750iL ar 2.4td dīzeli
orģinālie r16, LSD bloķējošais reduktors
Pilnais ādas salons, visi četri beņķi elektriski regulējami un ar apsildi. Visi logi elekriskie. Mašīna 1989. gada
Visa veida apdruka uz praktiski jebkura auduma virsmas kā arī Uzlīmes!
Un protams arī Izgatavoju Flančus visiem auto,visos izmēros,visās konfigurācijās. 5mm-110mm biezumā. /// PM vai 22oo2959 ///
semigallss wrote:Tas tak ir vel labāk par e38 ar 2.5tds
p.s līdz sotakam jau esi pamēģinājis cik ātri ieskrienas, vai vel kopš iegādes tavs hronometrs nav apturēts?
iet kā jau dīzelis, bet nu stundu gluži nav jāieskrienas. Tapēc jau gribu 3.0d vai 3.5d
semigallss wrote:Tas tak ir vel labāk par e38 ar 2.5tds
p.s līdz sotakam jau esi pamēģinājis cik ātri ieskrienas, vai vel kopš iegādes tavs hronometrs nav apturēts?
iet kā jau dīzelis, bet nu stundu gluži nav jāieskrienas. Tapēc jau gribu 3.0d vai 3.5d
semigallss wrote:Tas tak ir vel labāk par e38 ar 2.5tds
p.s līdz sotakam jau esi pamēģinājis cik ātri ieskrienas, vai vel kopš iegādes tavs hronometrs nav apturēts?
iet kā jau dīzelis, bet nu stundu gluži nav jāieskrienas. Tapēc jau gribu 3.0d vai 3.5d
Jēdzīgāk nav iestumt V8?
Es gribu dīzeli, domāju ka 143kw ar 3.0d labi, negribu jau uz driftu celt vai ātruma rekordus labot
Ch. wrote:Es domāju, pirmkārt, tīri izmaksu ziņā un, otrkārt, no pārbūves viedokļa. As far as I know, bez 2. kategorijas pārbūves neiztikt, ja gribi tehaču.
Ja man tagad 2.4d kādas tad lielās izmaksas lai ieliktu 3.0d?
Ch. wrote:Es domāju, pirmkārt, tīri izmaksu ziņā un, otrkārt, no pārbūves viedokļa. As far as I know, bez 2. kategorijas pārbūves neiztikt, ja gribi tehaču.
Ja man tagad 2.4d kādas tad lielās izmaksas lai ieliktu 3.0d?
Tur tak ir pilnīgi cita opera. Cita vadība, cits dzinējs, viss ir cits, attiecīgi arī izmaksas samērā komoss
Priekš tiem gadiem komplektācija zbisā, pat 90 gadu beigu, 2000. gada ražotajām mašīnām nav tādas komplektācijas kā šim semīram.
cerams, ka viss arī strādā kā tam vajadzētu būt.
semigallss wrote:Tas tak ir vel labāk par e38 ar 2.5tds
p.s līdz sotakam jau esi pamēģinājis cik ātri ieskrienas, vai vel kopš iegādes tavs hronometrs nav apturēts?
iet kā jau dīzelis, bet nu stundu gluži nav jāieskrienas. Tapēc jau gribu 3.0d vai 3.5d
Jēdzīgāk nav iestumt V8?
Es gribu dīzeli, domāju ka 143kw ar 3.0d labi, negribu jau uz driftu celt vai ātruma rekordus labot
Ch. wrote:Es domāju, pirmkārt, tīri izmaksu ziņā un, otrkārt, no pārbūves viedokļa. As far as I know, bez 2. kategorijas pārbūves neiztikt, ja gribi tehaču.
Ja man tagad 2.4d kādas tad lielās izmaksas lai ieliktu 3.0d?
normaals dzineeja komplekts maksaas ap 1k euro. tas neskaitot visu, kas jaapiemeklee pasham buutu(interkuuleris, kronshteini utt). + ar vadiibu deelj EWS(atkarigs no gada) vareesi veel pamiileeties nedaudz.