Tad sanāca nopirkt Highline ādas salonu, kam bonusā nāca 2005.gada Bora ar 96kw PD un daudz ekstrām. Bora izbijis Anglis, kam pārsvapota stūre. Doma bija iesvapot savam krēslus, ekstras, kuras ieliekamas p'n'p un pārējo uz tirgu.
Protams uzreiz krēsli savam iekšā. Zēl bija par integrētajiem bērnu krēsliem, tāpēc bija doma sapārot viņu ar ādu, bet reāli, čakars jebaķ un kad sīkiem vajadzēs tādu krēslu, man jau būs Sharans.
Plusā nēesošajam sunim siets arī uzinstalēts.
Visu šo laiku, mekēju sev citu vāku, bet nu vakuums. Visi pārdoti. Atradu pa lēto rrr.lt vāku, 100e ar sūtīšanu, bet beigās pasūtijums tika attcets, jo esot jau pārdots. Tad uzpelēja viena Bora FB un vāks vel esot. Paprasot bildes, redzu, ka protams kūdra, bet cenu viņš pateica, 20e un braucu pakaļ uz Liepāju lai mētājas rezervē. Aizbraucot, secināju, ka vāks diezgan labās. Viegli salabojams.
Ta kā esmu USDM fans, gribējās US vāku, bet tas pat sapņos nerādas. Tad atceros, no kā pirku US bampera molingu, bija sedana US vāks no kura gribēju JETTA burtus. Aizbraucu viņu nopirkt ar domu, uztaisīt savu tikko nopirkti vāku par US vāku sakombinējot ar sedana vāku. Ja nesaies, būs vismaz JETTA būrti.

Pāris stundas ar beksi, urbi un bums.
Karoč tā numura daļa ir identiska. Būs US vāks, tik jāiedod sametināt kādam, kas māk, tad jānosmilšo , jāsamālē un jānokrāso.
Tā kāvāks ir US, priekša līste US, vajag spidometru ar jūdzem un donoram tieši ir spidometrs ar jūdzēm, un arī lielais displejs.
Tad veco spidometru pārdotdot, no pircēja uzinu, ka var uzprogrammēt needle sweep, atlikušos km ko var noraukt ar degvielu bāka un kruīza simbos iedegas tik tad, kad tiek nofiksēts ātrums, nevis prosta iesēgts kruīzs. Esot viens, kas pa 30e to izdarīs, bet gribējas pašam. Tāpēc 3h internetā, pareizais kabelis un gatavs.

Piemirsu pieminēt, ka izlec WELCOME teksts.
[youtube]
https://youtu.be/PiirO0Jm1dM[/youtube]
Tad neļāva gulēt donors ar savām ekstrām un 96kw PD. Izdomāju, ka jāmets no donora visa pravotka un 96kw PD. Sazinos ar vienu VAG džeku, džeks apstriprina, ka tās saies, bet lai motoru atstāju sūkni. Uzmetot turbo ar ieplūdi būs tie paši 160-170zs, kas ar čipotu 96kw PD. Ok, sākam rīkoties, izrāvu āra vadus no donora.
Izrāvu āra salonu no Bõrinieka.
Tā kā donoram nebija climatorniks, bet gribās, tad tika donora pravotkā iepīti klimatronika vadi.
Gatavs!
Noaminam vējstiklu ar ietus sensora vietu.
Jumta apgaismojums no VW Passat B5.5 W8 ar paneļa apgaismojumu (nu kā behām)
Paneis no jaunā gada gofa. Virsma rievaina, lai saule neatspīd.
Pieša ar vadiem nenormāla. Izrādās, ka ABS pumpis savādāks un ESP sistēma arī, tāpēc bremžu pastiprinātājs arī jāmaina, ABS pumis, visas bremžu trubiņas un pat sajūga caurule jāpārvelk savādāka. Nu nah, čakars nenormāls vel priekšā, bet pagaidām, panelis iekšā, motora telpā vadi sakārtoti. Vel tik jāpagarina vadi līdz bagāžniekam un jāsamaina kontakti.
Savādāk nezinu, kā viņu dabūt āra, bet vietā būs 3l trauks un lukturu amīzēji būs butaforija.
Te jau smuki magnetola rāda info paneļa displejā.
Pagaidām mašina vel bez bremžem, sajūga, nerūc, bez ABS pumpja un bez elektronikas, kas ir aiz aizmugurēja krēsla.
Ko es no ši pravotkas svapa iegūstu? Multistūri, pašaptumšojošo spoguli, lietus sensoru, centrālo atsēgu, tālvadības pulti, elektriskos logus, elektriskos spoguļus, parkinga sensorus, orģinālo signalizāciju u.t.t. Pa lielam ekstras kas nāk pēdēja gada gofiem.
Viss, nāk nenormāli miegs. Ata.
P.S 96kw trubo nebus, atstāšu viņu pagaidām stock, jo hvz vai gribas vīlēt dīzeli. Mošk uzmetīšu tik ieplūdnieku, tīri dēļ EGR delete.
Pārbauda plūsmu..
