arniks8 jetta GT daily
- howitzer
- M30
- Posts: 29038
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 jetta GT daily
Visu cieņu!
Šitie, vecie oem+ recaro ķebļi ir baigi nais. Es savā pirmajā auto, 535i e34, arī biju ieinstalējis Recaro ķebļus no, laikam, kaut kāda Ford Escorta vai Sierras un bija nereāli ahujenna pizdašonoks. Toreiz bija pie dirs, ka auduma tonis un raksts necik nesapas ar pakaļbeņķi, galvenais bija uzraksts RECARO un pačoti.
Šitie, vecie oem+ recaro ķebļi ir baigi nais. Es savā pirmajā auto, 535i e34, arī biju ieinstalējis Recaro ķebļus no, laikam, kaut kāda Ford Escorta vai Sierras un bija nereāli ahujenna pizdašonoks. Toreiz bija pie dirs, ka auduma tonis un raksts necik nesapas ar pakaļbeņķi, galvenais bija uzraksts RECARO un pačoti.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
-
- Spam addicted
- Posts: 1931
- Joined: 13 Aug 2015, 23:55
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 0
Re: arniks8 jetta GT daily
Tiem kam iezvanpieejas DSL internets, vai varētu palīdzēt ar pirmo un pēdējo bildi?
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8300
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: arniks8 jetta GT daily
- These users thanked the author arniks8 for the post:
- Teorētiķis (28 Feb 2024, 22:54)
- Rating: 25%
Re: arniks8 jetta GT daily
Rezultāts ir apbrīnojams, tiešām cieņa un respekts par gala rezultātu un detalizēto aprakstu
Cik daudz laika tas viss apmēram paņēma lai dabūtu no pirmās bildes līdz pēdējās bildes stāvoklim?
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8300
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: arniks8 jetta GT daily
Četras nedēļas nogales, pēdējā laikam bija visražīgākā, bet tad darbojos arī vidēji pa 10h uz dienu.ray112 wrote: ↑28 Feb 2024, 23:07Rezultāts ir apbrīnojams, tiešām cieņa un respekts par gala rezultātu un detalizēto aprakstuarniks8 wrote: ↑27 Feb 2024, 23:41 [img]https://i.imgur.com/3oYITog.jpeg[/img
[img]https://i.imgur.com/igh6NbJ.jpeg[/img
Cik daudz laika tas viss apmēram paņēma lai dabūtu no pirmās bildes līdz pēdējās bildes stāvoklim?
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17205
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: arniks8 jetta GT daily
Tu viņu pārvilki?
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- petka17
- Posts: 6920
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: arniks8 jetta GT daily
Viss arnixa garais stāsts bija par to, kā viņš viņus mazgāja un tīrija.
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17205
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: arniks8 jetta GT daily
Es tak nešķiru divas lapas atpaaļ meklējot visādas gudrības
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- petka17
- Posts: 6920
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: arniks8 jetta GT daily
Dēls mēnesi no vietas nopisas pa garāžu, uzraksta palagu par saviem panākumiem, bet fāters par neizlasa...
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
-
- Spam addicted
- Posts: 1931
- Joined: 13 Aug 2015, 23:55
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 0
Re: arniks8 jetta GT daily
Speciāli devos uz Miera ielas rajona kafejnīcu, lai pieslēgtos bezmaksas wi-fi un strebjot Ķirbju latti iepazītos ar vizuālajiem materiāliem postā.
Passion to Porolon apbrīnojams.
Tomēr nav kā citiem!
Passion to Porolon apbrīnojams.
Tomēr nav kā citiem!
