Opel Kadett D
Opel Kadett D
labrīt, labdien, labvakar, arlabunakti.
tā kā man patīk atrādīt savu tehniku, lai iet arī šeit topiks.
tajā pašā ss.lv acīs iekrita oranžs brīnums, par sakarīgām naudām un ļoti neizrūsējis. aizbraucu apskatīties, viss ļoti solīdi, iemaksāju nelielu drošības naudu, sarunājām, ka saimnieks atradīs noskrūvēto aizdedzes spoli, un kad tā būs, došos pakaļ.
bilde no pirmās tikšanās
tā diena pienāca, sarunāts evakuators, un tā nu *precīzi* pirms gada, jeb 23.12.2016. savā īpašumā ieguvu skaistu Kadett D. 1981. gada izlaidums, 1,2ohv benzīns. pulkstenī 85 pakas. salons gandrīz ideāls. no ārpuses un vispārēji bez lieliem, acīs krītošiem defektiem. sliekšņi ideāli, durvju apakšas ideālas. pakaļējo arku stūri gan bija caurrūsējuši, tā bija lielākā sāpe. tad vēl cepumi abās pusēs pie glāzēm un nedaudz zemāk, aiz riteņa tuvāk slieksnim. bet visā visumā - nekas traģisks, un no tā gada opeļa varētu gaidīt ko daudz trakāku.
kas bija ļoti interesanti, pēdējā apskate bija ieta 1998. gadā, un no tā laika pa lielam tikai stāvējis. labi, ka uz grants, nevis ieaudzis zālē. cik no saimnieka sapratu, esot bijis kaut kas darīts ar bremzēm, jo tās esot bijušas ieķīlējušas, un pēdējoreiz rūcis pirms 3-4 gadiem. ja pareizi atceros, šis esot pirkts no kāda opja priekš detaļām projektam, bet projektu nepabeidzis pārdevis, un tad arī šo. pat pārrakstīts nebija, pārrakstīt vajadzēja no tā paša opja, kurš, starp citu, par kadetu varēja teikt tikai labus vārdus.
no sākuma gribēju dabūt pirmo dūmu, tāpēc samainīju tikai sveces, aizņēmos aķīti, un tiešām pārsteidzoši, auto pieleca pēc varbūt 4 sekundēm startera zāģēšanas. vēl nebija dzeses, tāpēc ar rūcināšanu neaizrāvos, bet viss pilnīgi stīgā, rūc smuki un kā vajag. kārba slēdzas, sajūgs strādā, karoč būs dzīvotājs.
tad palēnām sāku līst iekšā, skatīties, kas obligāti jāmaina, jāpietaisa, utt., un taisīju detaļu sarakstu. pirmais darbs bija dzese, trūka temperatūras sensors un gribēju profilaktiski pārjaukt un izskalot sistēmu. labi, ka to izdarīju, jo tāds SŪdens, kāds tur nāca ārā, nebiju domājis, ka spēj nākt no dzeses sistēmas, kā arī troiņiks, kas iet no izplešanās trauka, bija brutāli aizaudzis ar kaut kādiem pusmīkstiem kristāliem.
neizplūdīšu vēl garākās runās, kas un kā hronoloģiski notika un tika darīts, bet saraksta veidā, kas tika nopirkts/uzlikts/samainīts:
*ūdenssūknis ar blīvi un termostatu
*viena dzeses šļauka
*temperatūras sensors
*sūkņa/ģeneratora siksna
*strāvas regulators ģeneratoram (kadets bija apskrūvēts un viņa vienkārši tur nebija, un es vēl domāju, kāpēc nelādē)
*vārstu vāka blīve
*akumulators (Yuasa)
*eļļas filtrs
*eļļa (motul 6100)
*gaisa filtra elements
*taure (izpujusi un nešancēja)
*logu slotiņas
*radiators (pēc kāda laika sāka tecēt pa visādām vietām, sanāca atrast Vācijā jaunu, oriģinālu radiatoru par sviestmaizes cenu)
*pa lētuci diski ar riepām, ar ko iziet apskati, kadetam virsū nāca 4 dažādi
visu lēnu garu saspraudu pa vietām un briedu braukt uz apskati. kuriozs - vienā no testa braucieniem ap kvartālu gribēju pārbaudīt, ko spēj bremzes, spiežu kārtīgi, un hujakt, pedālis ieiet grīdā. labi, ka biju paspējis sabremzēties, citādi nebūtu beidzies labi. ar roceni kaut kā tiku līdz mājām, nokrustījos un noliku nost. sapratu, ka ar bremzēm pats labāk nekrāmēšos, un iedevu vienam bremžu servisam, kuru verdikts bija - pārrūsējusi bremžu maģistrāle. tās teicu samainīt pilnīgi visas, lai nebūtu nekādu problēmu vēlāk.
