Tehniska rakstura diskusijas II

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

User avatar
ER.
Posts: 1368
Joined: 09 Nov 2008, 22:53
Location: TASTE & TRUST
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by ER. »

Fretka wrote:
ER. wrote:
Fretka wrote:
ER. wrote:
Fretka wrote:Skrošu esot visniknākā un tas laikam arī ir vienīgais variants. Vai arī iedot kādam citam smilšotājam, lai viņš pasaka, vai tas tiešām ir neiespējami.
Ir viens čalis kas apgalvo ka var ķīmiski noņemt pulveri, bet cena bija manāmi dārgāka par smilšošanu. Skrotis varētu līdzēt, bet tev baigi sasitīs to alumīniju, dabūsi slīpēt līdz vēmienam.
Primārais ir dabūt nost krāsu. Izrādās viņi paši ar skrotīm ņem nost un vienam diskam daudzmaz noņēmuši, bet ne pietiekami. Tā kā gribu pulverkrāsot, tad krāsu jānoņem pilnībā. Nav ne jausmas, vai tas ir pulveris, kas tur ir šobrīd virsū. Velk vairāk uz kaut kādu biezu kārtu niknas grunts, hvz.
Ja nevar ar smiltīm/skrotīm dabūt nost tad 100% pulveris
Nu labi, lietas būtību tas nemaina, jo to krāsu gribētos dabūt nost :D
Noņēmējs jau pulveri arī ne pis neraus nost, vai ne ?
Parasts noņēmējs - principā nē.
Audi 200 | Audi A3 | e30 316 coupe
User avatar
Ch.
Posts: 10771
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Ch. »

Fetka, par attiecīgu samaksu es tev viņus nokrāsošu. :]
Līdzi vēl iedošu baloniņu ar ko atjaunot krāsu katru reizi pēc mazgāšanas. 8) 8)
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
Fretka
Posts: 16435
Joined: 17 Jul 2009, 14:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Fretka »

Internetā sagūglēju info, ka to varot izdarīt ar krāsas noņēmēju, kas ir uz metanola bāzes. Iepriekš vēlams uzmatēt pulverkrāsu un viss čikiniekā. Lab, nākošnedēļ jāpaklausās, ko tad kantoris man pastāstīs. Būs vien pašam jāņem Larafēns un jācūkojas līdz vemšanai. :]
User avatar
KV_88
Posts: 84
Joined: 30 Jun 2010, 18:30
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by KV_88 »

Kur var nopirkt, vakuuma trubiņas, 4-5 mm diametra?
User avatar
jaaniss
Audi 80
Posts: 2878
Joined: 11 Feb 2005, 14:22
Location: Jelgava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by jaaniss »

nevajag krāsot ar pulveri, tad šīs daudzās problēmas atkritīs. pulverkrāsa domāta žogiem un vārtiem un tamlīdzīgām lietām, biju pārsteigts, ka tik daudzi to vēl nav sapratuši
www.ajblasters.lv
Smilšu strūkla, metināšana, gruntēšana.
masp
Posts: 14
Joined: 15 Oct 2013, 17:24
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by masp »

Vai var iziet TA auto kura esošajam NA motoram uzstādīta turbīna, jeb tur jāreģistrē pārbūve?
User avatar
Fretka
Posts: 16435
Joined: 17 Jul 2009, 14:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Fretka »

masp wrote:Vai var iziet TA auto kura esošajam NA motoram uzstādīta turbīna, jeb tur jāreģistrē pārbūve?
Var iziet
User avatar
waarna
Posts: 357
Joined: 25 Jul 2011, 20:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by waarna »

Meklēju kādu, kurs spēs manam 3,0tdi v6 a6 uztaisīt CUT-OUT vārstu izpūtējā.

Piemērs :

https://www.youtube.com/watch?v=bdXgBP4s7-U" onclick="window.open(this.href);return false;

Vajag skaisti un lai kalpo. Pasi vārsti ir pilns ebay. Iespējams kaut kas uz vietas ir saražots un lietots. Nav nekādu ziņu kur kas un kā.
Image
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Melnais »

waarna wrote:Meklēju kādu, kurs spēs manam 3,0tdi v6 a6 uztaisīt CUT-OUT vārstu izpūtējā.

Piemērs :

https://www.youtube.com/watch?v=bdXgBP4s7-U" onclick="window.open(this.href);return false;

Vajag skaisti un lai kalpo. Pasi vārsti ir pilns ebay. Iespējams kaut kas uz vietas ir saražots un lietots. Nav nekādu ziņu kur kas un kā.
Labais, sitadu var likt ari benzinniekam un 4cyl dizelim? :D
User avatar
spainis666
Posts: 524
Joined: 23 Feb 2009, 22:15
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by spainis666 »

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_6125" onclick="window.open(this.href);return false;

Kur varētu dabūt nr7 un nr8 nesūtot 8 no katra(eparts, handler utt. vajaga sūtīt kā minimums 8 gab. no katra)
User avatar
Volfsburgs
Posts: 8967
Joined: 16 Dec 2012, 23:34
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Volfsburgs »

Varbūt kāds kko zina sīkāk par KONI amortizatoru cietības regulēšanu? Par to regulēšanu no cilvēkiem ir dzirdēti trīs varianti.