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8300
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: arniks8 jetta GT daily
Par prieku ķirbju lates baudītājiem samazināju attēlu izmērus, lai zelta zivtiņai neiztērē visus datus
Tātad sāka parādīties puslīdz jēdzīgās dienas pēc sniega nokušanas. Bija jau atkal jāpieķerās bremzēm . Kāpēc? Pēdējā reizē nevarēja tā kā līdz galam atgaisot un negribēju vairs pisties, bet bremzes bija palikušas tādas pašvakas jeb precīzāk, es todien braucu mājās bez bremzēm
Tā kā laiks puslīdz labs, tad var ārā paķimerēties un pagaisot ar kompresoru un atkal likt lietā diy korķi
Nosēdies pie rata, uzkačā 1bar un pa kaifu gaiso
Tiku pie priekšējā labā rata un sapratu kāpēc bremzes pazuda . Vai nu nebiju pievilcis līdz galam vai arī bija atskrūvējies.
Beidzot biju atcerējies nopirkt jaunas gaisošanas skrūves, vecās skruvējās vaļā tikai uz sapņiem un cerībām, es laikam pat nopirku ar rezervi, jo mājās 90% autoparkam ir šādas un nekad nav pa rokai kad vajag
Siltummaiņas flanci nomainīju, bet joprojām nedaudz majonēze redzama
Tad sāku ikdienā lekt pa guļošajiem ar šādu spēkratu, jo bija zajebal lauzt jettai piekari pa Rīgu
Ik pa laikam jau čolēju cik izmaksā dažādas sadalenes. Kāpēc? Tāpēc ka prasījās nedaudz vairāk augšas(piemēram, kad nav vērts likt augstākā robā un pavilkt līdz galam) un lai tie bēn vē tik brīvi neiet garām taisnēs , negribu motoru mainīt, jo prost negribu , apkopes šim arī ļoooti viegli veikt un uz TA neviens pat acis nepamirkšķina par to kas tas par motoru.
Še ku rekur vienu dienu skatos mk2 čatā un tur kkāda sadalene ielikta, nekas dižš nav minēts, uzjautāju vai ir kāds kods, iegooglēju un jopt, tā ir 8v schrick 276* sadalene, cik no forumiem nopratu maksimums ko uz stock vadības var likt lai nesākās problēmas un par tik saldu ciparu ka nevarēju neņemt
kamerā ņifigā neredz, bet ir real deal
Tik problēma tāda ka ADY/AGG dzinēji vairs nenāca ar dubultajām vārstu atsperēm kā iepriekšējie šprices motori, bet tas nekas, man ir 1.8 ar 160k noskrējienu no kā paņemt
Gribēju kompensatorus arī no šī paņemt, bet izskatās ka kāds nav kārtīgi eļļu mainījis un citi appuvuši bikin no stāvēšanas . Nē jaunus nelikšu, es jau tā neuzticos detaļu kvalitātei, pn ar tiem sūdiem, šie vecie sapisās tikai kad kārtīgi saliec vārstus.
Atsperes bija tā pielipušas ka savu DIY sapiedēju salauzu, dusmās paņēmu muciņu un ar āmuru izdauzīju līdz tie sprosti aiziet pa gaisu un sāku taisīt jaunu saspiedēju, lai jettai bez galvas nocelšanas varu nomainīt.
Tests veiksmīgs, var vārīt klāt
Novārīju nedaudz par traku, savērpās un palika ne tā kā piemērot
mega ērti
Tagad vajag nākošo tooli
awwww yeahhhh
Blad
Es gan nebiju tīrījis pēc siltummaiņa nomainīšanas, zem eļļas korķa smegma nebija, paņēmu iztīrīju. Būs vēlāk jāpačeko vai atkal kkas veidojas.
Drosle +/- tīra joprojām(kas ir ļoooooti svarīgi ar šo vadību)
Izskatās ka kkāda rūsa skalojas, eļļa šķiet ka nejaucas vairs klāt
Gribēju notestēt vai vārsti turēsies ciet savienojot kompresijas mērāmo ar kompresoru, bet atšķiras gali. Jādabū kāda pāreja, ja nē, tad mošk jāceļ nost galva , negribu riskēt ar kkādus striķus bāzt caur sveču caurumu vai citu huiņu.
