākās skola, nepagāja ne mēnesis kā piespiedu kārtā jetta ieguva daily statusu

Realitātē tā mašīna vel gluži nebija priekš dailyošanas gatava, bet nebija citu variantu, lai tiktu uz darbu un skolu. Kad vien varēju tā brīvdienās kaut ko činīju, citreiz arī darbā
Sāk palikt auksts, tāpēc sagribējās siltumu

Jauns nissens salona radiators un pārlīmētas klapes, tagad silda kā benzīnniekam pieklājas

Ko vel vajadzētu izdarīt:
radiators puņķojas;
aizm kr suports jāmaina(rocenes mehānisms pizdā);
bremžu līnijas prasītos samainīt un bremžu slogotāju;
nebūtu slikti hadenei samainīt visas bukses un amortizatorus.
Pagaidām tik fuck brouts, pilnībā precīzu patēriņu vel nav sanācis nomērīt, bet ēd kādus 8L/100, vairāk kā ar abf
. Ja kādam vajag b3 passātu bez loga un skates, mainu pret e30 xDDDDDDDDDDDddddddd


Spoiler
Show


![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
Spoiler
Show


1990 gads, Jetta GT(principā GTI golfa sedans), motors gan dīvainā kārtā bija nevis no GTI klāsta, bet gan 1.8 homošprice

Ekstras:
votex viduskonsole, lūka(netek


Mašīna bija dabūta un tālākais liktenis neskaidrs, skaidrs bija tas ka nolasīšu visu vajadzīgo priekš sarkanās, bet ko vai pārdot/atsāt sev tajā brīdī vel nezināju, vajadzēja vispirms atdot sazīmēto naudu


Spoiler
Show


Spoiler
Show
svaigi izlieta, vel neapstrādāta




gala rezultāts





gala rezultāts


Spoiler
Show

Joka pēc gribēju vecajam motoram nomērīt kompresiju. 1cil 9bar, 2cil 8bar, 3cil 8bar, 4cil error 404 compression not found



Buferi nevarēja lāgā noņemt, kad ar spēku norāvu, tad bija skaidrs kāpēc

Es gan nesaprotu kā bija iespējams attēlā redzamo skrūvi ieskrūvēt, jo starp nolauzto bufera kronšteinu un skrūvi ir varbūt 2cm sprauga, kas ir nepieejama kad buferis ir pielikts pie spārna, kā arī no spārna iekšpuses ir diezgan hujovi tikt klāt lai varētu uzskrūvēt tai skrūvei uzgriezni, būs pats hudīnī pieskrūvējis



Gatavojos vilkt veco motoru ārā

atā homošprice



Spoiler
Show
pa kreisi mk2 020 spararats, pa labi mk3 020 spararats, abi ir lielie, bet savstarpēji nav savienojami, katram sajūga daļa atšķiras


pa kreisi mk2 spararats ar trīs vadīklām, pa labi mk3 ar ar vienu

Pats galvenais - svars.
mk3 020 spararats

sajūgs

mk2 020 spararats

sajūgs

Rezultātā sanāk gandrīz 1kg ar mk2 setupu ietaupīt
Kulises daļas arī nedaudz atšķiras




oridžinal 30 gadīgs sajūga disks, saiģot, atlikums vel ir




pa kreisi mk2 spararats ar trīs vadīklām, pa labi mk3 ar ar vienu

Pats galvenais - svars.
mk3 020 spararats

sajūgs

mk2 020 spararats

sajūgs

Rezultātā sanāk gandrīz 1kg ar mk2 setupu ietaupīt

Kulises daļas arī nedaudz atšķiras




oridžinal 30 gadīgs sajūga disks, saiģot, atlikums vel ir



Spoiler
Show


Piemērīšana, te vismaz no zavoda normāla trompete ielikta

Piekausēju abas daļas īstajā pozīcijā

Sāku veidot formu, smuki nebūs, bet funkciju pildīs




Sāku pa daļām liet to pašu plastmasu ar ko taisīju emblēmas

Kad viena daļa sacietēja, pagriezu un pielēju citu


Beigās sapratu ka nav vērts likt pigmentu jo tāpat ar krāsošu ar struktūrkrāsu

zobsiksnas maiņa bija neliels iepisiens
Spoiler
Show
Ja vienmēr iesitot torxus varēja šīs skrūves dabūt vaļā, tad te vienā skrūvē tas gals nolūza
, bet otrā iesitu vienu izmēru - aprāvās, iesitu nākošo - aprāvās..... Sāku jau urbt

