Parasts noņēmējs - principā nē.Fretka wrote:Nu labi, lietas būtību tas nemaina, jo to krāsu gribētos dabūt nostER. wrote:Ja nevar ar smiltīm/skrotīm dabūt nost tad 100% pulverisFretka wrote:Primārais ir dabūt nost krāsu. Izrādās viņi paši ar skrotīm ņem nost un vienam diskam daudzmaz noņēmuši, bet ne pietiekami. Tā kā gribu pulverkrāsot, tad krāsu jānoņem pilnībā. Nav ne jausmas, vai tas ir pulveris, kas tur ir šobrīd virsū. Velk vairāk uz kaut kādu biezu kārtu niknas grunts, hvz.ER. wrote:Ir viens čalis kas apgalvo ka var ķīmiski noņemt pulveri, bet cena bija manāmi dārgāka par smilšošanu. Skrotis varētu līdzēt, bet tev baigi sasitīs to alumīniju, dabūsi slīpēt līdz vēmienam.Fretka wrote:Skrošu esot visniknākā un tas laikam arī ir vienīgais variants. Vai arī iedot kādam citam smilšotājam, lai viņš pasaka, vai tas tiešām ir neiespējami.
Noņēmējs jau pulveri arī ne pis neraus nost, vai ne ?
Tehniska rakstura diskusijas II
Moderator: gacciZm
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Audi 200 | Audi A3 | e30 316 coupe
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Internetā sagūglēju info, ka to varot izdarīt ar krāsas noņēmēju, kas ir uz metanola bāzes. Iepriekš vēlams uzmatēt pulverkrāsu un viss čikiniekā. Lab, nākošnedēļ jāpaklausās, ko tad kantoris man pastāstīs. Būs vien pašam jāņem Larafēns un jācūkojas līdz vemšanai. ![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
- jaaniss
- Audi 80
- Posts: 2878
- Joined: 11 Feb 2005, 14:22
- Location: Jelgava
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
nevajag krāsot ar pulveri, tad šīs daudzās problēmas atkritīs. pulverkrāsa domāta žogiem un vārtiem un tamlīdzīgām lietām, biju pārsteigts, ka tik daudzi to vēl nav sapratuši
www.ajblasters.lv
Smilšu strūkla, metināšana, gruntēšana.
Smilšu strūkla, metināšana, gruntēšana.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Var izietmasp wrote:Vai var iziet TA auto kura esošajam NA motoram uzstādīta turbīna, jeb tur jāreģistrē pārbūve?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Meklēju kādu, kurs spēs manam 3,0tdi v6 a6 uztaisīt CUT-OUT vārstu izpūtējā.
Piemērs :
https://www.youtube.com/watch?v=bdXgBP4s7-U" onclick="window.open(this.href);return false;
Vajag skaisti un lai kalpo. Pasi vārsti ir pilns ebay. Iespējams kaut kas uz vietas ir saražots un lietots. Nav nekādu ziņu kur kas un kā.
Piemērs :
https://www.youtube.com/watch?v=bdXgBP4s7-U" onclick="window.open(this.href);return false;
Vajag skaisti un lai kalpo. Pasi vārsti ir pilns ebay. Iespējams kaut kas uz vietas ir saražots un lietots. Nav nekādu ziņu kur kas un kā.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Labais, sitadu var likt ari benzinniekam un 4cyl dizelim?waarna wrote:Meklēju kādu, kurs spēs manam 3,0tdi v6 a6 uztaisīt CUT-OUT vārstu izpūtējā.
Piemērs :
https://www.youtube.com/watch?v=bdXgBP4s7-U" onclick="window.open(this.href);return false;
Vajag skaisti un lai kalpo. Pasi vārsti ir pilns ebay. Iespējams kaut kas uz vietas ir saražots un lietots. Nav nekādu ziņu kur kas un kā.

- spainis666
- Posts: 524
- Joined: 23 Feb 2009, 22:15
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_6125" onclick="window.open(this.href);return false;
Kur varētu dabūt nr7 un nr8 nesūtot 8 no katra(eparts, handler utt. vajaga sūtīt kā minimums 8 gab. no katra)
Kur varētu dabūt nr7 un nr8 nesūtot 8 no katra(eparts, handler utt. vajaga sūtīt kā minimums 8 gab. no katra)
- Volfsburgs
- Posts: 8967
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Varbūt kāds kko zina sīkāk par KONI amortizatoru cietības regulēšanu? Par to regulēšanu no cilvēkiem ir dzirdēti trīs varianti.
1. Regulēšana domāta, lai pieregulētu cietākus pēc nolietojuma. Jaunus saregulējot uz cietāko, sa&%sis viņus.
2. Regulēšanas domāta lai viņiem cietumu regulētu un kas teica pirmo variantu ir loks.
3. Drīkstot saregulēt uz 75% cietumu MAX jaunus. (šo teicis esot pacans, kas izplatot KONI Latvija)
Un vel man teica, ka regulēt viņus var tik iespiestus līdz galam iekšā.
Neko pats nezinu, šo visu dzirdēju no vairākiem cilvēkiem. Gribu tik skaidrība.
1. Regulēšana domāta, lai pieregulētu cietākus pēc nolietojuma. Jaunus saregulējot uz cietāko, sa&%sis viņus.
2. Regulēšanas domāta lai viņiem cietumu regulētu un kas teica pirmo variantu ir loks.
3. Drīkstot saregulēt uz 75% cietumu MAX jaunus. (šo teicis esot pacans, kas izplatot KONI Latvija)
Un vel man teica, ka regulēt viņus var tik iespiestus līdz galam iekšā.
Neko pats nezinu, šo visu dzirdēju no vairākiem cilvēkiem. Gribu tik skaidrība.

- mbertulis
- Dubultaģents
- Posts: 5213
- Joined: 08 Mar 2008, 18:32
- Location: Naudīte
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
BMauto vajadzētu būt, ka pa vienam var dabūt. Vismaz labu laiku atpakaļ tā bija, ka pa vienam pat klipšus varēja dabūt.spainis666 wrote:http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_6125
Kur varētu dabūt nr7 un nr8 nesūtot 8 no katra(eparts, handler utt. vajaga sūtīt kā minimums 8 gab. no katra)
Ja šī pasaule tev liekas ideāla, tad vai nu Tu esi Dievs, vai nu par daudz iedzēris…
Ratus taisa ziemā, ragavas vasarā, bet bembi visu cauru gadu !

Ratus taisa ziemā, ragavas vasarā, bet bembi visu cauru gadu !

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
un ko par to visu saka _originaalaa_ koni instrukcija?volfsburgs wrote:Varbūt kāds kko zina sīkāk par KONI amortizatoru cietības regulēšanu? Par to regulēšanu no cilvēkiem ir dzirdēti trīs varianti.
1. Regulēšana domāta, lai pieregulētu cietākus pēc nolietojuma. Jaunus saregulējot uz cietāko, sa&%sis viņus.
2. Regulēšanas domāta lai viņiem cietumu regulētu un kas teica pirmo variantu ir loks.
3. Drīkstot saregulēt uz 75% cietumu MAX jaunus. (šo teicis esot pacans, kas izplatot KONI Latvija)
Un vel man teica, ka regulēt viņus var tik iespiestus līdz galam iekšā.
Neko pats nezinu, šo visu dzirdēju no vairākiem cilvēkiem. Gribu tik skaidrība.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Kādreiz, kad rakstīju AutoBildam biju Leinodā. Cik atceros, tad pārdevējs minēja tavu 1. varinatu, bet par safišanu gan neko neatceros. Aptuveni ap to pašu laiku, nu kādus 10 gadus atpakaļ, čoms uzlika uz S2 un uzreiz sagrieza uz max un viss bija čikiniekā...volfsburgs wrote:Varbūt kāds kko zina sīkāk par KONI amortizatoru cietības regulēšanu? Par to regulēšanu no cilvēkiem ir dzirdēti trīs varianti.
1. Regulēšana domāta, lai pieregulētu cietākus pēc nolietojuma. Jaunus saregulējot uz cietāko, sa&%sis viņus.
2. Regulēšanas domāta lai viņiem cietumu regulētu un kas teica pirmo variantu ir loks.
3. Drīkstot saregulēt uz 75% cietumu MAX jaunus. (šo teicis esot pacans, kas izplatot KONI Latvija)
Un vel man teica, ka regulēt viņus var tik iespiestus līdz galam iekšā.
Neko pats nezinu, šo visu dzirdēju no vairākiem cilvēkiem. Gribu tik skaidrība.
Aizmugureejaa priekshrociiba
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Kurš te kaut ko ar izplūdēm dara?
Vajag pārtaisīt/uzbūvēt bunduli, lai var subaru forester padarīt klusāku. Esošais sapuva.
Vajag pārtaisīt/uzbūvēt bunduli, lai var subaru forester padarīt klusāku. Esošais sapuva.
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
- simtdevindesmitais
- Posts: 956
- Joined: 06 Aug 2012, 23:21
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Uz clio nāk oridžinal Kono regulejamie ar cietību amīši.
Nevar griezt uzreiz max kad jaunus uzliek. Pēc pieredzes saku, ka sabeigsies ļoti ātri.
Sent from my TapaTapa
Nevar griezt uzreiz max kad jaunus uzliek. Pēc pieredzes saku, ka sabeigsies ļoti ātri.
Sent from my TapaTapa