BMW e32 1992 m60b30
- petka17
- Posts: 7008
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: BMW e32 1992 m60b30
ko tā?
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
Re: BMW e32 1992 m60b30
Pirmajās dienās kad sāku spraust nost devējus lai varētu visu satīrīt nācās pārkaltušo kloķenes sensora vadu palikt malā, liekot malā tas sevī iekšā pagriezās par 180grādiem, tad jau nojautu, noteikti būs mierā, un jā ir mierā, rīt parīt jābūt jaunajam.
Drīz uztaisīšu ierakstu par to kas jauns par šo laiku.
Drīz uztaisīšu ierakstu par to kas jauns par šo laiku.
1982 BMW e28 m30b28
1983 BMW e30 m20b29
1984 BMW e28 m20b28
1985 VW mk2 Jetta 1.6
1992 BMW e32 m60b30
1983 BMW e30 m20b29
1984 BMW e28 m20b28
1985 VW mk2 Jetta 1.6
1992 BMW e32 m60b30
Re: BMW e32 1992 m60b30
Sanāca izjaukts un konstatēt kapēc blakus sēdētāja krēsls ir šķībs.
Avārijas brīdī pie stūres bija +- 70 kg smags cilvēks, blakus bija simtam pāri, ieskaldot stabā ar drošības jostu tika sarauts krēsls šķērsām un muguras daļa bija diezgan šķība, zināma problēma kad auto iekļūst avārijā krēsli bieži vien paliek šķībi.
Labi, jaucu ārā krēslu.
Bildē pat redz, ka mugura šķība.
atradu 1991gada feniņu.
Pirms kaut ko jaucu tālāk izpētīju kur kas ir bojāts.
krēsla pacelšanas zobrats labajā pusē, viss smuki taisns.
kreisajā zobrata stiprinājums nolocīts un zobrats kustinot krēslu ķīlē nost.
Ok viss skaidrs kas tur beigts nevis mugura bet lejus daļa, tātad jājauc krēsls ārā nogāžot kājām gaisā var redzēt cik vienas puses sliede ir ausgtāka par otru.
Un grozot krēslu turpu šurpu nokrita krēsla poga un atvērās uz pusēm, tajā brīdī sapratu ir d, iekšā viss tik miniatūrisks savā veidā sarežģīts, atsperīte tur atsperīte tur, lēnām ar asu priekšmetu liku to lego kopā, paņēma savas 15 min vismaz jo negribējās lai kāda atsperīte aizlido prom, bet nu viss veiksmīgi poga funkcionē.
Krēsla ādas apraksts.
Kad jau āda ar paralonu bija novilkta nost atklājās vēl lielākas auzas.
krēslam kreisajā pusē ne tikai bija kronšteins saliekts, bet gan arī krēsla augstuma pacelšanas mehānisms bija salauzts, skruve nocirsta nost no motoriņa.
Un te bija zvans, zvanīju savam vietējam džekam un jautāju vai nav kāds e32 elektro krēsls, man vajadzīga tikai elektriska skeleta daļa apakšai, ādu uzlikšu savu, teicās, ka apskatīsies un varbūt man nebūs jāpatērē daudz laika izjaucot, remontējot, meklējot šo krēslu.
Tīri teorētiski ja sanāks tikt pie citas krēslu apakšas tas man ietaupīs ļoti daudz laika, protams steiga nav, bet labprāt nejātos ar krēsla remontu.
Avārijas brīdī pie stūres bija +- 70 kg smags cilvēks, blakus bija simtam pāri, ieskaldot stabā ar drošības jostu tika sarauts krēsls šķērsām un muguras daļa bija diezgan šķība, zināma problēma kad auto iekļūst avārijā krēsli bieži vien paliek šķībi.
Labi, jaucu ārā krēslu.
Bildē pat redz, ka mugura šķība.
atradu 1991gada feniņu.
