
Vasaras beigās ir doma pārkāpt uz universāli, skatījos uz e91, bet negribās lekt augstāk par savu dirsu.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Moderator: Bastard
ja nu ir īsa atmiņa : viewtopic.php?f=18&t=14299" onclick="window.open(this.href);return false;Matiiss_T wrote:Kad beigsiet par vojāžiem runāt, uzklausīšu viedokļus tēmā e39 3.0d vs passat b6 2.0d(1.9d), plusi un mīnusi, personīgā pieredze utt. utjp.
Vasaras beigās ir doma pārkāpt uz universāli, skatījos uz e91, bet negribās lekt augstāk par savu dirsu.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
nez, e39 vienam pazinjam birst nost viss peec kaartas, lai gan galiigi nebija no letakajiem, otram itkaa viss ok, tik cik karba vienreiz atteicaasMatiiss_T wrote:Kad beigsiet par vojāžiem runāt, uzklausīšu viedokļus tēmā e39 3.0d vs passat b6 2.0d(1.9d), plusi un mīnusi, personīgā pieredze utt. utjp.
Vasaras beigās ir doma pārkāpt uz universāli, skatījos uz e91, bet negribās lekt augstāk par savu dirsu.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Bmw uber alles.Matiiss_T wrote:Kad beigsiet par vojāžiem runāt, uzklausīšu viedokļus tēmā e39 3.0d vs passat b6 2.0d(1.9d), plusi un mīnusi, personīgā pieredze utt. utjp.
Vasaras beigās ir doma pārkāpt uz universāli, skatījos uz e91, bet negribās lekt augstāk par savu dirsu.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
ray112 wrote:Nu nevajag aizmirst 2.0tdi bēdīgi slaveno eļļas seškanti, DPF esamību un potenciālu problēmu , ja tas jau nav izvākts. Kaut gan mūsdienās tas vairs nav nekas problemātisks, lv pietiek cilvēku, kas ar viņiem darās. Savādāk vagam nekādas vainas.
aizmirsi piemetināt, ka jauna karba tikai tikko no angļa ar oem 150 kkm braukumus pā 450euro ar maiņjš !GG. wrote:Divmastu burinieka spararatu vajag aizstāt ar vienmasta jahtu, DPF izņemt, EGR nav vajadzīgs, ksenonu pārtaisīt par h7, elektrisko krēslu vietā ieswapot parastos.
nē, m57 tā pat labāk, un e39 ir premium, e46 sport/bomarMissL wrote:Par skaljumu salonaa - mans 1.9 tdi salonaa ir tik pat kluss kaa e46 ar m57.man gan peec ruupniicas datiem ir kkaada shikarnaa izolaacija... pieljauju, ka Passaatam nebuutu jaabuut skaljaakam.
Cik atceros ex koleegjes e39 ar m57, nekas klusaaks par e46 tur iisti nebija.*Sicram wrote:nē, m57 tā pat labāk, un e39 ir premium, e46 sport/bomarMissL wrote:Par skaljumu salonaa - mans 1.9 tdi salonaa ir tik pat kluss kaa e46 ar m57.man gan peec ruupniicas datiem ir kkaada shikarnaa izolaacija... pieljauju, ka Passaatam nebuutu jaabuut skaljaakam.
Nesaprotu par ko Tu runaa... salonaa vibraacijas nejuutu vispaar.Black President wrote:No vibracijam tas paralons paliek par putekliem, bendzinam gan tadu problemu nav
MissL wrote:Par skaljumu salonaa - mans 1.9 tdi salonaa ir tik pat kluss kaa e46 ar m57.man gan peec ruupniicas datiem ir kkaada shikarnaa izolaacija... pieljauju, ka Passaatam nebuutu jaabuut skaljaakam.
Vienīgi ko man te gribās piebilst, salīdzinoši ar abiem auto, e91 ir ļoti maziņš autoMatiiss_T wrote:Kad beigsiet par vojāžiem runāt, uzklausīšu viedokļus tēmā e39 3.0d vs passat b6 2.0d(1.9d), plusi un mīnusi, personīgā pieredze utt. utjp.
Vasaras beigās ir doma pārkāpt uz universāli, skatījos uz e91, bet negribās lekt augstāk par savu dirsu.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk