nakurilijs wrote:vēja suns wrote: ↑17 Jun 2019, 21:27
Bet kopumā jau jā, šeit panesas tēma, ka 10+ gadīgi auto var būt ļoti dažādi uzturēti... un kas kuram ‘iet’.... ievērojot dažas viltības, apdzīt var gana veikli arī ar ne tik kustīgu auto. Šoreiz vairāk interesē, lai ir samērīga ekonomija/veiktspēja.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bet principā ir tā- cilvēks vēlas uzticamu/zināmu auto nomainīt pret kaut ko citu ar cerību, ka 170€ nodokļa vietā maksās mazāk, un ietaupīto nenāksies samest desmitkārt fiksajos pēciegādes remontos.

Principā ir tā, ka ir divi(!) uzticami/zināmi auto, ar 170€ nodokli, ar labu patēriņu uz šosejas, ērti, nav kauns uz teātri aizbraukt. Gana daudz tiek arī muļļāts uz vietas, kur tas patēriņš vairs nav tik draudzīgs. Max 1/2h uz/no darba, es noteikti varu pieciest arī bez ādas dīvāna.
Mož muļķis, bet ticu, ka sākotnēji atlasot vēlamos variantus, tirgū var atrast arī nenop1stus auto jebkurā kategorijā. Kā jau teicu- neskatoties vien uz odometru.
Ok, varbūt daudz kas no tā ir nesaprotami. Nezinu. Bet ir reizes, kad mīnuss 100+€ no nodokļa gadā liekas daudz. Kad ekonomija 3l/100km liekas daudz. Kad ieguvums ap 500€ no viena auto samainīšanas pret citu (nu to nedarot akli), liekas daudz...
Sent from my iPhone using Tapatalk