Pirms kaut ko jaucu tālāk izpētīju kur kas ir bojāts.
krēsla pacelšanas zobrats labajā pusē, viss smuki taisns.
kreisajā zobrata stiprinājums nolocīts un zobrats kustinot krēslu ķīlē nost.
Ok viss skaidrs kas tur beigts nevis mugura bet lejus daļa, tātad jājauc krēsls ārā nogāžot kājām gaisā var redzēt cik vienas puses sliede ir ausgtāka par otru.
Un grozot krēslu turpu šurpu nokrita krēsla poga un atvērās uz pusēm, tajā brīdī sapratu ir d, iekšā viss tik miniatūrisks savā veidā sarežģīts, atsperīte tur atsperīte tur, lēnām ar asu priekšmetu liku to lego kopā, paņēma savas 15 min vismaz jo negribējās lai kāda atsperīte aizlido prom, bet nu viss veiksmīgi poga funkcionē.
Krēsla ādas apraksts.
Kad jau āda ar paralonu bija novilkta nost atklājās vēl lielākas auzas.
krēslam kreisajā pusē ne tikai bija kronšteins saliekts, bet gan arī krēsla augstuma pacelšanas mehānisms bija salauzts, skruve nocirsta nost no motoriņa.
Un te bija zvans, zvanīju savam vietējam džekam un jautāju vai nav kāds e32 elektro krēsls, man vajadzīga tikai elektriska skeleta daļa apakšai, ādu uzlikšu savu, teicās, ka apskatīsies un varbūt man nebūs jāpatērē daudz laika izjaucot, remontējot, meklējot šo krēslu.
Tīri teorētiski ja sanāks tikt pie citas krēslu apakšas tas man ietaupīs ļoti daudz laika, protams steiga nav, bet labprāt nejātos ar krēsla remontu.
Last edited by Utututu on 19 Jan 2025, 23:30, edited 1 time in total.
1982 BMW e28 m30b28
1983 BMW e30 m20b29
1984 BMW e28 m20b28
1985 VW mk2 Jetta 1.6
1992 BMW e32 m60b30
1983 BMW e30 m20b29
1984 BMW e28 m20b28
1985 VW mk2 Jetta 1.6
1992 BMW e32 m60b30
Re: BMW e32 1992 m60b30
Rūc!
Sanāca ļoti veiksmīgi tikt pie jauna 00 gada ražojuma BMW kloķenes devēja, uzliku virsū, šķiļu vaļā un pēc brīža jau rūc, super.
Rūc silst, sasniedz 90c temperatūru, viss ļoti labi, nav nekādas noplūdes vai neritmiskas rūcēšanas un pēc apmēram 20 minūtēm dzinējs sāk mazliet “purināt” izklausās, ka tomēr kāds cilindrs taisa problēmu.
Šobrīd šķiet, ka vajadzētu tomēr nomainīt visas spoles, spolēm šā vai tā ir kaut kāda kilometrāža un pēc grāmatas man spoles ir sasniegušas maksimālos kilometrus.
Tomēr tikšu pie pilnajiem elektriskajiem drēbes krēsliem kas būs donori manējiem, tad jau līdz updeitam.
Sanāca ļoti veiksmīgi tikt pie jauna 00 gada ražojuma BMW kloķenes devēja, uzliku virsū, šķiļu vaļā un pēc brīža jau rūc, super.
Rūc silst, sasniedz 90c temperatūru, viss ļoti labi, nav nekādas noplūdes vai neritmiskas rūcēšanas un pēc apmēram 20 minūtēm dzinējs sāk mazliet “purināt” izklausās, ka tomēr kāds cilindrs taisa problēmu.
Šobrīd šķiet, ka vajadzētu tomēr nomainīt visas spoles, spolēm šā vai tā ir kaut kāda kilometrāža un pēc grāmatas man spoles ir sasniegušas maksimālos kilometrus.
Tomēr tikšu pie pilnajiem elektriskajiem drēbes krēsliem kas būs donori manējiem, tad jau līdz updeitam.
