Page 91 of 95

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 25 Jan 2011, 00:30
by Kron-X
Kad auksts, tad visi netīrumi nosēdušies un tapēc lec, braucot tie tiek protams uzsisti uz augšu no cirkulācijas un tad kad laid pabrauktu klāt tad tie aizkavē degvielas pievadīšanu. Minējums.
:D :D :D
Lieta tāda, ka, ja auto ir auksts, tas piešķiļas ļoti normāli, bet, ja ir silts, pabraukts, tad ir ilgāk jāzāģē
Īsti neatceros kādi devēji šitam motoram stāv virsū, bet būtu jāskatās ieplūstošā gaisa temp devēju jeb arī antifrīza temp devēju. Dzeses šķidrumam noteikti ir divi devēji, viens uz paneli, otrs uz vadibas bloku, skaties otru.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 02 Feb 2011, 12:13
by Martinss
Jautājums par koiļiem. Cik te palasījos ir divi varianti, ar divām atsperēm un vienu.

Lai saprastu par ko es runāju - ar vienu atsperi uz amīša:
Image



Un ar divām atsperēm:
Image




1. koiloveriem, cik saprotu, ir tā, ka jo zemāk laid, jo mīkstāks autiņš paliek, par cik atspere izstiepjās, right?
2. otrajiem tā otrā mazā atspere ko dod? To ka ir vienāda cietība pie dažādiem augstumiem, vai kā?

Un cik sarezģīti ir 1. tipa koilus pārtaisīt uz 2? Jauzliek citas atsperes un viss, jeb vēl kaut kas specifisks tur ir? Cik saprotu, tur ir starpā starp abām atsperēm gredzens. Tas ir skrūvējams jeb vienkārši starplika? Un cik atminos kaut kas te tirgoja tādas atsperes, cik tādas maksā (Tipa 2x lielās un 2x mazās)?

Un vispār ko TA saka par koiliem?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 02 Feb 2011, 13:41
by Juzix
Jautājums par riepām.
Kā uz 7J diska jutīsies 235/45 riepa?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 02 Feb 2011, 13:46
by Alien
Juzix wrote:Jautājums par riepām.
Kā uz 7J diska jutīsies 235/45 riepa?
nu man uz 8J jūtas ļoti labi :reeka:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 02 Feb 2011, 13:52
by emsinjsh
Juzix wrote:Jautājums par riepām.
Kā uz 7J diska jutīsies 235/45 riepa?
ies pāri diskam, un izskatīsies :pee: :D

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 02 Feb 2011, 14:03
by ParaTr00per
Martinss wrote:Jautājums par koiļiem.
coiloveri, taapat kaa jogurti, dazhaadi meedz buut - ir taadi, kam augstumu regulee neatkariigi no atsperes saspieshanas - reguleejas visa stoika, uzgriezhi ir abos galos. un ir taadi (kaa tavaas bildees), kam seedinot auto saspiezhas arii atspere un taadaa veidaa auto kljuust zemaaks un cietaaks, kaa arii samazinaas piekares darba gaajiens. taadi ljoti labi der pozeeshanai pie spices. :)

taa mazaa atspere spriego to lielaako, reaali "darbaa" taa mazaa atspere nepiedalaas :) (kaads noteikti apgalvos preteejo, bet mamoi kljenus, nu nedara taa acpere neko citu, nu nedara - tikai lielo atsperi spriego :shura: )

TA neko nesaka, ja ir putekljugumija. vismaz MR2 jau kuro gadu veiksmiigi iet ar tein coiliem TA :)

tev ir tikdaudz liekas naudas, lai coiloverus pirktu? :hvz:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 02 Feb 2011, 14:17
by GirtzB
tieši tā kā troops raksta. Mazā atspere kalpo lielās atsperes nofiksēšanai vietā, lai lielā bez slodzes negrabētu un nelēkātu...

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 02 Feb 2011, 15:00
by Martinss
ParaTr00per wrote:
Martinss wrote:Jautājums par koiļiem.
coiloveri, taapat kaa jogurti, dazhaadi meedz buut - ir taadi, kam augstumu regulee neatkariigi no atsperes saspieshanas - reguleejas visa stoika, uzgriezhi ir abos galos. un ir taadi (kaa tavaas bildees), kam seedinot auto saspiezhas arii atspere un taadaa veidaa auto kljuust zemaaks un cietaaks, kaa arii samazinaas piekares darba gaajiens. taadi ljoti labi der pozeeshanai pie spices. :)

taa mazaa atspere spriego to lielaako, reaali "darbaa" taa mazaa atspere nepiedalaas :) (kaads noteikti apgalvos preteejo, bet mamoi kljenus, nu nedara taa acpere neko citu, nu nedara - tikai lielo atsperi spriego :shura: )