Apnika urbt un pakustināju smazdeni

saiģot

Pēc vecajiem labajiem sūkņa motoriem, te zobene mainās pa kaifu

eļļas filtrs bija tik ļoti pieķēries ka nācās nojaukt purnu un krietni iepūst vaigos, lai atskrūvētu

samainīju flančus, patīrīju plaknes, šī gan izskatās diezgan cietusi taču pagaidām netek

Diezgan daudz lietas sadalījās kā sāku motoru kustināt. Jauns VDO gaisa masas mērītājs bija dārgāks kā tie metāllūžņi pret kuriem motoru iemainīju



Apnika urbt un pakustināju smazdeni

saiģot
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)

Pēc vecajiem labajiem sūkņa motoriem, te zobene mainās pa kaifu


eļļas filtrs bija tik ļoti pieķēries ka nācās nojaukt purnu un krietni iepūst vaigos, lai atskrūvētu


samainīju flančus, patīrīju plaknes, šī gan izskatās diezgan cietusi taču pagaidām netek

Diezgan daudz lietas sadalījās kā sāku motoru kustināt. Jauns VDO gaisa masas mērītājs bija dārgāks kā tie metāllūžņi pret kuriem motoru iemainīju


Spoiler
Show

Degvielas filtrs vai nu nekad nav mainīts vai ļoooooti sen, virsū oem


Kad mainīju sarkanajai motoru, tad liku mk3 bāku ar mk3 sūkni, tagad mazliet savādāk. Homošpricei oriģināli nāk 1bar sūknis, bet digifantiem tādā pašā korpusā ir 3 bar sūknis ko var nopirkt jaunu, 35eur un nav jāmaina bāka. Šim arī pluss ka līkumos nezūd degviela ja bāka patukša

izmazgāju veco

Jāatsvaidzina izpūtējs, toledo abf/2.0 8v gala bundulis, b4 vr6/abf rezonators, 55mm diametrs


Kad redzējo šo tad nodomāju, ka būs jāpisās un jātaisno jau startā


Taču beigās tas tikai palīdzēja, tagad es saprotu kāpēc sarkanajai bija iepisiens taisot izpūtēju, jo kolektors startā nestāv pretī, kad es paņēmu šīs jettas katalizatora bunduli kurā ir tā nobīde, tā viss tapa skaidrs




Nošāvu garām ar līkumu leņķiem, bet beigās sagāja

Diezgan labs braaaaaaaaaaap sanāk un uz šosejas nav pārāk liels trobelis
» Skatīties Youtube
Spoiler
Show
Gribēju pamēģināt ferodo klučus taču bija pievienots neatbilstošs kods, tos uzliku passātam

Dublis nr 2.

Jaunas riepas un diski priekš trases


Un tad sapisās kloķenes devējs, kad to atrisināju, pasākums jau bija sen kā pagājis

Dublis nr 2.


Jaunas riepas un diski priekš trases


Un tad sapisās kloķenes devējs, kad to atrisināju, pasākums jau bija sen kā pagājis


Spoiler
Show

Realitātē tā mašīna vel gluži nebija priekš dailyošanas gatava, bet nebija citu variantu, lai tiktu uz darbu un skolu. Kad vien varēju tā brīvdienās kaut ko činīju, citreiz arī darbā

Sāk palikt auksts, tāpēc sagribējās siltumu


Jauns nissens salona radiators un pārlīmētas klapes, tagad silda kā benzīnniekam pieklājas


Ko vel vajadzētu izdarīt:
radiators puņķojas;
aizm kr suports jāmaina(rocenes mehānisms pizdā);
bremžu līnijas prasītos samainīt un bremžu slogotāju;
nebūtu slikti hadenei samainīt visas bukses un amortizatorus.
Pagaidām tik fuck brouts, pilnībā precīzu patēriņu vel nav sanācis nomērīt, bet ēd kādus 8L/100, vairāk kā ar abf
