Page 1 of 5
motora jauda
Posted: 08 Mar 2007, 01:06
by hazaa
nu ko izsakiet ludzu savus izteikums, ludzu pamatotus, ko labak izveleties ka celt motora jaudu supercharger vai turbo!!
motors protams c20xe (opel 2.0 16v)
turbo
+
smuka skana
vieglak pielikt
lv lielaka izpratne par viniem
lielaka jauda
-
lielakas izmaksas
problemas ar dzesesanu
jauda nak klat tikai pec noteiktiem apgriezieniem (nav jaudas pie maziem rpm)
compresor
+
letaks
visu laiku vienads jaudas pieaugums
-
mazak jaudas
lv nav par to izpratnes tik lielas (nav cilveki saskarusies)
Posted: 08 Mar 2007, 01:19
by hazaa
a pamatojumu balsojumam?
Posted: 08 Mar 2007, 01:21
by Lord
Principā tu pats uz visiem jautājumiem jau esi atbildējis

Ideālajkā varinatā ir darīt kā ir izdarijis VW koncerns

uzstādijis abus
Kas attiecas uz turbīnu. Lai samazinātu turbo bedri, iesaku likt lodīšgultņu turbīnu, tā iegriežās vieglāk un pie mazākiem apgriezieniem, kā arī ir stipri izturīgāka par parastajām turbīnām

Protams, tādu ir iespējas pie manis pasūtīt un iegādāties

Posted: 08 Mar 2007, 01:25
by hazaa
bij jau ari doma kopa abus likt, tikai jautajums ka saregulet vinu abu darbibu ta lai neuztaisa biezputru motora iekspuse

Posted: 08 Mar 2007, 01:31
by Lord
hazaa wrote:bij jau ari doma kopa abus likt, tikai jautajums ka saregulet vinu abu darbibu ta lai neuztaisa biezputru motora iekspuse

ļooooooooooooooooti daudz elektronikas un VW galveno elektriķi kabatā

Posted: 08 Mar 2007, 02:08
by Micuks
Hmmm, bet bai NT motors "nesamalsies putrā" jo nav tik izturīgs jo nav paradzēts turbinēt!?
Tāpat jau jāliek stiprāki klaņi, kaltie podi, izturīgākas šāles u.c. daļas.
Un kā ir ar bloku tas izturēs slodzi!?
Posted: 08 Mar 2007, 02:09
by Briedis
vieglak bus noturbinet, vairaak palidzibu latvija un i-netaa varesi dabuut.
Posted: 08 Mar 2007, 02:39
by sejejs
Izvēlies pats. Un tik tiešām, uz saviem jautājumiem esi atbildējis gandrīz precīzi!
Es ieteiktu vieglāko ceļu ar kompresoru,jo mazāk gemaroja uzstādīšanā un lētāk. Nesaprotu,kāpēc varētu būt problēmas ar pareizu darbību!
Posted: 08 Mar 2007, 02:45
by Kadzhus
a kad runās para trOOper`s??

Posted: 08 Mar 2007, 10:12
by HaL
es ieteiktu iegādāties Calibras Turbo dzinēju, kuru attiecīgi apgreidot!
tas būs gan DAUDZ lētāk, ka DAUDZ mazāka jebļa, līdz ar to īsāk patērēts laiks, mazāk galvas sāpju! Un arī nebūs baile, ka uztaisīsi biezpienu dzinējā, jo rūpnīca paredzējusi Turbo!
Posted: 08 Mar 2007, 10:36
by ParaTr00per
Kadzhus wrote:a kad runās para trOOper`s??

mhh... ko akal es?
ja iet runa par dzineeja paarbuuvi - pisuaars nemeeriigs jebkuraa sadaliijumaa, taapeec FWD ieteiktu kompresoru, grieze ir vienmeeriigaaka, nau laga, nau peekshnjas griezes momenta izmainjas, kas vareetu izsaukt neparedzamas sekas nepietiekamas sakjeres apstaakljos.
ja iet runa par cita dzineeja ielikshanu - tad vienkaarshaak / leetaak buus turbo. un opelim shajaa gadiijumaa ir ko teikt. konsulteeties brauc uz PlazaBaltic, nezkaapeec man liekas, ka vinjiem vareetu buut nojeega par par shaadu kombinaaciju...
reku onkulji, kas sho teemu nopietni iztirzaajushi -
http://www.vmax.de
Posted: 08 Mar 2007, 11:17
by J.K.jr.bad.
Pilnībā piekrītu HaL. Meklē opeļa turbo dzinēju un to ar liec iekšā. tici man, ka čakars būs daudz, daudz, daudz utt. mazāks. Galvenais pirms tam to dzinēju pārlasīt, lai ir in stock condition.
Posted: 08 Mar 2007, 11:24
by Wu-Ryder
Mums iet vien labs projektins ar vienu nissanu un izdarijam dazus secinajumus.
Neturbo motora uztaisisan par turbo ir diegan vienlidziga izmaksaas, ka turbo apgreidosana, jo neturbo motoram - tapat liekam kaltos, vieglakus klanjus, sprauslas, kompi, , izpludi, iepludi, utt. Isteniba visi tie pasi darbi, kas javeic jau esosam Turbo motoram.
Un rezultatu iegustam vienlidizgu.
Protams ir dazas pozicijas, kas ir krietni savadakas neka turbo motoroam, bet ar ar radosu domasanu to var atrisinaat
Posted: 08 Mar 2007, 12:14
by hazaa
HaL wrote:es ieteiktu iegādāties Calibras Turbo dzinēju, kuru attiecīgi apgreidot!
tas būs gan DAUDZ lētāk, ka DAUDZ mazāka jebļa, līdz ar to īsāk patērēts laiks, mazāk galvas sāpju! Un arī nebūs baile, ka uztaisīsi biezpienu dzinējā, jo rūpnīca paredzējusi Turbo!
saproti par so es tev pilniba nepiekritu!
Pirmkart daudzi latvija runa par to ka nav verts partaisit atmosferisko motoru par turbo mootru un utt..
bet kapec?
Tapatas labu turbo motoru, nejatu, ir praktiski neiespejami atrast (jo neticas ka kadam opitim alukse vins stav garaza