tā kā man patīk atrādīt savu tehniku, lai iet arī šeit topiks.
tajā pašā ss.lv acīs iekrita oranžs brīnums, par sakarīgām naudām un ļoti neizrūsējis. aizbraucu apskatīties, viss ļoti solīdi, iemaksāju nelielu drošības naudu, sarunājām, ka saimnieks atradīs noskrūvēto aizdedzes spoli, un kad tā būs, došos pakaļ.
bilde no pirmās tikšanās
tā diena pienāca, sarunāts evakuators, un tā nu *precīzi* pirms gada, jeb 23.12.2016. savā īpašumā ieguvu skaistu Kadett D. 1981. gada izlaidums, 1,2ohv benzīns. pulkstenī 85 pakas. salons gandrīz ideāls. no ārpuses un vispārēji bez lieliem, acīs krītošiem defektiem. sliekšņi ideāli, durvju apakšas ideālas. pakaļējo arku stūri gan bija caurrūsējuši, tā bija lielākā sāpe. tad vēl cepumi abās pusēs pie glāzēm un nedaudz zemāk, aiz riteņa tuvāk slieksnim. bet visā visumā - nekas traģisks, un no tā gada opeļa varētu gaidīt ko daudz trakāku.
kas bija ļoti interesanti, pēdējā apskate bija ieta 1998. gadā, un no tā laika pa lielam tikai stāvējis. labi, ka uz grants, nevis ieaudzis zālē. cik no saimnieka sapratu, esot bijis kaut kas darīts ar bremzēm, jo tās esot bijušas ieķīlējušas, un pēdējoreiz rūcis pirms 3-4 gadiem. ja pareizi atceros, šis esot pirkts no kāda opja priekš detaļām projektam, bet projektu nepabeidzis pārdevis, un tad arī šo. pat pārrakstīts nebija, pārrakstīt vajadzēja no tā paša opja, kurš, starp citu, par kadetu varēja teikt tikai labus vārdus.
no sākuma gribēju dabūt pirmo dūmu, tāpēc samainīju tikai sveces, aizņēmos aķīti, un tiešām pārsteidzoši, auto pieleca pēc varbūt 4 sekundēm startera zāģēšanas. vēl nebija dzeses, tāpēc ar rūcināšanu neaizrāvos, bet viss pilnīgi stīgā, rūc smuki un kā vajag. kārba slēdzas, sajūgs strādā, karoč būs dzīvotājs.
tad palēnām sāku līst iekšā, skatīties, kas obligāti jāmaina, jāpietaisa, utt., un taisīju detaļu sarakstu. pirmais darbs bija dzese, trūka temperatūras sensors un gribēju profilaktiski pārjaukt un izskalot sistēmu. labi, ka to izdarīju, jo tāds SŪdens, kāds tur nāca ārā, nebiju domājis, ka spēj nākt no dzeses sistēmas, kā arī troiņiks, kas iet no izplešanās trauka, bija brutāli aizaudzis ar kaut kādiem pusmīkstiem kristāliem.