1982 BMW e28 m30b28
1983 BMW e30 m20b29
1984 BMW e28 m20b28
1985 VW mk2 Jetta 1.6
1992 BMW e32 m60b30
1983 BMW e30 m20b29
1984 BMW e28 m20b28
1985 VW mk2 Jetta 1.6
1992 BMW e32 m60b30
- petka17
- Posts: 7008
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: BMW e32 1992 m60b30
Neesi mēģinājis spolēm pretestības samērīt?
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
Re: BMW e32 1992 m60b30
Vēl nē, bet nomainīšu arī sadalenes sensoru, tas arī pārkaltis un vads griežas pa riņķi iekšā sensorā.
Dabūtas arī vecā ražojuma Bremi spoles, nav jaunas, bet vizuāli ļoti labas.
Jaunas pieejamas tikai Made in China par ko man ir lielas šaubas.
Dabūtas arī vecā ražojuma Bremi spoles, nav jaunas, bet vizuāli ļoti labas.
Jaunas pieejamas tikai Made in China par ko man ir lielas šaubas.
1982 BMW e28 m30b28
1983 BMW e30 m20b29
1984 BMW e28 m20b28
1985 VW mk2 Jetta 1.6
1992 BMW e32 m60b30
1983 BMW e30 m20b29
1984 BMW e28 m20b28
1985 VW mk2 Jetta 1.6
1992 BMW e32 m60b30
- petka17
- Posts: 7008
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: BMW e32 1992 m60b30
Rīks no kā tu raksti postus arī ir made in china
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
Re: BMW e32 1992 m60b30
Pēc vakardienas testa izlēmu arī nomainīt sadalenes sensoru jo vads kurš ieiet senorā bija nehermētisks un griezās pa riņķi tāpat kā kloķenes devējs.
Tiku pie mazlietota BMW sensora.
Laika jautājums kad šis no mitruma izbeigtos.
Bet nu nerūc tāpat labi, rīt ķeršos pie dzinēja.
Šodien ļoti aktīvi biju pieslēdzies klāt krēsliem, tiku pie donora krēsliem ar apsildi, ieliku salonā lai saprastu vai viss funkcionē.
Elektriskā daļa strādāja ļoti labi, testēju arī apsildi jo maniem krēsliem apsildes nav, bet diemžēl donora krēsliem apsilde ļoti švaki sildīja, izlēmu nejāties un nelikt sev apsildi.
Jaucu ārā donoru kā arī satīru elektrisko daļu cik varu.
Pa kreisi donors pa labi bojātais,
šeit var redzēt cik ļoti ir savērpies krēsla rāmis kad tas ir nolikts pilnībā uz zemes.
donora kreisās puses motoriņš.
un bojātā krēsla motoriņš.
Donora krēslam bija nolūzis stiprinājums kas piestiprinā ādu pie krēsla un dekoratīvo plastmasu,
Piekniedēts
Pārliku polsteri + ādu uz donoru un nu donors vairs nav donors.
Šofera krēslam nedarbojās elektriskais pagalvītis, motoriņš takā būtu iesprūdis, jaucu ārā pagalvīša mehānismu.
Nācās mazliet atpogāt ādu lai tiktu klāt mehānisma skruvei.
atskruvēju vāciņu zem kura apakšā ir zobrats, nekādu probēmu neredzu, pieliku 12V akb testam vai strādā, un viss aizgāja, pagalvītis sāka darboties, domāju, ka zobrats bija iesprūdis ne tā un motoriņš viņu nespēja izgriezt.
Un nu abi krēsli ir mehāniski gatavi tik cik jāsatīra jāsasmērē un jāliek salonā, pirms likšanas iekšā vajadzētu ar slapjo + ķīmiju izsūkt lielo paklāju.
Bet tomēr ir vēl viena salona ekstras problēma, par to būs jauns ieraksts.
Tiku pie mazlietota BMW sensora.
Laika jautājums kad šis no mitruma izbeigtos.
Bet nu nerūc tāpat labi, rīt ķeršos pie dzinēja.
Šodien ļoti aktīvi biju pieslēdzies klāt krēsliem, tiku pie donora krēsliem ar apsildi, ieliku salonā lai saprastu vai viss funkcionē.
Elektriskā daļa strādāja ļoti labi, testēju arī apsildi jo maniem krēsliem apsildes nav, bet diemžēl donora krēsliem apsilde ļoti švaki sildīja, izlēmu nejāties un nelikt sev apsildi.
Jaucu ārā donoru kā arī satīru elektrisko daļu cik varu.
Pa kreisi donors pa labi bojātais,
šeit var redzēt cik ļoti ir savērpies krēsla rāmis kad tas ir nolikts pilnībā uz zemes.
donora kreisās puses motoriņš.
un bojātā krēsla motoriņš.
Donora krēslam bija nolūzis stiprinājums kas piestiprinā ādu pie krēsla un dekoratīvo plastmasu,
Piekniedēts
Pārliku polsteri + ādu uz donoru un nu donors vairs nav donors.
Šofera krēslam nedarbojās elektriskais pagalvītis, motoriņš takā būtu iesprūdis, jaucu ārā pagalvīša mehānismu.
Nācās mazliet atpogāt ādu lai tiktu klāt mehānisma skruvei.
atskruvēju vāciņu zem kura apakšā ir zobrats, nekādu probēmu neredzu, pieliku 12V akb testam vai strādā, un viss aizgāja, pagalvītis sāka darboties, domāju, ka zobrats bija iesprūdis ne tā un motoriņš viņu nespēja izgriezt.
Un nu abi krēsli ir mehāniski gatavi tik cik jāsatīra jāsasmērē un jāliek salonā, pirms likšanas iekšā vajadzētu ar slapjo + ķīmiju izsūkt lielo paklāju.
Bet tomēr ir vēl viena salona ekstras problēma, par to būs jauns ieraksts.
1982 BMW e28 m30b28
1983 BMW e30 m20b29
1984 BMW e28 m20b28
1985 VW mk2 Jetta 1.6
1992 BMW e32 m60b30
1983 BMW e30 m20b29
1984 BMW e28 m20b28
1985 VW mk2 Jetta 1.6
1992 BMW e32 m60b30
Re: BMW e32 1992 m60b30
Par nelekšanu - esi uzmanīgs. Pārbaudi kas trūkst - dzirkstele vai degviela, vai abi. Tas ir īpaši svarīgi, lai saprastu vai nav saliets benzīns karterī mēģinot pielaist 100 reizes.
Un kloķenes devēju var notestēt ļoti vienkārši - noskrūvē nost pievienotu kloķenes devēju, ieslēdz aizdedzi un skrūvgriezni/atslēgu ātri parausti ļoti tuvu devējam, sūknim jāsāk darboties.
Re: BMW e32 1992 m60b30
Paldies visiem par ieteikumiem, bet līdz dzinēja pārbaudei vēl neesmu ticis JO, kā jau iepriekšējā postā minēju ir problēma ar vienu salona ekstru, gaidu rezerves daļu un tad jau taps arī ieraksts kā man gāja kā nocīnījos un kā tomēr bez jaunās detaļas netiku krastā.
Bet pa šo laiku, iztīrīju paklāju ar ķīmiju un slapjo putekļu sūcēju, beidzot tīrs smaržīgs, p.s un atklājās viens defekts pašai pečkas sistēmai, šodien gan nedomāju klāt ķerties jo gribējās iztīrīt paklāju, tad tagad pie tīrā paklāja varēs gulēt un ar rokām pirkstu galiem tēlot ķirurgu, iespējams nāksies celt nost paneli, baigi negribas, bet ja nevarēšu atrisināt problēmu tad celšu nost, par pečkas problēmu līdz nākošam ierakstam, bet tagad lai runā bildes.
Bet pa šo laiku, iztīrīju paklāju ar ķīmiju un slapjo putekļu sūcēju, beidzot tīrs smaržīgs, p.s un atklājās viens defekts pašai pečkas sistēmai, šodien gan nedomāju klāt ķerties jo gribējās iztīrīt paklāju, tad tagad pie tīrā paklāja varēs gulēt un ar rokām pirkstu galiem tēlot ķirurgu, iespējams nāksies celt nost paneli, baigi negribas, bet ja nevarēšu atrisināt problēmu tad celšu nost, par pečkas problēmu līdz nākošam ierakstam, bet tagad lai runā bildes.
1982 BMW e28 m30b28
1983 BMW e30 m20b29
1984 BMW e28 m20b28
1985 VW mk2 Jetta 1.6
1992 BMW e32 m60b30
1983 BMW e30 m20b29
1984 BMW e28 m20b28
1985 VW mk2 Jetta 1.6
1992 BMW e32 m60b30
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8522
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: BMW e32 1992 m60b30
Nebija labāk tepiķi izcelt, lai no otras puses var kārtīgi izžūt? semakam tur vajadzētu būt dafigā izolācijai kam samirkt.
Re: BMW e32 1992 m60b30
Šodien atbrīvojos no BMW vecā laika imobilaizera.
Princips vienkāršs, iekāp auto paņem rokā imobilaizera atslēgu un mēģini precīzi ietrāpīt pretējā ligzdā un mazliet paturi un tā katru reizi kad izņem atslēgu no aizdedzes, nenormāli kaitinoši jo tev visu laiku ir jāliecas un jātēmē pretējā ligzdā un jāskatās vai sarkana lampiņa nodzisīs.
Otrs iemesls kapēc izņēmu viņu ārā, iespējamība liela, ka vienā dienā viņš nosprāgs tur kur viss mazāk vajadzēs.
Atslēga ar imobilaizera atslēgu.
Jātrāpa šinī ligzdā
gāju pa vadiem, bardaks normāls lai gan likts BMW dīlerī cik es tā nopratu.
Imo pini izņemti no oem buntes.
Oem pins.
atpakaļ savā vietā.
Pats Imo bloks ieslēpts šofera pusē aiz tumbas.
Pārpalikumi no Imo pina savienotājiem.
Pats bloks.
Un tas bardaks.
Imo ārā un nu beidzot var ērti iedarbināt auto.
Princips vienkāršs, iekāp auto paņem rokā imobilaizera atslēgu un mēģini precīzi ietrāpīt pretējā ligzdā un mazliet paturi un tā katru reizi kad izņem atslēgu no aizdedzes, nenormāli kaitinoši jo tev visu laiku ir jāliecas un jātēmē pretējā ligzdā un jāskatās vai sarkana lampiņa nodzisīs.
Otrs iemesls kapēc izņēmu viņu ārā, iespējamība liela, ka vienā dienā viņš nosprāgs tur kur viss mazāk vajadzēs.
Atslēga ar imobilaizera atslēgu.
Jātrāpa šinī ligzdā
gāju pa vadiem, bardaks normāls lai gan likts BMW dīlerī cik es tā nopratu.
Imo pini izņemti no oem buntes.
Oem pins.
atpakaļ savā vietā.
Pats Imo bloks ieslēpts šofera pusē aiz tumbas.
Pārpalikumi no Imo pina savienotājiem.
Pats bloks.
Un tas bardaks.
Imo ārā un nu beidzot var ērti iedarbināt auto.
1982 BMW e28 m30b28
1983 BMW e30 m20b29
1984 BMW e28 m20b28
1985 VW mk2 Jetta 1.6
1992 BMW e32 m60b30
1983 BMW e30 m20b29
1984 BMW e28 m20b28
1985 VW mk2 Jetta 1.6
1992 BMW e32 m60b30