1. Regulēšana domāta, lai pieregulētu cietākus pēc nolietojuma. Jaunus saregulējot uz cietāko, sa&%sis viņus.
2. Regulēšanas domāta lai viņiem cietumu regulētu un kas teica pirmo variantu ir loks.
3. Drīkstot saregulēt uz 75% cietumu MAX jaunus. (šo teicis esot pacans, kas izplatot KONI Latvija)

Un vel man teica, ka regulēt viņus var tik iespiestus līdz galam iekšā.

Neko pats nezinu, šo visu dzirdēju no vairākiem cilvēkiem. Gribu tik skaidrība.
Image
User avatar
mbertulis
Dubultaģents
Posts: 5213
Joined: 08 Mar 2008, 18:32
Location: Naudīte
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by mbertulis »

spainis666 wrote:http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_6125

Kur varētu dabūt nr7 un nr8 nesūtot 8 no katra(eparts, handler utt. vajaga sūtīt kā minimums 8 gab. no katra)
BMauto vajadzētu būt, ka pa vienam var dabūt. Vismaz labu laiku atpakaļ tā bija, ka pa vienam pat klipšus varēja dabūt.
Ja šī pasaule tev liekas ideāla, tad vai nu Tu esi Dievs, vai nu par daudz iedzēris…
Ratus taisa ziemā, ragavas vasarā, bet bembi visu cauru gadu !
Image
User avatar
U_V6er
Posts: 420
Joined: 03 Feb 2005, 17:21
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by U_V6er »

volfsburgs wrote:Varbūt kāds kko zina sīkāk par KONI amortizatoru cietības regulēšanu? Par to regulēšanu no cilvēkiem ir dzirdēti trīs varianti.

1. Regulēšana domāta, lai pieregulētu cietākus pēc nolietojuma. Jaunus saregulējot uz cietāko, sa&%sis viņus.
2. Regulēšanas domāta lai viņiem cietumu regulētu un kas teica pirmo variantu ir loks.
3. Drīkstot saregulēt uz 75% cietumu MAX jaunus. (šo teicis esot pacans, kas izplatot KONI Latvija)

Un vel man teica, ka regulēt viņus var tik iespiestus līdz galam iekšā.

Neko pats nezinu, šo visu dzirdēju no vairākiem cilvēkiem. Gribu tik skaidrība.
un ko par to visu saka _originaalaa_ koni instrukcija?
TAX
Posts: 218
Joined: 07 Jul 2004, 15:02
Location: Valmiera
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by TAX »

volfsburgs wrote:Varbūt kāds kko zina sīkāk par KONI amortizatoru cietības regulēšanu? Par to regulēšanu no cilvēkiem ir dzirdēti trīs varianti.

1. Regulēšana domāta, lai pieregulētu cietākus pēc nolietojuma. Jaunus saregulējot uz cietāko, sa&%sis viņus.
2. Regulēšanas domāta lai viņiem cietumu regulētu un kas teica pirmo variantu ir loks.
3. Drīkstot saregulēt uz 75% cietumu MAX jaunus. (šo teicis esot pacans, kas izplatot KONI Latvija)

Un vel man teica, ka regulēt viņus var tik iespiestus līdz galam iekšā.

Neko pats nezinu, šo visu dzirdēju no vairākiem cilvēkiem. Gribu tik skaidrība.
Kādreiz, kad rakstīju AutoBildam biju Leinodā. Cik atceros, tad pārdevējs minēja tavu 1. varinatu, bet par safišanu gan neko neatceros. Aptuveni ap to pašu laiku, nu kādus 10 gadus atpakaļ, čoms uzlika uz S2 un uzreiz sagrieza uz max un viss bija čikiniekā...
Aizmugureejaa priekshrociiba
User avatar
tolx
Posts: 912
Joined: 29 Oct 2005, 20:23
Location: tava iztēle
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by tolx »

Kurš te kaut ko ar izplūdēm dara?
Vajag pārtaisīt/uzbūvēt bunduli, lai var subaru forester padarīt klusāku. Esošais sapuva.
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
bucis
Posts: 671
Joined: 22 Oct 2011, 13:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by bucis »

šmerlī iebrauc pie izpūtējiem tur atradīsi Viktoru visu uztaisīs, ko sirds kāro!
User avatar
simtdevindesmitais
Posts: 956
Joined: 06 Aug 2012, 23:21
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by simtdevindesmitais »

Uz clio nāk oridžinal Kono regulejamie ar cietību amīši.
Nevar griezt uzreiz max kad jaunus uzliek. Pēc pieredzes saku, ka sabeigsies ļoti ātri.


Sent from my TapaTapa
User avatar
Ervins
Posts: 24
Joined: 24 Jul 2014, 10:51
Location: Iļguciems
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Ervins »

Jūsu domas:
Lietos diskus pēc sodas strūklas var uzreiz gruntēt/krāsot, vai tomēr nepieciešams vēl pēc tam saslīpēt ?
User avatar
Vents S
Posts: 743
Joined: 27 Mar 2012, 11:56
Location: RipoDL
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Vents S »

droši gruntē un krāso.
1x man ar skrotīm nostrūkloja. 3 kātras pildošā un viss štokos :emo:
User avatar
Ervins
Posts: 24
Joined: 24 Jul 2014, 10:51
Location: Iļguciems
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Ervins »

Vents S wrote:droši gruntē un krāso.
1x man ar skrotīm nostrūkloja. 3 kātras pildošā un viss štokos :emo:
Paldies, par info
Post Reply