)
un ja tu perc turbo motoru tu tapat maini vinam visas ieksas uz labakam.. lidz ar to ( tu maini klanus, sales, visus virzulus, atsperes, varstus un sadalenes un utt) un turbinu noteikti ari ka apmaini vai restaure, nu re un galu gala sanak, ka tu visu turbo motoru (par kuru samaksa lielako dalu naudas) izmet miskaste, jo paliek tikai galava un bloks (kas ir identisks c20xe) tad tu visu to nomaini.. un si nomaina ir pilnigi identiska c20xe motoram vai c20let motoram, galu rezulatat vienkarsi izdevigak ir nopirkt c20xe motoru un uztaisit to, jo sakuma izmaksas ir letakas
tas neatiecas uz to ja tu noperc standarta turbo motoru un ieliec vinu masina un brauc smaidot ka saule, iet runa par to ja ir velem to motoru parjaukt un uzlabot
p.s. Laikam aizmirsu piebilst no motora paliks tikai galva (kuru modifices) un blokis, visas ieksas mainisu

Posted: 08 Mar 2007, 12:17
by Wu-Ryder
hazaa wrote:HaL wrote:es ieteiktu iegādāties Calibras Turbo dzinēju, kuru attiecīgi apgreidot!
tas būs gan DAUDZ lētāk, ka DAUDZ mazāka jebļa, līdz ar to īsāk patērēts laiks, mazāk galvas sāpju! Un arī nebūs baile, ka uztaisīsi biezpienu dzinējā, jo rūpnīca paredzējusi Turbo!
saproti par so es tev pilniba nepiekritu!
Pirmkart daudzi latvija runa par to ka nav verts partaisit atmosferisko motoru par turbo mootru un utt..
bet kapec?
Tapatas labu turbo motoru, nejatu, ir praktiski neiespejami atrast (jo neticas ka kadam opitim alukse vins stav garaza

)
un ja tu perc turbo motoru tu tapat maini vinam visas ieksas uz labakam.. lidz ar to ( tu maini klanus, sales, visus virzulus, atsperes, varstus un sadalenes un utt) un turbinu noteikti ari ka apmaini vai restaure, nu re un galu gala sanak, ka tu visu turbo motoru (par kuru samaksa lielako dalu naudas) izmet miskaste, jo paliek tikai galava un bloks (kas ir identisks c20xe) tad tu visu to nomaini.. un si nomaina ir pilnigi identiska c20xe motoram vai c20let motoram, galu rezulatat vienkarsi izdevigak ir nopirkt c20xe motoru un uztaisit to, jo sakuma izmaksas ir letakas
tas neatiecas uz to ja tu noperc standarta turbo motoru un ieliec vinu masina un brauc smaidot ka saule, iet runa par to ja ir velem to motoru parjaukt un uzlabot
p.s. Laikam aizmirsu piebilst no motora paliks tikai galva (kuru modifices) un blokis, visas ieksas mainisu


Posted: 08 Mar 2007, 12:17
by Lord
Kaut kā aizmirsās par to Turbo Calibru

Tas arī ir pareizākais varants, kas tevi r jādara

Blaza Baltic tiešām tev pastāstīs ko un kā arīt, kā arī iespējams, ka tev pats izdotos ar Vītolu sarunāt, ka viņš tev notirgo savu veco raļļu mašīnas motoru (ja viņam tas vēl ir)

Posted: 08 Mar 2007, 12:27
by crashiks
turbo ir labāk, jo - superchargers ir labāks pie zemiem apgriezieniem, bet ar turbo, kopumā var pacelt lielāku jaudu
Posted: 08 Mar 2007, 12:33
by hazaa
crashiks wrote:turbo ir labāk, jo - superchargers ir labāks pie zemiem apgriezieniem, bet ar turbo, kopumā var pacelt lielāku jaudu
nu ja ari taisniba, tikai rekinies, ka turbo nav visu laiku, piem tu brauc likuma nav nav un peksni uzspied un ir tads blieziens

ko tad?
Posted: 08 Mar 2007, 12:41
by Lord
hazaa wrote:crashiks wrote:turbo ir labāk, jo - superchargers ir labāks pie zemiem apgriezieniem, bet ar turbo, kopumā var pacelt lielāku jaudu
nu ja ari taisniba, tikai rekinies, ka turbo nav visu laiku, piem tu brauc likuma nav nav un peksni uzspied un ir tads blieziens

ko tad?
tad jau vairs neko... jāliek kompi ar Antilag

Posted: 08 Mar 2007, 12:46
by crashiks
hazaa wrote:crashiks wrote:turbo ir labāk, jo - superchargers ir labāks pie zemiem apgriezieniem, bet ar turbo, kopumā var pacelt lielāku jaudu
nu ja ari taisniba, tikai rekinies, ka turbo nav visu laiku, piem tu brauc likuma nav nav un peksni uzspied un ir tads blieziens

ko tad?
taisi sarežģīto versiju ar 2 turbīnām - 1 mazu pie maziem apgriezieniem, otru lielu, kad motors iegriezies.
vai arī lieto gan chargeri gan turbo.
iespējas ir plašās tik izmaksas, uzstādīšana un regulēšana