neizplūdīšu vēl garākās runās, kas un kā hronoloģiski notika un tika darīts, bet saraksta veidā, kas tika nopirkts/uzlikts/samainīts:
*ūdenssūknis ar blīvi un termostatu
*viena dzeses šļauka
*temperatūras sensors
*sūkņa/ģeneratora siksna
*strāvas regulators ģeneratoram (kadets bija apskrūvēts un viņa vienkārši tur nebija, un es vēl domāju, kāpēc nelādē)
*vārstu vāka blīve
*akumulators (Yuasa)
*eļļas filtrs
*eļļa (motul 6100)
*gaisa filtra elements
*taure (izpujusi un nešancēja)
*logu slotiņas
*radiators (pēc kāda laika sāka tecēt pa visādām vietām, sanāca atrast Vācijā jaunu, oriģinālu radiatoru par sviestmaizes cenu)
*pa lētuci diski ar riepām, ar ko iziet apskati, kadetam virsū nāca 4 dažādi
visu lēnu garu saspraudu pa vietām un briedu braukt uz apskati. kuriozs - vienā no testa braucieniem ap kvartālu gribēju pārbaudīt, ko spēj bremzes, spiežu kārtīgi, un hujakt, pedālis ieiet grīdā. labi, ka biju paspējis sabremzēties, citādi nebūtu beidzies labi. ar roceni kaut kā tiku līdz mājām, nokrustījos un noliku nost. sapratu, ka ar bremzēm pats labāk nekrāmēšos, un iedevu vienam bremžu servisam, kuru verdikts bija - pārrūsējusi bremžu maģistrāle. tās teicu samainīt pilnīgi visas, lai nebūtu nekādu problēmu vēlāk.
Last edited by xero on 14 Jan 2021, 19:31, edited 2 times in total.
Re: Opel Kadett D 1981 xero ed.
10.05.17. tad arī tika aizdzīts uz skati, trīcot stāvēju rindā, lai gan jau zināju, ka neiziešu par šo to, bet gribēju izkratīties un lai man pasaka, kas vēl jāmaina. beigu beigās biju (pozitīvi) šokā par iznākumu. 2- nedeg atpakaļgaitas lukturi, nebremzē viens ritenis, nenostiprināts aķītis, CH pārsniedz pieļaujamo normu. 1- standarta vieninieks, nenozīmīga korozija, un nelieli virsbūves/kabīnes bojājumi. jeb, nav divnieku par rūsu, un hadenē viss vislabākajā kārtībā. atrisināt visu bija viens pīpis. atpakaļgaita - kāds mudaks bija karburatora apsildes vadiņu uzspraudis uz masas un šāva ārā drošinātāju, nebremzējošais ritenis - ieķīlējis pakaļējais bremžu cilindrs, samainījām abus, jo strādājošais nedaudz suloja, aķīti nostiprināt štrunts, un par CH vispār smieklīgi, iepriekšējā dienā pirms apskates auto sāka dīvaini uzvesties, spļaudīties un tēlot subaru, apskatē pēc kosmiskā rādījuma (gandrīz 6000) man pateica, ka nešauj viens cilindrs. izpīpēju, ka bija beigta viena svece. liktas bija jaunas visas, laikam rūpnīcas brāķis, pēc tam braucu bez problēmām. tad nu stūmos atkal uz skati un rezultāts - 29.05.2018.
tad vēl kaut kad pa vidu principā par brīvu tiku pie oriģinālajiem vw bbs diskiem, no izpuvuša mk3 golfa.
tiri piri, vizinos principā bēdu nezinādams, auto turas godam, novīlēju laikam kādus 2 tūkstošus tovasar. sapazinos ar kadett-brāli, lietotāju Andrams ( viņa skaistulis http://burnout.lv/forums/viewtopic.php?f=27&t=11271 , sačomojāmies, apmainījāmies ar pāris detaļām, tiku pie trūkstošās durvju līstes un paneļa, kas pamanījās nosvilt, kā arī viņš līdz šim daudz palīdzējis gan ar padomiem, gan klātienē (daudz paldies). kopistiski pabijām YTR trases dienā, biju blakussēdētājs viņa kadettā pie ātrākā apļa laika uzstādīšanas.