Volvo sāka tuvoties atkārtotā TA diena kad parādījās kaifa spēkrats, tad nu pārsēdos iekdienā uz šo un pievienojos mercē des' klubiņam
Dienu pirms mano events samedīju un piestiprināju sliekšņa uzliku
Brouts pa tras'
» Skatīties Youtube
Pēc zāliena uzaršanas palika stūre šķība(iepriekš jau nedaudz bija, jo ziemā uzpisu uz apmales, bet tagad bija kārtīgi), kā arī stūre pamatīgi vibrēja. Piestāju PIT'ā un uzreiz redzēju ka spieķi pilni ar zemi, izkasīju visu ārā un izbraucu no teritorijas, apstājos ar stūri tādā pozīcijā ka mašīna brauc taisni un pārliku stūri taisni
Palaidu nedaudz vaļā riteņu skrūves pabraucu uz priekšu un atpakaļ, pievilku. Aizbraucu turpat blakus uz to ielu kas iet uz ikea, pagaidīju kad neviena nav, atvliku sotaku. It kā viss ok, zbiss pisam atpakaļ .
» Skatīties Youtube
» Skatīties Youtube
4. sesijā kkas sapisās ar uzstādījumiem līdz ar to sanāca slow-mo vidaks, kā arī bača izbeidzās. 5. jau tika filmēts pēc vecām metodēm
» Skatīties Youtube
Rezultāti no transpondera, labi ka bija, jo race chrono kko pisās un tikai 5. sesijā dabūju rezultātu.
1. 1:52.976
2. 1:52.652
3. 1:52.096 Pēc ši waldmez pakonsultēja, tad 4. sāku mēģināt, bet rezultāti līdzīgi.
4. 1:52.674
5. 1:50.251 (race chrono 1:50.27, diezgan precīzi rāda) jauns PB
Bet 5. laikam pat sanāca kko no teiktā pielietot, stabili daudz ātrāki laiki ar visu to ka pakaļējās riepas jau bija RIP un sāka neturēties. Zem 1:50 noteikti varu palīst, elkonis un slimnīca ir visvājākās vietas, ir krietni ko mācīties, bet tas vairāk laika jautājums, ja sanāks, tad pie katras izdevības braukšu, man unreal patīk . Pēc pasākuma un joprojām normāli jūtu kreiso plecu bija diezgan pamatīgi jāiekrampējas stūrē, jo pizģets kā rāva ārā no rokām.
Jāmaina sajūgu, droši vien arī kurvi un pie reizes kloķenes saļņiku, kārbas saļņiku. Vajag 2x jaunas riepas, jo sunfulli ir nodrāzti un liekas ka ovāli , domāju mēģināt 205 sekciju , kkad būtu jāuzmet arī sadalene. 16. Maijā būs superlaps, domāju ka piedalīšos, būs jāmēģina nebūt pēdējam
Unnnnnn vakar mēģinot slīpēt uzrāvu mersi uz apmales, tā kā jetta atkal kļuva par daily
Tātad sāka parādīties puslīdz jēdzīgās dienas pēc sniega nokušanas. Bija jau atkal jāpieķerās bremzēm . Kāpēc? Pēdējā reizē nevarēja tā kā līdz galam atgaisot un negribēju vairs pisties, bet bremzes bija palikušas tādas pašvakas jeb precīzāk, es todien braucu mājās bez bremzēm
Tā kā laiks puslīdz labs, tad var ārā paķimerēties un pagaisot ar kompresoru un atkal likt lietā diy korķi
Nosēdies pie rata, uzkačā 1bar un pa kaifu gaiso
Tiku pie priekšējā labā rata un sapratu kāpēc bremzes pazuda . Vai nu nebiju pievilcis līdz galam vai arī bija atskrūvējies.
Beidzot biju atcerējies nopirkt jaunas gaisošanas skrūves, vecās skruvējās vaļā tikai uz sapņiem un cerībām, es laikam pat nopirku ar rezervi, jo mājās 90% autoparkam ir šādas un nekad nav pa rokai kad vajag
Siltummaiņas flanci nomainīju, bet joprojām nedaudz majonēze redzama
Tad sāku ikdienā lekt pa guļošajiem ar šādu spēkratu, jo bija zajebal lauzt jettai piekari pa Rīgu
Ik pa laikam jau čolēju cik izmaksā dažādas sadalenes. Kāpēc? Tāpēc ka prasījās nedaudz vairāk augšas(piemēram, kad nav vērts likt augstākā robā un pavilkt līdz galam) un lai tie bēn vē tik brīvi neiet garām taisnēs , negribu motoru mainīt, jo prost negribu , apkopes šim arī ļoooti viegli veikt un uz TA neviens pat acis nepamirkšķina par to kas tas par motoru.
Še ku rekur vienu dienu skatos mk2 čatā un tur kkāda sadalene ielikta, nekas dižš nav minēts, uzjautāju vai ir kāds kods, iegooglēju un jopt, tā ir 8v schrick 276* sadalene, cik no forumiem nopratu maksimums ko uz stock vadības var likt lai nesākās problēmas un par tik saldu ciparu ka nevarēju neņemt
kamerā ņifigā neredz, bet ir real deal
Tik problēma tāda ka ADY/AGG dzinēji vairs nenāca ar dubultajām vārstu atsperēm kā iepriekšējie šprices motori, bet tas nekas, man ir 1.8 ar 160k noskrējienu no kā paņemt
Gribēju kompensatorus arī no šī paņemt, bet izskatās ka kāds nav kārtīgi eļļu mainījis un citi appuvuši bikin no stāvēšanas . Nē jaunus nelikšu, es jau tā neuzticos detaļu kvalitātei, pn ar tiem sūdiem, šie vecie sapisās tikai kad kārtīgi saliec vārstus.
Atsperes bija tā pielipušas ka savu DIY sapiedēju salauzu, dusmās paņēmu muciņu un ar āmuru izdauzīju līdz tie sprosti aiziet pa gaisu un sāku taisīt jaunu saspiedēju, lai jettai bez galvas nocelšanas varu nomainīt.
Tests veiksmīgs, var vārīt klāt
Novārīju nedaudz par traku, savērpās un palika ne tā kā piemērot
mega ērti
Tagad vajag nākošo tooli
awwww yeahhhh
Blad
Es gan nebiju tīrījis pēc siltummaiņa nomainīšanas, zem eļļas korķa smegma nebija, paņēmu iztīrīju. Būs vēlāk jāpačeko vai atkal kkas veidojas.
Drosle +/- tīra joprojām(kas ir ļoooooti svarīgi ar šo vadību)
Izskatās ka kkāda rūsa skalojas, eļļa šķiet ka nejaucas vairs klāt
Gribēju notestēt vai vārsti turēsies ciet savienojot kompresijas mērāmo ar kompresoru, bet atšķiras gali. Jādabū kāda pāreja, ja nē, tad mošk jāceļ nost galva , negribu riskēt ar kkādus striķus bāzt caur sveču caurumu vai citu huiņu.
Volvo sāka tuvoties atkārtotā TA diena kad parādījās kaifa spēkrats, tad nu pārsēdos iekdienā uz šo un pievienojos mercē des' klubiņam
Dienu pirms mano events samedīju un piestiprināju sliekšņa uzliku
Brouts pa tras'
» Skatīties Youtube
Pēc zāliena uzaršanas palika stūre šķība(iepriekš jau nedaudz bija, jo ziemā uzpisu uz apmales, bet tagad bija kārtīgi), kā arī stūre pamatīgi vibrēja. Piestāju PIT'ā un uzreiz redzēju ka spieķi pilni ar zemi, izkasīju visu ārā un izbraucu no teritorijas, apstājos ar stūri tādā pozīcijā ka mašīna brauc taisni un pārliku stūri taisni
Palaidu nedaudz vaļā riteņu skrūves pabraucu uz priekšu un atpakaļ, pievilku. Aizbraucu turpat blakus uz to ielu kas iet uz ikea, pagaidīju kad neviena nav, atvliku sotaku. It kā viss ok, zbiss pisam atpakaļ .
» Skatīties Youtube
» Skatīties Youtube
4. sesijā kkas sapisās ar uzstādījumiem līdz ar to sanāca slow-mo vidaks, kā arī bača izbeidzās. 5. jau tika filmēts pēc vecām metodēm
» Skatīties Youtube
Rezultāti no transpondera, labi ka bija, jo race chrono kko pisās un tikai 5. sesijā dabūju rezultātu.
1. 1:52.976
2. 1:52.652
3. 1:52.096 Pēc ši waldmez pakonsultēja, tad 4. sāku mēģināt, bet rezultāti līdzīgi.
4. 1:52.674
5. 1:50.251 (race chrono 1:50.27, diezgan precīzi rāda) jauns PB
Bet 5. laikam pat sanāca kko no teiktā pielietot, stabili daudz ātrāki laiki ar visu to ka pakaļējās riepas jau bija RIP un sāka neturēties. Zem 1:50 noteikti varu palīst, elkonis un slimnīca ir visvājākās vietas, ir krietni ko mācīties, bet tas vairāk laika jautājums, ja sanāks, tad pie katras izdevības braukšu, man unreal patīk . Pēc pasākuma un joprojām normāli jūtu kreiso plecu bija diezgan pamatīgi jāiekrampējas stūrē, jo pizģets kā rāva ārā no rokām.
Jāmaina sajūgu, droši vien arī kurvi un pie reizes kloķenes saļņiku, kārbas saļņiku. Vajag 2x jaunas riepas, jo sunfulli ir nodrāzti un liekas ka ovāli , domāju mēģināt 205 sekciju , kkad būtu jāuzmet arī sadalene. 16. Maijā būs superlaps, domāju ka piedalīšos, būs jāmēģina nebūt pēdējam
Unnnnnn vakar mēģinot slīpēt uzrāvu mersi uz apmales, tā kā jetta atkal kļuva par daily
- These users thanked the author arniks8 for the post:
- Teorētiķis (27 Apr 2024, 10:43)
- Rating: 25%
- howitzer
- M30
- Posts: 29038
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: arniks8 jetta GT daily
Paļubom arī Tu kaut vienu reizi šādi dzīvē esi darījis. Es točna.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- andrams
- Posts: 416
- Joined: 16 Mar 2010, 22:28
- Location: Ventspils/Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 3 times
Re: arniks8 jetta GT daily
Ne tik masīvu, bet pietiekami mīzīgu šķēri vienreiz pats pirms tiltiņa norāvos. Pēc video liekas, ka pārāk daudz mēģināji sabremzēties ar pārāk "saspriegotu" stūri...
Bet jebaķ, pa ilgiem laikiem tik interesanti pavērot Biķernieku onboordus, it īpaši tāpēc, ka apļa laiki tik tuvi maniem apļa laikiem tad, kad es biju jauns un smuks
Bet jebaķ, pa ilgiem laikiem tik interesanti pavērot Biķernieku onboordus, it īpaši tāpēc, ka apļa laiki tik tuvi maniem apļa laikiem tad, kad es biju jauns un smuks
Re: arniks8 jetta GT daily
Varu iedot blowby testeri, ja gribi uz vietas mainit atsperes pūšot gaisu podos
Volvo 142 zila kaste - pazuda Latgalē
Volvo 960 m52b30 zaļā misen - zem preses
volkSWAGen GOLF3 sinhronizācijas pasākumi
BMW e34 m52 stroker hujoker 3BLE0
Volvo 240 bomžwagon Snaige
mercedes benz R107 lielākā dzīves kļūda
Volvo 960 m52b30 zaļā misen - zem preses
volkSWAGen GOLF3 sinhronizācijas pasākumi
BMW e34 m52 stroker hujoker 3BLE0
Volvo 240 bomžwagon Snaige
mercedes benz R107 lielākā dzīves kļūda