tātad subjekts ir 96. laikam gada, e36 m43b16 kompakts, sākumā izskatījās cienījams auto

pirmais tika izrauts viss salons, lai saprastu kas notiek apakšā un lai satīrītu to visu kas tur bija, grīdā vajadzēja sametināt tikai vienu no lūkām kas ir aizmugurē pie kājām.
liekais svars pazūd, bet pēc tam lielums atgriezās salonā:D

pēc tam kad tika samainītas sveces, svečvadi, lielākā daļa gumijas šļūtenes, motortelpā, ieplūdes gofra, tik aizvadīti pirmie testdriavi
tad pienāca laiks arkām, kuras bija biš sagurušas, ātri ievārījām sedana arkas, jo tās bija stipri lētākas

glāzes arī tika pastiprinātas, lai turētu spōrta amjus

kā arī izplūde tika uztaisīta savādāka, un arī testēta
tad tika pieķerta piekare, priekšā salikām 6cyl atsperes pēc marķējumiem laikam sanāca kkādas vidējās cietības, kopā ar alko amjiem kas tur jau stāvēja
kā īstam rallijniekam tika uzbliezti kārtīgi dubļinieki
te gan šķiet vēl setups ar e30 sēdinātajām atsperēm aizmugurē..

tad uzbliezu kārtīgu sporta šifteri, ļoti ērts, ar rezultātu esmu ļoti apmierināts...kulise foršāka kā paša e30tajā

Dienu pirms gonkas tika uzbliezts pēdējais apgreids
(reduktors 4.27)


uzreiz tika uz grunts ietestēts, ir stipri labāk, bet pēcāk patestējot pa vietējo trasīti, tomēr tiak konstatēts ka uz smilšaina asfalta priekšu grib stumt ārā, gonkā gan to baigi laikam nejuta

apšuvumiem bagātais bagāžas nodalījums, kopā ar nu jau iztaisnoto motora aizsargu

pēc gonkas trīssestā priekša bij nedaudz bēdīga, te pat izskatās labāk kā patiesībā

braucot mājās...dat ass un pod M buferis

kkā tā īsumā pagaidām... bleķi pataisnoti, panna arī, jāsamaina plaukts un jācer ka rats būs vietā
jādomā kkas ar svaru, vai nu priekša jāatvieglina vai aizmugurē jāliek balasts, kas jau automātiski atkrīt (1.6 problems), jo aizmugure liekas ir par vieglu :/