tiri piri tālāk, braucu un braucu, līdz vienā liktenīgā dienā līkumā pievīla sakaltušas riepas un "līkas rokas", kā rezultātā pakaļa aizbrauca pa priekšu un paķēru grāvi. skats bija diezgan baiss, laipni cilvēki apstājās pajautāt, vai viss kārtībā, un izvilkt ārā. skāde - pielocīts fartuks un priekšējo spārnu apakšas, līki abi bamperi, nesmuka bukte pie pakaļējās lampas, un tā lampa iešķīdusi, nedaudz iebuktēts slieksnis, izmetams izpūtējs. izpūtēju kaut kā atsēju, tiku mājās. vēlāk to sameklēju citu un vēl kādu brīdi pabraukāju, līdz sāka niķoties starteris, un klāt, vienā jaukā brīdī atklāju nesmuku plaisu pie glāzes. tā arī kadetu noliku sētā, un uz atlikušo vasaras daļu pārkāpu atpakaļ uz motora ar diviem riteņiem.
kadeta palika žēl, un sāka dzimt doma par foršu projektu, domāju, ka bāze būs gana laba, ne tam vien cilvēki gājuši cauri. visu pagaidām bremzē nauda, tāpēc pārlieku nesapņošu, bet lielos vilcienos, tikt galā ar bundžu, jeb iztaisnot un sametināt, pilnībā pārkrāsot, iecelt c20xe ar piecinieci kārbu, nosēdināt, diskus, utt utt.
pagaidām kadets stāv un gaida labākus laikus. ik pa laikam aizeju izrūcināt un pastumdīties, lai nekas neierūsē un neielīp. vienīgais, kas ir izdarīts, ir 70% iznests salons,
kā arī numuri atsvaidzināti, viens nedaudz cieta no avārijas. man ir fetišs uz smukiem numuriem, un jo īpaši stāv uz tādiem, ar karodziņu. pie tam, arī neslikta kombinācija. tāpēc šie man ir zelta vērtē un apejos kā ar jēlām olām
kaut kā tik tālu pagaidām ir. tēvs no šīs mašīnas cenšas atrunāt, bet ko viņš zin, vai ne? centīšos nepamest, bet, ja šis topiks nomirst, tad ziniet, ka man nepietika pautu un esmu mīkstais.
laikam, smukākā bilde, kāda sanākusi ar vēl svaigu kadetu
adios
tad vēl kaut kad pa vidu principā par brīvu tiku pie oriģinālajiem vw bbs diskiem, no izpuvuša mk3 golfa.
tiri piri, vizinos principā bēdu nezinādams, auto turas godam, novīlēju laikam kādus 2 tūkstošus tovasar. sapazinos ar kadett-brāli, lietotāju Andrams ( viņa skaistulis http://burnout.lv/forums/viewtopic.php?f=27&t=11271 , sačomojāmies, apmainījāmies ar pāris detaļām, tiku pie trūkstošās durvju līstes un paneļa, kas pamanījās nosvilt, kā arī viņš līdz šim daudz palīdzējis gan ar padomiem, gan klātienē (daudz paldies). kopistiski pabijām YTR trases dienā, biju blakussēdētājs viņa kadettā pie ātrākā apļa laika uzstādīšanas.
tiri piri tālāk, braucu un braucu, līdz vienā liktenīgā dienā līkumā pievīla sakaltušas riepas un "līkas rokas", kā rezultātā pakaļa aizbrauca pa priekšu un paķēru grāvi. skats bija diezgan baiss, laipni cilvēki apstājās pajautāt, vai viss kārtībā, un izvilkt ārā. skāde - pielocīts fartuks un priekšējo spārnu apakšas, līki abi bamperi, nesmuka bukte pie pakaļējās lampas, un tā lampa iešķīdusi, nedaudz iebuktēts slieksnis, izmetams izpūtējs. izpūtēju kaut kā atsēju, tiku mājās. vēlāk to sameklēju citu un vēl kādu brīdi pabraukāju, līdz sāka niķoties starteris, un klāt, vienā jaukā brīdī atklāju nesmuku plaisu pie glāzes. tā arī kadetu noliku sētā, un uz atlikušo vasaras daļu pārkāpu atpakaļ uz motora ar diviem riteņiem.
kadeta palika žēl, un sāka dzimt doma par foršu projektu, domāju, ka bāze būs gana laba, ne tam vien cilvēki gājuši cauri. visu pagaidām bremzē nauda, tāpēc pārlieku nesapņošu, bet lielos vilcienos, tikt galā ar bundžu, jeb iztaisnot un sametināt, pilnībā pārkrāsot, iecelt c20xe ar piecinieci kārbu, nosēdināt, diskus, utt utt.
pagaidām kadets stāv un gaida labākus laikus. ik pa laikam aizeju izrūcināt un pastumdīties, lai nekas neierūsē un neielīp. vienīgais, kas ir izdarīts, ir 70% iznests salons,
kā arī numuri atsvaidzināti, viens nedaudz cieta no avārijas. man ir fetišs uz smukiem numuriem, un jo īpaši stāv uz tādiem, ar karodziņu. pie tam, arī neslikta kombinācija. tāpēc šie man ir zelta vērtē un apejos kā ar jēlām olām
kaut kā tik tālu pagaidām ir. tēvs no šīs mašīnas cenšas atrunāt, bet ko viņš zin, vai ne? centīšos nepamest, bet, ja šis topiks nomirst, tad ziniet, ka man nepietika pautu un esmu mīkstais.
laikam, smukākā bilde, kāda sanākusi ar vēl svaigu kadetu
adios
Last edited by xero on 14 Jan 2021, 19:43, edited 1 time in total.
- Archuks
- BMW
- Posts: 12868
- Joined: 13 Sep 2004, 20:30
- Location: Centrs
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Opel Kadett D 1981 xero ed.
Nu ko lai saka - lai izdodas iecerētais
EVO X SST / RACE CAR INCOMING
Re: Opel Kadett D 1981 xero ed.
auto pa smuko, jastrada un janemas, vienigi ko es ieteiktu apdomat pa c20xe. jo man vienmer ir patikusi tie motori un
esmu vinus ielicis kados cetras corsas un vini iet fantastiksi, bet te pedeja laika esmu sapratis ka vinus ir arvien grutak atrast
un viniem daudziem ir nobeigusies klokene un tagad te vienam pazinam palidzu atrast klokeni, blin jau 3 nedelas mekleju
un nav ta ka viegli.... ta ka ja budzets ierobezots tad si ir tema pardomam
p.s. bet man pasam corsa ari stav c20xe motoritis
esmu vinus ielicis kados cetras corsas un vini iet fantastiksi, bet te pedeja laika esmu sapratis ka vinus ir arvien grutak atrast
un viniem daudziem ir nobeigusies klokene un tagad te vienam pazinam palidzu atrast klokeni, blin jau 3 nedelas mekleju
un nav ta ka viegli.... ta ka ja budzets ierobezots tad si ir tema pardomam
p.s. bet man pasam corsa ari stav c20xe motoritis
Re: Opel Kadett D 1981 xero ed.
eh zinu jau zinu, visi šķūneri viņus ir izķēruši. bet kadetu gribas uztaisīt pēc iespējas lielāku širmi. no sākuma gribēju c20let, bet to atrast būs pilnīgi unreal un ja atradīšu, nenopogāšu tik daudz
kaut kāds c20ne vai 18e jau vairs nebūs interesanti
kaut kāds c20ne vai 18e jau vairs nebūs interesanti
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15202
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17205
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Opel Kadett D 1981 xero ed.
Skani jau skaisti, bet es apšaubu grandiozo domu par plānotā motora izvēli. Nav opcija atrast ko gana ātru, bet laikmetam atbisltošu? Tak šiem kantainajiem gan jau ar bija kāda top versija
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- VuskansDavis
- Posts: 2413
- Joined: 29 Apr 2014, 23:03
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Opel Kadett D 1981 xero ed.
18E, bet tam jau jaudas par veseliem 35zs mazāk, ko uz šo masu noteikti ka diezgan labi varētu just
bet - vajag 1.8, tur parezais fīlings /ttd/
bet - vajag 1.8, tur parezais fīlings /ttd/
- nitrous_oxide
- Posts: 265
- Joined: 14 May 2016, 23:18
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Opel Kadett D 1981 xero ed.
ko tu ar to domāji, laikmetam atbilstošu? top versija jeb GTE šim ir ar 18E motoru, 116zs, ja pareizi atceros. kāda vaina uztaisīt vēl labāku?Juzix wrote:Skani jau skaisti, bet es apšaubu grandiozo domu par plānotā motora izvēli. Nav opcija atrast ko gana ātru, bet laikmetam atbisltošu? Tak šiem kantainajiem gan jau ar bija kāda top versija
arī uz v6 esmu skatījies, tik daudz nenopietnākā līmenī. domā?U_V6er wrote:liec v6 un aizmirsti visus nopistos/sapistos c20xe/c20let par vinju tagadeejaam cenaam.
jo nav tricārs ar metinātu bloķi, dīzelis?nitrous_oxide wrote:Klausi labāk savu sencīti.
nav daudz kosmiskās summās arī braukt negribu, tik tā, lai acij un dibenam patīkamiandrams wrote:C20XE par LET ļoti vienkārši…ja ir daudz naudas
Daudz lūdzu
paldies par komentiem, drīzumā varētu ienākties kādi līdzekļi, tad štukošu par glāzes iebīdīšanu tur, kur viņai jādzīvo
starp citu, ja kādam interesē, ikdienas pakaļas pārvietojamais, ar ko vizinos paralēli-
Opel Corsa B 1999, X14XE (1,4 16v benzīns) 5 kārba, 130k. Pārjaukta, pārkrāsota, pa lielam ideālā stāvoklī un rūsas nav absolūti. apskate ar nulli bez iebildumiem. viens no opel foruma reiz teica, "iespējams, sterilākā B corsa LV"
Last edited by xero on 14 Jan 2021, 19:46, edited 1 time in total.
Re: Opel Kadett D 1981 xero ed.
Labs aparāts uz bbs'iem diezgan zolīdi izskatās, bet jā tas ka nav 324td tricārs ar svarku ir nopietna problēma. Ja kas laižu uz daļām ručkā pilnu askonu c (nu vismaz bija) no piekares kaut kas noteikti varētu derēt.
Re: Opel Kadett D 1981 xero ed.
kas ir nenopietns limenis?xero wrote:arī uz v6 esmu skatījies, tik daudz nenopietnākā līmenī. domā?U_V6er wrote:liec v6 un aizmirsti visus nopistos/sapistos c20xe/c20let par vinju tagadeejaam cenaam.
Re: Opel Kadett D 1981 xero ed.
i mean neesmu to apsvēris nopietni, aci uzmetu arī uz v6, bet vairāk skatījos uz 4 cilindriemU_V6er wrote:kas ir nenopietns limenis?xero wrote:arī uz v6 esmu skatījies, tik daudz nenopietnākā līmenī. domā?U_V6er wrote:liec v6 un aizmirsti visus nopistos/sapistos c20xe/c20let par vinju tagadeejaam cenaam.
Re: Opel Kadett D 1981 xero ed.
man liekas ka v6 bus grutak csdd izbidit caurixero wrote:i mean neesmu to apsvēris nopietni, aci uzmetu arī uz v6, bet vairāk skatījos uz 4 cilindriemU_V6er wrote:kas ir nenopietns limenis?xero wrote:arī uz v6 esmu skatījies, tik daudz nenopietnākā līmenī. domā?U_V6er wrote:liec v6 un aizmirsti visus nopistos/sapistos c20xe/c20let par vinju tagadeejaam cenaam.
jo c20xe ieliec un laid uz skati bedu nezinadams vini tur baigi nepamana atskiribu. bet v6 gan varetu uzreiz acis iekrist
Re: Opel Kadett D 1981 xero ed.
jā, arī fakts... droši vien palikšu pie xe. v6 salīdzinājumā īstenībā pēc papīra nepis neiet, zirgi +/- tie paši, varbūt tik grieze par kripatu lielāka un motors vienmērīgāks, bet kuru gan tas interesē
- howitzer
- M30
- Posts: 29038
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Opel Kadett D 1981 xero ed.
Hrenviņzin, labāk sataisi bundžu un pēc tam par motoru domā. Kad bundža būs gatava, varēsi iecelt, ko vien gribēsi. Un V6 mazā, vecā priekšpiedziņas hečbekā izklausās pēc kaut kāda turku tūninga Vācijā ar aizmetinātiem moldingiem.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi