nakurilijs wrote:Elringam ir komplekts, blīve+ skrūves ar jaunām gumujiņām= vienīgais, kas strādā.
Tā mums arī izskatījās.
Par eļļu - Tu visu laiku lej Motul? PD dzinējiem iesaka to vienu Castrol... es gan pēdējo reizi piegāzu klāt arī Bardahl Full Metal.
Seat Leon Cupra4 TDi čipots nenormāli
Ex VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.
///M57 uz programmas nenormāli
TDR. LV
Līdz sabira kompensatori (tur ganjau netika ielikti melnie pie kapitalkas, jo mainīja viņus...) lēju Motul, pēc tā Liqui Molly. Tagad ielēju lēto Wolfa jo [censored]. Vislaik 5w40 505.01. Lej ko gribi, zilais dūms parādās pēc 7k km. Hvz par eļļu ,laikam po ko liet, ir nobraukts tik pat cik no 1. remonta, pagaidām netakšķ.
no shit, castrol iesaka liet castrol?
pilniigi pajaat kas uz kanninas kameer ir tie pd cipari, 505.10 vai 01 vai kadi nu tur bija. savam lenonam gaazhu fuchs gt1, 4l kannina der ideaali, bez kaadas meeriishanas, skatishanas, izlej veco, nomaini filtru, apgriez kannu otradi virs motora cauruma, uzpiipo, mataru ciet un dod mizaa
Ir liets castrol šada dzinejā, rezultāts tapat noveda tur kur visus pd motorus-sadilusi sadalene un kompensatori. Tatad pajebakj kadu eļļu lej,ka tik atbilst specifikacijai.
O.z wrote:Ir liets castrol šada dzinejā, rezultāts tapat noveda tur kur visus pd motorus-sadilusi sadalene un kompensatori. Tatad pajebakj kadu eļļu lej,ka tik atbilst specifikacijai.
Un pa lv braukšanas dinamiku maini ellu reizi 10-13k un problēmu nekad nebūs
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
O.z wrote:Ir liets castrol šada dzinejā, rezultāts tapat noveda tur kur visus pd motorus-sadilusi sadalene un kompensatori. Tatad pajebakj kadu eļļu lej,ka tik atbilst specifikacijai.
Un pa lv braukšanas dinamiku maini ellu reizi 10-13k un problēmu nekad nebūs
Nu mana paranoja prasa mainīt eļļu zem 10 k km.
Seat Leon Cupra4 TDi čipots nenormāli
Ex VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.
///M57 uz programmas nenormāli
TDR. LV