Labdien! Tā nu pēc lūguma man jāuzcep kas interesants par nesen iegādāto automobīli.
1990.gada ražojuma Opel Omega 3000 GSi 24v. Ko tad tas viss nozīmē? Sāksim ar to, ka opelis pats par sevi ir kruta tačka un detaļas nopērkamas Ls 1/ spainis

Omega, izklausas draudoši un kaut kas mega, bet nekas kruts no tā nav secināms. 3000 jau ir kas maģiskāks, kas jau liecina par šī auto motora tilpumu ~3.0L(2969cc) . GSi nozīmē to, ka šim aparātam nāk sava veida ''ekstra'' digitālais mērījumu panelis, recaro pusādas beņķi, bija arī kondicionieris, apsildāmie beņķi, štorka, elektriskā lūka un moš vēl kaut kas...tik smalki neesmu iedziļinājies. 24v- 24 vārsti liecina par jaudīgāko no šo 3.0L motoru saimes ar 204 PS(150 kW)@6000rpm un 270 Nm@3600rpm . Nav slikti, bet nekas spīdošs arī nav pie pašmasas 1430kg... Smaga un prasās pēc atvieglojumiem. Kā vienu plusu varu teikt noņemot limiteri, kas ļauj griezt no stock 6500rpm līdz ~7600rpm. Uzlikts evo 500 bodykits, kas jau ir paspējis pamatīgi ciest Lietuvā, kā arī aizvakar naktī draugs viaduktā ierakštija bortā mazliet... Agrāk šis autiņš piederēja LT drifterim ''SIMIORAS'' , kuru tad es no viņa iemainīju pret nissanu 200sx(bija slapjais sapnis sagatavot driftam 200sx, bet ne katram studetnam pa kabatai!). Tā nu sanāca, ka esmu ieguvis gandrīz visu nepieciešamo, lai jau varētu piedalīties...trūkst tik stāvbremze. Ja viss notiks kā plānots, tad nākamgad jāpiedalas LV driftā tīri prieka pēc, jo šis auto, manuprāt, nav īsti konkurētspējīgs.

Mašīna ir sēdināta un ļoti stabili turas uz ceļa.

Lielākais ienaidnieks ir rīgas bedres!

Īsumā laikam viss.
P.S. uz ielas katrs otrais lupii uz mani kā no kosmosa būtu atlidojis
Vēl viens 3.0 24v brīnums universāls, kas arī iet lopā!

un e36 325 kupejas bmw shitam te

nav bildes īsti no sāniem...

Te veel ieprieksheejaissaimnieks kūpina

PEACE!
