Atsauksmes par Saab 9-3 2.2TiD
Posted: 25 May 2008, 08:56
Iezaguzies vēlme savākt info par šo auto. Ar ko jārēķinās pērkot šo te Saab?
nu tik daudz ar ar zinufeelfree wrote:ekonomisks, normals aparāts ... 170 ie bez problemam.. vairak nezinu
160zs+ īpaši neraustaDeivs wrote:SAAB = labs naudiņš remontos, lai tur vai kas nobirst. ķip zviedru presižs, kas maksā naudu.
Elektronika protams
ir pieredze ar parasta 9-3 2.0 sajūga maiņu. ne daudz ne maz - 600Ls.
Tas pats vējstikls maksā vairāk nekā ierindas autiņam. Konforts protams foršs - ādiņa un viss pārējais. mmm..
Taču, ja Tu meklē sev, neiesaku. ņem kko žiperīgāku ar 160zs +
nu man mamma par 9-3 2.0 benzīnu pārvietojas.mpb wrote:160zs+ īpaši neraustaDeivs wrote:SAAB = labs naudiņš remontos, lai tur vai kas nobirst. ķip zviedru presižs, kas maksā naudu.
Elektronika protams
ir pieredze ar parasta 9-3 2.0 sajūga maiņu. ne daudz ne maz - 600Ls.
Tas pats vējstikls maksā vairāk nekā ierindas autiņam. Konforts protams foršs - ādiņa un viss pārējais. mmm..
Taču, ja Tu meklē sev, neiesaku. ņem kko žiperīgāku ar 160zs +vairāk interesē foršs auto ikdienai.
bļins, cik cilvēku, tik viedokļu par saab`iem. cits saka, ka +/- tik pat dārgi kā visi citi, cits saka, ka vienkārši pakaļā. gribas ļoti, bet visi sabaidījuši esiet
laikam nav ko riskēt, A3 vai Golf 4 vieglāk būs notirgot, ja nu kasDeivs wrote:nu man mamma par 9-3 2.0 benzīnu pārvietojas.mpb wrote:160zs+ īpaši neraustaDeivs wrote:SAAB = labs naudiņš remontos, lai tur vai kas nobirst. ķip zviedru presižs, kas maksā naudu.
Elektronika protams
ir pieredze ar parasta 9-3 2.0 sajūga maiņu. ne daudz ne maz - 600Ls.
Tas pats vējstikls maksā vairāk nekā ierindas autiņam. Konforts protams foršs - ādiņa un viss pārējais. mmm..
Taču, ja Tu meklē sev, neiesaku. ņem kko žiperīgāku ar 160zs +vairāk interesē foršs auto ikdienai.
bļins, cik cilvēku, tik viedokļu par saab`iem. cits saka, ka +/- tik pat dārgi kā visi citi, cits saka, ka vienkārši pakaļā. gribas ļoti, bet visi sabaidījuši esiet
braukt ir forši :verycool:
remontēt, nu ...Nav kā manam w201, ka visur norm bez gemaroja var klāt tikt.
Ja tam dīzeļmotoram detaļas der no Opeļa, tad jau super.
ar Hadenes remontu neesam vēl saskārušies. 1 gads tiek braukts pa latviju (~20k km) bet hadenē vēl viss turās
ar 3 litrigo dizeli viss esot slikti... nemts vins ir no isuzu un kautkas vina neesot kartiba vai apkopes nereali maksā!Bebriitis wrote:Hadenee arii duadz lietu no opel!
Motors ja tads pats kaa opel 2.2 tad iet jau normaali delj ikdienas pietiek!!!
P.S. pats skatos uz 9-5 3.d diizeli!!!
bet tie divi mazie huinas a3 un golf4 nekad nestavēs komforta ziņa klat saabam, gaitas ipašibas un salona ertums irmpb wrote: laikam nav ko riskēt, A3 vai Golf 4 vieglāk būs notirgot, ja nu kas
zinu, jau zinu, bet cenas tiešām biedē, ja tā visa ir patiesība, ko stāsta. pabraukšu ar kādu mazo sūdiņu un gan jau kādreiz iesēdīšos arī saab`āfeelfree wrote:bet tie divi mazie huinas a3 un golf4 nekad nestavēs komforta ziņa klat saabam, gaitas ipašibas un salona ertums irmpb wrote: laikam nav ko riskēt, A3 vai Golf 4 vieglāk būs notirgot, ja nu kas, man visi braucieni kaut kur saaba blakus sedetāja vietā beigushies guļot, jo komforts ņemerenijs...
Golf IV sajūga maiņa ap 1k Lsmpb wrote:laikam nav ko riskēt, A3 vai Golf 4 vieglāk būs notirgot, ja nu kasDeivs wrote:nu man mamma par 9-3 2.0 benzīnu pārvietojas.mpb wrote:160zs+ īpaši neraustaDeivs wrote:SAAB = labs naudiņš remontos, lai tur vai kas nobirst. ķip zviedru presižs, kas maksā naudu.
Elektronika protams
ir pieredze ar parasta 9-3 2.0 sajūga maiņu. ne daudz ne maz - 600Ls.
Tas pats vējstikls maksā vairāk nekā ierindas autiņam. Konforts protams foršs - ādiņa un viss pārējais. mmm..
Taču, ja Tu meklē sev, neiesaku. ņem kko žiperīgāku ar 160zs +vairāk interesē foršs auto ikdienai.
bļins, cik cilvēku, tik viedokļu par saab`iem. cits saka, ka +/- tik pat dārgi kā visi citi, cits saka, ka vienkārši pakaļā. gribas ļoti, bet visi sabaidījuši esiet
braukt ir forši :verycool:
remontēt, nu ...Nav kā manam w201, ka visur norm bez gemaroja var klāt tikt.
Ja tam dīzeļmotoram detaļas der no Opeļa, tad jau super.
ar Hadenes remontu neesam vēl saskārušies. 1 gads tiek braukts pa latviju (~20k km) bet hadenē vēl viss turās
Ja vinjs tieshaam ir njemts no isuzuu tad labaak nenjemt jo tur ja kaut kas nobirst tad cena ir nereaali augsta, to toch es zinu ko man corsa ir 1,7 isuzu diizelis kameer iet tikmeer ok!!! bet ja saluuzt tadfeelfree wrote:ar 3 litrigo dizeli viss esot slikti... nemts vins ir no isuzu un kautkas vina neesot kartiba vai apkopes nereali maksā!Bebriitis wrote:Hadenee arii duadz lietu no opel!
Motors ja tads pats kaa opel 2.2 tad iet jau normaali delj ikdienas pietiek!!!
P.S. pats skatos uz 9-5 3.d diizeli!!!
ar A3 tas pats?semyhr wrote: Golf IV sajūga maiņa ap 1k Ls
Arii shiem mazajiem suudinjiem remonts maksaas!!!mpb wrote:zinu, jau zinu, bet cenas tiešām biedē, ja tā visa ir patiesība, ko stāsta. pabraukšu ar kādu mazo sūdiņu un gan jau kādreiz iesēdīšos arī saab`āfeelfree wrote:bet tie divi mazie huinas a3 un golf4 nekad nestavēs komforta ziņa klat saabam, gaitas ipašibas un salona ertums irmpb wrote: laikam nav ko riskēt, A3 vai Golf 4 vieglāk būs notirgot, ja nu kas, man visi braucieni kaut kur saaba blakus sedetāja vietā beigushies guļot, jo komforts ņemerenijs...
feelfree wrote:bet tie divi mazie huinas a3 un golf4 nekad nestavēs komforta ziņa klat saabam, gaitas ipašibas un salona ertums irmpb wrote: laikam nav ko riskēt, A3 vai Golf 4 vieglāk būs notirgot, ja nu kas, man visi braucieni kaut kur saaba blakus sedetāja vietā beigushies guļot, jo komforts ņemerenijs...