Page 1 of 3
moro wrx
Posted: 22 Feb 2008, 17:16
by moro
Izdomāju savējo arī šeit ielikt
Subaru Impreza WRX '01
2007 vasara:
26.04.2008:
Nopirkta ~gadu atpakaļ pilnīgi standarta izpildījumā.
Talākais plāns - mainīt turbīnu uz VF43 vai VF39. Sprauslas ir jau iegadātas, paliek atrast pašu turbīnu un nomainīt degvielas sukņi. Mērķis - ~330 zs / 420 Nm
Updated 29.05.2008
Konfigs uz šo brīdi:
- Engine -
• Decatted downpipe
• N1 style muffler
• Custom ECU remap
- Suspension -
• Eibach Pro-Kit progressive springs (-30mm)
• KYB AGX adjustable dampers
• Cusco front & rear adjustable antiroll bars
- Wheels -
• Dare Motorsport RG II 18x7.5 + Falken FK452 215/40R18 daily driving
• AL Racing 15x6 + Toyo R888 205/50R15 trackdays
- Exterior -
• Custom black housing headlights
- Performance -
~280 zs @ 5500 rpm, ~ 390 Nm @ 3900 rpm
Posted: 22 Feb 2008, 17:44
by psih-arno
Nav slikta naglu kaste!

Posted: 22 Feb 2008, 18:15
by SmaLL
Kad uzstadisi jaunu Turbinu un parejo varesi normali ar mentiem no luksofora gazt

Posted: 22 Feb 2008, 18:18
by moro
gāzt jau tagad var - mentiem 230 zs un 320 nm

Posted: 22 Feb 2008, 18:35
by Mr.Red
Tomēr tos 330 zs gribās
A ko izdomāji ar aizm.bloķi????
Posted: 22 Feb 2008, 18:36
by moro
Pagaidam neko

Posted: 22 Feb 2008, 18:39
by jnk
Mr.Red wrote:Tomēr tos 330 zs gribās
A ko izdomāji ar aizm.bloķi????
kautkur dala bloķus? man drusku interesē ..
Posted: 22 Feb 2008, 18:47
by moro
Diemžēl nē. STi bloķis neder, jāmainā visu transmisīju (6-AK + starpasnieks, kardans, aizm. diffs, pusasis).
Cusco dalā - bet ~$1000 plus piegāde

Pa lēto var tikai priekšējo OBX paņemt

Posted: 22 Feb 2008, 19:07
by jnk
vēl jautājums par projektu - kā transmisija iztur tos ~390Nm
ilgi jau ar tādiem brauc?
a cusco bloķi ir pašam jāliek iekšā, negribas rokas smērēt
(atmazka)
Posted: 22 Feb 2008, 20:18
by moro
jnk wrote:vēl jautājums par projektu - kā transmisija iztur tos ~390Nm
ilgi jau ar tādiem brauc?
a cusco bloķi ir pašam jāliek iekšā, negribas rokas smērēt
(atmazka)
~mēnesi., bet 390 Nm vēl ok. Ar citu turbīnu tā problēma gan kļust aktuāla. Bet grieze neiznicīna karbas, iznicīna triecienslodze. Ja ņemt to vērā un attiecīgi braukt - tad transmisīja turēs. Bet ja grības uz dragiem - tad jāliek 6ak / dog gearset / vēl kaut ko / visu kopā
Cusco - jāliek pašam savā korpusā.
Posted: 27 Feb 2008, 21:52
by moro
Beidzot atnāca atsperes -
Eibach Pro kit

Posted: 28 Feb 2008, 16:08
by HaL
spainim tak nevajag sēdinātas atsperes, nav jau asfalta auto

Posted: 28 Feb 2008, 17:17
by GirtzB
HAL eibach prokit obligāti nav sēdinātās

pie tam mok tās ir forestera atsperes

Posted: 28 Feb 2008, 17:50
by moro
Vasarā būs gan asfalta :verycool:
Eibachi ir -3 cm
Posted: 28 Feb 2008, 17:54
by GirtzB
moro wrote:Vasarā būs gan asfalta :verycool:
Eibachi ir -3 cm
-30mm no Forestera = Impreza Stock

Posted: 28 Feb 2008, 18:19
by moro
Nedirš
Re kur Impreza ar Aibahiem:
Tā kā traki sedināta nebūs
Posted: 29 Feb 2008, 06:34
by sarkans
Eibach Pro Kit kā minimums ir 25 mm sēdinājums... atkariiba no auto modeļa

Re: moro wrx
Posted: 24 Apr 2008, 00:08
by moro
Sen nekas nav rakstīts

.
Kādu pusotru menesi atpakaļ uzliku Prokitu uz saviem jau ne pirma un pat ne otra svaiguma amīšiem. Pēc meneša šie izbeidzas, tā kā pagaidam braucu bez amortizācijas, toties ar graboņu un čikstēšanu :gigi: No Štatiem tika pasūtīti regulējamie KYB AGX un pie reizes Cusco priekšējais un aizmugurējais 22mm šķersstabilizatori. Pēc pāris nedeļam jāatnāk - redzēs cik tas setups uzlabos uzvedību trasēs. Bet pagaidam būs jānobrauc 1. Vasaras Sprinta posmu bez amīšiem
Arī pa šo laiku iegadājos Toyo R888 road legal slikus - šie paradīja sevi no labas puses, kad viņi uzsilst, grips vispar nav salidzināms ar ielas riepam.
Un te pāris nesenas bildes:

Re: moro wrx
Posted: 24 Apr 2008, 00:11
by Lambertino
O, varēsim pamērīties trasē - šoreiz mēģināšu M3 likt trasē (nekad neesmu ar viņu tur bijis)

Re: moro wrx
Posted: 24 Apr 2008, 00:16
by moro
Jā, redzēju tevi reģistrācijas sarakstā jau

Nu no pirma posma es neko labu negaidu. Deļ amīšiem uz katra minimala nelidzēnuma Subars lēc un slid ārā no līkuma. Jā jā, lētas atmazkas, es zinu
Turpinot Skubija tēmu, plānus par tubinas maiņu pagaidam atmētu dēļ Vasaras Kausa. Lielāka turbina nozīme mazāku griezi pie 2500-3500 RPM, un musu kartinga trases tas diapazons ir svarīgs. Tapēc optimizēšu parējas lietas - ir ko izdarīt ar izplūdi, varbūt uzlikšu lielāku top mount kūleri un citus sīkumus, lai nedaudz pacēlt maks. jaudu pie esošas turbīnas.