TA neko nesaka, ja ir putekljugumija. vismaz MR2 jau kuro gadu veiksmiigi iet ar tein coiliem TA :)

tev ir tikdaudz liekas naudas, lai coiloverus pirktu? :hvz:
Nu lētāks nekas par koiļiem nav, ar ko varētu iegūt tik zemu cik gribu. Vienīgais ko sieriniekam atrodu, tas ir SPAX atsperu/amīšu komplekts. -40mm max laikam ir zemāk nevar. :| Un zinot to, cik sierrinieks standartā ir nežēlīgi augsts, tad ar tiem -40mm, manuprāt, būs augstāk nekā man ir tagad. :hvz: Un tas SPAX komplekts arī nemaksā neko diži lēti, tad labāk pielieku un paņemu koilus.

Un par to, vai nauda pietiks - neuztraucies, savilkšu jostu uz pāris mēnešiem un būs koili, es tikai gribu uzzināt vai man to vajag. :naac: Joo, pašlaik aizmugurējā plaza ir sākusi sulot, vismaz mērot diskus, bija nedaudz ar eļļu aptraipījies tas amis. :|

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 02 Feb 2011, 15:15
by ParaTr00per
Martinss wrote:Nu lētāks nekas par koiļiem nav, ar ko varētu iegūt tik zemu cik gribu. Vienīgais ko sieriniekam atrodu, tas ir SPAX atsperu/amīšu komplekts. -40mm max laikam ir zemāk nevar. :| Un zinot to, cik sierrinieks standartā ir nežēlīgi augsts, tad ar tiem -40mm, manuprāt, būs augstāk nekā man ir tagad. :hvz: Un tas SPAX komplekts arī nemaksā neko diži lēti, tad labāk pielieku un paņemu koilus.

Un par to, vai nauda pietiks - neuztraucies, savilkšu jostu uz pāris mēnešiem un būs koili, es tikai gribu uzzināt vai man to vajag. :naac: Joo, pašlaik aizmugurējā plaza ir sākusi sulot, vismaz mērot diskus, bija nedaudz ar eļļu aptraipījies tas amis. :|
a tu to plazas ami kaadreiz esi apkopis? :) shtiem apgrieztajiem amjiem konstrukcijas iipatniibu deelj ir nikjis aizseereet un veikli piebeigties...

sierai kliirenss "peec graamatas" ir 13cm. `02. civicam bija 14cm... praktiski dzhips :shura:

leetaa gala coiloveri, kuri maxaa <200ls/gab buus tikai pozeeshanai. tad labaak apzaagjee atperes cik vajag, vismaz leetaak buus :)

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 02 Feb 2011, 15:23
by emsinjsh
ParaTr00per wrote:
Martinss wrote:Nu lētāks nekas par koiļiem nav, ar ko varētu iegūt tik zemu cik gribu. Vienīgais ko sieriniekam atrodu, tas ir SPAX atsperu/amīšu komplekts. -40mm max laikam ir zemāk nevar. :| Un zinot to, cik sierrinieks standartā ir nežēlīgi augsts, tad ar tiem -40mm, manuprāt, būs augstāk nekā man ir tagad. :hvz: Un tas SPAX komplekts arī nemaksā neko diži lēti, tad labāk pielieku un paņemu koilus.

Un par to, vai nauda pietiks - neuztraucies, savilkšu jostu uz pāris mēnešiem un būs koili, es tikai gribu uzzināt vai man to vajag. :naac: Joo, pašlaik aizmugurējā plaza ir sākusi sulot, vismaz mērot diskus, bija nedaudz ar eļļu aptraipījies tas amis. :|
a tu to plazas ami kaadreiz esi apkopis? :) shtiem apgrieztajiem amjiem konstrukcijas iipatniibu deelj ir nikjis aizseereet un veikli piebeigties...

sierai kliirenss "peec graamatas" ir 13cm. `02. civicam bija 14cm... praktiski dzhips :shura:

leetaa gala coiloveri, kuri maxaa <200ls/gab buus tikai pozeeshanai. tad labaak apzaagjee atperes cik vajag, vismaz leetaak buus :)
man būs lētā gala, ta jau varēšu pastāstīt kā ir ar tādiem braukt...

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 02 Feb 2011, 15:27
by Martinss
Par koiļiem tad ir skaidrs. Un kā tās plazas kopjās? Es zinu ka aizmugurē man ir 100% plazas, priekšā ir nojauta ka tās ir plazas, jo izstās pēc billstein B6 amjiem, bet ar uzgriezni galā. :roll: Un kā ar amju saīsināšanu, pie mums to kāds veic? Un cik tas vispār maksā? Amjiem nogriež tikai augšu vai kā? :roll:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 02 Feb 2011, 15:30
by rrrainis

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 02 Feb 2011, 16:09
by Foxijs
man arii interesētu par plazu apkopšanu, aizmugurē ir, bet beigtas, powerā teica ka nav tā vērts, labāk jaunus esot paņemt :roll:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 02 Feb 2011, 17:57
by ParaTr00per
Martinss wrote:Par koiļiem tad ir skaidrs. Un kā tās plazas kopjās? Es zinu ka aizmugurē man ir 100% plazas, priekšā ir nojauta ka tās ir plazas, jo izstās pēc billstein B6 amjiem, bet ar uzgriezni galā. :roll: Un kā ar amju saīsināšanu, pie mums to kāds veic? Un cik tas vispār maksā? Amjiem nogriež tikai augšu vai kā? :roll:
vot daffai aizbrauc uz PlazaBaltic un izrunaa savu saapi :)

plazas, taapat kaa bilstein b6, vajag laiku pa laikam izjaukt, iztiiriit un sasmeereet. izjaukshana aprobezhojas ar amortizatora iznjemshanu no chaulas - pashu amortizatoru *nevajag* meegjinaat izjaukt... :) un vispaar, ja ir jautaajumi, kaa to izdariit, droshaak tomeer buus braukt pie cilveekiem, kas to ir jau dariijushi...

ja amji jau ir beigti, tad apkope tur neliidzees - tikai nomainja...

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 06 Feb 2011, 00:28
by Martinss
Radies jautājums par bamperiem, precīzāk par ražotāju. Vienīgie pieejamie ir SCHLIECKMANN un KLOKKERHOLM, cik saprotu, tad taivāna/ķīna tā nav, varbūt kāds ir saskāries ar šiem? Un cik labāki/sliktāki par orģinālu?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 06 Feb 2011, 16:05
by Kanon
Pašlaik mainu zobsiksnu bet esmu apstājies pie regulācijas :? Varbūt kāds ir saskāries ar vw dzinēju(mans ir 1.9td aaz), kuram uz spararata ir divas atzīmes? cik es atradu, tad AMP ir kkur starp tām atzīmēm. Bet nesaprotu kā tad īsti var noteikt AMP :hvz: Laikam jau vajadzīgs tas indikators, kas jāieskrūvē sūknī, jeb var kkā iztikt bez? Un vai šāda metode ir normāla? :-D http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=25013.0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 06 Feb 2011, 16:37
by Kron-X
indikators nav vajadzigs, un nelien ar to sūknī ja nezini kā ar to rīkoties. AMP nevarētu būt starp atzīmēm. Tajā lodziņā, caur kuru tu skaties, jābūt - 0 atzīme jeb arī svītriņa.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 06 Feb 2011, 17:57
by laurisko
Kanon wrote:Pašlaik mainu zobsiksnu bet esmu apstājies pie regulācijas :? Varbūt kāds ir saskāries ar vw dzinēju(mans ir 1.9td aaz), kuram uz spararata ir divas atzīmes? cik es atradu, tad AMP ir kkur starp tām atzīmēm. Bet nesaprotu kā tad īsti var noteikt AMP :hvz: Laikam jau vajadzīgs tas indikators, kas jāieskrūvē sūknī, jeb var kkā iztikt bez? Un vai šāda metode ir normāla? :-D http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=25013.0
Un sūkni vajag noķīlēt pareizajā stāvoklī, tapat kā sadaleni! :wink:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 06 Feb 2011, 18:27
by Kanon
Kron-X wrote:indikators nav vajadzigs, un nelien ar to sūknī ja nezini kā ar to rīkoties. AMP nevarētu būt starp atzīmēm. Tajā lodziņā, caur kuru tu skaties, jābūt - 0 atzīme jeb arī svītriņa.
Zinu ka jābut tai svitriņai,bet nav. Ir tik tadi divi izciļņi.Savukārt, saregulējot uz to pirmo izcilni motors strādā ļoti cieti, ar melniem dūmiem, karoč sanāk ka ļoti agrs ismidz. mom.. Kas tie par izciļņiem tadā gadijumā ir, ja starp tiem nevaretu but tā svītriņa? :?: Ir gadijies sūkni diezgan pasen kko līdzīgi regulēt, bet man jau arī šķiet ka šoreiz tomēr nevajag to indikatoru, jo pietiek ar to ieķīlēšanu.. Aizmirsu piebilst ka sūkni arī nomainiju tgd..Nu jāizskata vēlreiz viss spararats, var jau but, ka esmu palaidis viņu garām. :think:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 06 Feb 2011, 19:10
by Melnais
Pa pa, tev uz spararata ir tās "svītriņas"? Tām jābūt pie kloķenes skiemeļa!
Pie tam, ir tā programma, kur ir visi auto dati, uz sitiena neatceros nosaukumu, taču tur ir apraksts, kā mainīt zobeni. Tur ir arī norādīts, kādā stāvoklī jābūt kloķenei, sadalenēm un sūknim. ;)